-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz Carasc0 #11821 üzenetére
Prius2 mint első autó tökéletes. Egyrészt megfizethető, bizonyított technika, fenntartható. Másrészt, búbánat venne manuálganggal városi-vegyes használatra bármit. Meg élhetőbb, mint a yaris (én azzal járkálok, de, még1x nem vennék, főleg, hogy utólag azért kellett rá locsolni a zajszigetelés (bitumenlapok, szivacs) miatt. Igaz, azt kb minden autónál érdemes kalkulálni (kb. 110-120ezer ft költség négy ajtót, tetőkárpitot, csomagteret leszigeteltetni).
Kicsit magasabb vagyok Tőled, de belső helykínálatban nekem megfelel, más kérdés, hogy a csomagtartó NEM. Én pár hónap alatt amúgy "körbeparkoltam" (mindkét lököst 3-3 alkalommal húztam meg v sértettem fel) meg le-ereszcsatornáztam, de csak műanyag elemek sérültek, ezt bármely más autóval megcsináltam volna, ahol nincs első-hátsó radar. Azóta figyelek rá, hogy ha fáradt , kialvatlan v lelkileg felzaklatott vagyok, akkor inkább kerékpár, séta, s nem ülök autóba.
Én első autónak kettespriuszt vennék JJ-től (Elite auto) [link] Gondolkodtam is, hogy ne számíttassam-e be e yarist egy priusba v auris HSD-be, mert azért zajszigetelés, csomagtér terén elvérzik a városi verető (belső tér nekem - egykeként - bőségesen elég lesz a következő évekre)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Carasc0 #11821 üzenetére
Felesegemnek Prius2 van elso autonak, direkt olyat vettunk, amin volt egy-ket karc. O meg nem tett ra pluszban semmit az elmult egy evben, viszont amikor megcsaptak a tukret, full idegben volt habitus kerdese is.
Esetleg - ha mindenkeppen hosszu tavra akarsz venni es viszonylag dragat - erdemes lehet olyat keresni, amin sok parkolasi serules van es emiatt nagyon jo az ara. Pl Auris 2 facelift hsd, a hajtaslanca a Priuse. -
galervin93
addikt
válasz Carasc0 #11821 üzenetére
Megtolni, meghúzni, tükröt törni overkill. Én friss jogsival egy P3-at vettem, tettem rá egy-két apró karcot, de a legnagyobb nem az enyém, hanem cserbenhagyásos beletolatásos "baleset", jól megnyomták a bal elejét (rendőrség meg b*szott az egészre). Igaz ez a főváros, itt mindenki meg van hülyülve. Még így is szívom a fogam, de egy drágább, jobb járgánynál biztos az infarktus kerülgetne.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
nagyúr
válasz Carasc0 #11815 üzenetére
az olajcser átlagos, a nagy szerviz az átlagnál olcsóbb (VW kb 2× ennyi)
Ahogy írták már, első autónak valamit max 1,5 millóért érdemes venni.
Akkor nem fog fájni, ha valamit tönkre teszel rajta, vagy összetörik.
Kell minimum 3 év folyamatos napi vezetés, hogy valóban tudj vezetni és tanulj a hibáidból. Erre a 3 évre kell egy autó, ami nem fáj.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Carasc0 #11813 üzenetére
Hivatalos szervízben mennyi egy olajcsere?
Toyota oldalán a négy évnél idősebb autók szerviz díjai vannak fent.
Keresőszó: toyota 4+
A kinézett autó 4 évnél fiatalabb, így ezek az árak nem mérvadók
4 éves yaris 1.5-re:
-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, levegőszűrő csere, pollenszűrő csere, gyújtógyertyák cseréje, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 68 600 Ft-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 31 800 Ft
-Hűtőfolyadék csere18 000 Ft-tól
Én sztem kezdetben egy évben max 5000km-t ha megyek egy kocsival.
Lesz az 8-10 ezer is.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
válasz Carasc0 #11810 üzenetére
Szia
Elso autonak celszeru egy nem ennyire tiptop es ertekes gepjarmuvet valasztani, hanem mondjuk fele ennyiert nezni egy hasznaltabbat, ami muszakilag megbizhato, jo allapotu, viszont mar nagyobb esellyel vannak rajta apeobb harci serulesek. Azon kevesbe faj, ha te is csinalsz meg ra. Az alapjaiban azonos Yaris generacio 2012-2013 korul jott ki, fazonra kevesbe aktualis, muszakilag viszont kozel azonos ezzel. Erdemes hibridet is nezni. Megbizhato, jo ertektarto az is. En az automata/digitalis klimat jobban preferalom, nekem az meg a linket auto ellen szol, hogy manualis klimas.
Helykinalat: 2011-es szerias swiftben nem ultem, a 2005-osben igen, az egeszen tagas. Szerintem ez a yaris is kb olyan helykinalatot ad, facelift elottit vezettem belole a 188centimmel. Azsiai kisautoknal ne lepodj meg, ha leghatso allasba kell tolnod az ulest, ugye ok ritkabban nonek meg ekkorara.
Egyebkent a Toyotak es a Suzukik is ugy altalanossagban jo valasztasok. Ha mindenkeppen raszannal ennyit, esetleg a Suzuki Vitarakat is nezd meg, hogy ha hosszu tavon gondolkozol, az egy kategoriaval nagyobb, igy ha asszony-kutya-gyerek kepbe kerul, kesobb lesz szukos. -
félisten
válasz Carasc0 #11810 üzenetére
A Yaris tulajok többet tudnak mondani erről, én első körben vakarnám a fejem, ha a Swift kicsi, akkor kétlem, hogy egy Yarisban kényelmesebben ülnél. Magával a kocsival nincs amúgy probléma, de ha később többet szeretnél menni, akkor azért gondold végig, hogy *mennyivel* többet.
Nézz meg esetleg egy ferdehátú Corollát is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest