-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
r6man123
senior tag
Bocs a dupla topik miatt, későn vettem észre, hogy ittvagyrok. Szemezgetek egy A4-el:
Ma megnéztem ezt Audi A4 2.0 TFSI Design-t. Nekem laikusként patikának tűnt, 94km-t futott, full bőr belső, s-trón, 2019/3 hó, 9 milla átírással, mindennel.
Állítólag egy külföldi márkakereskedőtől hozták be, ott elverte a jég. Kihúzták és újrafényezték a motorháztetőt és a tetejét. Én nem szúrtam ki, csak mondták.
Ezért az autóért mennyire irreál egy a 9 millió? Ahogy láttam, újonnan 12-13 milla körül vannak. Lehet valami okosság amire jó ha odafigyelek?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
K Norbi
addikt
válasz djherby #170688 üzenetére
Na akkor csak jó lett.
Kérdezz bármikor ha szűrővel vagy olajjal kapcsolatos kérdésed merülne fel.
Motorolaj és szűrő topik
És persze csere előtt[ Szerkesztve ]
-
rostiron
őstag
Üdv.
Mágus mi a véleményed az alábbiról ?
Van egy 98-as polo classic-om ( APQ ) ami a következőt produkálja. 1-2 éve gondom volt meleg időben a kuplunggal, olyan volt mintha nem emelne ki rendesen. Nagyon nehezen lehetett hátramenetbe és egyesbe rakni. Azt a tippet kaptam hogy szar a bowden, ( autómata feszítős ) cseréljem ki. Vettem egy Sachs bowdent amire azt monták hogy jó minőség ( Jó ára is van ) de a gond megmaradt. Idáig nem foglalkoztam vele mert, túlnyomó többségben minden ok volt, általában nyáron köszködtem vele. Most a napokban elegem lett,elmentem egy másik szerelőhöz, próbáljam ki másik bowdennel mondta,mert ha a kuplung lenne rossz akkor mindig csinálná. Vettem még egy bowdent Cofle márkájú ( ennek már barátibb ára volt ) tegnap beszerelésre került , de ma ebben a nagy melegben alig tudtam autózni. Szenvedés volt sebességbe rakni, váltani. Most este felé hogy kicsit hűlt a levegő minden jó.
Mi lehet a baj ? Három bowden nem lehet rossz. Vegyek egy manuálisan állíthatót ? De az autómata bowdennel is jónak kell lennie. Ma egy kicsit próbálgattuk, és amikor nem lehet egyesbe vagy hátramenetbe tenni, ha csak egy ici-picit valaki a váltónál rásegít, és egy kicsit még rányom akkor beveszi a sebességet. Tehát tényleg olyan mintha a bowden nem húzná eléggé meg, de három nem lehet szar szerintem. A kuplung szerkezet nem fáradhatott el ? Hogy lehetne biztosra menni ? Te mit mondasz?Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
djherby
tag
Túl vagyok a cserén. Mentem egy kisebb kört, semmi gond nem volt hál' istennek. Amit észrevettem: sokkal csendesebb lett a motor. Az utóbbi időben kicsit hangosabb lett. Remélem így is marad. Most már tudom a tuti szűrőt, csak ilyet fog kapni. Kösz mindenkinek!
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Mi az elojele a toronycsapagy hibanak G4-en(1.9pd ajm)? Amit produkal az auto: elso tengely terhelesere katyuknal illetve fekezesnel is kopog valami. Amik iden ki lett cserleve az az osszes szilent es kutyacsont. Nem tudom hogy a kutyacsont adhatta volna meg ujra magat vagy a toronycsapagy jarja mar a veget.
Koszonom.
Elnezest az ekezetek hianyaert, angol billentyuzet hatranya. (ceges)
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #170672 üzenetére
Az oké, hogy nem gond, és ezt el is fogadom, csak tanácsod kérem, hogy esetleg cseréljem-e ki. A másik autó többet áll, ezért szeretném a jobb akkut az Audiba tenni, ha a generátor tudná tölteni rendesen a 77Ah-ás Vartát, akkor szívem szerint átraknám. (Mivel nem startstopos gondolom tanítani sem kell.)
Köszönöm még egyszer!
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #170670 üzenetére
Köszönöm!
Az előbb kiugrottam nézelődni, volt egy kis időm...
Testpont a szélvédőmosó beöltő alatt, szerintem ez sem éppen oké, gondolom a mellé folyó szélvédőmosó már elkezdte a dolgát:
A pozitívon lévő bekötő csavar, igen csak rozsdás, holott le van takarva (párát nem nagyon kap, garázsos autó):
Illetve akkor már egy kérdés, ha szétszedem takarítok, jelenleg egy ilyen GM aksi van benne 65 Ah (gondolom ez a gyári méret):
A másik kocsiban egy Varta Silver Dynamic 77 Ah van, ami szeptemberben lesz egy éves, kicserélhetem a kettőt? Vagy ne akarjam? (Én többre tartom a Vartát, de kíváncsi vagyok mit mondasz / mondtok.) A GM-ről semmit nem tudok az autóval jött, hány éves stb, semmi infó.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1.9 TD 1992 évjárat.
Lengőkarban akarok szilentek cserélni.
Több embertől hallottam hogy az Audi TT szilent jó bele.
Az lenne a kérdésem hogy melyik évjárat és típus?
Nem akarom hasraütésre megvenni mert nem tudom melyik fajta TT-nek a szilentje jó bele. -
DJ. Ru$y
félisten
Jobb reggelt mindenkinek.
Érdekes dolog történt ma reggel velem... Beálltam a kanyarodóba egy lámpánál, benyomtam a kuplungot, hogy kirakom üresbe, erre leállt az autó, mintha levettem volna a gyújtást, kijelző elsötétült, rádió kikapcsolt, aztán abban a pillanatban magától, mintha gyújtást adtam volna felvillantak a visszajelzők, visszakapcsolt a légkondi, a fedélzeti számítógépen az OK felirat szokás szerint jelent meg, na mondom aksi, tolhatom félre, nagy meglepetésemre pöccre nyektetés nélkül indult. Viszont, a rádió az egyes csatornára állt, de nem felejtette el a beállított csatornákat. A műszerfalon a fedélzeti számítógép szerintem nullázta magát, mert elindulva a lámpától 20 literes átlagfogyasztást írt (nem pillanatnyi), valamint a dátum és idő nullázta magát. Ami elvileg rádiósan állítaná magát, de azóta sem állt vissza a jelenlegi dátumra. (A turbónak biztos jól esett a hirtelen leállás, emiatt nem tetszik az egész...)
Az autó még mindig Audi A4 B7 Avant 2006 1.8T. Ennyiből valakinek tippje? Van nálam VCDS, mit érdemes megnézni vele? Teljes hiba kiolvasás?Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
kisp113
tag
Üdv,
Adott egy 1.4 TSI CXSA 122Le egy golf 7 ben 115k km.
Korábban már írtam a zavaró olajfogyasztásáról ami hirtelen növekedésnek is indult ( már majdnem 0.5l / 1000km lett az utolsó rátölés) és emellé hirtelen 200km alatt eljutott az utolsó úton a néha dadogó alapjárattól, a sűrű rángatózásig, lámpánál állva benzinszagot is lehetett érezni az utastérben és a motorból ciklikus süvítő-sziszegő hang hallatszik. P0301-et láttam egyszer.A tippem hogy a sok megzabált olajtól jól lekokszosodott az egész és nem zár jól az egyik szívószelep.
Tudtok ajánlani Novoth Tibin kívül valakit Budapesten aki megbízhatóan el tud bánni ezzel?
Köszönöm!
-
troland26
őstag
sziasztok
Hogy állapítom meg , hogy melyik gyújtótrafó mondta be az unalmast ? -
djherby
tag
Sziasztok! Délelőtt lecseréltem az olajat (Jetta 1.4 TSI CAXA) minden rendben volt. Elsőre nem öntöttem bele az összes olajat, majd elindultam. Pár száz méter után felvillant az olajnyomás piros lámpa. Megnéztem az olajszintet kicsit alacsony volt, így beöntöttem a maradék olajat is. A jelzés megszűnt. Haza is értem szépen a kertből. Majd el akartam menni a boltba, és újra beadta a jelzést. Az olaj szint rendben van. De amire gyanakszom: az olajszűrő. A shopból teljesen laposat kaptam, amit pedig leszedtem volt rajta egy kiálló rúgós rész. Akkor olyan kellene rá? Emiatt nincs rendes olajnyomás? Köszi
-
KTTech
veterán
válasz i-sti #170611 üzenetére
Két Easyjet kompatibilis táskának elég lesz... mostanság úgyse kell több. Ha mégis, ott a Leon mk1 (az 55L-el nagyobb), belefért egy 55" Pana plazma is, természetesen álló helyzetben - a mk2-be nem menne bele..
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #170648 üzenetére
Áh...felhívtam....mondanom sem kell, hogy kereskedő, azt sem kell mondanom hogy milyen, talán volt egy kisfilm mostanában erről.
"Tudod mi a luxus? AUDI A6 2.5V Na az luxus tesó".
Vagy hogy is mondta3 kocsim volt eddig, soha nem volt csiszolva.
Vakuval fényképeztek.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Winchester95 #170647 üzenetére
Pedig itthon roncsolásos a vizsgálat
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #170647 üzenetére
Lásd múltkori erőmérő, ott is szét volt savazva az alvázszám, az kellett, hogy átmenjen Sajnos ez ilyen, egy réteg lakkot lehet rá fújni pl, hogy ne rohadjon. Motorkód olyan dolog, hogy nekünk pl egyből a honosításkor azt írták be, később nem kell vele foglalkozni, ha véletlenül csere kellene, ez a szememben nem hátrány, inkább előny. A lufi pár ezresért szerintem cserélhető, vagy alin láttam már külön burkolatokat is, VW-esként lehet el is passzolhatod de azért az autó többi részét is érdemes átnézni, hátha van hasonló hiányosság, volt-e töréskár, stb. Ja, a tanksapka fedél nálam nagy negatívum
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #170646 üzenetére
Meg is ölném öket ha elkezdenék lecsiszolni a festéket.
Tehát azt mondod, hogy átmegy az eredetvizsgán, át lehet iratni, és semmilyen probléma nem keletkezik ezáltal?
Legózott, tuti.De nem feltétlenül baj.
Mondjuk igen a légzsákprobléma gázos, az fix.Most mennénk érte, de a motorkód miatt gázos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #170645 üzenetére
Alvázszám bármelyik eredetvizsgán meg lehet erőszakolva sajnos, ez ilyen. Motorkód csak előny, persze lehetett motorcsere is a háttérben, de kicsi az esélye. Légzsák hiányzó embléma nem túl bizalomgerjesztő nekem, beltér legózottnak tűnik típus ismeret nélkül (világos műanyagok világos üléshez járnak), váltógomb idegennek tűnik
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Ezt a hirdetést valami hozzáértő meg tudná nekem nézni?Lekérdezőnél baj van a motorszámmal, alvázszám is fel van csiszolva.
Van valami hátránya hogy a motoszám nem olvasható?
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Fail3D! #170642 üzenetére
Alvázszámból kiderülnek a PR-kódok, abból elvileg kiderül, hogy van-e benne BT szerintem.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Fail3D!
addikt
Esetleg hogy egy nem olyan regi temaban valaszt kapjak. Rc 310 radio egyseg eseten ha van valaszthato bluetooth kapcsolat on off az meg jelentheti azt hogy nincs benne a bt egyseg az autoban? Az androidos telefon nem talal semmit. Vagy lehet vag com kabellel kellene valamit buveszkedni hogy mokodjon? Videovan az anyos ules alatt van az egyseg. A gyari vw beszerelo leirasban az egyseg,a radio mogott kell legyen beepitve... Anyos ules alatt biztosan nincs( 2009-2010 kozott gyartott jetta)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #170638 üzenetére
Hidegnditasnal lehet hallani ha mar gyengelkedik a vezerles. De ahhoz tenyleg elso inditas kell. Ha csak egy percre is beinditottak mar akkor nem fog csorogni. Barmikor kicserelheto, ha hallod hogy csorog akkor erdemes is.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
Sziasztok
1.4 TSI 122 LE esetén mire érdemes figyelni? Illetve mi az amit vásárlás után mindenképpen érdemes cserélni az alap dolgokon kívül, hogy ne legyen gond? Olvastam ezt a megnyúló vezérlánc dolgot, ki lehet ezt küszöbölni vagy előre cserélni?
-
w333
félisten
Ismét történt egy furcsa dolog ... sos segítség !
Van a vezető oldali bal ablak és ahogy húztam fel az ablakot feljött a belső gumi, kiszedtem hogy ne essen be az ajtóba, hogyan tudnám azt visszarakni ?
Ha az ajtóburkolatot leszedem, gondolom csak vissza lehet rakni a helyére !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rob210
nagyúr
M7 beállt majd érkezek.
Renault power
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Audi A3 2000 1.9 TDI AHF 110LE.
Valami tuti tipp mire figyeljek?
Elvileg ugyan az mint az ASV igaz?Hibakód olvasóval megyek majd.
Porlasztó értékeit melyik menüben tudom megnézni?
-
fulton
addikt
Sziasztok
Szeretném a véleményetek kérni, van egy 4 es Golf autóm ,ami a következő hibajelenséget produkálja:
1.ha jobb oldali ajtón kulccsal kinyitom az ajtót minden ablakot leereszt azt csinálja mint hogyha nyitott állapotban tartanám a zárat, akkor csinálja ezt a funkciót üzemszerűen.
2.Valamint ha központi zárral zárom le az autót /távirányítóval/ akkor a Két hátsó ajtó vissza kinyílik ez minek lehet a hibája?
3. Valamiért a jobb oldali ajtón belül az a kis tolóka amivel le lehet csukni belülről az ajtót, mikor lezárom központizárral, vagy kivülről kulcsal a kocsit, csak félig megy le és ha sokat próbálkozok kívülről kinyitni akkor van hogy megnyílik az ajtó és bekapcsol a riasztó. Nem értem. Megnéztem ha a kézzel teljesen benyomom belülről azt a kis tolókát, akkor nincs ez a jelenség.
-----
Mind a két ajtóban most cseréltem ki a zárszerkezet újra. (A régivel is ugyan ezt csinálta, na meg mást is amiért cseréltem) azonban az első kettő onnan megmaradt, a harmadik hiba új.Van valakinek ötlete?
Előre is köszönöm. -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #170616 üzenetére
4-5 felé érkezek, ha minden jól megy. Addig még nyomom a melót fél2 ig, aztán talán 3 körül hazaérek, kidobom a kollégákat, és vissza az első mosóra kicsit kikozmetikázni a verdát. Legalábbis ez a terv, aztán lehet bealszok.
Asszony délig dolgozik, indulás leghamarabb 1kor.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #170616 üzenetére
volt aki már sutyiba megelőzött mindenkit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
Na mi lesz urak? Már csak egyet kell aludni. Nagy a lapítás, holnap találkozunk?
[ Szerkesztve ]
-
_Smooth
senior tag
Nem tudjátok véletlenül, ilyet a facelift verzióra is lehet kapni?
Azt se tudom, igazából hogy keressek rá, ezt is véletlenül találtam.
Vagy ez esetleg jó lehet a FL-re is?Tudom, már közel boyraceres dolog... de egyszerűen annyira nem tetszik az nagy teli fekete "száj" ott alul.
Az elődnek legalább nagyobb volt a ködlámpája, szépen megtörte az egészet. (ez a dupla fényszóró is bután néz ki, de majd megszokom)# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
L1ZRRR
senior tag
válasz laca71 #170612 üzenetére
Nem csak a vezérlés a kérdés, hanem hogy van benne adalék, ami lerakódásoktól megóvja.
Az én golfom 2.0 cr tdi csak omv maxmotiont kap.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
macilaci78
nagyúr
válasz laca71 #170612 üzenetére
Hátránya nincs. Hogy maga a motor profitál-e belőle, az kérdéses, szerintem a vezérlő nem tud vele mit kezdeni. Viszont nekem az a személyes tapasztalatom, hogy a jobb minőségű üzemanyag a fogyasztásban visszahozza az árát. Egy-két géppel már próbáltam és kivétel nélkül ez volt a helyzet: 1.5 szívó benzin, 1.9 PD TDI, 50 ccm 2T robogó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
laca71
aktív tag
Sziasztok
Van valami hátránya, ha 1.6 8v 2006- os V. Golfba folyamatosan 100-as benzint tankolnak a normál 95-ös helyett?
Illetve van előnye? -
1stVikman
senior tag
válasz Fail3D! #170609 üzenetére
Ott lesz valamilyen komfort modul, cikkszáma alapján meg lehet mondani, hogy Bluetooth képes vagy sem. Fejből nem tudom melyik- melyik. És igen, cserélhető, de nem biztos, hogy megéri.
Linket köszi.Még az jutott eszembe, hogy jó eséllyel a pr-kódok alapján meg lehet állapítani, hogy mi van/volt benne gyárilag. Ezt a matricát a szervizkönyv első lapján vagy a csomagtartóban a pótkerék környékén felragasztva találod. Benne van a motorkód, váltókód, színkód meg a felszereltség stb.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Nálam döntés született: a 2.0 TDi Leonnak mennie kell. Túl sok vele a gondom. Helyette egy 2016-os Toyota Yaris HSD lesz (jövő pénteken vehetem át, 20500 mérfölddel, 2 év 3 hónap gyártói garral), illetve megmarad az 1.9-es Leon Mk1 is, hogy ontopic maradjak.
Az első tapasztalatok a Yarissal: kicsi (de belül elég hely van), nincs hangja és a 2.0 tdihez képest nem villám (az 1.9-essel kb egálban van). A CVT érdekes a DSG után, de nem vészes.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
1stVikman
senior tag
válasz Fail3D! #170606 üzenetére
Normál esetben bekapcsolt állapotban látnia kéne a telefonnak. Párosítás után meg automatán kell csatlakozni, és igény esetén zenét játszania.
Ha benne van a Bluetooth modul (amit nem a rádió, hanem a komfort elektronika tartalmaz, anyós ülés alatt ), akkor a fent írt módon kéne működnie.
Az ali-s cuccról dobj egy linket pls.lehet unokaöcsémnek fog kelleni egy, vagy nekem a Fabiaba.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ablakos #170596 üzenetére
Az óracsere árát nem ismerem. Ki szokták cserélni, de olyankor más a km-óra grafikája - ennek sem tudom az okát.
Ami miatt nem vennék USA piacos 7-es GTI-t:
- rendszerint GTK-s vagy vízkáros autót importálnak az USA-ból;
- rendszerint nincs bennük digit klíma, ez a későbbi eladáskor probléma lehet;
- más bennük a motor, szimpla befecskendezős, míg az EU modellekben dupla befecsis, utóbbi nem hajlamos a kokszosodásra;
- made in Mexico.Ezen felül arról lehet még megismerni az USA modelleket, hogy hagyományos kézifékkel szereltek; továbbá opcionálisan sem volt bennük LED-es hátsó lámpa, a normál hátsó lámpájukkal nem mennek át a magyar műszakin, azt is cserélni kell EU szabványra.
500 ezerrel (10%-kal) többért EU modellt kapsz, egyértelműen azt venném.
(#170602) akooos
2.8 multitronic, 3.0 TDI FWD szintén, gyengébbik 3.0 TDI Quattro már DSG, erősebb TDI pedig tiptronic (rendes automata).Szerk.: Tippre kevés lesz bele a 2.8 FSI, nagy és nehéz dög. Az alap 204 le-s 3.0 TDI Quattrot próbáltam, az szépen vitte.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok,
csak kíváncsiságból kérdezem, van valakinek tapasztalata Audi A7-el? Szembejött egy eladó 2.8 FSI-vel, automata váltóval. Első kérdés: milyen ez a nagy szívómotor? Szívás vele az élet? Második kérdés: milyen a benne lévő 8 sebességes váltó? Multitronic?
Ha ezek a kondíciók kakák, akkor milyen motorral éri meg A7-est nézni? 3.0 TDI alap persze, de benzines autót szeretnék majd venni jövőre. Elég fontos lenne az is, hogy automata legyen. Nyilván ha a multi/tiptronic nem jó, akkor hagyjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- SkyShowtime
- PlayStation 5
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Asszociációs játék. :)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest