Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    Szopóágra kerültem...
    A tiptronic-on csináltam váltóolajcserét, meg első, és alsó deknitömítés cserét, ez lenne a legkevésbé különleges....
    Ahhoz, hogy az első dekni lejöjjön, el kellett bontani előtte a vezetékköteget, ami miatt ugye széthúztam a váltónál a fokozatérzékelőt, azt le is szedtem a fokozatválasztó tengelyről, plusz a túlfolyótartály és a lámpa között mindent kibombáztam, akksitálca is kijött.

    Ma összeraktam, feltöltöttem folyadékokkal a motort és a váltót, de indítani nem akart. Vcds szerint az immo is tilt, igaz, ettől még tekerhetne, és a váltóban is van hibakód, több is, holott eddig sosem volt egyetlen hibakód sem, tehát ez leginkább kontakt lesz, talán egy testkábel hiányzik? Le nem vettem egy kábelt sem a kötegről, arról visszadugdosni meg nem nagy kunszt.
    Ezek jöttek elő?

    00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00258 - Solenoid Valve 1 (N88)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    00350 - Ground (GND) Feedback for Modulation Valves
    38-00 - Output won't Switch or Short to Plus

    Az önindító sem teker, ez még lehet a p-n indítás miatt, az mfa-n nem látszik, hogy változna a prnd432, holott utána szétbombáztam mindent, kivettem, kézzel tekergettem az érzékelő középső hüvelyét, akkor egyszer jó volt, ott következő matatásnál 3 perc múlva már nem. Érdekes. A komplett művelethez kivettem az akksitálcát, és mindent ami a környékén volt.

    Mára feladtam.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák