-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gubabela
senior tag
válasz imyourfriend #209146 üzenetére
Nekem az van (eur 6d ), de nem foglalkoztat, hogy mennyi a korom meg hasonlók, nem is mérem. A regenerálásból sem csinálok nagy problémát, ha éppen akkor csinálja, ha megérkeztem valahová, simán leállítom, így járt, majd befejezi máskor.
-
Morris
veterán
válasz Morris #207424 üzenetére
Visszatérve kicsit a fejegységre.
Egy Facebook posztban láttam, hogy tudják okosítani valahogy.
Na mostani, nekünk ez van benne:
Navi nem szükséges, mindössze az Android autó lenne a lényeg és vele együtt a képernyő tükrözés.
A posztban ugyanilyen fejegységre cserélték az ennél is alapabb verziót.
Tudja valaki mi ennek a menete? Vagy hol és kivel tudnám ezt megcsináltatni?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #209125 üzenetére
Sztem mert ki kell venni a motort, az meg tovabbi 1-1.5 milka kozott lett volna. Tobbnyire a 2008 utani 3 lityosoknal nem szakados fajta, de 400ezer korul mar barmi is lehet, azert nem is orokeletu.
De ez az olyanszivargas meg nem javitasa is olyan kategoria, hogy azert nem csak a szerelo es a tulaj kedven mulik, olykor sok munka is lehet. Nalam is szivargott, de a lancolassal egy idore lett halasztva, mar csak azert is, mert neha ugy/olyan helyeken van olaj, hogy a kis reseken keresztul az eletben nem pucoljak meg annyira, hogy megmondhato legyen honnan jott, ha csak nem naponta viszem a kocsit egy attekintesre. Sok folyasnal az a baj, hogy utana szorja is szet az anyagot es akar magassabban/mas alkatresznel is lehet olajfolt/csurgas, mikozben nem az a forras. Lancolasnal meg egyszeruen csereltek minden tomitest/szimeringet az olajteknotol a motorhaztetoig es a motort kiszerelve+szetszerelve olajtalanitottak a motorteret es a motort.
[ Szerkesztve ]
-
Poultier
tag
Tetőcsomagtartóra van ajánlott típus és bolt? Skoda Karoqra kellene
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #209153 üzenetére
Ez melyik motor melyik autó?
Hálistennek nekem a bitdi még száraz. 175e km.
Mondták is, hogy ezek kevésbé folynak. Az egyturbósról többek közt ezért is beszéltek le, hogy mindig mindenhonnan folyik belőle az olaj.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Asbee #209116 üzenetére
Igen, én is így vagyok ezzel.
Régen mindenki mindenhol mindent csinált a DPF-el és semmire se volt jó.
Most állítólag akinek van erre gép amivel kiégetik előtte, azok már hatásosak... a mosás meg ilyen szarok sose ért semmi.
Kíváncsi lennék....Poultier :
Szerintem Thule nyugodtan vehető!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Henry1990 #209149 üzenetére
fobcraistlin a te embered neki 400+ lóerős
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
Tudja valaki, hogy mi a különbség az 1.5TSI 131 és 150 lovas verziók között? Mindkettő ACT, gondolom a változó szelepvezérlés lehet máshogy megoldva, talán ugyanúgy, mint korábban a 122 és 140 lovasnál?
-
Szada85
aktív tag
válasz Henry1990 #209149 üzenetére
Sajnos csak ~160 ezres futással, de nyúztam/nyúzok egy 2015-ös 280 ST-t DSG-vel, napi mászkálós, kirándulós, mindenes.
80 ezer Km-rel vettem 2020 szeptembere körül, mostanáig belepörgettünk ~80 ezret, megjártunk vele pár országot, évi 4-5-ször megjártunk vele egy hazautat (~1000km egy irányba).
Szerintem semennyiben nem irracionális, DSG-vel, klímázva, normális használattal elvan a fogyi 7-9 liter között, használva is az erejét, de csináltam már vele pályán angalogva 6 alja fogyit is, nyilván ha rúgod neki akkor inkább 10-es tartományban lesz.Most tréfál meg az autó egy fura problémával, aminek a nyomozása még folyamatban van, autós topikban írtam pár posztot, nevemre rákeresve látod, amint megoldódik a dolog megírom majd azt is.
Eddigi tapasztalat viszont abszolút pozitív, jó ár/érték, a power böven sok, lehet vele szórakozni. -
Henry1990
tag
válasz Szada85 #209165 üzenetére
Hálásan köszönöm a válaszod. Sajnos erre az autóvásárlás témára rettenetesen rágörcsöltem. Szeretnék erős autót ( ki tudja meddig lehet még rendes benzinest/dizelt venni) de szeretnék az ésszerűség határain bellül maradni. Laikusként azt hittem, hogy a felfújt "kis" benzinmotor nem tart majd sokáig. Ezek szerint tévedtem. Ezek az EA888 motorol, igaz?
Ezek nem koxosodnak? Esetleg mire figyeljek, ha végül cupra-t veszek? Ilyen 60-80.000km-t futottakat nézek 2016-2019 között.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Tin
veterán
válasz Mágus2 #209167 üzenetére
Nekem a 150 lovas van és örültem, hogy nem változó geos a turboja. Később csak a szívás van vele. Persze jobb az, de macerásabb is. Bár lehet, hogy előbb szarik be a hengerlekapcsolás, mint a turbó. De ahogy olvastam, utóbbit ki lehet programozni ECU-ból, bár én nem akarnám megcsináltatni, de tizeniksz évesen egy opció az olcsóbb fennhatóság érdekében.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #208997 üzenetére
Piros megkapta az új lambda szondát, tesztidőszak következik.
-
ArthurShelby
addikt
Pár tapasztalat és kérdés a 7.5-es golffal kapcsolatban:
1. Tegnap AA-n nem működött a 2 ujjas nagyítás a google maps-en (csak a + - gombok a nagyítás/kicsinyítéshez), aztán átmenve a waze-be igen, aztán visszamenve a google maps-re ott is működött. Valakinek már volt ilyen/hasonló problémája?
2. Hasznos tipp (bár lehet csak nekem új), hogy a telefonon az AA verzióját érintve megmutatja az AA-s alkalmazásokat, többet érintgetve (10) bele lehet kapcsolni az AA fejlesztői beállításait (nekem innen az ismeretlen források bekapcsolása volt hasznos)
3. A tolatókamerán kormányforgatásra nem mozognak a zöld vonalak. Ezt valahol be lehet kapcsolni? Az első radaroknál mutat íveket, és ott mozog is (ezt jól megaszontam).
4. A kormányon megszokni a gombokat és a középső kis kijelzőn a menürendszert még nem tudtam, egyelőre nekem még bonyolult.
5. Be van kapcsolva a menüben, a tükrök lehajtása tolatáskor, de meg sem mozdul, ha R-be teszem. Próbáltam forgatni a kis gombot (bal-jobb oldali tükörállítás, behajtás...), de nem jártam sikerrel (biztos valamit bénáztam).
6. Az adaptív tempomat egész kellemes, pozitív csalódás volt (bár még friss a kocsi, de egyelőre finoman dolgozott)
7. Jól sejtem, hogy ez mib2 fejegység (3q0035824c)? Van rá valami fasza update?
Eddig elég pozitívak az élmények, nagy szerelem a kocsi, próbálok nem elvakult lenni 🙃
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
zoo8800
veterán
válasz ArthurShelby #209171 üzenetére
5. Van külön beállított parkolóállás? Ha nincs, akkor azért nem billen
rip and tear, until it is done
-
Szada85
aktív tag
válasz Henry1990 #209166 üzenetére
EA888 gen.3 van a Cuprában (illetve Golf 7GTI/ G7R-ben is, meg még jónéhány konszern típusban is), szóval relatíve sok darab szaladgál a világon, ha komoly baja lenne annak sokkal nagyobb visszhangja lenne.
Elvileg a Cupra (280-290 illetve az OPF nélküli darabok) még kettös befecskendezösorral készült, a legtöbb szervizes szerint nem illene kokszolódnia, ettöl függetlenül neten találni elvétve videót, tehát kizárni szerintem teljesen nem lehet, de az biztos, hogy kevésbé kokszosodik, mint a szimpla direkt befecskendezös modellek.
Neten elég jól össze vannak szedve a típushibái, motorikusan talán a vízpumpa-ház szivárgás a leggyakoribb, erre rá lehet kérdezni, hogy volt-e már cserélve, az autók nagy százalékát elöbb vagy utóbb eléri, ilyenkor ezt cserélni kell. Illetve ha tetöablakosat nézel, a lefolyók alján lévö gumi "szelepet" le kell vágatni a pékbe, és akkor megelözhetö, hogy eltömödjön, és az utastérbe csepegjen be a víz.
Ezen felül szerintem a megfelelö gyakoriságú és minöségi "karbantartás" a kulcsa ennek a motornak is, én 10-12 ezrenként cseréltem az olajat, minöségi Liqui Moly olaj ment bele, DSG olaj is legyen idöben (max 60 ezrenként) cserélve, illetve ha összkerekes modellt veszel (300 lovasból volt FWD/AWD is) akkor ott a diffiben is illik olajat cserélni. Minden más kopó dolog pedig terv szerint cserélendö.
Más rosszat nem tudok róla mondani, idáig mindenhova elvitt, hazahozott, jó vele autózni, most 160 ezernél kezdte el a bohóckodást, jövö hétfön lesz a következö idöpontom a szervizben, meglátjuk az megoldja-e a dolgot.
-
rbalint88
addikt
válasz ArthurShelby #209171 üzenetére
1-2. iPhone-t kell venni
3. Nem is fog forogni, azt csak a Passat tudja.5. R allasban kellene mozgatnia, ha a menuben bekapcsoltad.
-
ArthurShelby
addikt
válasz rbalint88 #209174 üzenetére
1-2. 3GS volt az első és utolsó iphone-om. Nekem kell a szabadság, hogy apk-kat telepítsek (revanced, spotify premium)
3. Azt hittem a VW egy lego. Bár gondolom rá lehet hack-elni a golf-ra is (obd eleven hátha tudja pl). Az objektum fölismerés is szoftveres trükk, vagy a hardver is más lehet?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
imyourfriend
őstag
Mágus: elnézést hogy megint téged zavarlak, sikerrel vette a DPF történetet a bódé. P3043-ra hivatkozik, ez már korábban is volt de random és egyre sűrűbben előjön.. tankban az üzemanyagpumpa mechanikus hibát ír, lehet ennek valami olyan dolga, hogy a pumpát javítani kell vagy jellemzően csere? Cikkszámot kérhetek? 2015 1.6 cr cxxb 5e5 a bódé.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Gratula hozzá!
Sok boldog, balesetmentes km-t vele!A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Henry1990
tag
válasz Szada85 #209173 üzenetére
Alapvetően a 300ast néztem, de lehet, hogy 280-290-300 lesz a vége. Bevalom, tekintgetek más kocsi felé is ( bmw 430d) de azok alapvetően rizikósnak tűnnek. Neked külön köszönöm ezt a sok információt, nagyon sokat segítettél.
Őrlődöm még, hogy mi legyen.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
simonjoe
senior tag
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Grat!!! Remélem csak mosoly lesz az arcodon, őszintén kívánom!!
Ebbe talán a villanybájk is befér.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Asbee
veterán
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Grat! Szép gép.
-
veterán
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Gratulálok!
Kormányt cseréld egy szep, bontott bőrre, vélhetően a Golf 6-é jó bele. (30-40 e Ft, pl. Miskolci úti bontó, alias VW Depo)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #209178 üzenetére
HA biztosra akarsz menni, meg kell nézni a pumpa tetején a gyári számot. Ki kell hozzá venni a hátsó ülést.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Gratula! Sok balesetmenteset!
Nyugtass meg, hogy az első képen nem rétegvastagságmérés-kísérlete zajlik a műanyag lökhárítón!
focvis: Ha jársz addig Veszprémben, adok gyárit. Kéne hozzá... youtubeon találsz videót, hogy mekkora szop@s mikor nem raknak alá, és beleszakad a gumicsöcs.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
daniel2121
senior tag
uh ha ez az akkor nagy a baj.
-
veterán
válasz Lacess #209189 üzenetére
Köszönöm, sejtettem!
Kíváncsi vagyok, az előző cserénél (60 K km) tettek-e alá. Egy másik Golfnál a gyári szerelésű gyertya csöcse beszakadt cserénél, volt utána 3 hengerezés. 2,5 hét múlva ezzel megyünk nyaralni, nem hiányzik az extra cumi.
Veszprém környékére leghamarabb pénteken, a csere pedig szerdán.
- Sima szilikon zsír jó lehet?
- Vagy vegyek a Porsche Budánál?
- Vagy halasszam el a gyertyák cseréjét a szabi utánra? (Az olajcsere sürgetőbb.) Addig szerzek Beru gyertyazsírt. -
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209187 üzenetére
[link] egy csodás mutatvány kiszedni az üzemanyagpumpát, ami az igazat illeti.. az élen a szürke rögzítővel ami a tetején van. Kell hozzá csodaszerszám, vagy ezt inkább hagyjam egy szerelőre akinél 10ezer forintos művelet kb? A pumpához adnak olyan rögzítőgyűrűt, tömítést is? Gondolom légteleníteni is kell utána géppel, van ott adagoló és visszafolyó ág is. Pumpából is áll a csak gyárit szabad?
Runner_fxr: jól néz ki ez a szekér, balesetmentes utat!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #209192 üzenetére
Nem nagy mutatvány, havernak legutóbb 10 perc alatt kicseréltem a G7-ben. Nem kell hozzá semmi extra, nem fér oda az a fajta célszerszám, ami a műanyag anyákra van. Ezt én is így szoktam kikopogtatni. Az a fém gyűrű sokszor felhasználható, nem kell cserélni A pumpához jár tömítés és én is az eredetit, vagy pieburgot vennék bele. Az eredeti VDO.
Jelöld össze a fémgyűrűt a tankkal, akkor vissza tudod rakni a helyére, a pumpán és a tankon is van jelölés, hogy megfelelő irányba álljon.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz focvis #209191 üzenetére
G 052 565 A1 a gyárinak a cikkszáma. "Silicone grease" van ráírva, de biztosan nem "csak sima" szilikonzsír. Sárgás-zöldes színe van a kencének.
Nyilván van "utángyártott" megfelelője is. Ha megvan az esély bármelyik beszerzésére, ezen már ne múljon szerintem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Morris
veterán
válasz focvis #209188 üzenetére
Szerintem érdemes. Lehet leveszem a pipákat megint és rakok rá én is.
Érdekes egyébként, hogy a VW szilikon zsírnak írja, valójában pedig dielektromos zsírnak kellene lennie. Most olvasgatok utána, hogy mi a különbség.AA-val kapcsolatban nem tudok előrébb jutni, csak akkor ha másik fejegységet veszek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EA Sports WRC '23
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest