-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #87871 üzenetére
Nyolcra érsz ide. Indulj!
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz ArthurShelby #88057 üzenetére
Pont ez a részek érdekel, meg hogy mennyire veszik komolyan a szervíz időpont egyeztetés, igénylés elfogadását.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz ArthurShelby #88061 üzenetére
Köszönöm szépen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #88057 üzenetére
Mivel "kicsi" a tank, így hamarabb megtankolom, és máris folytatódhat a hipertérugrás.
@(#88064) FoLey-v:
Nemrég itt a fórumban is linkeltek egy 3.2-est, azt 999e Ft körül hírdették, általában 1-1,2 között lenni Hahu-n, de nincs nagy kínálat persze. Német oldalon 2000 és 5000€ között minden van, de ahogy P.sokY is írta, 3000€ körül azért már lehet tisztességeseket találni, plusz honosítás. (Továbbra sem rábeszélés, csak hogy az esküdtszék is elhiggye majd. ).@(#88065) llwynog:
Nem tudom a B Vectra saját tömegét, de a C szerintem annál is nehezeb.
Nem azt mondtam, hogy nem lehet elég, hanem, hogy - különösen ha családdal, csomagokkal használja az ember- bizonyos helyzetekben azért izzadhat a moci, föleg ha nyáron rápattintja az ember a klímát is. Én mászkáltam azért 1.6-os C Vectrával, lévén családban van olyan, nem csak a katalógusadatok alapján írtam, amit. -
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #88151 üzenetére
2 Interstellar távolság
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #88198 üzenetére
Olyan chipekről beszélünk, amiket útszóró só helyett is lehetne hinteni a járdára, annyira értéktelen és annyi van már belőle a gyártósor felszámolása után.
A telók és a beágyazottak között azért elég nagy szakadék vanA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #88127 üzenetére
Kicsit későn írok már, de most van rá időm. (telefonon csak read only szoktam lenni)
Volt a C zafi állapotfelmérésen. A turbónak bár van egy kis hangja, de nincs gond vele (néztek turbó nyomást is) nem kell foglalkozni vel. A kettőstömegűre sem mondták, hogy cserés (pedig azt hittem már nagyon érik), a részecskeszűrőre mondták, hogy egyszer már regenerált (eddig még sosem írta ki), az kb 3/4ig van (kaptunk ajánlatot kikötésre, ezzel tapasztalat, hülyeség/nem hülyeség?, elvileg a környezetvédelmi besorolása nem változna meg, vizsgán sem lenne baj).
Mondtam még neki utólag, hogy a váltó hidegen nehezen veszi be a sebességet, erre váltóolajcserét javasolt (F40 kézi 6 sebességes).
Szóval aggodalomra semmi ok, a kocsi műszakilag tökéletes .A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #88828 üzenetére
Igen, H-ban is ilyen okos az index, eleinte engem is zavar, de már megszoktam, sőt körforgalomban még meg is szerettem.
Gondolok itt elsősorban a pici gyors körforgóra ami Fehérváronvan.És azért lehet combosabb a tiéd, mint B zafi vagy a H asztma mert ezek már nehezebbek lettek.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz ArthurShelby #88830 üzenetére
Hatodik sebesség és a xenonnal egyet tudok érteni! Jó lenne ha az enyémben is lenne. De hát addig nyújtózkodom míg a takarom ér.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #89209 üzenetére
1-es és rüki hidegben mindig is ilyen volt. Mikor 0km-es volt az Astra akkor is, meg most, lassan 200k km után is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #89209 üzenetére
Ugyan, nem vagyok profi, csak jól kezelem a Google-t. Illetve érdekelnek ezek a dolgok, így sokat olvasgatok utána.
Az Opelnek jellemzöen elég vacak szokott lenni a rükverc, az F-emnél is hasonló a sztori, annó a G Astrámnak is kicsit lötyögös Volt ( ezen tippre lehetett volna javítani ), most a Vectránál mondjuk sosem reccsen a rüki, és elsöre szépen be lehet tenni.
Még sosem voltam állíttatni, így nem tudom, mennyi pénzt kérnek el érte, de ha csak állítani kell, azt nem gondolnám fájdalmasan drágának.
Olajcsere kérdésnél pedig azt gondolom, hogy minden váltó meghálálja, ha jó minöségü, és megfelelö mennyiségü kenöolaj van benne, ha a problémásnak ismert M32-nél a hozzáértök szerint segít a 60 ezer Km-enkénti csere, akkor egy nem problémásnak megismert váltó is vígan ellehet egy ilyen periódussal.
Nekem múlt nyáron a Vectrában is volt cserélve, amikor kapott új 5. fokozati fogaskereket szinkronnal, bár ott akkor nem volt kérdés, hogy csere.
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #89209 üzenetére
Szia,
Nekem is ilyen a váltóm (M32) hogy első indulásnál hidegen, az 1-est vagy a rükit alig akarja bevenni, de a többi fokozatot szépen veszi elsőre is. Ha már elindultam az autóval utána hiba nélkül veszi az 1-est is meg a rükit is.
B vectránál ugyan ez volt. De bízom benne ez itt is normális jelenség.(Nekem annó azt tanácsolták hogy indulásnál először tegyem 2-be és utána toljam át 1-be akkor ilyen probléma nem tapasztalható.
-
senior tag
válasz ArthurShelby #91883 üzenetére
"azt mondták hogy a környezetvédelmi besorolás nem fog változni" legalább ne ideologizálnák meg. Viszont hogy on is legyek, végre van kesztyűtartó hűtés a Zafirában. Nagyobb szerelnivalóm sosem legyen a kocsiban. A rádióig kicsit trükkös volt elvezetni, viszont így eltűnt a lyuk a kesztyűtartó oldalából.
No money, no honey.
-
ntomka
nagyúr
válasz ArthurShelby #91883 üzenetére
Akkor kapja be a kipufogó végét az ilyen szerelő.
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #91906 üzenetére
Tudom, azért mondtam, hogy ne saját házhoz menjen a buli.
Hullottak el szépen sorban az okosított autók ahogyan kell a méréseken, tetszettek. Nekem nem a chipeléssel van bajom. Az agyatlan chip és a kamugyár amit nem bírok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ArthurShelby #92791 üzenetére
Úgy akarom eladni hogy ne égjen a pofám ha valamire ránéznek és nem tudom megmondani miért nem működik. Nyilván nem akarok sokat költeni rá eladás elött de amit olcsón lehet azt megcsinálom. Előző tulaj sokat gányolt, valamenyire rendbetenném.
-
JanR
addikt
válasz ArthurShelby #92911 üzenetére
Egyelőre csak render képem van róla, majd novemberben tudok igazi képet csinálni
stickermajom: Igazából a létező összes extra benne van, a bőr AGR ülésen, az OnStaron és az OPC optikai csomagon kívül (asszem). Szóval: Innovation csomag, 18"-as papucsok, sport ülések elől, matrix led lámpák, napfénytető, önparkoló, holttérfigyelő, elektromos csomagtérajtó, elektromos külső- és behajló tükrök, meg még egy csomó minden. Nagyon jó árat kaptam rá, és ezért megéri 3 hónapot várni! Egyedül csak a 200 pacit sajnálom, de azért együtt tudok élni 150-el is.
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #93147 üzenetére
Azert eleg nehez az opelekbe nem belekotni ha a vele azonos evjaratu tobbi autohoz nezzuk, mondom ezt ugy hogy csak opelem volt/van.
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #93228 üzenetére
Beméretheted az izzítógyertyákat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #93233 üzenetére
Többek közt nehéz indítást.
Dízelnél télen két hibára derülhet fény általában - gyenge/hibás akku és rossz izzítógyertyák.
Ha nincs elég kakaó az akkuban vagy a gyertyának valami baja lesz, akkor nem tudnak izzítani a torokban szegény és biztos nem fog elindulni szegény.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #93325 üzenetére
Nyilván ebben felhasználói oldalról is van bőven mit odatenni. Ha én elmegyek dolgozni 8 körül a városon belül és 4-kor haza, akkor az a kocsi sok kapcsoló tekergetést nem fog látni
Szövetben nem nyikorgott semmi, mióta a bőr van bent, azóta van valami fura néha nagy döccenőkön. Van egy tippem honnan jöhet, megy előre 1-1 feszítő rugó magán az ülés vázán. Ott kéne szétnézni. Lehet valamelyik végén ahogy kicsit ilyenkor a fém a fémet reszelni. De ez majd egy távolabbi felderítés, esetleg WD40-el nézz be oda. Lehet megszűnik instant.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #93422 üzenetére
10 percre dolgozom a talitól. ... lehet, hogy fog érdekelni Ha nem felejtem el
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #93422 üzenetére
Én sem tudom meddig akarunk maradni, amíg jól esik/
nem fagyunk a térkőre/meg nem cipőznek a parkolóban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
finest
addikt
-
RpPRO
őstag
válasz ArthurShelby #93921 üzenetére
Ezt szeretném, de nem tudom, hogyan lehet szétszedni. Az elemházhoz hozzáférek.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #94126 üzenetére
Az internet egyik fele ezzel van tele M32 és F40 egyaránt panaszos, az F17-et nem említem, az mindig nehézkes - [link]
Mindenütt olajcserét javasolnak és munkahengerre gyanakodnak.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bul07
nagyúr
válasz ArthurShelby #94371 üzenetére
Én Berettyóújfalu-Püspökladány-Szolnok között mentem nagyon sokat annak idején(42-as majd 4-es), mikkor még nagy forgalom volt rajta, nem úgy mint mostanában
És azzal a 60lóerős kocsival nem volt egyszerű az élet tudni kellet pontosan hogy mit tud a kocsi
Na meg a előre látás
Nem erőből előzni hanem lendületből
Figyelni a forgalmat, szembe jövőket és mikkor látszódott hogy lesz egy előzési hely 10-20m lemaradni és még jött szembe az autó de erőteljesen gyorsításba kezdeni hogy legyen lendület majd átvágni a szembe sávba és gyerünkNa aki nem jó sofőr és nem érzi a forgalmat az ilyet nem tudja megcsinálni egyszerűen nem tudja felmérni hogy mi fér bele
Nagyon sok példát tudnék hozni régről
Csak egy példa vezetés tudáshiányra(de ez még az előtt hogy egy két elkerülő megépült a négyesen)
Berettyóújfalu után a keleti híd előtt megelőzőt egy Mercedes, olyan 120-130-al eltávolodott tőlem
Én mentem a saját ritmusomba 100-110-nél nem menetem gyorsabban csak egy egy pillanatra
És 80Km később Szapárfalu előtt úgy előztem le egy kamionnal együtt hogy csak na
Egyszerűen hiába volt a segge alatta egy erős gyors kocsi nem volt meg a tudása hogy előzzön, nem tudta felmérni a közlekedéstEzért is lehet sokszor látni hogy városi sofőrök mikkor kiérnek egy egyszer egysávos főútra megvannak halva és nem tudják felmérni hogy mi fér bele és mi nem, nincs gyakorlatuk benne
Autópályát is kell tanulni mert aki sose megy rajta az elsőre okozhat vészhelyzeteket
Szerk
Persze egy erősebb kocsival 100-130-150 lovassal könnyebb előzni egy természetes[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ntomka
nagyúr
válasz ArthurShelby #94371 üzenetére
Annyival nem könnyebb, mint amennyivel gyengébb a motor.
Tikakukac: pontosan. Autópályán már annyit pörögnek a szívó benzinek, hogy meg tudja lepni az embert miben ül.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
athomi
veterán
válasz ArthurShelby #94371 üzenetére
Focus 1 1.6 1700 kiló??? Olyan 1100 körül van, jobban is megy a 101 lovával, mint a H-m 116-tal..
[ Szerkesztve ]
-
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
12. Már elég kevés neki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
Ha multiméterrel kiméred a töltést és valóban ennyi vagy klasszik 14,4V, akkor ez ennyi, akkut ennyivel töltögetünk, amíg nincs tele.
De ez régi autóknál is így volt. Az, hogy alapban te 12,1V-ot mérsz, az meg azért van... mert basszus 12V-os akku van a kocsidban Nyilván nem lenne gond, ha egy 12,5V azért lenne rajta, autója válogatja, anyám 3. éve megy úgy, hogy 12,3V-ot ha elérte a kocsi, már tapsoltam.Az akkusarus nem tekerős megoldás meg bármi lehetett.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
dualcore
őstag
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
A generátor fordulata a jármű motorjával arányos (növelt áttétel), így az hogy milyen tempóban autózol nem befolyásolja a működését. Már alapjáraton is tudnia kell a töltést.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
Teljesen mindegy neki mit csinálsz, ez nem az volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #95010 üzenetére
Mindkét szám fontos, az elsö jelöli a "hideg oldali" viszkozitást, vagyis, hogy alacsony hömérsékleten mennyire marad "folyós". Ami pl befolyásolja, hogy hideg motorindításkor mennyire gyorsan jut el az olaj a fontos helyekre, és kezd rendes kenésbe.
A második szám pedig a "meleg oldali", vagyis, hogy magasabb hömérséklet/ terhelés alatt mennyire örzi meg a kenési képességét. Itt a minél nagyobb szám jelenti, hogy a magasabb höterhelést annál jobban bírja.
Ezért szoktak komolyabban igénybevett/ húzott motoroknál 60-as melegoldali olajat használni, a GSi-ben most az van, és a 40-eshez képest sokkal tovább lehet b@szatni, mire elkezd melegebb lenni az ideálisnál. -
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #95077 üzenetére
Részben igaz. Más részről, de látom a használt adok-veszek piacot.
Ahogy autóban is, másban is az olcsóbb, fenntarthatóbb cuccok ára inkább felfelé kezdett menni, sőt, van ahol felfele licit is volt már. A nagy dög benyás gépeknél tutira esni fognak az árak, a kicsi, megfizethetőbb autók pedig mint a huzat fognak elkelni. Még az is felmerült Pestre autót kell vennem nekem is, mert kezd a BKK nem alternatíva lenni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #95236 üzenetére
Egy szelepfedél tömítés csere egy Z14XE motoron?
Most nem ott tartunk, hogy láncot cserélünk vagy tőkét. Most ott tartunk, hogy a hiba oka meglegyen. Az, hogy olajat cserélünk, az nem megoldása a nem tudjuk minek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #95238 üzenetére
Amelyik szerelő fél egy ilyen motortól, amiből szerintem túlzás nélkül kijelenthető, hogy 2 utcánként van 1 darab, az nem szerelő.
Ha nagyon akarom, ezt megoldja anyám is. Pedig az ő kezében a csavarhúzó csak ölésre alkalmas. Lassan 25 éves faék motorról van szó. Ezek a szerelők akkor mit kezdenek az ennél újabb autókkal?A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #95241 üzenetére
A speckó melósokat megértem. Mindenkinek jobb ha van egy váltós, aki fejből keni a témát. Lakatos meg alap, az is másik liga.
De azért bakker ez tényleg olyan motor, amihez nem kell végzettség, ez tényleg szerelhető egy közepes műhellyel könyvből, ha épp nem 0-ról indul valaki és mondjuk bölcsész, aztán azt sem tudja hol kell megfogni a villáskulcsot.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bul07
nagyúr
válasz ArthurShelby #95486 üzenetére
Motor olajat éget=kék füst
Volt olyan benzines kocsi amit hajtottam hogy tankolásonként 1l olajat is kellet bele tölteni, olyan kék füst jött belőle, de ez még 1998-ba volt és már akkor is 10+éves kocsi volt
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mike81
senior tag
válasz ArthurShelby #95527 üzenetére
Köszöm a választ. Meg neked is
#davenport. A zafirákat csak is turbos motorokkal nézegetem szivó benyásból nincs is jelenleg csak 1 db hahun, de ehhez a kasztnihoz szerintem rettenet lehet az a blok. S-maxból van kínálat 2.0 szivó benyás csak azok korosabbak már (2007-2008 evjárat leginkabb) szóval lehet hogy jönnek elő a zsebbenyúlósabb javitások meg kérdéses hogy ott is mennyire mozgagja az a motor a kocsit, úgy tudom hogy ezeknél a motoroknál is elkezdődhet az olajzabálás idővel. Ezekben úgy tudom hogy nincs 2tömegű. Amire ti gondoltok hogy ritka a Fordból az a 2.5 T Volvo motor ami nagyon jó konstrukció csak itthon ritkább. A B Zafirával nem foglalkoztam mert oda tuti hogy nem fér el hátra a 3 ülés.
Az S-maxok megbízható autók a gazolajos motor ugye a fanciák hdi motorja ami nagyon jól sikerült. A masik pedig hogy kiveszőben vannak az egyterűek a suv mánia miatt.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #95546 üzenetére
Érdekesség, hogy a 7zap-os cikkszám (13291381) mást mondd, mint ami benne volt a kocsiban (13282984)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #95646 üzenetére
Nem kamuznak. Gondolj bele az egyiket süti évekig a nap a másik meg garázsban állt - a fényezés fakulni fog különböző mértékben.
De majd szépen összeködölik, megoldjákMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #95646 üzenetére
Ez igaz, polír segít kicsit, a többit meg max megoldja az idő.
Fényezők azt sem nagyon mondják, hogy amit ők fényeznek is el fog ütni, mindegy mit csinálnak. Nekem mutattak Vectra javítást, hogy milyen fasza. Mondtam kérem a filcet és rajzolom hol van festve a kocsi. Grátisz 1 év után hólyagzott is. Ennyit erről
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ArthurShelby #95649 üzenetére
Ezekbe egyetértünk. Visszatérve a kérdésedre:
Pl ha fiatalabb a kocsi, és a színkód stimmel, akkor azért nagyobb az esély nem, hogy stimmel, mint öregen?
Igen, jó az elmélet - főleg ha még az évjárat is stimmel / közeli.
De majd a puding próbája fogja ezt is megválaszolniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
AMD Power
titán
válasz ArthurShelby #95767 üzenetére
Rozsda az van már bőven. Motor az mintha új lenne 20 évesen 177e km-rel. Eddig úgy volt ,hogy lesz helyette egy új autó. De ez a Covidos *zar ezt áthúzta. Igy marad a használt. KIA Ceed vagy Hyundai i30.
-
repvez
addikt
válasz ArthurShelby #95949 üzenetére
2017es júniusi az újabb B insignia
-
JanR
addikt
válasz ArthurShelby #95981 üzenetére
Azert van osszehasonlitasom, forddal es vw konszernel (skoda, seat, vw). Ahogy irtam, ott is vacakolnak, ha tudnak, de nem kell 5 honapot varni es fenyegetozni, hogy csinaljak meg azt ami nem mukodik rendesen.
Ahhoz meg tortennie kell valaminek, hogy negativat irjak roluk, mert eddig mindig segitettek, inkabb csak a szerviz ami tojik ram - biztos nem vagyok "haver".
5 evet tervezek az autobal, ebbol 1 lassan eltelik, remelem mas bajom mar nem lesz addig.. teljesen atlagosan hasznalom, szoval nalam evi 10-12 ezer km a max :)
Ettol fuggetlenul az autot imadom, pedig egy 2017-es superb-bol ultem at (es az is style felszereltesegu volt). Sajnos a 200 lovas 1.6-rol lecsusztam, de ez ugye nem a szalon hibaja.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ArthurShelby #96088 üzenetére
Frissítve!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
válasz ArthurShelby #96114 üzenetére
Én kib@sztam a szivartöltő csatit (nem cigizek, főleg nem a kocsiban) és betettem egy 2 portos usb töltőt a helyére. De, h legyen szivarcsati is tettem egyet az anyósülés felől a kardánboxra (arra dugom az ülésfűtést ha kell)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
válasz ArthurShelby #96276 üzenetére
Nagyon sajnálom
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest