- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #17350 üzenetére
Nekem is van riasztóm, de szinte már azon gondolkodok, hogy kivetetem annyit ér.
Láttam már USB-s univerzális kulcsot, amivel 2 perc alatt gond nélkül bent ült az új "tulaj" az X5-ben
Váltózár, rejtett kapcsoló, indításgátló.
Vagy a legjobb megoldás, olyan kocsival kell rendelkezni ami a kutyának nem kéneTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
Változár jó dolog de abből nem a "chinais Józsefvárosis" mindenképpen tytan dipol
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #17353 üzenetére
Nekem valami gyári van, elég komoly súlya van a pöcöknek, meg frankó bemélyesztve.
Bár azt hallottam, hogy motortérben berakják 3 ba, aztán pá, majd a műhelyükben meg megoldják a kiszerelést.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #17354 üzenetére
Nekem egy rejtett kapcsolós relés megoldás van a kocsiban.
Igazi házi sufnituning, de nagyon jó.
A teljes áramkört megszakítja, tehát hiába visz magával másik akumlátort ha nem találja meg a kapcsolót akkor beleverheti.
Már pedig rendesen el van rejtveEnnek ellenére ellophatatlan autó nincs ezt tudjuk, ha más nem trélerre teszi aztán csókolom.
Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #17355 üzenetére
Ezzel tökéletesen egyet értek.
Én is gondolkodok már ilyen kapcsolón.
Ha nem gáz esetleg priviben mondhatnál pár szót még róla. Természetesen nem a kocsidról akarom kiszedni a titkokat, csak érdekelnének a tapasztalatok.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz tomcsi23 #17352 üzenetére
Ott pont. Nagyon ügyes volt a srác. Persze az ajtó világítás is megvan. A gatyámat is ott hagytam a srácnál.... 8000Ft összesen az egészre!
rob210: Aksit nekem is hozhatnak.....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #17356 üzenetére
Nem titok.
Van benne egy relé ami csak és kizárólag akkor kapcsol be ha a kapcsolót bekapcsolom.
A kapcsoló megszakítja egyben az indító motorhoz menő áramot is.
A relé pedig a motor vezérlést szakítja meg.
Így betolni sem lehet, mert az ugye nem elég ha az indító motort kiküszöböli az ember.
Ilyen nagyon egyszerű és mégis nagyon nagyszerű.
Pontos adatokat meg feleslegesen mondok neked, mert a seat tök máshogy van kábelezve meg az értékei is mások.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #17359 üzenetére
azt hiszem neked piros csíkosak ugye?
más: én kiszoktam venni a befecskendező relét, illetve ha nagyon parás a hely (bár olyan helyre inkább nem is megyek sajáttal..) akkor kiveszem a rotort is, sok sikert az elindításhoz
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #17360 üzenetére
Igen, de nem gyári. Sajnos... Így vettem már, kicsit ki is kopott, már inkább rózsaszínes.
Kicsit más: Nyár végére kész lesz unokatesóm 2-es 1.9-es TDI-je 200 körüli ménes számmal.
Egy tesztkör már be van ígérve mint utas.Szerk: A hengefejezés óta semmi gond az autóval (kop-kop). Jön-megy, teszi a dolgát. Nem fogy az olaj, nem fogy a víz. Tökéletes. Hidegen kicsit lassabban reagál a gázadásra, de ha bemelegszik megy mint a mérgezett egér (már amennyire a hajdani 90LE engedi. )
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #17362 üzenetére
Keresd Veszprémben Köpcit ő bevállal ilyet is, ha érdekel előrhetőség dobj egy pü-t
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #17362 üzenetére
Takács urat én is bátran merem ajánlani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #17364 üzenetére
Te is veszprémi vagy?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #17365 üzenetére
Nem csak versenyen összefutok néha a Petivel. Onnan ismerem. Jó arc.
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #17362 üzenetére
Ha közelebb lennél akkor én ajánlanám ezt a figurát aki nekem csinálta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #17366 üzenetére
Fene, szívesen összefutottam volna Veled egy kis dumcsira.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #17369 üzenetére
AFN-nek írsz egy rendes programot és máris megvan a ~125ló keréken! És még nem nyúltál semmihez minden gyári. Relatív "kis" anyagi ráfordítással gyári motorbelsővel kijön a tartós 200ló. De nem is ettől jó hanem a hozzá tartozó nyomatéktól. Mert az autót az viszi előre nem a lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #17372 üzenetére
de az még nagyon messze van a 200-tól, a legtöbbje ilyen 160-170
azért főtengelyen egy gyári afn-ből nem hoznak ki 150le-t hogy keréken 120 körül legyen
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Én meg megőregedtem,hogy ilyeneket nézegetek.
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #17372 üzenetére
Tesómé is 150 lovas. De a szerelőnk szerint is olyan 200-220 lóerőt ki tudna kihozni úgy belőle,hogy "tartósan" megbízható lenne még. 300 lóerőt meg úgy,hogy évente 1 motor kéne bele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
peti_s
addikt
Üdv! 2004-s 1.4-s VW Polo-n hogy lehet elérni azt hogy a kinti ( v. benti ) hőmérsékletet lássuk a kijelzőn? Köszi előre is.
-
rob210
nagyúr
Lehet velem van a baj de nekem annyira nem tetszik ezeknek a poloknak a beltere.
Elismerem, hogy jó autók keveset is fogyasztanak, de annyira kopogós műanyag az egészRenault power
-
Balupapa
senior tag
válasz rob210 #17388 üzenetére
nekem pedig nagyon bejön letisztult, masszív, hülye dizájntól mentes.
ami nekem nagyon nem tetszik az a toyota corolla műszerfal, pedig olyat akartam eredetileg 1.4 d4d-t. [link]peti_s:: ablaktörlő kapcsolo végén van 2 gomb, az oldalán. (ha tényleg van benne fed. computer.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #17389 üzenetére
Engem most ez a kép fogad és jobban be is jön.
De persze ízlések és pofonok.
Renault power
-
k.
őstag
válasz rob210 #17391 üzenetére
Én például ezt nem birom. Most ez igy hülyén hangzik, de ez az akkori "modern,avantgarde" forma, mára nagyon elavult. Egy Volkswagen belső tér lassabban hat avultnak, és régiesnek mint sok más autó. Szerintem a visszafogott "uncsi" belső terek a legidőtállóbbak. Ha megnézed azt a polo-t 2001es a formaterve, és igy laza 10 évvel késöbb sem tűnik extra öregnek. Vagy tudnám mutatni a Passat B5 belterét, aminek a formaterve laza 15 éves-96ban mutatták be!- és a mai napig nem hat elavultnak, pedig 15 év sok idő.
-
peti_s
addikt
Tomcsi23, Balupapa köszönöm.
-
rob210
nagyúr
Na akkor mielőtt békát macskát dobálnátok rám
Én nagyon szeretem a VW belsőt a Passat amit linkeltél például a kedvenceim egyike imádom vezetni.
A golf belseje is tetszik.Félreértést elkerülendő nekem csak ez az egy poló belső nem tetszik.
Nagyon olcsónak hat számomra és a kormány formája is igen elcseszett.Egyébként én is írtam kinek mi tetszik.
Nekem például ez is tetszik, nem kicsit.Ez viszont meg már megint nem
És ezt vezetni is utáltam.
Nem olyan mint amekkora a híre.
Pedig a ghiában ültem, de esküszöm a 14 éves renaultomba öröm volt átülni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
k.
őstag
válasz rob210 #17397 üzenetére
No, a kormányban 100%-ig egyetértek, az csúnya
Azért irtam, mert én pl mindig furcsán nézek az első focusra. Amikor megjelent istentelen állat volt a forma, designos, sportos, szóval nem átlagos na. De ma? Kicsit már elavultnak hat. Mellette egy G astra egy szép felnivel sokkal kevésbé tűnik elavultnak, pedig egy időben jöttek. 4es golf dettó. Szóval hogy amikor trükköznek a formával, az adott korban akár még üt egy nagyot is a dolog, de késöbb sokszor elavultá válik, hiszen változik a formai igény. Míg egy sima a tesztekben unalmasnak és semmilyennek hívott forma meg 10-15 év mulva is tök jó maradhat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen