Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz grizlisandor #220707 üzenetére

    80 ezerrel vettem, és olyan ~85 ezer km-t tekertem bele én. Elég vegyes használatban volt, volt pályán használva, hétköznap volt városozás is, tehát egyik végletnek sem mondanám persze, arányos középút.

    A LM adalékok a gyújtáskimaradásos kaland részeként került kipróbálásra, pár flakont dobtam csak bele kísérletképpen, de nem tartósan volt használva, emiatt annak nem tulajdonítanék nagy jelentöséget.
    Nyálból a németeknél 80-20 arányban 95e5/102-t kapott, mikor otthon jártunk, akkor 100-ast, mivel csak az volt e5,

    Mivel alacsony/részterhelésen elvileg pont a szívósori befecskendezöket használta, és a DSG-s "alap üzem" alacsony fordulaton, vagy pályán konstans tempónál pont ebbe esik, ezért gyanítom, hogy a 80 ezer jelentös részében ezeket használta az autó, emiatt (is) lehetett olyan a szívó oldal, amilyen.

    Kíváncsi leszek most a kizárólag direkt befecsis, OPF-es motornál milyen lesz a helyzet, nov-dec lesz egy DSG/Haldex olajcsere, akkor lehet beiktatunk egy endoszkópozást ~90 ezer km-nél.

Új hozzászólás Aktív témák