-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz tresh #101445 üzenetére
Szerintem nem lomha vele... Jó nem egy dsg, de ezek az 5-ös tiptronic-ok egész jók, és a megbízhatóságuk meg magasan szerintem a legjobb... Én mondjuk inkább 6-os kézivel venném a 131 lovasat, mivel nem tudod hogy volt használva előtte a tiptronic... 400000 km körül vannak azokba az autókba kb... Kicsit rizikós...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz MunezXBK #101454 üzenetére
Ez nem teljesen így van azért... Hiába van gazdája úgy is szétkopik egyszer a szeleptömb sajnos... 600000-el nagyobb az eséje... Attól függetlenül szét lehet k.. ni persze 100000-alatt is... Én inkább 100000km-es "gazdás" tiptronic-ot vennék mint 600000-el...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #101453 üzenetére
Nem mertem megkérdezni a Km-t. Nem km után veszünk atót (kizárt, hogy a valós lenne benne )
Szerintem ma vagy holnap megnézem.
Mit nézzek/kérdezzek a motorral kapcsolatban?(#101451) MunezXBK
Igen szelepek... Korán van nem tudok írni!(#101450) tresh
Ez lenne.
Szerintem jó áron van. Igen költeni kell rá. De egy 2x ilyen drágára is kéne. Ezt legalább tudom mit cseréltem rajta.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
kk831228
addikt
válasz tresh #101458 üzenetére
Nem is a motorra értettem....
Amúgy is szerencsén múlik, talán jobb esetbe már előtted kicserélték a félautót, vagy pedig megveszed és te fogod kicserélni az első 100000km-en belül... Csak akkor nem zsákbamacska ha olyan ismerőstől veszed aki vagy újonnan vagy 1-2 évesen vette...
Én csak azért ajánlanám inkább a kézit ilyen idős autónál hogy próbáljam minimalizálni a fenntartási költséget...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #101461 üzenetére
Persze, bár én ezért veszek kintről autót mindig sose ér meglepetés azon kívül hogy tudom mivel ott is használták és azért adja el mert nem akar rá költeni így majd én fogok. De eddig 3 db -ot hoztam be magamnak saját célra ebből 2 benya egy diesel. A diesel ódira többet költöttem valamivel de nem eget verő dolgok 90% kopó alkatrész volt maradék 10% az én hülyeségem hogy azt is cseréljük ki ami jó de kétes mióta van benne
-
Dot
őstag
válasz tresh #101460 üzenetére
Az a baj, hogy tetszik és inkább költsek egy olcsó autóra sokat mint egy drágára sokat
PL: itt van ez nekem helyben van, de kapásból kettős tömegű(nem tudom lehet-e belerakni egytömbegűt?) + az a motor rángatás se hanagzik jól.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
VR6-Fan
veterán
Hozzal be kintrol egy oszinten es kolts arra inkabb, kicsit nyugatabbra ezek szo szerint filleres autok.
Amit irtam kb azokra erdemes figyelni, en szvsz vetel utan egy vezerles cserevel egyutt csinalnek egy hf felujitast, lanc lanc fesztio ellenorzes, egy olajpumpa csere, turbo/kuplung/valto meg majd ugy is kiadja magat.
Jah gyertya is alap h cserelni kell, es legyen nalad mindig egy tarcsi gyujtas vegfok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #101467 üzenetére
400-500k-ból névre írva lehet egy jobb állapotú autója mint amit itthon kap ennyiért
az hogy az órába nem 150-200e lesz, hanem 280 v 350, egy 20e-s probléma ha valakinek nagyon zavarja a szemét...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
mmdms
addikt
válasz Lacess #101428 üzenetére
Kis problémába ütköztem, nem tudom levenni a telótartót, fogalmam sincs hogy jön le. Egy lemez tartja az egészet: [link]
Húztam toltam forgattam minden fele, erősen gyengén, de csak nem látom hogy kellene nekiállni. De ha jól gondolom günterék úgy csinálták meg, hogy szét kelljen bontanom az egész középkonzolt.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #101469 üzenetére
+108e a reg+50e a forgalomba helyezés+amég bejön (ezt jó eséllyel simán lelehet alkudni a kocsi árából)
kocsit nem szemezgettem túlzottan ráböktem egyre ami németo. ezen felén van és van benne klíma.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
zsolt19900
őstag
nos srácok, köszi a segítséget NEM fogom lecserélni egyenlőre a felnijeimet, úgy döntöttem
beadtam a kocsikát is szereldébe, hát hívtak pár órára rá, hogy "honnan néztem a cikkszámokat"..... mondom báridiból pl. honnan máshonnan hát mert, hogy ez az alkatrész nem jó bele, így elhúzódik az 1-2 napos csere 2-3 napra juhu
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #101482 üzenetére
Van ismerősöm Bárdiban, így mindig megfelelő cuccot kapok. Max. felesleges para van, hogy ez vagy az. De még sosem nyúltak mellé.
-
molnarpeter
nagyúr
V8 hang dízelből MR Racing, 2.0 TDI, K&N légszűrő+kipuff okosság, lóerőben nem észveszejtő, nade hanggenerátor is van. Messzebbről érdekes, közel/bent már hallani a kerregést.
-
Macka
veterán
Sziasztok!
Kutakodok Octavia II-be (ha jól tudom, ezek mennek Golfban és Passatban is) 2 dines multimédiás fejegységet, amin van navi is, illetve fontos lenne, hogy a gyári tolatóradart is kezelje. Használ ilyet itt valaki? Milyet lenne érdemes megvennem?
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #101484 üzenetére
Elég gáz hogy egy elég drága Új VW-en is csapkodja menet közben a szél a hátsó lökhárító alját .... piff
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rihi1
tag
válasz molnarpeter #101484 üzenetére
Nem értem mire jó ez a kamu v8 hang!
-
őstag
megjött ma a passat
fasza nagyon nyomtunk is vele egy 200km-es túrát
majd a héten lövök fel képeket
ha valakinek van valami kérdése a tipussal kapcsolatban kérdezzen majd nyugodtan
150le tdi comfortline dsgcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz bitpork #101493 üzenetére
már besötétedett mire hazajöttünk de nem fog elmaradni
honnan érdemes linkelni manapság?
képfeltöltés.hu?mióta a tesztautót próbáltam javított a vw a start stop rendszeren közel sem ránt már akkorát mint abban a nagyon nagyon korai modellben
ami csúcs az a fedélzeti cuccok, navi, érintőképernyő, telefonpárosítás egyszerűsége, hívások kezelése stb.
nem volt még ilyen modern cuccokkal autóm, nagy újdonság nekema 150le-s motort elégnek érzem a dsgvel, érzésre sokkal jobban megy mint a 184le-s x5 a hagyományos automatával
persze nem kis különbség van súlyban isszerk: fogyasztás 80-140 között tempósan haladva, előzésekkel is és kevés várossal 6.3 liter
forgalom mérsékelt volt
majd a következő telitanknál leellenőrzöm jól mér-e[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #101494 üzenetére
csinálj egy nemhasználatos gémailt és voálá, van 1 gb idrájvod/picasa mellé
Jövőre hozhatod a talira, majd mi megmondjuk mi a hiba benne Szerencséd h nem benzines mert az úgy kezdődik, h nincs benne tartalékhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #101496 üzenetére
kacérkodtam a 220le-s tsivel azthiszem nem lett volna sokkal drágább
de fogyasztás is dupla lett volna meg a cégautóadó is
akkor már megintcsak a 190le dízel lett volna a racionálisabb választása távolságtartó tempomat nagyon király, iylenem se volt még
50 ezer ft volt a felára
jó árban adják az extrákat a passathoz nagyonlátam nyiregyházán ma egy új superbet az is jól néz ki
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lacess
tag
válasz mmdms #101470 üzenetére
Nagy eséllyel szét kell bontanod a közepkonzolt.
Borában/Golf 4-ben ugye a rádió illetve a klíma-kezelőpanel mellett nincsenek gombok. Nem mint a paszujban. Az enyémben egy speckó "L" alakú fémlappal volt felcsavarozva. Ez a fémlap befordult a klímakezlő kerete mögé és azok a csavarok fogták amik magát a klímakezelőt rögzitették.
Viszont a paszujban még ott vannak oldalt a gombok (elakadásjelző, ülésfűtés etc., vagy vak gombok)
Ezeket kellne kipattintanod, esetleg a klímapanel keretét, bár az már elég távol van. Így talán látszana valami. Esetleg a rádiót is vedd ki ha segít. Egyszerűen és sem értem hova lehet rögzítve, nagy eséllyel valami biztos, stabil ponthoz csavarozva mivel elég stabilan van a helyén
Ha így sem jutsz előrébb akkor muszály lesz nekiállnod a komplett keretnek. Mostanság egyébként is meleg van, talán nem törnek olyan könnyen a műanyag fülek/patentok/rögzítők.Jah, és a kormányt le kell venni, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!