Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve_Brown

    aktív tag

    válasz zoo8800 #208896 üzenetére

    1.) 2 gyári új vezérműtengely, plusz hozzájuk új vezérműtengely ház, csavarok tömítések kicsit kevesebb mint 200.000.
    Bontott szívósor 20.000.Régi skodás fórumokon olvastam, hogy sokan csinálták ezt az AUA->AUB konverziót mert a szívósor tényleg csak keresztmetszetben különbözik.
    Na most amin gondolkozok, hogy a gyári új AUB folytószelep az 40-100 ezer. Lehet, hogy első körben inkább vennék bontottat, vagy maradna a gyári, mert elvileg az AUA folytószelep bowdenes, az ABA pedig potis gázpedálhoz van. de számoljunk mondjuk 100 .000-rel.
    Kipufogó leömlőben nem vagyok biztos, hogy van különbség, viszont ha szűk keresztmetszet lennne, akkor készítenék egyedit.
    Ez a setup elvileg 100 LE-ig jó lehet.
    A főtengely berakás egy érdekesebb kérdés, mert aranyárban van, rövidebb hajtókarok kellenek de a dugattyúk szerencsére ugyan azok, így az nem lenne probléma. Esetleg egy gyűrű szettet kapna mellé.

    Nagyságrendileg olyan 500.000-700-000 ft-tal számolok.

    2.) 1-2 év csak alkatrészgyűjtésre nem probléma, de reálisan szemlélve szerintem 4-6 hónap.

    3.) Igen, tudok.

    4.) Megválaszoltam.

    Volt már ilyen/hasonló projekt, de engem le lehet beszélni.

Új hozzászólás Aktív témák