Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    válasz kleinguru #193913 üzenetére

    A végén lehet, hogy tényleg termosztát lesz a ludas.
    Reggel jöttem, úgy néz ki nekem az út, hogy:
    - 12 kilométer sík 80-100-as tempó
    - 2 kilométer város 40-70
    - 2 kilométer sík, 60-80-as temó
    - 3 kilométer emelkedő 70-100 -> a végére közel 80 fokos olaj, víz alatta
    - 3 kilométer lejtő 80-100 -> itt érezhetően visszahűl
    - 2 kilométer város 50-70
    - 7 kilométer város széle vegyes főleg sík 50-80-as tempó ->ennek a felénél vízhőfok min és 90 közt félúton, olaj 72°C
    Itt megálltam tankolni, mire fizettem az olaj már ---°C-t mutatott (50től mér)
    - 9 kilométer város (BP) főleg sík pár lámpa és lassabb szakasz 30-70-es tempó ->ennek a felénél olaj 82, víz 90 alatt egy osztással, mire beértem víz 90, olaj 84°C
    Ténylegesen mintha a menetszél nagyon hűtené, 80-100-as tempó 1600-2000 fordulatnál csak hűl, melegedni csak alacsonyabb fokozatokban városban tud. Fűtést is csak úgy kapcsoltam, hogy 23°C de venti csak egyesen, ne hűtse a vizet, és a városban ezt is kikpcsoltam, hogy melegedjen.
    Namost ha termosztát akkor azt ki lehet mérni hogy tényleg szar-e vagy csere aztán meglássuk megjavul-e? Mennyibe kerül a csere?

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák