Új hozzászólás Aktív témák

  • cszolee79

    csendes tag

    válasz Whaazzup #90980 üzenetére

    Szia,

    Én már úgy vettem az autót hogy új blokk van benne (80e volt az új blokkban amikor cserélték, azóta került bele kb 5e km). Akkor megnézték a hengerfejet, azt mondták az is szép és jó. Olajat akkor cseréltek benne, most is szép tiszta, nem folyós, nem trutymós, a víz sem olajos, tehát nem folyik össze.
    Akkor (5e ezelőtt) lettek cserélve gyertyák és trafósor is (ráadásul valami drágább, 40e körül fajta). Új vezérműszíj is van, új vezérlés, minden.
    Ezért nem értem én se hova tűnik a víz. Hacsak nem hengerfej tömítés amiből belemegy a hengerbe és kifingja hátul. Vagy valahol elfolyik ahol nem látom a parkolóban (csak menet közben fogy).
    Majd ha legközelebb szervizbe megy, megkérem alaposan nézzék át látnak-e valahol hűtő folyás nyomokat.

    Közben úgy tűnik (nem tudom ezt említettem-e) rájöttünk a nehéz indulás okára:
    üzemanyag nyomásszabályozó szelep.

    Onnan indult a rájövés, hogy indításkor, gyújtás ráadásra NEM indul az üzemanyag szivattyú. Felhívtam ECU szervizt, hogy ez hogy lehet, mondták hogy ez a Z16XE nem csinál olyat, itt a szelep tartja a nyomást, és ha rossz akkor van ez a hibajelenség. Vagyis minél hosszabb az állás, annál nehezebben indul.

    Szelep 12e körül van, munka meg majd amit mondanak szervizben, remélem egy huszasból meglesz.

    [ Szerkesztve ]

    A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.

Új hozzászólás Aktív témák