Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz focvis #183002 üzenetére

    Qru példáján az EGR ellenőrzése sem árthat szerintem. Injektorok nem az erőssége az 1.6-nak, nem árt szintén ránézni, mi a helyzet velük. DPF-et első körben tisztítani küldeném el, pl dpfcleaner.hu (hátha olcsóbb, mint egy bontott, amiről nem tudni a hamu szintet sem). A kiiktatás sem szokott olcsó lenni igazából, legfeljebb az új DPF-hez képest. Régebben tárgyalt dolgok alapján az még érdekes lenne, hogy melyik warning jött be - csak jelzi, hogy regenerálna, vagy már nem is próbálkozik (és check engine, stb stb). :)

    Ebayen ránéztem a hőcserélőre, de gyakorlatilag a használt is kb új árban van :DDD (70-80 és posta). Ha már bitermikus, ki lehetne fúrni és úgy hozzáférni, de gondolom az elsődleges probléma, hogy nem tudni a hiba helyét belül...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák