-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jorus #191596 üzenetére
Kellene élő adatot olvasni. Megküldeni közben a gépet a német pályán 4.-ben 1500ról 4500-ig. Sokszor le lett már írva. 003, 010, 011 VCDS csoport a motorvezérlőből logba menteni, közben végig padlózni. Azért érdemes magasabb fokozatban csinálni, mert az alacsony fokozatok hamar leforognak.
Legcélszerűbb elindítani a logot, visszalassítani 40-re, 4.-ben és elrúgni. Mikor leforgott a logot megállítod, mented és ide bedobod. Abból majd meg lehet mondani mi a gebasz.
Ha lenne legalább hibakód, az segítene valamit. Titkos tippem a szorul a turbó geometria és túltölt, ezt 4 másodpercig szokta tolerálni, utána elveszi a naftát és szevasz. De ez magától nem szokott rendbejönni, csak ha újraindítod. Tehát kell a log.
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Tankban nem döglődik a pumpa?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Premier előzetesen a Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
- Milyen processzort vegyek?
- Ford topik
- Tőzsde és gazdaság
- Építő/felújító topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kompakt vízhűtés
- Gyúrósok ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen