-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz Calogero #46699 üzenetére
Tényleg érdemes megpróbálnotok..
A cég ahol dolgozom nemrég vett J astra-kat, 1.6 szívó benzinnel (115LE). Ezt már mondjuk korábban is írtam. Aki nem hisz nekem, az próbálja ki. 1-be, 2-be teljesen feleslegesen tiporja az ember, ez az autó képtelen ugrani. Tényleg nem túlzok azzal, hogy egy lomha s***. Vannak 1.4 H astra-k is, de azok is úgy ugranak, mint egy "valamihasonlat".
Gurul szépen az autó, mert 140-150 nem okoz neki gondot, de teljes mértékben lendület autó. Mind1, hogy 110-l mész és előzni akarsz, hiába rakod vissza 4-be, nem fog jobban gyorsulni. Olyan szinten vissza vannak fojtva, hogy félelmetes. Opel szégyene ez a motor szerintem.
(#46703) Borokafa: Ez is szívó benzin?
Én 6 db 1.6 szivót próbáltam ki emiatt a dolog miatt, mert nem hittem el, hogy ennyire tré.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #46921 üzenetére
Gyalázat ez az egész downsizing, persze nem csak az Opel. Az egy dolog hogy én hétköznapokban meg általános kis kompaktnak imádom az 1.6 és elég, de azért majd ha lesz pénze szeretnék 3.0 meg felette lévő dolgokat. És ló*** nem lesz addigra csak a sok kis makett-autó fosadék
-
Declare
őstag
válasz Calogero #46923 üzenetére
Nyugi, most a vw botrany kiboritotta a bilit, holnap atirjak a kibocsatasi adatokat 3x szorzoval, a gyari fogyasztasokat 1,3x szorzoval, aztan mindenki lenyugszik a p..a
Ezt a tsi hisztit nem unjatok? Ha jol tudom egyikötök sem autoszerelö, mechatronikai mernök, akik fejlesztesekben reszt vesznek, de meg csak nem is hasznaltok TSI motoros autot. Ettöl függetlenül, mindenki eszmeletlenül keni vagja a temat, hogy mennyit bir ki egy alkatresz vagy sem
Szep hangja van egy sor6 motornak ez oke, sajna el kell fogadni, hogy ez egyre inkabb luxusba megy at. Nekem hetköznapi autoskent böven eleg, hogy jol menjen es keveset fogyasszon. Egy 1.4 tsi jobban megy, mint az 1.7 dizel astram, de decide opc-je is csak egy kis "fos fünyiro motor", aztan megis több elmenyt okoz, mint itt mindanyiunknak az összes autoja együtt .... pont letojom, hany literes, meg hagy hengeres, meg gyertyas, meg szelepes.... a tejföl bakterium kulturajan is ennyit paraztok, hogy hany bakterium vegzi a dolgat?
-
Declare
őstag
válasz Calogero #47096 üzenetére
Qru hasznalja es azt mondja jo. Tesztekben is jokat olvasni rola. Mi anyumnak ilyet akarunk venni jövöre
Apum most a Yokohama W.drive ot vette, adac teszten nagyon jokat irtak rola....(5 eves contit azert cserelte, mert mondta, h mar telen jobban csuszkalt mint szokot...5 ev alatt ö eszrevette, hogy a csak telen hasznalt teli mennyit romlott...no de mind1....) en meg a conti ts850 et vettem most. Kivancsi leszek, tavaly szinte nem is volt alkalmam hoban vezetni, remelem iden lesz
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz Calogero #47100 üzenetére
erről van szó
nincs is rossz áron 23900.- /db g astrára
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Calogero #47116 üzenetére
Nokian is nagyon jo, szerintem nem tudtok ebböl a listabol rosszul valasztani
szvsz az a cross climate michelin nagyon igeretes. Ha nincs a gumi nagyobb igenybevetelnek kiteve (mondjuk nyari rekkenö hösegbe sok autopalya, nagy tempoval/terhelesses es telen sem az osztar alpokban jar napi szinten), akkor tökeletes valasztas ha valaki 10-15 ezreket megy max egy evben.
Szerintem ennel több eves futasnal mar jobban kopik, mint egy nyari nyaron es teli telen, ezert magamnak nem vennem, de atlagos hasznalatra föleg Magyarorszagon a relative kis futasok mellett nagyon sok autora szuper valasztas lehet
-
-
Doki16
addikt
válasz Calogero #48051 üzenetére
Akkor ezt itthon nem nagyon lehet kivitelezni De gondolom, csak meg csinálja majd magától az autó, nem muszáj elvinni ezért szervizbe.
Az baj, hogy ha használva is van akkor csak pár kilométerre és még normálisan be se tud melegedni a motor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
haddent
addikt
válasz Calogero #48091 üzenetére
Ez komoly? Mert baromira nem érte meg szerintem, ez iszonyat drága, meg ez turbózás, azért az tényleg nem úgy megy, hogy bepattintom azt csók
F_Gergely mármint mi nem egyszerű? Letölteni, majd visszatölteni ugyanazt a ROM-ot? Az pedig az. A ROM -mal mókolni nyilván nem, ismerni kell az offseteket stb., mert gondolom kb. gép kódban van az egész. De nem lehetetlen
-
haddent
addikt
válasz Calogero #48192 üzenetére
Igen, mindjárt barátibb ár, találtam én is, általában 10 -ért megy használtan. Csak 16" és ugyanazt a szélességet (6.5) "pazarlás" lenne, ha feljebb megyek és új gumit veszek akkor tutibiztos, hogy szélesebbet is. És még ráadásul ET39 is ET35 helyett, tehát röviden: nagyobb kerék/gumi, semmivel nem szélesebb, és ráadásul beljebb ül. Ez tiszta pazarlás/rontja az összképet/futómű tulajdonságait. Jó miniális a dolog, de ha ezt kapom 40 -ért akkor már veszek 60 -ért alut, szélesebbet stb..
Vagy pl. találtam használt Omega alut [sör árban], 15" tehát gumi maradhat, 7" amire szerintem még felpattan 195 gumi (mivel az 7.5" igazából nem is értem ), és ET33.
Összefoglalva nem kell új gumi, szélesebb felületen fog futni picivel, és egy picit kijjebb is fog ülni ami morcibb (2 mili, itt is inkább csak a tudat, de na )
Tudom, nem a legszebb és legmodernebb felni, de valamiért nekem nagy kedvenc, olyan hagyománytisztelő valahogy, hogy egy darab Omega lenne rajtaszerk.: hát persze, viccesek a fiúk. Pl gyári alu újonnan 60-70 vagy még több. Abból veszek vadiúj kiállítási darab ENZO szettet!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48263 üzenetére
Igen asszem ez az...jo vagy rémlik ez az M32...asszem ezt mondta a szervizes srac
akkor valoszinüleg orvosoltak a problemat...mondjuk erdemes lenne tudni, mikortol
(#48264) amargo : VAG nem hiszem, hogy ezt a altot hasznalja, raadasul, ha a K astraba is ez megy, gondolom javitottak rajta. 1.2 tsi motornal inkabb az evjaratra figyelj. Valahol 2011 körülig nem erdemes megvenni azokat a motorokat, ha nem mazohista az ember . Viszont miutan csereltek szijasra a lancos meghajtast a motorban, utana mar nincs vele nagy baj. Varosi hasznalatban kormolodik, meg ugye a turbo azert okozhat par 100 ezer forintos meglepit, de ezeket belekalkulalva jo motor az. Dinamikus, nyomatekos, jol megy azert is elfer benne a 6-ik sebesseg.
(#48282) AMD Power Nekem is max a km fele a hobbi, a többi az szükseg
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48315 üzenetére
300euro körül.
Ha egyedül megyek, akkor dragabb az auto, de cserebe rugalmasabb, kenyelmesebb, haztol hazig visz es raadasul Mo-n is egy tank benzint kijarok azert mire eljutok mindenkihez aki fontos raadasul hogy hoznam a hazi lekvart, magyar bort es pirospaprikat a repülövel?
(#48317) deicide Palyara egy 1.4/1.6 benzin turbo nelkül 5 sebesseggel keves. Nem arra valo. Mondjuk alapbol egy dizellel nem versenyezhet palyan egy benzines komfort es fogyi teren. Ha az ember 10 orat utazik palyan, pont leszarja, mennyi idö alatt futja a 0-100at a kocsi, az fontosabb, hogy hany benzinkutnal kell megallni tankolni
-
JanR
addikt
válasz Calogero #48384 üzenetére
A franciáknál biztos. De az is kemény, hogy parkolnak.. volt szerencsém megtapasztalni (hál' Istennek nem saját autóval voltam). Simán addig mocorog az autójával, amíg neki nem ér a másiknak, és úgy igazítja be a helyére. Mondjuk azt tegyük hozzá, hogy akiket én láttam nem voltak balfa**ok, kis óvatos gázokkal csinálták mindezt, nem mint itthon egyesek, akik padlógáz, padlófék van, mert nem tudnak kuplungolni
-
realmadrid
aktív tag
válasz Calogero #48610 üzenetére
Én is feleslegesnek tartom, minek az az állandó botozás ? És a vele járó kuplung mizéria.1.4-es H Astrámban hiába rakom vissza, nem lő ki így sem-úgysem. Nagy köbcentis vagy sport autóba lehet, hogy van értelme, de ezekben a városi, bevásárlós autókba nem nagyon látom értelmét én sem. Amcsiban a nagy dögök is általában automaták. Ha egy árban lennének, tuti, hogy automatát vennék.
A sas nem vadászik legyekre
-
Petyyyyy
addikt
válasz Calogero #48882 üzenetére
Jóvanna, néha oda is pillant az ember, lássa mennyi nyál van a tankban.
Declare - Az a gyanúm túl konzervatív vagyok. Nekem már a G-s multikormány is sok volt, mert minek oda a sok gomb, csak útban lesz. Aztán kipróbáltam egy Vivarot is amiben szintén multikormány volt és egészen bejött.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48885 üzenetére
Pedig nagyon nem ugyan az
juj...2 oldalt tudnek irni sajat es a szoros csaladban a tapasztalatokrol es ezek nem mendemondak, megtörtent, atelt esetek.
Nekem a markaszerviz/kereskedes = lehuzas + atveres + dilettantizmus. Nyilvan vannak kivetelek es jo tapasztalatok...nekünk csak es kizarolag rossz tapasztalat volt es a csaladban is mindenkinek (egy kivetelt tudok, egy volvo szervizt/szalont).
Ellenben a szakszerviz, ahova hordjuk az autoinkat es joban vagyunk mindenkivel, a nyakamat tennem ra, hogy nem szamlaznak duplan semmit, kicserelik, amit a szamlara irnak es azt az olajat öntik bele, amit kerek. Mindezt lelkiismeretesen
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48890 üzenetére
Hat akkor azert ezzel nem billentettel a merleg masik oldalara nem mintha meg lehetne velem ezt tenni, egy ket pozitiv elmenybeszamolo hallatan.
Opelhez nem tartozik egyik eset sem amit irtam, illetve nem is topiktema, ezert nem reszletezem.
Nekem markaszerviz, max addig amig kell a gari pecset, es csak ugy ha bemehetek a szervizbe....egyik oldalrol sajnos ilyenek miatt egyelöre nem kell törnöm a fejemet , masik oldalrol szerencsere megvan a szakszerviz otthon, akiknel nem kell az auto mellett allnom
De amugy is ez az uj auto kerdes is erdekes....baromi jo, hogy elsö tulaj, meg uj szag, meg nem masnak a levetett holmija....de az a mennyisegü penz, amit amortizalodik 1-2 ev alatt egy uj auto az döbbenet. En szerintem barmit is vennek most, az ilyen 2-3 eves lenne. Ok, sok idö es energia az utannajaras, olvasas, atnezetes, szükseges dolgok csereje....es nem lesz uj szag sem de en most ugy erzem, nekem nem er meg annyit az uj szag
egy jol felszerelt uj disel astra 8-9 millio.... hat na, azert ott veszek egy felsöbb kategorias 15-18 millios 2-3 eves autot (minden szükseges atvizsgalassal, cserevel), amin kevesebbet bukom az evek alatt, mint az uj astran
-
Findzs
addikt
válasz Calogero #48937 üzenetére
szintén h astra 9 évesen 60 ezer volt benne
nem is hirdettem sokáig patika állapotban voltúgy néz ki cserés lesz az akksim
terheléses műszerrel már nem frankó de nem cellazárlatos
néztem a spar -ban akciós volt a varta black meg az s3 -as bosch 12900 45ah
egymás mellett voltak mint 2 tojás még a gyár is ugyanaz volt ahol készültek a címkéjük szerint
ti melyiket vennétek?ma ültem egy x1 -es bmw -ben utasként meg meg is tapizhattam amit akartam, a csomagtartót is megnézegettem, pont ilyen volt csak más színben: [link]
nem voltam elájulva tőle, 2 ezres dízel automata váltóval
a belső nekem ahhoz képest, hogy egy bmw nagyon puritán volt, az ülés kényelmetlen, rövid az ülőlapja nem találtam a helyem, a dízel hangja zavaró
a váltás sem volt finom, sima, kis rántást lehetett érezni (kézi váltóval a g astrámban szebben váltok)
a csomagtér kicsi, akkora mint egy astrában
nyomaték azért volt mikor odaléptek neki de érezni lehetett, hogy hamar el is fogy
én biztos nem adnék érte 11 milliót[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
Közösségépítő
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #49053 üzenetére
Irigyellek!! Akkor nem csak külsőre lett jó... látszik a gépen,hogy az Opel nagyon oda tette most magát. Ezt érzem amúgy az E Corsánál is.
Borokafa 8l? Nem sok. Tudod miért? Néz meg engem. 1 tonnás 60Le öszvérrel. 7.5l lazán bever télen városban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Calogero #49067 üzenetére
Na most értem haza, megvolt nekem is. Lesz 1.8 turbó benzin De lehet, hogy csak az OPC -ben.
Külső: tetszik, szép, nagyon szeretném ha ilyenem lenne, de nagyon szeretem a H -át és az F -et is. Nem érzem azt, hogy egyből szerelmes lettem. Nekem túlságosan "meg akarok felelni mindenkinek". De gyönyörű, csak túlságosan általános. Kéne rá egy-két egyedi elem utólag
Belső: sokkal modernebb. Sokkal puhább. Nagyon full extra, nagyon kényelmes, hátul is kényelmes, tágasnak hat, kellően letisztult még nekem is pedig utálom a sok gombot meg hülyeséget. Szerintem tökéletes lett belülről. A kormány vékonyabb a H -nál, nekem ez annyira nem tetszik.
Motor: 1.4 turbó benzinnel mentem, 150LE. Egy kicsit sem vagyok elájulva... Sokkal, sokkal sokkal többet vártam tőle. Egyetlen dolog ami jó érzés volt, hogy alacsony fordulaton/indulásnál olyan "dízelesnek" tűnt a jó értelemben véve. Semmi más. Meg is pörgettem, nem érzem azt a szép nyúlást, ahogy felépül a nyomaték, épül a teljesítmény, végig ugyanolyan, dögunalom. Cserébe 4-4500 körül meghal, felsüvít a turbó mintha disznótvágnék és kihal, lehal. Nem tetszik.. nem jó, biztos nem cserélném be rá.
Ami még idetartozik, hogy sokkal, ezerszer kényelmesebb vezetni. Köszönhetően ugye a turbónak nagyon alul, meg gondolom az egész ECU minden más. Sokkal jobban besegít, a váltás sima, túl sima. Minden annyira sima hogy kicsit hánynom kell tőle. Nem lehet egy jókedvű erős gyors váltást rárugni mert nem engedi össze a tárcsákat, érezni-hallani hogy üresbe pörög..Összességében egyértelműen óriási előrelépés. A nagyközönség imádni fogja, én is imádnám
majd 40 évesen. Olyan mintha bármilyen tizenmilliós autóban ülne az ember. Nagyon, nagyon kényelmes, puha, finom, segít, szolgál. Viszont minden nyersség kihalt belőle, azért ez nem feltétlen jó, szerintem, nekem.De tény, hogy megvan az az érzés mint az F után a H -ba ülni. Hogy hát igen, ez 2 generáció, most űrhajóba ültem át? Csak amíg (számomra) a H az F -után kb. annyit ad, hogy iszonyat jó fékek és egy nagyon kellemes VVT 16 szelepes moci de semmi sallang, addig ez már inkább tenyérbemászó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Dell Precision 3640 mini workstation
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen