-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Ha már fejegység, akkor 1din-ben mit érdemes nézni? Páromnak off fókába néznék valami rádio+usb-s darabot, az ismert márkák 15k körül kezdődnek, de kintről látok 15$-ért is már. Még régen egy ilyen 20$-os darabot használtam és teljesen jó volt, de már fogalmam sincs mi volt a neve és honnan származik.
-
becsitibi
senior tag
Köszi sráccok a 2 din-es képeket!
Üdv.
-
Tikakukac
titán
-
-
OPiiPO
addikt
válasz Tikakukac #90065 üzenetére
Számomra még a J Astrában is karcos néha a váltás 1-2 környékén (pedig a héten volt olajcsere), párom K Astrája az első olyan Opel a kezeim közt amiben tényleg kulturált a váltó ( kb. amilyet a japánok 20+ éve gyártanak ), és teljesen simán vált bárhonnan bárhová.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #90070 üzenetére
Albeát vezettem 3 napig, na ahhoz képest még az F17 is megváltás. Pedig nyárig ha marad kis extra cash ebbe is rendelem a short shiftert fémből, mert a tököm kivan már a váltási érzettel.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
OPiiPO
addikt
6 fokozatú váltó, Astra J 2013 év vége, 1.4T 140LE - egyből kettőbe valamint kettőből egybe váltáskor karcos kicsit, nem akadás, mert nem kell nagyobb erőkifejtés, csak mintha durvábban menne mint pl. kettőből háromba vagy felette
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #90074 üzenetére
Egyszerű zsiguli váltó is tud csoda lenni. Ott pl. az a titok, hogy a váltórúd szinte azonnal a váltóba megy. Régi Ducatoval csapattuk egy darabig kormányváltóval. Az is állat volt. Szóval nagy titok ebben nincs, ezek a nagyon ripiropi váltók a költségosztály miatt szoktak gagyik lenni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
OPiiPO
addikt
Nem fog kelleni, ez már gen2 (2013.XI gyártás). Olaj most 2.5 ment bele, valamit éreztek akkor a srácok (nem márkaszervizben cseréltettem), köszi a tanácsot innentől maradok az 50e olajcsere periódusnál.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
athomi
veterán
válasz Tikakukac #90065 üzenetére
Akkor viszont be kéne csúsznia izmozás nélkül 5-10 km/h-nál 1-be. Nekem legalábbis becsúszik, nyilván nálam sem vajsimán. Amúgy a gyors váltást se szereti ez a váltó. Mondjuk engem csak a lüki zavar, de már megtanultam együtt élni vele, előbb szúrok egy 3-ast, aztán veszi simán a hátramenetet.
Fordnál is elég jól össze tudják dobni a váltót, apám Focus II 1.6 TDCI-jébe elég patent (volt). 3-ból 4-be pöcköltem a váltót. F Astra után brutál élmény volt.
[ Szerkesztve ]
-
becsitibi
senior tag
Sziasztok
Van vakakinek 1,6 literes h kombi astrája chiptuninggal?Ha igen megérte?
Köszi. -
farkas-j
őstag
válasz becsitibi #90079 üzenetére
Nekem a Meriva B-m B14XER motorral lett "chip tuningolva", de én nem is tuningot és teljesítmény növekedést kértem, hanem optimalizálást. Így a max. teljesítménye nem változott, csak a dinamikatartománya és a fogyasztása (ami kb. 6-8dl-rel csökkent). 140eFt-ba került, de NAGYON MEGÉRTE! Ég és föld különbség van az eredeti és az új menetdinamika között! Egyet bántam csak meg, hogy nem korábban csináltattam meg hanem nyüglődtem több mint egy évet az új autóval. A Rigotech-nél csináltattam. Ők minden autóra egyedi beállítás csinálnak az igényekhez igazítva. Nincs előre gyártott program, nincs beépített okos dobozka. Egy diagnosztika után letöltik a motorvezérlőből a programot és azt módosítják a motor paramétereihez. Van olyan megoldásuk, hogy megcsináltatod, ha nem tetszik akkor x napon belül visszatöltik az eredeti lementett programot és visszakapod a pénzed, csak kb. 10eFt körüli munkadíjat vonnak le belőle. Részletes infó a weboldalukon. Az ügyfeleik véleményét a Youtube-n megnézheted. Én csak ajánlani tudom őket!
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Szada85
aktív tag
válasz becsitibi #90081 üzenetére
Az a baj, hogy ez az ígérgetés "becsapós" ám.
Mindenhol a plusz lovakat említik, pedig ugye ez csak azt jelenti, hogy azon a fordulaton (vagy annak környékén), ahol a gyári teljesítményt leadja majd nagyjából annyival többet fog tudni leadni. Ez szívómotoroknál 4500-5000 vagy akár feletti fordulat szokott lenni.Ezzel szemben a való életben legritkábban használja az emberek túlnyomó többsége 4500-5000-res fordulat felett az autóját, mert ott már hangos, jajj sokat forog. Emiatt szerintem sokkal érdekesebb lenne, ha Nm-böl írnák ki, hogy mennyivel fog többet tudni, illetve melyik tartományban.
Kis ccm szívómotorból nagy csodákat semmilyen progi nem fog hozni önmagában, befecskendezett üzemanyagot, gyújtástáblát tudnak firkálni korlátozott határok között. Inkább optimalizálás ez, ahogy elöbb is elhangzott.
-
F_Gergely
őstag
válasz ntomka #90091 üzenetére
Nem-e? Gondolj csak bele a 2000 évek elején hány VW/Audiban volt navigációs fejegység ugyan így lenn.
Biztos volt más típusnál is de most ezek jutottak egyből eszembe.
Igazából ha színben oké akkor nincsen vele bajom, szépen beleillik a környezetbe.
Sajnos mivel az opel fejekből kispórolták az USB opciót, és adapterrel is csak félmegoldás azt használni, szerintem nagyon jó egy ilyen droidos fej, csak nehéz kifogni azt ami tényleg jó. -
farkas-j
őstag
válasz Magnum_ #90087 üzenetére
Ezt látod én sem tudom. Az biztos, hogy most a módosított szoftverrel nagyon jól megy az autó, ráadásul mellékhatásként a fogyasztása is csökkent. Nekem az volt a nagy bajom, hogy iszonyú lustának, erőtlennek, dinamikátlannak éreztem az új autót. Hiába került bele 15e km, nem változott semmi, pedig avval hitegettek, hogy ha bejáratódik akkor majd jó lesz. Nem lett jobb. Előtte egy 1,4-es Meriva A-m volt amit ehhez képest táltosnak éreztem. (A Meriva A is megvan még a lányom használja.) Lehet, hogy a változás hihetetlen, én is szkeptikus voltam előtte ez ügyben. Rengeteget bújtam ez ügyben az Internetet, szakoldalakat. Ekkor került képbe a Rigotech. Nézegettem a Youtube-on a kuncsaftok véleményeit és felfedeztem egy régi távoli ismerőst. Megkerestem telefonon, hogy valóban olyan jó lett e mint ahogy a videón nyilatkozott. Azt mondta, maximálisan elégedett, sőt azóta autót cserélt, és az új 2 hetes Fordját is odavitte optimalizálásra. Teljes a boldogság (Most már nálam is!) Így én is belevágtam, főleg, hogy adtak 2 hét próbaidőszakot, hogyha nem tetszik visszaállítják az eredeti állapotot és visszafizetik az ár kb. 90%-át. Mondanom sem kell, hogy a hátam közepére nem kívánom vissza az eredeti beállítást!
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
farkas-j
őstag
válasz Magnum_ #90095 üzenetére
Meg bizony! Az enyém is garanciális volt még amikor megcsináltattam. Kaptam olyan garanciát is, hogyha a szervizben valamiért lefrissítenék azaz felülírnák a módosított programot, akkor a Rigotech ezt ingyen visszaírja. Ráadásul van egy óriási trükk a programozásukban, hogy valami fejlesztői protokollon keresztül történik a programozás, így nem naplózódik a rendszerben a beavatkozás, gyakorlatilag teljesen nyomtalan a beavatkozás.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz athomi #90094 üzenetére
Főleg Opel tud ezzel alapból is csodát művelni. A gázpedál állása és a valós fojtószelep állás között nagyjából semmi arányosság nincs. Egy kis gázpedál tuning és már hasít is a verda.
Most volt Papp Tibinek a Puntoja a padon. Töltöttek bele csodaadalékot. Utána is el lett mondva, hogy ezek a fogyasztási értékek azért szoktak csökkenni, mert agyban áll át a "szoftver" és okosabban vezetsz. Ezek a szívó csipsztuningok sosem akarnak elkerülni padra előtte és utánaA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
F_Gergely
őstag
-
Tikakukac
titán
válasz F_Gergely #90098 üzenetére
Van, aki légszűrő csere után is megéri az extra póvert. Aminek van alapja, mert a tiszta szűrőn keresztül valóban több és könnyebben becsúszó oxigénnel tud a motor dolgozni. Más kérdés, hogy itt hacsak nem sárral volt betapasztva a szűrő törtrész lóerőkről beszélünk, amit soha senki meg nem mondana vakteszten.
Akinek kell a placebo vegyen 10k-ért Aliról boxot meg rakja fel a mágnest 5000-ért. 140 rugóból bakker már azon agyalnék, hogy lehet ideje lenne felrakni valami csigát a motorra egy kis plusszal. Azt' akkor még hapcizni is tudna váltásnálA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...