-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101948 üzenetére
Mondjuk 288-ról 312-re váltani a legegyszerűbb.
Van olyan ATE ami nem porol.
És el sem tudom mondani mennyire meg vagyok elégedve az SCT Ceramic-al eddig. De szerintem megvárom az első fagyokat a verdikt kiadásával.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Azért is írtam hogy megvárom a nyár végét, addigra fog kb összegyógyulni a tárcsa és betét ebben a tempóban.
FoBCRaistlin: Igen emlékszek rá.
Mondjuk 2db 312-es mart EBC tárcsa és 4db sárga betét nem lesz kis invesztálás. Lehet ezt is túl szárnyalná [link]
Give them hell Ukraine!
-
FoBCRaistlin
őstag
Ugyan... volt itt már lendkerék meg hasonló.
Most hétvégén volt 2 kerékcsapágy, 2 toronycsapágy, 2 stabilizátor szilent, féltengely gumiharang csere.2-3 hónapon belül kell első fék, aztán lengéscsillapító+rugó.
Na abban a témában is lesz vacilálás, mert szerintem valami komolyabb szettet akarok.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101957 üzenetére
Haver vett Eibach rugót, annyi jót hallottam róla hogy szerintem én is lecserélem majd az enyémeket.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz bitpork #101928 üzenetére
Napi szinten rendelek tőlük nekem még sose volt gond ha igen készségesen cseréltek mindent saját költségükre. Jó igaz havi szinten elpereg pár 20k náluk
Plusz rengeteg dolgot be tudnak szerezni amit pl unix, bárdi és társai nem vagy vállalhatatlan határidővel
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #101962 üzenetére
Mondjuk ezt a vezérlés garancia dolgot megkérdeztem anno a unixban ott hogy működik, kell papír a beszerelésről, erre az egyik szerelő valami 60e forintos munkadíjat mondott (a komplett szett kerül 50e forintba). Ha gebasz van majd a műszaki szagértő megvéleményezi hogy mi merre mennyi... Persze ez sokáig eltart és addig nincs autó... Nem kérdeztem meg évente hányan próbálnak reklamálni és ebből hány embernek sikerül, gondolom a szám nagyon közel lenne a 0-hoz...
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz bitpork #101962 üzenetére
Értem, de ők kereskedők ergo rajtuk nem tudod érvényesíteni a garanciális problémát hanem direktbe a gyártóval kell lebokszolni. (sajnos) Csak ez egy olyan k hosszú folyamat hogy beleőszülsz és ha az autó munka eszköz akkor meg se idő se energia nem lesz senkinek se erre.
Félre ne értsd nem védem őket,de unix bárdi ect. is ugyanígy járt volna el.
-
zsolt19900
őstag
Magi. Szerelő barátom kézifék problémára arra tippel, hogy a hátsó feszítő rugó vagy beragadt vagy teljesen elszalt. Azt mondta, hogy le kell venni a kereket és ki lehet akasztani és első körben megwdzni :-)
nehéz művelet? azt vettem észre ugyan is, hogy azon túl, hogy laza a kézifék kar, a bal hátsó kerék néha pefog a kezifeknel
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TaaT
veterán
válasz zsolt19900 #101968 üzenetére
A hátsó rugóhoz nem kell nagyon szétszedni a féket. [link]
Give them hell Ukraine!
-
válasz tresh #101966 üzenetére
Nem a gyártóval! Ha te itthon veszel valamit, annak az értékesítője áll jót. És küldtek is szagértőt ha jól tom, aki közölte h nem az ő hibájuk és slussz-passz. De nem akarok én senkinek rosszat, mindenki ott és onnan ahol neki jaó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #101968 üzenetére
A nyergen mozgasd meg kézzel rugó nélkül a kézifék karját. Ha könnyen jár, belül be van szorulva. HA nagyon nehezen jár és nem nyomja ki a hengert, akkor is be van szorulva. Ehhez már le kell venni a nyerget. -így kell működnie.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Szopóágra kerültem...
A tiptronic-on csináltam váltóolajcserét, meg első, és alsó deknitömítés cserét, ez lenne a legkevésbé különleges....
Ahhoz, hogy az első dekni lejöjjön, el kellett bontani előtte a vezetékköteget, ami miatt ugye széthúztam a váltónál a fokozatérzékelőt, azt le is szedtem a fokozatválasztó tengelyről, plusz a túlfolyótartály és a lámpa között mindent kibombáztam, akksitálca is kijött.Ma összeraktam, feltöltöttem folyadékokkal a motort és a váltót, de indítani nem akart. Vcds szerint az immo is tilt, igaz, ettől még tekerhetne, és a váltóban is van hibakód, több is, holott eddig sosem volt egyetlen hibakód sem, tehát ez leginkább kontakt lesz, talán egy testkábel hiányzik? Le nem vettem egy kábelt sem a kötegről, arról visszadugdosni meg nem nagy kunszt.
Ezek jöttek elő?00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
30-00 - Open or Short to Plus
00258 - Solenoid Valve 1 (N88)
30-00 - Open or Short to Plus
00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00350 - Ground (GND) Feedback for Modulation Valves
38-00 - Output won't Switch or Short to PlusAz önindító sem teker, ez még lehet a p-n indítás miatt, az mfa-n nem látszik, hogy változna a prnd432, holott utána szétbombáztam mindent, kivettem, kézzel tekergettem az érzékelő középső hüvelyét, akkor egyszer jó volt, ott következő matatásnál 3 perc múlva már nem. Érdekes. A komplett művelethez kivettem az akksitálcát, és mindent ami a környékén volt.
Mára feladtam.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Rick4 #101974 üzenetére
mégse adom fel.
Na egyelőre úgy tűnik, meg is van, hiányzott egy kábel, de a cégén már nem tűnt fel, természetesen a dekli oldalára menő test volt... Máris működik a prndl érzékelő...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
zsolt19900
őstag
-
Ck.
addikt
Ma visszajött a pék célszerszammal, de igy se tudta légteleniteni.
-
Arcképgyáros
-
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #101985 üzenetére
Nem voltam ott sajnos, mire hazaértem már csak a lezárt autó fogadott, kihűlt pékkel.
Azt mondta, hogy a műhelyből direkt elhozott vmi kompresszort, amit a féknyeregre kell rakni és így még pumpálni sem kell, elvileg erre van kitalálva, de azzal sem ment a dolog, utána megpróbálta mégegyszer manuálisan, de szintén nem járt sikerrel.
Pénteken jön vissza a rendes szerelőm és remélhetőleg akkor végre már fékem is lesz.[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz Kalandor #101987 üzenetére
képzeld, ha elfelejtetted volna,hogy sebességben hagytad, és ráindítózol....
helyszínen 4 infarktus, plusz besza-behuemlékszem mikor Erdélyben voltunk lagziban, és át kellett menni a Szamoson komppal, a szomszéd faluban lévő templomi ceremóniára
az én skodám amúgy is 4 centi minusszal indul, na az sem volt egy egyszerű menet, felsompolyogni a kompra, és onnan le.
felfelé pedig az enyhén múrvás, homokos, poros utacskán meg úgy jöttem fel, hogy a műszerfalon gyakorlatilag végig világított az a kipörgésgátló"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
-
-
knuckle
aktív tag
válasz 7600 GS #101995 üzenetére
na arra én is kiváncsi lennék
én nem vagyok nagyravágyó, megelégszem azzal amim van, de az automata nem az én világom, sokat vezetek városban, de eddig még nem éreztem vágyat egy automata iránt sem[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #101994 üzenetére
Nem korkérdés, még fiatalon, 25 évesen 1999 környékén ízleltem meg az automata előnyeit egy W126-os merciben, pedig az csak egy sima 4 sebességes hidrodinamikus váltó volt, de vajpuhán, és jól váltott, azt kb 3 évig használtam, és igyekeztem azóta is mindig automata mellett dönteni, és így lesz ezután is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Kiskokó
veterán
Na hallo
Úgy tűnik nem lesz baja a kocsinak a beázástól, elég jó idő volt száradt 2 napig. az anyós előtt sikerült a kárpitot is felszedni. ott ugyan úgy állt a kötegnél a leglentebbi részen, de kitöröltem. a köteg vége ment felfelé egy kötésbe ott száraz volt...
Hazajöttem balatonról...épp beérek a városba.. Hiba... fékbetét elkopott..
Ate Ceramia kb 30.000Km van bennük. Mennyire reális ez ? Én nem tartom furcsának annyira...
Hivtam szerelőmet mondta hogy hát elkopott..
nem igazán emelte ki hogy korai lenne.. amúgy mondott olyat hogy
Az esőszenzoros autóban az esőszenzor miatt ha sokat megy az ember esőben, koptatja a féket... mondom micsoda ? ez most kifejthetné..
Mert , hogy az esőszenzor érzékeli ugye az esőt, és hogy a computer meg az eső miatt melegiti a fékbetétet, úgy hogy minimálisan a tárcsához nyomja.Valaki hallott már ilyenről?
Folytatás... hazaértem 2 óra múlva megyek el... csip csip.. csip csip csip... 2 hiba.
Bal első helyzetjelző kiégett.. Ha jön még valami akkor már tuti a beázásra gyanakszokMágus : Örülök a hírnek!!
Ne is mond, hogy bánom hogy nem tudtam menni, pedig kb 80%os volt az esély rá hogy tudok, annyira biztos voltam.. aztán tipikus...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Crypto Trade
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- További aktív témák...