Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Ablakos #170596 üzenetére

    Az óracsere árát nem ismerem. Ki szokták cserélni, de olyankor más a km-óra grafikája - ennek sem tudom az okát.

    Ami miatt nem vennék USA piacos 7-es GTI-t:
    - rendszerint GTK-s vagy vízkáros autót importálnak az USA-ból;
    - rendszerint nincs bennük digit klíma, ez a későbbi eladáskor probléma lehet;
    - más bennük a motor, szimpla befecskendezős, míg az EU modellekben dupla befecsis, utóbbi nem hajlamos a kokszosodásra;
    - made in Mexico.

    Ezen felül arról lehet még megismerni az USA modelleket, hogy hagyományos kézifékkel szereltek; továbbá opcionálisan sem volt bennük LED-es hátsó lámpa, a normál hátsó lámpájukkal nem mennek át a magyar műszakin, azt is cserélni kell EU szabványra.

    500 ezerrel (10%-kal) többért EU modellt kapsz, egyértelműen azt venném.

    (#170602) akooos
    2.8 multitronic, 3.0 TDI FWD szintén, gyengébbik 3.0 TDI Quattro már DSG, erősebb TDI pedig tiptronic (rendes automata).

    Szerk.: Tippre kevés lesz bele a 2.8 FSI, nagy és nehéz dög. Az alap 204 le-s 3.0 TDI Quattrot próbáltam, az szépen vitte.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák