-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #51768 üzenetére
Gondolom azért az ügyfélszolgálaton biztosan tudják hogy milyen autóval működik ... különben is elég népszerű kis kütyü + frissítik szépen !
Én a Vectra -n kerestem ilyen ECU csatlakozót (létezik hogy nincs ?)
Egyik ismerős valamelyik nap jött és mindenkinek kiütötte a hibakódokat az autójából, gondoltam akkor nekem is ... hát nem találtuk a csatlakozót
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #51790 üzenetére
A lényeg: késői F Astrákba már bekerült az OBD2 csatlakozó, de a computer még nem ezen a szabványon kommunikál, még az utolsó szériásoknál sem, kivéve talán az egész motorválasztékból egy 1.6-os benzines verziót.
Amit pedig most trasshertől megtudtunk, a G viszont már talán az első szériától használja is a szabványt, nem csak a csati olyan.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Gergőke88
addikt
válasz F_Gergely #51858 üzenetére
Én nem a turbóról beszéltem, hanem alapjában a motor kokszolódásáról.
Érdemes ezt átolvasni Modern benzines[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51860 üzenetére
Azert ne magadbol indulj ki, mert nem az az altalanos "autos user", aki szetkapja, meg kicsereli, meg stb....en olajat sem csereltem soha, meg nem is fogok, ezek, mind kiadasok nekem egy auoval kapcsolatban....es szvsz a nagy többseg igy van ezzel. Ha valami vilagit, akkor szerelö, gond, autohiany, kiadas.
Egy dizel auto nagy szivas tud lenni az embernek....az enyemnek alapvetöen semmi baja nem volt es nincs, megis raköltöttem mar vagy 250 ezret a valtora, egr-re.....persze lehet mondani, hogy na de nem mindenkinek megy gajra a valto....valoban...masnak meg a turbo fekszik ki, vagy a porlaszto, vagy a magasnyomasu.....nekem a relative sok autopalya es km miatt meg a joval olcsobb gazolaj miatt, igy is böven plusszban van a kocsi....de ha nem lennenek nagy egyhuzamos utjaim, helyben forgolodnek, az mar tuti buko lenne. Igy is ha mondjuk par hetig csak helyben jövök megyek a dpf 100km enekent neki all tisztitani15literes atlagfogyival, ami nem is tud lefutni, ezert el kell vinnem egy total felesleges utra ahol kb 15 percig 15l/100 fogyival megy..
Kormolodashoz annyit, hogy ha normalisan be van allitva egy dizel auto, normalis üzemanyagot kap, nem csippes, es van benne dpf, akkor egy kis pamacsnyi korom sem jön ki belöle. En pl barmit csinalhatok a kocsival korom nem jön ki egy szal sem. Aztan ezen ugye vitaznak az okosok is, hogy vajon jo e a dpf, mert nem jön ki szemmel lathato korom, de jön ki olyan mikro szennyezö, ami a tüdön keresztül azonnal a veraramba kerül es ez lehet veszelyesebb, mint ha kormot sziv be az ember....vagy sem. .. ha van a kocsiban ilyen "adblue" rendszer, mint a vw nek ami van, na az a tuti, mert az kiirt szinte minden lerokodas veszelyes anyagot....en nem is engednem enelkül a disel autokat az utakra.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51865 üzenetére
Nincs csodalkozas az arakon, ez van En nem vagyok autoszerelö es nem vagyok hajlando a szabadidömböl autoszerelesre aldozni. A kocsimosas az szivesen, de ennyi. Ha ez hobbi es jolesö idötöltes valakinek akkor ugy nyilvan joval olcsobb a karbantartas
Csippesnel szerintem a korom az "kötelezö". egyszerüen tul van hajtva a motor, nem fog ugy müködni a rendszer, ahogyan azt megterveztek. Vagy ilyen 2 loerövel lesz több, amit eszre se vesz kb a tulaj, szoval penzt se adna erte. szvsz
Minösegi üzemanyaggal nagyon jot teszel a dizel motornak plane minel ujabb dizelesröl van szo annal inkabb....sokan azt hiszik, hogy a dizel az aztan barmivel elmegy, tankoljak a taknyolt roman benzint, meg a traktorbol leszivottat, aztan csodalkoznak, hogy tömödik, meg megy tönkre minden.
Dizelben nagyobb a nyomatek, jobban igenybeveszi az alkatreszeket (pl kettöstömegü...hiaba van egy 1.4 turbos benzinesben is, soha nem fog tönkre menni, mert minimalis a rezges egy dizelhez kepest), az egesz dizel üzem sokkal "koszosabb" a benzinnel, igy hajlamosabb tömödni, koszolodni (DPF) es olyanok vannak benne, mint a magasnyomasu szivattyu, ami igen huzos, tönkre tud azert menni es egy benzinesben nincs.
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz F_Gergely #51894 üzenetére
ilyen szinten nem tervezném a tuningolást. inkább az aggaszt h sokat fog enni, az a 180 paci nekem tőkéletes lenne de ha letudunk faragni a fogyasztásból és cserébe nyomatékosabb autónk lesz abba én kiegyeznék. normál felhasználásra optimalizált beállitás tökéletesen megfelelne.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #51876 üzenetére
Ennyi. Tesóm is évi 30-40e megy a gépével. Nekem a "rekord" még a Clioval volt. Ott ilyen évi 15e km környéke volt. De akkor 180Ft-ért vettem bele a gázolajat és szinte a wc-re is azzal mentem!
odrif Amire nekem kell a gép arra a 1.4 is bőven elég. Nem mondom jobb lenne majd egyszer valami 1.6 gép ,de pl G Astraból eléggé kevés van ami értékelhetőnek mondanám. Ott is inkább az 1.4 jellemző. Egyszer majd ki szeretnék próbálni egy ilyen 1.4 90Le verziót. Kíváncsi vagyok mennyivel megy jobban mint a mostani 1.4-em.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51901 üzenetére
Lehetseges, h igazad van, nem tudom. Nekem a tuning nem igazan szimpatikus. Valamennyi tartalek nyilvan van az alkatreszekben, azert az autogyarak is sporolonak, szoval biztosan nem hagynak sokat a legtöbb alkatreszben.
Ha megnöveled a teljesitmenyt, laikusan en azt gondolnak, hogy keptelenseg, mindent hozza igazitani....turbo, szelepek, kuplung, valto, hütö......jo eg tudja. Kb az auto valamennyi lenyegi reszet at kellene epiteni. Azert ezek a tuning megoldasok, amikröl en tudok, ott 90% ban arrol szol, hogy chip box, atprogramozas es kesz. Az igenyes is (csak ott az egesz müvelet igenyes)....de mondom ez total laikus velemenyem csak, nem igazan foglalkoztam soha ezzel. Azt pl tudom, hogy a bmw nel a 25d es a 30d motorok nagyreszt megegyeznek, azaz a 25d könnyen huzhato. Vagy az 1.4 tsi a vw-nel. Ott is a 125 es 140 lovas között 1-2 olcsobb alaktresz különbözik, egyebkent minden tök ugyan az.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51915 üzenetére
igen, már csak én is röhögök magamon.....
ezt nálam úgy van, úgy fogom fel, hogy mindenkinek kell egy hobbi! nekem az autók a hobbim, valahogy szeretek egy fosból jót csinálni, amiben utána szarrá unom magam és eladom! na most ezt kell megállnom, hogy eladjam az állományt.....
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #51920 üzenetére
Kár, pedig szívesen lehajítanám róla. Évente jó ha 2 alkalommal használva van, ellenben bűn ronda.
gban: Tudom de akkor is bántja a szemem. Eddig még nem használtam ki a "védelmi" funkciót bár elindulásnál nyugodtabb az ember. Gyakran rám állnak leszarva hogy a másik kifér e vagy sem. Olyankor mindig az van a fejemben hogy tolatok hátra ameddig kell, aztán vagy benyomom a lökhárítóját vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51987 üzenetére
a c vectra még nem volt ilyen, abból mást nem lehetett megállapítani, csak azt, hogy hányszor állították vissza a szervíz intervallumot, de külön máshol nem mentett semmit! fater passatjában 2 hónappal a hazahozatal után elfüstölt a garázsban az óracsoportban egy chip(volt olyan égett műanyag szag a kocsiban, hogy talán még ma is érzik), zsír új óracsoport került bele(akkor még nem bontottak ilyet magyarban), az is az órája chipjében tárolta a km-t, így 0-ról kezdett, semmi sem utal a tényleges futásra(az enyémnél mindenképpen ki akartam deríteni a futást, de egyszerűen nem található benne utalás).
szóval nem tudom, hogy melyik az ami nem csak az órában menti a dolgokat, de a gömb passatok sem ilyenek, az is büntetlenül tekerhetők, opel fronton 2004-ből sem volt még divat, meglepne, ha h astra fronton más lenne a helyzet.....
állapotot veszünk, nem km-t, ezzel csak az a gond, hogy a hahu-n is km-t ütnek be elsőre és utána válogatnak köztük....
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #52000 üzenetére
nem a motor rögzíti az állást, hanem a motorvezérlő, a blokk az csak egy vasdarab, nincs benne semmi elektronika!
mi rádugtuk a c vectrát és nem lehetett külön sehol sem előhozni semmi egyebet, még rá is mutatott a srác, hogy mennyi idő alatt írja át az óraállást! nem volt semmi egyéb adat benne sehol, így azért furcsa nekem hogy a b vekiben mi a gyíkért rögzíti a motorvezérlő a dolgot, mikor minden analóg rajta! motorvezérlő csere(bontott) esetén lehet tanítani az immo-t, c vekinél a canbus eléggé behatárolja a készülékeket, ami kell bármi cseréjéhez! de mint minden ami olvasható, az írható is ennek megfelelően.....
gyári műszerrel amivel az agyából is előhozható volt a BC azzal mindent manipulálni lehet igaz az párszázas árkategória, egy monocróm kijelzős műszer, az mindent tud írni és olvasni is! 5000huf volt a BC engedélyezése, azt a kínai cuccokkal nem lehetett írni.......
lehet így van ahogy írtad, de nálam nem így volt az biztos, pláne ha valaki az agyát is törli, az előzményeket.....
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #52094 üzenetére
Én ugyanígy érzek a H fröccsöntődíjas kopogó belsejében és hasonlóképp a külsejével. (szopott szappan)
Jó, hogy nem vagyunk egyformák, de mivel csúnya nő sincs, ezért megosztozunk a kínálaton.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #52094 üzenetére
Kinek hogy, én 190 centi vagyok és 90+ kiló mégis csak az ülést tartom kényelmetlennek.
Lehet ki lesz cserélve a G Astra comb/deréktámaszos sport ülésére vagy B Vekiből a múltkor árultak egy pár ilyet 15-ért:
Még ha kárpitot áthuzatom az eredeti kárpitommal megegyezőre is megvan 35-40ből.
-
Petyyyyy
addikt
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #52112 üzenetére
Én ezeket már figyelmetlenül hagyom, annyit nem érdemelnek hogy dudáljak !
(#52114) becsitibi
Hmmm ... 1 pólusú gyertya egy 2.0i -nek szerintem kevés
NGK gyertyát bele V-Line 23, meglepődsz majd hogy mennyivel jobb !
Én nyáron cseréltem (Beru 2 pólusú volt benne) de ég és a föld az NGK -tól !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52112 üzenetére
Te beteg ember vagy hallod Ne vedd sértésnek, nem annak szánom, de a vérnyomásod miatt ne csináld Én (is) pesti vagyok, naponta vezetek, gondolhatod mikkel találkozom. Nem éri meg, megeddződtem, simán elhúzok mellőle, mögüle. Ha kell záróvonalon vagy tilosban, sz***k rá, nem kockáztatom az egészségem meg a "vagyonom" egy hülyével, dudálással meg semmire nem megyek.
w333 annyi
becsitibi ez elég csúnya fekete és nekem olajosnak is tűnik
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #52259 üzenetére
Nincs benned hiba, abban van aki nem tudja ezt elfogadni, és próbál meggyőzni hogy ne így gondolkodj, ha van ilyen.
Én lesz@rom a felszereltséget, hosszú távon vigyen el a lehető legmegbízhatóbban a lehető legolcsóbban A-ból B-be, és én vezessem ne a buszsofőr, nálam ez az első.
Persze vannak nekem is egyéb elvárásaim, de abból szinte az egyetlen elengedhetetlen a nagyobb csomagtér - különben jó lenne egy Corsa is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52264 üzenetére
Tudom, értem. Bennem is bennem van ez. Csak mellé párosul az, hogy szeretek állatkodni is
A márkák meg extrák amúgy annyira nem hoznak lázba.. amíg hasonló erő-súly konstans van és első kerekes (kb 1 ló / 10kg) és futómű is tök jó feszes gyárilag is H -ban, addig nem érdekel, hogy miylen plecsni van rajta. Most az álmom igazából egy jó kis E34 Skyline, az mondjuk jó 200, közel 300 ló meg hátul kapar. Az biztos izgalmas lenne. 300 ló felett meg már kb uncsi lehet szerintem mert semmi tudás nem kell megoldja izomból a vas Na majd egyszer egy olyan hobbinak[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52377 üzenetére
Ne az Opelnak gratulálj, hanem úgy az egész világnak, minden márkának meg a sok nagyokos fejesnek aki kitalálta, hogy a jó autóban a turbóknak van egy kis varrógép motorjuk is, és nem fordítva (vagy legfőképp semmilyen turbó) Ezt is írtad te is végülis, csak hát na.
Egyéni "pozitív" vélemény: szerintem a biturbo nem való dízelre, felesleges. Alul úgyis meglöki a kasztnit magától, felül meg bejön a turbó. Úgyis bizonyos értelemben munkagép, nem versenygép, felesleges bonyolítani. Egy jól méretezett turbó kell egy jól méretezett hengerűrtartalmű motorra és örökéletű egy gondos gazda kezeiben, jó gép. Benzinre tudom elképzelni, hogy alapjáraton is már süvít egy kis turbó, ami aztán 10 ezer RPM -en nyilván már úgy süvítene, hogy megpusztulna, ezért kell egy nagy csiga is, versengyépekbe. Utcára... Csak versenygépekbe meg szerintem azért nem kell ilyen konfig, mert ott soha nincs alacsony fordulaton. Tehát ez a kis-nagy csigás konfig szvsz. hülyeség. A versenygépekben a biturbo általában amennyire én tudom inkább azt jelenti, hogy V6-V8 esetén a V 1-1 szárára külön turbó jut, és ott lehet, hogy van értelme, és nem úgy néz ki a dolog, hogy egy fűnyíró méretű kis dízel blokk lóg 2 turbón utcai gépben
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest