Új hozzászólás Aktív témák

  • 1stVikman

    senior tag

    Uraim, főleg Mágus!
    Ki tudja, milyen tünetet produkál a magasnyomású elhalálozása?
    Golf mk7 2014, 2.0 cr tdi, 110kW crbc
    Történt ma ugyanis, hogy beindítottam a motort, kiszálltam kaput nyitni, de ledöglött. Mondom mi a fene? Az izzítás visszajelző villogott, más hibát nem írt.
    Nosza gyújtás le, fel, újraindítás 8-10 mp múlva megint leállt, DE zörgő hang jött a kipufogó felől.
    Olyan, mint amikor porszívózáskor apró szemetet, homokot szív fel az ember és a cső falához verődve ad hangot.
    Check engine nincs, Vcds-t nem volt időm rádugni, munkába indultam épp. (Fabia most jól jött, hogy van.)
    Hívtam helyi szerelőt, mondjon valamit, még 1x be lett indítva, persze le is állt, egy nagy rángás közepette. Mondta, inkább ne nyúljak hozzá, ha tud, valamikor eljön megnézni.
    Holnap délelőtt tervezem levenni a gázolajszűrő-ház tetejét, van - e benne fémreszelék.
    ~153, majd ~180 ezernél cseréltem, most lenne aktuális, már meg is van rendelve olajjal együtt.
    Utolsó két cserekor nem láttam benne semmit, nem hogy reszeléket. Fotókat is dobtam fel ide, csak most mobilról nehezen tudnám visszakeresni.
    Más ötletem nincs.
    Hétfőn mentem vele utoljára, akkor 2x100km-t, nem vettem észre semmit.
    Mit nézzek / nézessek meg?
    Ledarálta magát a magasnyomású? Esetleg a turbó?
    Mire számítsak? Autócsere? :-/

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák