-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #55281 üzenetére
Én lemértem, nekem ~8kg az acélfelni is és az Enzo W felnim is (15" mindkettő nyilván)
Más: régebben mondtam , hogy az F -ünket majd én kijavítgatom (hátsó kerékív, tanksapi..) üvegszálas cuccal, kértétek, hogy majd tapasztalatot mondjak. Na most közben jött a tegnapi, hogy szétrepedt a visszapillantóm a H -án, 80 ezer a gyári, utángyártott a kutyának se kell ingyen se.
A szilánkokat szokásos módomon Loctite -tal összerakasztottam, melegítettem is közben (végeredmény kb. műanyagheggesztésnek megfelelő, pontúgy összefor, gyári erősségű, szép, sima, erős. Azért nem csinálják ezeket a műanyagokat így, mert baromi káros és mérgező cián gáz szabadul fel pl a Loctite-ból is, hátmégha melegítem szemem szétmarta..)
Utánna nyilván kicsit elállt, kicsit kimaradtak rések, volt egy kb 1x4 cm -es hézag is. Na nekem az úgy nem pálya, maximalizmus. Szóval elmentem üvegszálas gittért. Végeredmény hibátlan, csak le kell fényeznem
A lényeg: ez az üvegszálas cucc alapból ilyen tömör, kemény krém, kenhető, formázható. Elvileg 30perc, de nekem 10 perc alatt kis melegítéssel megkötött betonkeményre, új műanyag képződött, rugalmas, erős, odatapadt a régihez. Lecsiszoltam, még egy réteg, megint lecsiszoltam. Eredmény tükörsima. Jó cucc, jó lesz javítgatni kissebb lyukakat stb..
Persze ha lerohadt a fél elem, annak már nem lesz elég -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55457 üzenetére
Figyelembe veve a vezetesi stilusod meg keveset is eszik. De amugy teljesen normalis.
-
oliwire
őstag
válasz Markizmark #55457 üzenetére
Pályán amúgy is többet fogyaszt, legkevesebb fogyasztás országúton van.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #55521 üzenetére
Teljesen mindegy, azokban is el lehet dobni a cd-t. Atomtámadás ellen egyik sem véd.
Megkezdtem a gyereksírást. Akad most egy eladó szett Coupe Turbo felni patika állapotban, persze, hogy megen nem fussa rá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Markizmark #55523 üzenetére
6 literes az, de isten irgalmazzon annak a fenntartásától.
Egy 4.2-es dízelt se vállalnék be 1 millió nettó alatt. -
HWSW
tag
-
oliwire
őstag
válasz Markizmark #55614 üzenetére
Köszönöm!
Egyéb:
Sikerült megcsinálni a tolatólámpát is, az is működik! A kerékcsikorgás gondolom a téli gumitól is lehetséges
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55621 üzenetére
Majd valamikor cserelem, de meg nem jutottam odaig.
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #55651 üzenetére
A bal oldali meg sem moccant, a jobb oldali közepe megindult szépen kézzel is. Hiába kocogtattam nem tudtam levenni. A poén az, hogy októberben mondtam a szerelőnek hogy szabályoztassa is fel, erre ez az eredmény. Elkértek 12.000 munkadíjat a bowden és fékpofa cseréért + a szabályozásért ami úgy tűnik nem történt meg. Nem is mentem még a környékükre sem azóta. A kéziféket is úgy beállították hogy műszakin azt mondták be kéne állítani vagy megnyúlt a bowdent. Mondtam a biztosnak hogy tegnap előtt volt bowden és pofa csere. Otthon megnéztem a kézifékkarnál az állítóanyát, a menetes száron lötyögött úgy be volt állítva.
zolikaDB: Jövő héten megyek remélem a 4 felújított csillapítóért aztán nekem is a klíma következik hűtőcserével. Postát az ópelfórumon is ajánlották már többen. Köntösgát soron van jól emlékszem?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
félisten
válasz Markizmark #56053 üzenetére
Az milyen motor a 2.2DTI? Kitol veszi az opel?
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #56057 üzenetére
És akkor még finoman fogalmaztál. Az Isuzu, főleg amelynek a blokkján pirossal szerepel a TURBO felirat, na azok szétüthetetlenek. 2.2 dízelt veszel, muszáj lesz vinned egy karikát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Borokafa
őstag
válasz Markizmark #56071 üzenetére
A második tankolásnál járok a nitro+ al, nekem is tetszik
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #56099 üzenetére
Én szélen láttam a kopást, a gumis azt mondta kagylós. Ilyen mértékben nem értek a gumikhoz.
Redmi Note 7
-
félisten
válasz Markizmark #56112 üzenetére
Nalam nem latszik sehol, mert bele van kotve a szivokorbe. Csak ugy tudom megnezni, ha lehuzom az osszekoto gumicsovet.
-
beg
veterán
válasz Markizmark #56133 üzenetére
Közös lónál igaz, de egyszemélyes cégautó is rengeteg van.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
válasz Markizmark #56133 üzenetére
Jah ... csak az F Astra 1000kg míg egy C Vectra majdnem 1400kg
(#56139) bandi0000
Az a 101 lóerő a gyenge, annak legalább egy egészséges 130-150Le kell
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #56157 üzenetére
Jó neked!
Veszek majd fékolajat is a fékek cseréjéhez..... abból mennyit kéne vennem és milyet? DOT-4 kéne nem?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz Markizmark #56179 üzenetére
Ezek szerint akkor a dobfeket minden nagyobb fekezes utan szet kell szedni, mert fog a fek?
(#56181) vebbful Ertem.Az elmult 20 ev uton toltott ido alatt rengetegszer fekeztem nagyokat es meg soha egyetlen feket nem kellett szetszedni, mert szorult volna. A corsaval is fekeztem mar olyat, hogy azthittem leolvad a fek es sose volt gond a dobfekkel.
Arrol nem beszelve, hogy a fekpofa is melegszik es tagul.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #56151 üzenetére
Pont így vagyok vele. Már sokszor gondolkodtam rajta, hogy ki volt az a marha, aki kitalálta a dobféket... a tárcsafék sokkal egyszerűbb, magától értetődőbb ötlet. Hát arról nem beszélve, hogy könnyebb tisztán tartani, cserélni, és annyira egyszerű, hogy az már pofátlanság..
Talán nem voltak megfelelő anyagok még anno, vagy miért? -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #56310 üzenetére
Még 2 hónap és megkapja.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #56347 üzenetére
de a mai akkuk még mindig ólom savasak és nem lítiumosak! az ólom savasnak nem árt a trafó. pláne nekem dízelnél, ha télen lemerül, akkor feltölteném minél hamarabb a kis 72Ah, vagy a furgonban a 100ah-st, nem csak pöcsölgetnék vele szinten tartással......
kis teljesítményű benzines akkukhoz/autóhoz jó lehet, ha nem feküdt meg az akku(de akkor meg minek???), de egy dízelnél, ahol az akkunak nagy szerepe van, na ott nem hinném!tény hogy nem próbáltam, 5-6k-ért engem is megkergített, mikor töltőt néztem, de mikor kezembe fogtam, inkább úgy voltam vele, hogy inkább dupláját kiadok egy hagyományos trafós régivágású cuccért, az faternak is már 30 éve szolgál.....
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #56347 üzenetére
Nekem is egyböl a Blöff ugrott be, meg Borisz
(#56349) diablo1984 : Az a CTEK, amit linkeltem sz is tök könnyü es megis a legjobb töltök között tartjak szamon, amennyire en lattam. Nekem be van dobva a csomiba mindig...pici, könnyü, ellenallo
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #56629 üzenetére
Azt mondták már, hogy 17-18 coll körül minden évet úgy kezdenek, toronycsapágycsere meg hasonló fincsiségek, de amennyit én hajtok, szerintem nem lesz nagy gond. Jobban kellene aggódnom?
diablo - Jó vagy rossz értelemben véve?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57029 üzenetére
Y20DTH, duplasoros - en ugy tudom. Nekem is ez a motor van, igy volt osszehasonlitas.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57033 üzenetére
En is ezen a velemenyen vagyok. Es a motornak gyonyoru hibatlan hangja volt! Lanc meg csorog ha megvan nyulva. Tudok olyan esetrol ahol szakadt a lanc (ford transit) de annak meg semmi elozmenye nem volt, es mindenki csak a fejet vakarta wtf? De ezen az egy eseten kivul en meg olyanrol nem tudok ahol egyszer csak elszakad a lanc minden elozmeny nelkul egy hibatlan motornal.
Mas:
Ha kulso levego beszivasra van allitva a keringtetes akkor uzemmeleg motornal tolja be a meleg levegot a motorterbol. Ha lezarom akkor nem. Kerdes hogy ez normalis? Marmint dizelnel ha kulso levegot sziv akkor a motor melege ennyire erezhetoen aramlik be? Gyakorlatilag futenem se kell mert tolja be a forro levegot.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57035 üzenetére
Akkor lehet itt is ez volt, mert nem volt sok km az autoban 100 vagy talan 150 ezer.
-
félisten
válasz Markizmark #57039 üzenetére
Ha "megtorod" a szijat es nincs elrepedezve, nem fog elszakadni.
Igen, le kell cserelni a lancos vezerlest, ha nem ismerjuk az eloeletet a vezerlesnek es a motornak.
-
félisten
válasz Markizmark #57043 üzenetére
Igy van, ezert kell hasznalt auto vasarlasa utan cserelni a vezerlest, szuroket, olajokat, szijakat.
-
félisten
válasz Markizmark #57048 üzenetére
Hubaszki.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57050 üzenetére
Nyilvan ettol meg lehet lancos vezerlest cserelni, van aki megteheti hogy pl minden olajcserekor kifizet 200 ezret vezerles cserere. Szive joga.
En ugy vagyok vele, ami mukodik, megbizhato es jo minek hozzanyulni? De aki ilyen az igazabol csereljen mindent, kuplungot, generatort, klimakompresszort, mindent mert mivan ha holnap tonkremegy? Igaz, mukodik, semmi baja inkabb cserelje ki nehogy tonkremenjen. -
félisten
válasz Markizmark #57050 üzenetére
Es meg ezen kivul kellett egy uj vezerles is. Ne butaskodj mar. Gyakori karosodas ilyenkor 6-10 szelep csere, vezermutengely(ek) torese, dugattyutores, hajtokarcsapagyak torese. A kar merteke lehet 50 ezer vagy 500 ezer forint is.
A lanc egy elavult, kenyes szerkezet. Nehez, kenyes az olajra, hajlamos a kopasra a lanc, a feszitok, a kerekek. Nem veletlen valtottak a szijra. Jelenleg a motorok par szazaleka lancos, a tobb mind szijas. Ebbol csak jozan paraszti esszel belegondolva sem az jon le, hogy azert, mert a lancos vezerles k@rva jo.
Szerintem leirta mindenki amit szeretett volna, felesleges ezen tovabb rugozni.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #57025 üzenetére
Akkor jo nalad is a fogyi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz Markizmark #57177 üzenetére
A legrosszabb dízelmotor kb a piacon, egy időzített bomba.
A henger perselyes megoldású, amit iskolai papírragasztóval rögzítettek ezért a túlmelegedés miatt lecsúszik a persely és a motor megáll. Ha jól emlékszem egerben tudják javítani, peremes persellyel látják el a hengert és így nem tud lecsúszni, hatszámjegyű javítás és hármassal kezdődik. Ez a hiba változóan 170-300 ezer között jött elő, attól függően hogy használták, mert a meleg (és a silány technológia) nyírja ki.2006 után javították, de tudtommal az csak Renaultba került bele.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Markizmark #57177 üzenetére
JanR-nek Signumja volt, de ilyen 3 literes dizel.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57238 üzenetére
nekem is van hibakódom egy évben egyszer de mivel nem visszatérő nem foglalkozom vele.
(hideg mototrral nem szív a turbó aztán 4 ezernél bedob egy check engine-t) -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57277 üzenetére
Akksinal a generatorhoz nem ferek hozza.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57279 üzenetére
A generator maga kapott uj testet, illetve kapott uj pozitivat a generatortol az akkumulatorig. Egyedul az akkumlator testkabelehez nem nyultunk eddig. De hetvegen akkor megnezem azt.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57297 üzenetére
Tesom 1.4 az befullad ha nem vigyazol
Sajnos igen, fordulatszamtol fuggetlenul tolt a generator, marmint ha tolt 13,4et tokmimdegy mekkora a fordulat ugyan annyit tolt. -
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #57331 üzenetére
latyakban nagyon jó, tükör jégen hátrány. szárazon is és esőben is tökéletes. de ott és akkor meglepett de nagyon!
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #57434 üzenetére
Mert abba nincs semmi elektronika.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57665 üzenetére
hát a watt számot nem tudom, nekem gyári amíg plüss ülésem volt leghidegebb időben is (-15-18 fok) 1-2 perc után már lehetett érezni a kellemes meleget, most bőr van ezeknek kell idő, de lehet csak a fűtőlap már nem az igazi. De amúgy percek alatt felfűti az ülést, nagyon hasznos és már utólag is beszerezhető.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57667 üzenetére
én már a szivargyújtót is száműzöm, nem szeretem a vezetékeket, legyen szépen minden elrejtve.
Nagyon babrálni sem kell biztosíték táblára be lehet kötni a fűtést, csak a vezetékeket kell elrejteni. Ebay-es ülésfűtés tökéletes, máshol is ugyan azt kapod csak drágábban. -
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #57735 üzenetére
A G-ből az 1,6-os ennyire keveset forog?
-
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #57746 üzenetére
Mondjuk a 16v-nél az lenne az érdekes még hogy 2800-nál mennyi nm van benne
-
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #57748 üzenetére
Ennyire azért nem hiszem hogy lineáris lenne. Itt van pl egy 16v-s ( vmi 1,6-os ). Itt ha nagyjából jól látom olyan 152nm a max (4-5e rpm közt), picivel 3000 alatt (2800 körül) saccra a max nyomatéknak kb.85-90%-a áll rendelkezésre, tehát a 125nm-es max nyomaték esetében egy hasonló nyomaték görbével ez olyan 105-110 nm lenne. Azaz nagyjából olyan erős mint a 8v csak ennél még van tartalék, innen még erősebb lesz.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #57746 üzenetére
Az teljesen helytálló. A 8v-k mindig úgy érződnek mélyebbről és jobban húznak, a 16v-k meg olyan könnyedén elpörögnek inkább.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Vesztor87
senior tag
válasz Markizmark #57755 üzenetére
Közelítőleg
Exem apjának egy Seat Cordobája volt, 1,6-os 8v-s az is, na az is meglepett milyen erős volt a 75 Le ellenére is. Aztán néztem hogy vmi 2800-nál van ott is a max forgatónyomaték, ami V-ben pont 100-nál volt. Érezhetően tudott gyorsulni ott még.
Opelban (G Classic) nincs 8v úgy tudom, pedig érdekes alternatíva lehetne. Jó az ha alulról tud húzni. Dízel is tud ilyet csak azt szervizelni nem épp óccó -
nagyúr
válasz Markizmark #57778 üzenetére
Valahogy így néz ki nálam is. Mondjuk van hogy nem 4-esbe hanem kettesbe dobom vissza
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57923 üzenetére
nem, nem is áll szándékomban, én úgy vagyok vele hogy a gyártó azt nem ok nélkül tette oda be. Én szeretem a gyári állapotot.
-
w333
félisten
válasz Markizmark #57980 üzenetére
Valamit valamiért ... olyan autó nincs ami keveset fogyaszt és jól megy !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Ariston C35S P6 (X) R kombinált tűzhely
- Philips Senseo HD 7810 - párnás kávéfőző - fekete
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs