Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    Torpedó harcra kész! :DDD Kezd jobb kedvem lenni. Minden tiszteletem a szervizé...
    Visszakaptam...rendben minden. A jobb elejébe néha koppan valami, a lengőkar hátsó szilentje tűnik majd cserésnek, de egyelőre nem látszik rajt semmi, nem lóg, így azzal jövőre kell jelentkeznem.
    Az esedékes kötelező szerviz egy kosszal most le lett tudva (140 napom vagy 800km-em volt hátra).
    Összegzés:
    - váltó: 165.100.-
    - javítás: 99.555.- (váltó cserével, váltó és motor olajjal, szűrőkkel, kinyomó csapággyal és munkadíjjal)
    Egy pozitívum is van a történetben:
    Az "új" váltó felrakása előtt megnézték és leszedték a kuplungot és a kettős tömegű lendkereket (hátha cserés a kuplung is). Mindkettő újnak tűnik. Utóbbin semmi nyom, előbbi azonban olyan állapotban van, hogy kb. annyi kilométer lehet bent, amit én tettem bele, mióta nálunk van az autó. A szerviz szerint ezeket már cserélték és nem sokkal az előtt, hogy megvettük az autót.

    (#56948) Mágus2 - mennyire árt a kompresszornak, ha 1-7 fokokban el van indítva? ...és ha bekapcsolnám, de túl hideg van, akkor sz*rik a fejemre és arra, hogy milyen gombot nyomtam, egyszerűen nem ad jelet a computer a kompresszornak?

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák