-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52381 üzenetére
"Gond van a fejekben nem is kicsi..."
De még mekkora, és közel sem csak autók vagy technika terénÉn épp a minap gondolkodtam, hogy az enyém is már elég bonyolult egy motor, 16 szelep, változó szívócsőhossz, folyamatos változó szelepvezérlés.. Hát nem az a zsiguli. Valahogy ebben még bízom, főleg olyan karbantartás + használat mellett amit tőlem kap. De egy ilyen 1.0 turbó 3 henger, meg 1.2 biturbo...
Soha nem vennék ilyet. Az a baj, hogy egy ilyen dög, az pont úgy megy, mint ez, vagy jó legyen akkor mint egy 2.0 ebből a szívóból. Cserébe ugyanúgy kell mittomén 500 ezer környékén kicsit gyűrűzgetni a motort meg hát kicsit felfrissíteni, nem feltétlen generál, csak tényleg tömítések stb.. A turbó hasonló módon ugyanígy azért tervezhető, na most ebből van kettő. Ha ki is bírná a motor is, a turbók is, akkor is a tervezhető költség is elszállt, és itt nem cseréről van szó, csak gatyábarázás egy valag km után. És miért cserébe? Mert nem megy jobban, lehet, hogy rosszabbul, sokkal kényesebb és nem lehet csakúgy megtaposni néha hidegen büntetlenül, meg jajj 10 ezernél nem volt olajcsere, na majd 20 ezernél akkor is ásványi teszkót A fogyasztás lehet, hogy nem 8 liter lesz, hanem 7. Hú. Ja meg a szomszéd is lássa' hogy TFSI vagy épp biturbo. Amikor jön 1-1 insignia a bi-turbo felirattal és belegondolok, hogy lehet, hogy 1.4 benzin van egy akkora hodályban ami olyan nehéz, nem érdekel hány turbóval, hát a röhögőgörcs kap el.
De ugyanez a hibrid szennyek. Bele se menjünk.. az emberek meg elhiszik, hogy nekik is meg a környezetnek is ez a jó.. Lefogadom, hogy a környezetet is legalább úgy, ha nem jobban pusztítjuk, csak a gyárakban, nem sajátkezűleg az utakon. Csodás
Engem nem érdekel a rohanó világ meg a számok se már, a hasonlítás se, szerelmes lettem, vagyok. Szívó benzint ide amíg csak van. Nekem ez az érzés kell, a nyújtott, szép hosszú felépülés, az a hang, az az érzés. -
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #52381 üzenetére
Ez tuti. De sajnos az emberek is buták az "új" autókhoz/technikához. Sokszor nem az autó vagy a motor sza* hanem a tulaja egy kretén. De félig-meddig egyetértek veled a downsizing hülyeség ellen.
TasiA Pontosan így van!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#81556480
törölt tag
válasz F_Gergely #52377 üzenetére
Tudom én hogy van millió apró külömbség csak arra gondoltam hogy a fém kasztni nem változott nagyot, így bármit át lehet építeni egyikből a másikba, meg hogy motorban is van átjárás a kettő között. x16xel volt b1 és b2 is.
zajvédelem és szigetelés miben nyilvánul meg ?
-
oliwire
őstag
válasz F_Gergely #52398 üzenetére
A manuális zárás alatt azt értem, hogy ha valaki nyitva hagyja az ajtót, akkor hiába zárom kulccsal a vezetőoldali ajtót, az nyitva marad.
Az ablaktörlő lapátoknál mi a helyzet?
Közben eszembe jutott más is. A légbefúvás sem tökéletes, az irányváltó kapcsoló tekerésével nem igazán változik a fújás iránya, legfontosabb lenne az ablakot fújja, de azt alig, az utasokra viszont mindig fújja. -
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #52444 üzenetére
No, eredeti kérdés már off, ugyanis kiderült, hogy azt az alacsony értéket fullos utastér-ventillátorral mértem Ma hajnalban indítottam, semmi probléma nem volt, akksi nyugalmi állapotban (nulla fogyasztó, motor nem jár) 12.5 V, alapjáraton egy helyzetjelzővel 14-14.1 V.
Szóval akkor már csak a nehezen indulás kérdését tárgyaljuk meg Vagy a gyújtás lesz a ludas vagy az üzemanyagrendszer, én az előbbire tippelnék, mert ha nem akar indulni, a benzinillat (nem szag ) jelen van a motortérben, ergó naftát kap. Bár azt se értem, hogy akkor menet közben miért nincs neki semmi baja?
Ez nekem fura
Első körben egy gyertyacserét mindenféleképp megejtek a jövő héten
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #52446 üzenetére
Teker szépen az önindító, mint mindig, egy-egy pillanatra "elkapja", aztán nagy nehezen elkezd emelkedni a fordulat 0-ról, de még tartanom kell az önindítót, aztán ha alapjáratig felmegy a fordulat, leveszem az önindítót, felmegy a fordulat 1500-ig, majd vissza 1000-res alapjáratra. Hidegen ilyenkor egy picit remegősebb a motor, de egy pár perc után kisimul az alapjárat.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52444 üzenetére
Kb. ugyanez volt. Tegnap délután ugyan indult, de fél percig csúnyácskán járt kicsit, aztán magára talált. Check lámpa is másodpercek alatt kialudt, utastérvilágítás is ~ 10mp után normalizálódott.
Másrészt úgy fest lesz egy szett zsír új fékbetétem eladó. Ma reggel kibontotta a szerelő és láss csodát nincs benne az elektromos jeladó, ami kellene. Anélkül meg nem tudja megmondani a BC mikor kell cserélni, illetve a jeladó nélküli fékbetéttel állandóan kiírná a hibát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #52468 üzenetére
A kadettem is megfutotta anno a 210-220-at is, bár mondjuk zaj az volt benne...
A vectrát 220-nál lehet fixálni tempomattal, és bár 11 évvel fiatalabb mint a kadett volt ('85 & '96), ennek sem 200 fölött van az utazó tempója
(Na persze ha még megfutná... 2008-ban megfutotta, de az már régen volt)200 fölött utazótempóról nem tudom lehet-e beszélni, ismerős útba ejtette a német autópályát és azt mondta, hogy túl zsúfolt és nem lehet tartósan gyorsan haladni ott sem.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52476 üzenetére
Az a gyanúm, mióta itthon van hángeriben - előző
gazditulaj másfél év - nem igazán volt vele foglalkozva.gban - Nem, akkor már menne a gyereksírás. Tütü III. kerben, én épp VIII-ban. Tegnap még csak ijesztegettek vele.
De annyira nem meglepő. Akitől vettem egy nagy simlisnek tűnt. Semmit nem tudott semmiről, akármit kérdeztem. Ez a nem hazudok inkább, de nem mondom el mi a baj. Tényleg minden intő jel ott volt, hogy ne vegyem meg az autót, de szeretjük a kihívást ugyebár.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52483 üzenetére
Hát igen, nem két forint lesz az fix.
gban - Nem 100%-os. Oké, hogy most épp futja ilyen úri huncutságokra, de azért el tudtam volna verni másra is a zsetont.
Kickass - Már nem emlékszem mit tippeltél, de megadom.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52521 üzenetére
Őszintén szólva reméltem is, hogy így fog kinézni. Nehogymár feleslegesen szedessem szét.
AMD Power - Jó vagyok a drámai hatás elérésében.
Lauda - Ezen gondolkoztam én is, de akkor valószínű még kevésbé lenne parádés a motor EU besorolása, nem tudom. Másrészt örülök, hogy ennyivel meg lehet oldani a problémát adott esetben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kickass
őstag
-
félisten
válasz F_Gergely #52537 üzenetére
Vedd ki a regi szurot. Tisztitsd ki a szurohazat, csereld ki a tomiteseit (ha mellekelik az uj szurohoz), tedd be az uj szurot. Inditsd el az autot es hagyd alapjaraton kicsit, magatol ki fog legtelenedni. Ha nagyon stresszel a dolog, akkor az uj szuro behelyezese utan toltsd tele gazolajjal a szurohazat.
[ Szerkesztve ]
-
-
sitotomi
tag
válasz F_Gergely #52608 üzenetére
Nekem 35 volt a polír, ha jól emlékszem, két első lámpával együtt, felni tisztítás, gumi ápolás. Illetve első szélvédő, két első-oldalso ablak valamilyen nano vízlepergető cuccal kezelve (tényleg hatásos 60 km/h felett alig kellett ablakot törölnöm, aztán jött a szélvédő csere... ).
Szerintem ez teljesen rendben van, ha minőségi munkát vár el az ember.De persze a polír nem jó mindenre, ha a karcba beleakad a körmöd, az nem biztos, hogy eltűnik. Nekem is maradt 1-2, de ég és föl a különbség. :-)
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #52616 üzenetére
ha nemzetközileg össze van kötve az opel rendszere! ha így is van, az sem garancia semmire, nem biztos hogy szakszervízben szervizelték végig illetve lehet igen, de 3 éves az utolsó bejegyzés.......
a 67ezres ami linkelve van, azon sincs a szervízkönyv sehol sem megemlítve, már valahol eléget egy kicsit, nem szabad még rá sem gondolni, tekert autó, aki meg teker, az azt hazudik amit akar, arról nem is beszélve, hogy nem is ismeri az autót, max a tényleges km futást, amit áthazudott.....
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52743 üzenetére
A depo valóban nem valami jó, sőt. Apámnak vettem tőlük ködlámpát...nem sírtam, mikor vadatt csapott vele és betört. Bontott gyári lesz a befutó, ha minőséget akarsz. Egy rendes polírozás után pedig nem szabad bemattulnia, feltéve, hogy hozzáértő csinálja. Hajlamosak elfeledkezni az UV védelemről, max emlékeztesd rá őket.
dave93 - Az 50km nem túlzottan sok ilyen szempontból. Gyerünk ki a pályára, ott majd felkopik az állad! Pályára vele, aztán hadd szokja. Legalább 100km-t kellene kergetni.
sunci02 - Ez nagyon baba.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52758 üzenetére
Eléggé. Meg nem mondom már mi volt az, de valamit még otthon kellett rajza pöcögtetni nagy küzdelemmel, hogy úgy álljon benne a bizgentyű, ahogy állnia kell. Egy zsír új elemtől nem ezt várná az ember.
Valószínű nincs gari a bemattulásra, de vagy kifogsz még a héten egy jó bontást vagy felpolíroztatod a rizikó ellenére is és te magad végzed el otthon időközönként az uv védelem felhordását.
Bef.sna a lámpatestem, tuti nem vennék csak gyárit.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #52767 üzenetére
Műszaki vizsgán biztosan nem fog átmenni ...
Csak olyat rakhatsz bele amiben van súlyérzékelő és automatikusan állítja a fényszórókat ... különben pedig nem megy át a vizsgán
Különben az ilyen kókányolt fényszóró úgy beázik mint a sz*r ez 99%
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #52772 üzenetére
Fényszórómosót be kell építeni, lehetőleg gyári megjelenésű legyen maga a fényszóró is az átalakítás után és át is megy műszakin.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen