-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #48728 üzenetére
Nekem a gyári 3 évet bírt ki. Az lecseréltem a Bosh-ra 2010-ben.majd 2011-ben került rá a Bosoko
2014-ben is azzal adtam el.Bosh az drága volt de hangos és nem sokáig bírta. Így amikor az tönkre ment, akkor döntenem kellett, hogy Gyári GM 11 000 Ft-ért, vagy Bosoko 3000 Ft-ért.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #48964 üzenetére
Nem tudok hozzaszolni.....miutan megvettem a dizeles automat, mutattak ezt a cikket+ismeröseim is akinek dizel van es picit is hozzaertöbben hasznalja, ezt mondta+itt a forumon is szinte mindenki, szoval en erre figyelek es igy is hasznalom.
Hogy egy regi konstrukcioba, mas befecskendezesi rendszer mellett, kettöstömegü, egr, dpf, minden nelkül, mi igaz vagy mi sem azt nem tudom.
Nekem 4000 fordulaton adja le a max teljesitmenyt, 2000 alatt csak akkor hasznalom, ha egyenes vagy lejtös az ut es minimalis gazadassal megyek. Ha gyorsitok vagy emelkedö van, 2000 alatt erezni is, hogy remegösen morog a motort. Elözesnel meg minimum 2500-3000 ig visszavaltok, pont a teljesitmeny miatt.
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #48967 üzenetére
Én ezt úgy gondolom, hogy azon múlik igazából, hogy árt-e az alacsony fordulat, hogy terheled-e ott a motort ahol nincs ereje. Vagyis tolod-e neki ott, ahol nem képes azonnal felvenni a fordulatot.
Tehát a 60 lovas benzinesem igaz hogy nem húz 60-nál 5-ösben, de akkor ártasz a motornak ha nyomod is neki, és erősen (már ha ez értelmezhető 60 ló mellett) gyorsítani akarsz.
Ha gurulsz vele, és nem akarsz gyorsítani, az nem hinném hogy annyira káros.
Ha minimális gázzal is tartod a tempót akkor szerintem nem erőlteted a motort.
De ez az én véleményem, lehet hogy tévedek.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #48967 üzenetére
Azert mondom, nem ertek ennel jobban hozza Viszont az en kocsim is 8 eves es maga a motor...jo eg tudja, 15 eves konstrukcio biztos van. Szoval jo indulattal sem lehet tul modernnek nevezni
Viszont van aki igy vezeti az ujabb dizeleket is es borzaszto hallani es erezni, ahogy az egesz auto morog, remeg es razkodik.... aztan utanna meg ugye halnak meg sorra a kettöstömegük, dpf ek, egrek......es ugye jön, hogy sz@rfosdizelpenztemetö....
tudnia kell az embernek, hogy a sajat autojanak mi a jo
(#48968) gban sima szivo benzinnel tök mind1 mit csinalsz szvsz hidegen ne pörgesd üveghangon, de ennyi kb. Semmi nincs benne, aminek barmi mas arthatna, de a turbosoknal, plane turbodizeleknel, azert van egy ket kenyes dolog sajna
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #48964 üzenetére
A turbó továbbra is mindig pörög, hol többet hol kevesebbet ahogy épp a kipufogógáz hajtja.
Illetve nem a fordulat árt neki, mert ezen logika alapján akkor az autópályás használat ártana a legtöbbet. A sok terhelés váltás sokkal megerőltetőbb. Illetve pörgetni azért nem árt mert az ideális olajnyomást így lehet fenntartani. De ha bekötöd az olajnyomás mérőt látni fogod, arra én is kíváncsi lennék.Én 1500 alá nem nagyon hagyom esni, pont ezért városban sokszor még 4-be se tudok felkapcsolni, attól függően hogy a forgalom hogy engedi, csak 60 környékén szúrom a negyediket. Talán így kevésbé kokszolódik az EGR és a szívósor.
-
Skizz
addikt
válasz F_Gergely #48964 üzenetére
Ha 5.-ben forog 1500-at 90-nél, az nem gáz. Ellenben ha 1500-nál elváltod a fokozatokat, az gáz, mert az azt jelenti, hogy kb. alapjárat és 1500 között használod ha nem sietsz, ilyen alacsony fordulaton pedig nem épül fel korrekt olajnyomás, nem képződik a kennivalókon megfelelő olajfilm, sokkal jobban kopnak az alkatrészek, mintha engednéd kicsivel 2000 fölé mindig, és ott váltod el. Különösen igaz ez hideg motorra. A turbó meg forog mindig. Gyér olajnyomástól az is jobban szenved, mintha állandóan süvítene úszna az olajban.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #48962 üzenetére
Arrol jutottam eszedbe hogy a haverod alapjaratnal jobban porgette a dizelt?
Rendben van hogy van nyomatek meg a kettostomegutol ugyse erzi az ember ha haldoklik rangat meg meg egy decivel lejjeb tolod a fogyasztast de szerintem azert a dizelt is lehet meg kell is egy kicsit porgetni, en esdigi tapasztalataim alapja kb atlagban -1000RPM, nehol tobb benzinhez kepest.
De ez kozepen es fenn ervenyes nem legalul.Masreszt pedig en nagyon is vigyazok az enyemre 10 ezrenkent olyan olajat kap amitol meg a leghisztisebb legmodernebb turbodizel v turnobenzin is rozsasat kiufogna illetve hidegen lanyosan kinosan ugyelek arra hogy ne menjen a fordulat magasra, melegen viszont elkenem a szajat sokszor.
Amennyire en tudom es tanultam itt is es mashol is, ez a boldot es egeszseges szivobenzin receptjeDeclare Jo otlet! En is benne vagyok aztan majd valaki felvallalja a topikgazdasagot
AMD ha olvasod mostanabn: opel talalkaval mi lett ?
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz F_Gergely #48977 üzenetére
Én nem akarok beleszólni más dolgába, de az tuti, hogy minden helyzetben jobbat tennél neki, ha legalább kiforgatod 2000-ig. Ha az 5. meg úgy van belőve, hogy 1500@90-nél, azzal nincs semmi baj. De pláne hidegbn, pláne öregebb olajjal sokkal jobb, ha forog, mintha nem. (de friss olajjal is)
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #49070 üzenetére
Ez csak arról szól hogy rájátszanak az átlagautós tévképzeteire. Kis motor, keveset fogyaszt, kevésbé szennyező. Persze ez szép és jó csak a kihegyezett üzemórás lomok élettartamban sehol sincsenek. Ez épp olyan mint a sok hybrid fanatikus esete hogy "jajj de zöld vagyok". Hogyne, az akku előállítás teljesen környezetbarát és a használt tárolása is.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #49242 üzenetére
Lehet én nem tudom hol kell keresni. Hatchback-hez találtam használtat, az is 17K. Kombihoz meg csak napfénytetős verzsönt láttam.
bubi92 - Ez talán az a rész, ahol nem próbálnám ki az ügyességem. Ismerem magam, rápánikolnék kicsit és elszúrnám valami banálissal.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
korobi
aktív tag
válasz F_Gergely #49279 üzenetére
igen megvan már régóta, csak sajnos garázsban állt majdnem 3 évet. ( elő is jött egy csomó baj vele.... )
kúton tankolás semmilyen féle fajta módon nem megy. végigpróbáltam többször.
sejtettem hogy bontani kell, de ezek szerint akkor a tankot kell levennem, vagy a 2db vékony csövet cserélnem mert a beöntőcsövet most cseréltem ki, az jó -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49312 üzenetére
Ha meg Ducatot vesz az ember, akkor meg aztan plane mindenre fel van keszülve
Soha nem akartam meg a kocsiban aludni es egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor kellett volna kombi, viszont nincs az a mennyisegü kez, amin meg tudnam szamolni, hanyszor parkoltam vele olyan helyen ahova kombival nem parkoltam volna be .....szoval erteeed a szubjektiv dolgokrol, meg hogy nekem nem tetszenek a kombik (egyedül kb az audi a6), nem is beszelve
nem vagyunk egyformak, nem egyformak az igenyek
-
korobi
aktív tag
válasz F_Gergely #49407 üzenetére
a hűtőt eléggé takarásban van alul a lökhárító által, azt nem volt se időm se kedvem lebontani. a csövet elértem ugyan, de az az összeszorítós bilincs pont olyan irányba áll hogy fogóval nem férek hozzá.
(#49408) mohabá 007: igen pontosan ugyanezt írtad te is. mikor levettem a bilincses csövet, azt megfújtam, de nem igazán szelelt. a szelep irányába meg nem bontottam meg a csövet.
Kicsit pipa vagyok, hogy nemrég volt teljes motorgenerálom, és ilyenekkel kell sz@rakodnom. ráadásul, mondta a szerelő hogy az egyik csövem lyukas volt a szivattyúnál, hétvégén ránéztem mire cserélte és rosszul lettem...
valami hibát is jelez minden induláskor amíg a fékre rá nem taposok. ( volt hátsó tárcsa + betét csere gondolom ott nem volt frankó valami. )érik egy rendes szerviz keresése...
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #49561 üzenetére
Na ezt most meg nem mondom. Az tuti, hogy a hátsó két ablak így nem mozog - meg ugye nem is nyílik, de lehet ez hiba miatt van. Elöl mindkét ajtó/ablak nyitható.
adorjant - Szakadt kábel esetén élettelenül lifegnie kellene a kilincsnek belül, nem?
gban - Nem lehet, kiállítási darab lesz.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49564 üzenetére
Hat en az 1.7 dizelen is abszolut eszreveszem...de az egesz motor jarasa tök mas lesz klimaval, hangosabb, hatarozottan jobban erölködik, fogyi minimum +1 liter, ha varosban jön megy az ember, szerintem több is...
Az 1.4 benzin hat ott meg aztan vilagvege klimat benyomod es vege . Viszont pl az 1.4 tsi nel kb ugyan az a helyzet, mint az en dizelemnel. Eszrevenni abszolut, de nincs olyan drasztikus teljesitmeny csökkenes....pedig ugye ccm egyezik, de megis a nyomatek vagy a loerök miatt jobb a helyzet.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49574 üzenetére
Digitklima az csak annyit ad, hogy szabalyozza a levegö sebesseget/höfokat. Hogy a klimakompresszort is engeded neki hasznalni vagy sem, az rajtad mulik. Nekem is digitklima van, de ha nem akarom nem hüt. Marpedig en ha tehetem, akkor nem akarom, mert nem szeretem a klimat....csak ha muszaly
-
Borokafa
őstag
válasz F_Gergely #49564 üzenetére
Klíma Astra j 1,6, szerencsére épp hogy csak észreveszi, előtte 1,4H nagyon észrevette, mintha behúztam volna a kéziféket. Viszont H-nál klímával 2-3 óra után kiszáradt a szemem, pislogtam, minden bajom volt. J-nél nem fúj annyira hideget, viszont mennyiségben többet és a nyári Görög utat is probléma nélkül viseltem.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #49795 üzenetére
ja és a 2,5-es dízele a bmw féle motor! őszintén nem tol ez le audit vagy bmw-t, egy nagy budi, nehéz limó, kétlem, hogy leverne bármit, max jól mozgatja a bódét, de egy közel 5 méteres szekér nem gyorsulási verda!
(#49797) zolikaDB : ja, a kilinccsel előre max tükörjégen működik, ezekbe ami szériamotort raktak, az nem rally-s feeling, max jobban megy tőle!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49795 üzenetére
Most raneztem, a 2000-2001 es evjarat körül az omega legcombosabb valtozata a 3.2 V6 - 218 lo
BMW 2000 evjarat:
530i - 231lo , 535i - 245lo, 540i - 286lo, M5 - 400lo
csak ha mar a horol, meg a hotolorol beszelgettünk
sorry az offert, de az altalanositast nem szeretem nekem is Astram van meg decidenek is....valahogy a kettö megsem ugyan az
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49806 üzenetére
"Sokat is eszik de megy mint allat. BMW, Audi maga evjarataban ezeket ugy tolja le mint hokotro a havat." erre irtunk . A legcombosabb omega a felsorolt kategoriatarsak motorpalettajanak elsö felet megfogja, mondjuk igy.
Az M bmw, ugyan ugy szeria, utcai auto, de az amugy is csak hab volt a tortan, a felsorolasbanettöl meg lehet jo, szerethetö es biztosan jol is megy....csak azert kezeljük helyen a dolgokat....ha valami peugeottal vagy vw vel peldaloztal volna, szerintem nem szolok semmit, de egy bmw-s beszolas mellett nem tudok szo nelkül elmenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gitáros topic
- Robotporszívók
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BMW topik
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen