Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz baluka #5426 üzenetére

    Kösz a tippeket neked és sebgutkopf-nak is.

    Lehet nem említettem, kollégám bringája, ő 1 hónapja "használja", de én négy nap alatt 3x annyit mentem vele mint ő eddig, szóval neki bőven jó lesz.

    Viszont lenne pár kérdésem hozzád, mert az elmúlt 4 nap után elég nagyot csalódtam az elektromos paripákban úgy általában.

    Ebben a hiper szuper brose 2.2 motorban, vagy általában a többi motorban, a hajtásnál nincs egy érzékelő ami figyeli a pedál terhelést és aszerint adagolja a rásegítést?
    Én pont az utolsó 2 tekerésnél vettem észre, hogy igazából ha megszakadok úgy tekerem izomból, de lassú a pedálfordulat / vagy a sebesség, akkor nem adja le a beállított rásegítést. BTW így állítottam be ha bárkinek is segít. Ez pl fejjel lefelé állított bringán is észleltem ahol épp csak átfordítottam a pedált és már tolta is a motor, pedig szinte 0 befektett erőt adtam le, csak kézzel tekertem egy picit.
    Tehát nem aszerint dönti el mennyit segítsen hogy én milyen erősen tekerem a pedált, hanem valami előre programozott fordulatszámot vesz alapul, ez igaz?

    A másik negatívum a motor és főleg a töltési portoknál a szigetelés, ez a speci bringa 2 kis ajtóval védi, eddig kb 6-7x volt kinyitva de nálam már letört valami kis mini puca belül, és nem záródik olyan szorosan a külső ajtócskája, ismétlem hogy a bringa 270km-t tett meg eddig. Ez a márka árulja a legdrágábban a szarjait, hogy lehet silány műanyagból csinálna azt a részt ami állandóan surlódik minden kinyitásnál?!

    Ezt egy hardtail cube, másik ismerősé, nem hittem el hogy képesek ennyire nemtörődöm munkát végezni. Lentrőn van a kis ajtó illesztése is, de a víz fentről folyik bele a portba, picit sem szorul a dugóba, ha nem ragasztja le minden mosásnál tuti hamar annyi lesz a csatlakozóknak.

    A motor védelme és borítása sem tűnik annyira precíznek, ez olyan tipikusan amerikai? Szarul illesztett elemnek tűnik. Ez pl az alja, és látszik a motor csavarja, innen verődik fel a sár meg kő, miért hagytak ekkrora lyukat?

    Továbbá rettentő irritáló hogy csak 25 ig van rásegítés, nem is értem honnan jön ez, ha jól tudom amcsiban magasabb a limit. Az is hülyeség hogy ha kiüttetem akkor ugrik a garancia, nem értem miért nem kaphat 30-at az akinek van jogsija és vágja a kreszt, hogy lehessen vele haladni sík aszfalton az erdők között.

    Amúgy a bringa felszereltsége tényleg fapad, de én semmilyen komolyabb hátrányt nem éreztem(kivéve a dupla le/fel váltást), pedig utolsó gen slx szetthez vagyok szokva a sajátomnál. Nyilván csak kezdőknek ajánlott ez a gép, de a fékek nagyon megbízhatóak, az első teló sem rettenet, habár az acél becsúszó kicsit nevetséges, az sx váltó is teszi a dolgát.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák