Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    Na jól rendbe lesz téve az autó, megvolt multhéten a termosztátcsere olajcserével, ma a billenésgátló csere, még ott van, holnap ATE tárcsa+ ATE ceramic betétek, fékfolyadék.
    Hirtelen ráment idén egy pár százezer, multkor EGR 240, ehhez képest az elmult 2,5 év költségmentes volt, dehát előbb utóbb Melák éhes, Melák enni akar :DDD
    Remélem a rázás megszűnik, de ha nem, akkor elsőnek visszarakatom a gyári programot, és a váltóra is, lehet ez a szorítóerő-növelés sem tesz neki jót. De a régi csalós ecu FW és a váltási pontok maradnak mindenképp.
    Van pár apróság amire a világ összes pénzét el lehetne költeni:
    - vezetőajtóban a hangszóró kábelét cserélni kéne, ha teljesen kinyitom nem szól és hibakódot is dob
    - pohártartót sikerült eltörnöm, 100 euró az új kompletten nem csak a törött rész, és a fél könyöklőt le kell bontani hozzá
    - jobb oldali B oszlop egyik takarólemezén van egy repedés, találtam asszem Lett- vagy Litvániában szinteén 100€ nagyságrendben ilyen csokibarnát
    - A csomagtérroló egyik határolója szintén törött, már megvan az új de nem merek nekiállni leszedegetni a csomagtér műanyag burkolóelemeit, mert a patentek csak úgy törnének

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák