-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz mohabá 007 #90795 üzenetére
Nagyonköszi
Egyébként lehet ott hagyom a helyén és a kesztyűtartóba szerelem az usb-set. Vagy fordítva...
(#90787) Sanki: Akkor ha jól értem érdemes átlátszó tartályost venni, h lássam mennyi benne az olajsár Pedig az alu-k pofásabbak, na majd látom. Köszi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #90797 üzenetére
Nem főzi meg a leömlőből feláramló hő?
Tegnap megnéztem a fojtószelepet. Atyaég, folyik benne az olaj. Legalább a kenése meg van oldvaA nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
ntomka
nagyúr
-
cszolee79
csendes tag
válasz mohabá 007 #90799 üzenetére
Astra F 1.6 1993 (ez apámé volt, én csak féligmeddig találkoztam a nyűgjeivel... meg amikor vontatni kellett)
- jajj ami fémből volt, az mind rohadt. Jobb hátsó sárvédőt az tanksapkánál, ahol ugye minden opel rohad, 2x vagy 3x cserélték tizenpár év alatt.
- gyújtáselosztó a motor tetején hogy biztos megkapja az összes hőt ami a motortérben van. Idősebb korában 1-2 évente elfogyasztott egy elosztót.
- alapjárati motor, vagy valami, az kb újkora óta szar volt, soha nem lehetett vele finoman elindulni (persze, váltó is olyan volt hogy könnyebb 3pontos kosarat dobni mint azzal eltalálni a fokozatot).Vectra B ami most van, 2.5 hónapja, ezzel még ismerkedek. Amit találtam:
- első szélvédőnél a lefolyó víznek nincs rendes elfolyása, a szélvédő tövében 2 oldalt meggyűlik a mocsok, a víz, a sár (!), 2 marékkal szedtem ki mindkét oldalról. Persze mivel évek óta benne állt a szmötyi, rohad. Renaultnál egyből ott oldalt (mindkét oldalon) volt egy kis cső ami levezette alulra az odakerülő vizet meg trutymót.
- középkonzolon a gombokban a rizsszem izzók. Ami bele van forrasztva egy ilyen kis fütyi műanyag keretbe, ahogy hozzáérek a pákával szétolvad a műanyag. Venni nem lehet csak komplett bontott kapcsolót. Marad tehát a szétberhelt kapcsoló + szigszalag + hosszú lábú rizsszem izzó tákolás hogy valahogy világítson a lámpa. Erre gondolok: https://img.index.hu/imgfrm/7/4/7/2/THM_0007817472.jpg
- rohad. Nem annyira mint az Astra, de rohad. Azonos korú filléres kotvány Renault nem rohadt, egyáltalán, egy kicsit sem.. Nem volt törve az autó. Ajtók + küszöb már cserélve, azok is rohadnak.
- könyökkatalizátoros leömlő. Pokolban égjen aki kitalálta.
Összességében ezzel az autóval 2.5 hónap alatt többet foglalkoztam mint a rönóval 10 év alatt. Itt kicsit folyik a víz (azt megtaláltam, vízcső szorítógyűrű csere), ott szar a lambdaszonda csatlakozó (amit nem lehet rendelni mert nincs cikkszáma, végül ebayen találtam, tajvanból, 5e csati és 5e szállítás), amott csöpög a karternál az olaj mert elrepedt a cső... Meg a kis apróságok amiket nem is érdemes cserélni, de idegesítenek. A repedező belsőtér műanyagok pl. hangszoró borítás. Tudom, 18 éves, nincsenek csodák, ezzel nincs is gond, de ha egy picit normálisabb anyagból csinálták volna, nem ebből a szar málló porladó GM műanyagból, akkor fele ennyi gond lenne szerintem.Amúgy nagy bajom nincs vele Elindul (ha máshogy nem sokadikra, azt majd kiokoskodjuk a gázossal), jön-megy, kényelmes, nagy, üzemel a klímája, az automata vajpuha, úgyhogy elvagyok mint befőtt. Még pár száz ezret beletolok és egész autószerű lesz.
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Szada85
aktív tag
válasz cszolee79 #90804 üzenetére
Azért, mert szerencsés voltál a Renault-val, és relatíve kevés gond van vele, az Opellel meg nem, és több foglalkoznivaló van vele, az még szerintem nem alap arra, hogy überall minden Opelre rámondhasd, hogy szar. (Renault hibára rákeresve relatíve hamar díszes csokrot lehetne gyüjteni, és a gyártó helyére bármelyiket beírhatnánk tetszölegesen.)
Különösen, mióta a gyártóknak a fejlesztési flipchart tetején félkövér betüvel van a "spórolás" szó felvésve.
Ha utánaolvasol mennyi, és milyen panasz van egy új, 20+ milliós AMG Mercinél (nyekergö, nyöszörgö beltér, leváló burkolatok, stb.), vagy pl. legutoljára egy szolid 10 gurigás Seat Leon Cuprával kapcsolatban olvastam vidám panaszokat (alapból beázó hátsó lámpa, hidegben leragadó LED-fényszóró szintezö, gyárban nem rendesen feltöltött hütöfolyadék-mennyiség -és emiatt megfött motor, stb.), akkor ezek máris sokkal kevésbé szúrják az ember szemét.
Béke.
-
stickermajom
addikt
válasz Szada85 #90805 üzenetére
Na mondjuk az új Astra se egy csoda az LSPI-vel sújtott turbós motorokkal, a rendre meghaló LED mátrix lámpákkal (a már javított is tönkremegy), a 0 km-esen kopogó futóművel, a reggelre random lehúzott ablakokkal, vagy nyitott csomagtartóval. Ez van, spórolnak ahol tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
repvez
addikt
egy kis tanácsra lenne szügségem, mert eddig mégcsak 6 évesnél idősebb autóim voltak, igy azokat otthon 10k km után megoldottam az olajcserét.
Viszont a mostani autóm még szervizes, de a gépkönyv szerint megadott 30k kilométerenkénti olajcsere nekem soknak tünik .
A fed. comp serint az olaj még 46%os és az utolsó olajcserétöl most van benne 9k .
Szóval mikor kéne szervibe vinnem, amikor a fed komp azt mutatja, hogy 5-10% körül van az olaj vagy 10k nál vagy 30k ig nyugodtam menjek vele vagy valahol a kettő között?Vagy ha egyik se következik be akkor az 1 éves évfordulónál ami októberben lenne vagy ne az időt nézzem hanem a tényleges km -t ?
[ Szerkesztve ]
-
cszolee79
csendes tag
válasz repvez #90808 üzenetére
30 ezerig akkor menj vele, ha szeretnél motorgenerált csináltatni. Ezeket a 30 ezres buziságokat 10-15 éve találták ki a marketinges idióták, aztán pár évre rá visszavonták, nem véletlenül.
10 e vagy egy év, azt mondják a bölcsek. Idő lehet több, de km ne legyen. Használattól is függ persze. Sok városi tötymörgés, rövid távok, sok hideg indítás jobban gyilkolják mint a hosszú utak.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
BenQhunria
tag
Sziasztok.
Adott egy Opel Vectra C.
Kérdésem lenne: Van parkoló radar a kocsiban , mikor hátramenetbe rakom bekapcsol a műszerfalon az ikon, illetve a rádió mellett a park radar gombjanak a ledje. Viszont nem csipog, de elől se hátul sem. Mit lenne érdemes megnézem, mi lehet a baj?
Biztosíték oké, ilyen sima bluetooth kiolvasó nem hozott semmi hibát!
OP-COM esetleg megoldás lenne?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
Sanki
addikt
válasz body007 #90801 üzenetére
Érdemes, az új festo tartályomon is van pár betekintő nyílás. Majd lesz kép is.
Viszont, amit linkelt mohabá, azon is látod, oldalt az átlátszó cső a telítettségi szintet jelzi a folyadékkal.
Nekem a nagyobb cső a gázabb, mert elég nagy csőátmérő kell hozzá, és ahhoz még nem kaptam meg mindent.
-
Petyyyyy
addikt
válasz BenQhunria #90813 üzenetére
Csak egy bizonyos távolságon belül kezd el csipogni. Tesztelheted az érzékelőket úgy is, hogy elindítod a járgányt, ha esetleg nem aktív a rendszer, megnyomod a gombot és valakit körbesétáltatsz az autó körül kellően közel.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #90812 üzenetére
Azt kéne már végre beverni a buksiba, hogy sehol senki sem írt csak ennyit, hogy 10k/15k/30k/35k. Ilyen sehol soha sincs. Rugalmas csereperiódus van, ergo lehet 30k az olajcseréd, ha te mondjuk havonta ingázol Budapest-Stockholm között pályán, 2 seggel letolva. Akkor simán lehet. Ha meg mondjuk családi boltos rohanós, mindent elvivős a kocsi akkor 10k legyen a plafon. Ha még apróbetűs részben sincs benne sehol a 30k km mellett, hogy tezsvérem, ez nem a mindig és minden körülmények közötti csereidő, akkor bátran tessék tollal kiegészíteni, mert úgy valid.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
Mosás után, az összes kerekcsavaron van kupak, a rendszám keret is cserélve
2200 kilométert sikerült eddig menni vele, 5,8-as átlagra jött ki.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
repvez
addikt
válasz Tikakukac #90816 üzenetére
DE amit a szervizkönybe a szerviz megad következő idöszaknak az 30k, nem azt irták, hogy vigyem be valamikor ha ez és ez a feltétel teljesül, hanem pontosan az utolsó szerviz km számához hozzáadva a 30k-t irták a következő alkalmat.
ÉS a myopel oldalon is ezt jelzi mint szerviz esemény..ÉS bár sztem is hülyeség 30k közönként cserélni, csak akkor miért teszik ezt hivatalosan is bele.
És ugye azért az olajcsere dija sem elhanyagolható és nem mindegy ,hogy 3x fizeti ki valaki azt összeget vagy csak egyszer 30k alatt..Amugy nálam elég vegyes a használat, mert kb 3 havonta egy nap alatt letolok pályán 1200km-t vele majd két hét mulva ugyan ugy vissza. a köztes idöben meg napi munkába járás és pár 100km körüli járatás van.
A téli idöszakba november és február között ette meg az olaj élettartamának felét, amióta melegebb van és volt benne nagyobb táv is azóta csak 4% fogyott el kb azonos km futás alatt.
-
őstag
Ez mennyire normális jelenség egy bemelegedett motor leállítása után ?
Kb 25 km amit megtettem és annyit hozzátennék, hogy egy ideje azt tapasztalom, hogy az évek óta beállt 90 fok szép lassan felkúszik ilyen 2 - 3 fokot kb normális használat során. Tempósabb használatnál (tartós 5 - 6000 rpm pályán órákon át) volt, hogy felment 95-ig is. Víz kb 2 éve lett lecserélve és akkor a hűtő is ki lett mosva, de olyannyira, hogy ki volt szerelve a helyéről és kerti csapról jól át lett folyatva, de a lamellák nem lettek kifújva akkor, viszont nem volt látható extrém koszolódás... Venti meg a hőgomba ami a hűtőnél van, az elvileg jó, mert leállítás után még egy ideig pörög a venti."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Tikakukac
titán
válasz repvez #90818 üzenetére
Mert a szervizben nem tudják te mikor és mit csinálsz. De a szervizkönyvben szerintem lesz olyasmi, hogy terhelt vagy nehéz üzemi körülmények stb., ami azért árnyalja a dolgokat. Azt, hogy a maximálisat vésik fel és ez kerül online is, kutyulát sem érdekli.
A másik dolog a ki mit fizet és hányszor. Na, aki 30k-ra rakja az olajcserét és megtartós lesz a kocsi garin túl is, ő pölö egyszer fizet majd sokat, akkor, amikor széthullik a motor. De spórolt az olajon. Megéri? Nem hiszem.
A harmadik a számítógép által kidobott elhasználódás. Ez egy több tényezőből kimatekolt dolog, semmi több. Hidegindítás, üvegelés, egyéb üzemi jellemzőkből kalkulált érték. Nuku kémiai és vegyi okosság. Ergo erre lehet számolni, de ha 1-2 értéket sem sikerült rendesen megírni a szoftverben, ami elő tud fordulni, tekintve mekkora a spórolás a drága mérnökökön IT szektorban, akkor adtunk annak a bizonyosnak egy pofont.
Hogy hivatalosan ki mit és hogyan... nézz körül hány dCi ment kukára, pont emiatt. Lett belőle bármi? Semmi. Utólag már persze ott is jöttek a rugalmas csereintervallummal meg apróbetűvel, de azért levitték a 30k-t is 15-re, "az a biztos".
Szumma: ha nem ver agyon téged az olaj ára, cseréld 10-15 között. Eladásnál is jól mutat, magadat is nyugtatod és kutya nem tud majd ujjal mutogatni rád, hogy spóroltál az olajon, nesze neked csapágysor.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
válasz Tikakukac #90816 üzenetére
"Ha a szervizkijelző másképp nem jelzi, gépkocsijának átvizsgálása legkésőbb 30,000 km-enként vagy egy évente esedékes, attól függően, hogy melyik következik be hamarabb. Rövidebb átvizsgálási intervallum lehet érvényes kemény vezetési magatartásnál, pl. taxiknál és rendőr gépjárműveknél."
Ja, nem írnak csak ennyit, hogy 30000.. Ebből egy átlag felhasználó milyen következtetést von le? Mert nem a boltba járást írják kemény felhasználásnak.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #90822 üzenetére
Pedig sajnos az, az. Meg a 300m-re lévő munkahelyre járás. Meg amikor az út másik felén van a bolt a postához képest, 10 deka sajt és egy öblítő miatt már át kell állni a másik oldalra.
Ezt saját körömből szedtem elő.De amúgy nem hibáztatom az Opelt sem. Profitorientált vállalkozás, nekik az a lényeg 5 év múlva is legkésőbb vegyél másik autót. És ha GTK-s lesz a verda, fogsz is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
válasz Tikakukac #90824 üzenetére
Én tudom, hogy az.. Egy átlag felhasználónak viszont erről fingja nincs, mindenhol a 30000-et nyomatják. Se a kereskedésben, se a szervizben, se a myOpelben, se a kezelésiben nem hívják fel a figyelmet az esetleges rövidebb periódusra szóval nyugodtan kimondhatjuk, hogy az Opel 30000-es csereperiódussal adja el az autóit.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #90825 üzenetére
Ugye most szülőknél vagyok, házrenoválás van. Muter majdnem kiabált, hogy a konkrétan szabad szemmel is átlátható, gyalog 150m-re lévő nagymuterhez miért nem akarok elmenni kocsival, értem jönne. Ez a budira is autóval mentalitás engem agyonver. Pont jó idő volt, egész nap talicskáztam a sódert, 2 perc sima sétafika épp jót is tett a fejemnek. Szóval ja, én sem buzulok ezzel többet, évente 2 pollen és olajszűrő és dupla olajcsere. Nincs kedvem megint az aknában vergődni és mosogatni a fél blokkot.
stickermajom: Hadd ne soroljam mi minden nincs még belerágva a szájába a népeknek Ugye nekem az elsődleges pénzkereseti forrásom pont emiatt tud kialakulni és ad megélhetést
Régen még biztosan írta rendesen a kézikönyv, kerestem is rá anno. Ford is ír ilyet, új Rangernek is átnéztem a könyvét.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
repvez
addikt
milyen motorral sikerült az 5,8at kihozni?
Mert nekem a 2700km alatt amiből 2300 autópálya 2 napra megfelezve jött ki 6.8ra a fed komp szerint.
1,5 benzin turbó 165 paci és nem volt hajtva max 3000ford/perc volt a max -
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #90830 üzenetére
Te magad idézted be ennek a cáfolatát
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
repvez: A20DTE, ecoFLEX modell, ehhez még csak oda sem kellett figyelni + benne van az összecsiszolódás időszaka is, benzinből átülve sokszor hagytam a kelleténél magasabb fordulaton + még most is van, hogy elfelejtek 6. sebességet kapcsolni. Az utóbbi 900 km a megadott távon belül már csak 5,6-os átlaggal szerepel. Mindez ülésfűtéssel és klímával. Elég baráti. Pályán 130 kmh/h, adaptív tempomat, főúton 90, stb, amennyi a megengedett. Városon belüli használat nincs, csak amíg ki nem érek a pályára, főútra, bár a 2200 kilométerben összesen 4 óra pályás araszolás is van.
Ecoflex: start stop rendszer, amit minden indításnál kikapcsolok, burkolat alváz, elektromos állítású zsalu az alsó hűtőrácsnál, elvben eco keménységet is megad a gyártó a guminak, de a 19-es kerekeket 2,7 barra nem szeretném felfújni. A motor egyébként a 140 LE változat, a váltó pedig kézi. A 130 km/h pályán kicsivel 2000-es fordulatszám alatt van.zolikaDB: a vectra rendben is van, hibátlanul üzemel, várja új gazdáját. Nekem most jött el az ideje a váltásnak.
Petyyyyy: lesz ez jobb is
Saint_: köszi!
Ui.:
Az automata ablaktörlővel is sikerült összebarátkoznunk, csak jól kellett állítani a törlés gyakoriságát, user error.
Az automata fényszóró viszont első perctől nagyon jó, tegnap este pályán szépen kapcsolgatta a refit is, jól kitalált rendszer. Este, esőben tényleg kizárólag annyi dolgom volt, hogy a kormányt tekerjem, fékezés, gázadás, ablaktörlő, fényszóró minden ment automatán.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #90833 üzenetére
Ott sasol a taxi és rendőr is példaként. Tehát 1:1 eladják így? Nem. Kevés a példa és bőven ki kéne fejteni még? Igen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #90835 üzenetére
Anyukam videken van a Corsaval. Hosszu utakra hasznalja, DE magatol is tudja, hogy 15k km-kent olajcsere mondjuk apam es en is autokedvelok vagyunk. Ennyi ragadt ra.
I humbly and respectfully decline™
-
repvez
addikt
válasz Tikakukac #90834 üzenetére
amugy ha valaki betartja a könyvben leirtakat és kifingik a motorja, akkor ezalapján simán kérhetné a kártéritést, mert az opel leirta, hogy 30k ként kell az olajcsere és a kemény használati kivételek mind olyan jármüt tartalmaz ami nem magánhasználat alatt ért alatta hanem céges és állami használatot több váltásos soförrel.
igy ha a magánszemély betartja az utasitásokat és az alapján a kocsi nem birja akkor nem a felhasználó a hülye hanem az aki ezeket az adatokat megadta.
-
Tikakukac
titán
válasz repvez #90837 üzenetére
Azt, kártérítést. Ha USA-ból írsz, akkor megértem ha így gondolkodsz. Ha itthon-itthon vagy EU-ban élsz, akkor ennyire naiv nem lehetsz. GM gyújtáskapcsoló sztori megvan? Vajon hány millió autó lehet még az utakon, amikben széthullós kapcsolós van? Történt valami? Kuss. Pedig pár tucat ember bele is halt.
Egyébként épp a váltott sofőrös, nonstop melegen járatott autó bírná a legtovább. A gond mindig azzal van, hogy nem ez történik. Wankel motorok, ugye. Melegen veretheted neki napestig 9000rpm-en is. Hidegen indítgatva 10-20k km és kuka.
stickermajom: Ha ennyi év után sem tudja valaki, hogy bármi, ami komplexebb, mint egy fakocka, kívánja a bővebb utána olvasást, sajnos így maradt. A cégeknek a buta ügyfél a jó ügyfél. 10 éve tolom az ipart legalább, de sosem láttam még takarítási és szervizes útmutatót laptopokhoz. Pedig azokat is kéne. Üzemeltetni is meglepően vékony sávban lehetne. Na ki tudná felsorolni őket, hogy hol és mikor és miért nem? Nagyjából senki. Ezért nem halok éhen pl.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
válasz Tikakukac #90838 üzenetére
EU-n kívül nem véletlenül 15000-et adnak meg.
Szerintem viszont nem várható el az emberektől, hogy mindenből kiképezzék magukat, a szakemberek és a gyártók feladata lenne a megfelelő tájékoztatás. Érdekelnek az autók, ezért messze a hazai átlag fölötti állapotú az összes autó a családban, illetve a szakmámból adódóan az IT eszközök is rendben vannak itthon, de pl. a biciklim csak addig érdekel, hogy felülök rá és hajtom, néha pedig elviszem szervizbe. Nem érdekel, hogy a teleszkópba vagy a fékbe milyen olaj megy, guruljon és kész. Nagyon sokan az autójukkal vannak így.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #90839 üzenetére
Fogyitársadalom van, ha nem akarod nonstop cserélgetni az eszközeidet, akkor kénytelen vagy megtanulni mindent. Vagy kifizetni azt az embert, aki mindent karban tart.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz mohabá 007 #90840 üzenetére
Ok, közben rájöttem, hogy ez másra való. Ez ha jól értem hosszú távon a katalizátornak is hasznos?
ツ Headphones on - World off
-
addikt
Igen, én is láttam ilyen modelleket. Meg olyat is amin van egy kis levegőszűrő:
De vajon minek? Komolyan kérdem, minek az rá?
Ez a kedvenc - mondjuk a színe nem az igazi
Nyomásmérő!!!
Azt nem tudod véletlen, h z16xe motron mekkora a kartercső átmérője? Mindjárt rendelnék hozzá csatit is.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
őstag
válasz mohabá 007 #90842 üzenetére
Na ez a gold jelzés új nekem Motor leállítás után kell legyen gold jelzésnél amikor még meleg? A második fotó hideg motorra vonatkozik és hidegen nálam is ugyanígy van, csak a vonalig, nincs feljebb. Köszi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Blood Mage
senior tag
Sziasztok,
Mennyibe kerülhet egy 15 éves Opel Astra H fenntartása havi vagy éves szinten? Minden ktg üzemanyag nélkül?
-
cszolee79
csendes tag
válasz Blood Mage #90846 üzenetére
lol
Ha nincs baja akkor kopó-fogyókkal, biztosítással, vizsgával, olajcserével szűrőcserével számolhatsz olyan minimum 150-200e között. Persze lesz baja, meg cserélnivaló, pláne az elején, amikor a szétkopott szarokat ki kell cserélned. Azt mondanám indulásnak vételár +300 de inkább 400ezerrel számolj (átírás, biztosítás minimum 100e inkább több), aztán majd kialakul.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Weareus
addikt
Nincs erő az 1.4-es 16 szelepes Astránkban. (G-s). Főtengely meg van kopva és a főtengelyen lévő tárcsa ékje is gázos. Múltkor helyre lett rakva a vezérlés, de azóta megint elmászott. Amíg hideg a motor, viszonylag el lehet vele indulni, de meleg motornál álló helyből fel kell tornázni a fordulatszámot 3000-re és csúsztatott kuplunggal elindulni. Szinte jártányi ereje sincs. 3 foggal minimum elmászott.
Főtengely el van kopva, fel kéne hegeszteni?
Vagy vegyek újat?
Pfffff.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Sanki
addikt
válasz body007 #90844 üzenetére
Levegőszűrős: valószínűleg annak nincs másik csatlakozója, csak 1 bemenet, így a takony kicsapódik a levegő meg a szűrőn keresztül távozik a motortérbe.
Pont mohabá is csinált olyat, hogy 2 szűrőn keresztül a kartergázt kivezette, a második szűrőn, ha jól emlékszem szinte már semmi se csapódott ki.
z16xe: nem tudom, nekem z14xep, a leggyorsabb, ha lekapod a csöveket és megméred.
-
ntomka
nagyúr
Megjött a roidmi. Ez szuper nagyon. Megspóroltam egy rádiót. :))
Picit tényleg lötyög. Erre ki mit talált ki?
ツ Headphones on - World off
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző