-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz
Gubek-Einste
#70699
üzenetére
Az utcánk elején van nagy szekrényük,áramszünet esetén rendszeresen elfelejtik vissza kapcsolni.
-
-
pjen
félisten
17.ker Madárdomb, nincs szolgáltatás.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
Sztrapacsek
#70695
üzenetére
Egy ismerős ugyanebben a helyzetben van csak a T elérhető nála, de egy oszlop és légkábel segítségével beköthető a UPC.
Először azt mondta kihagyja kb: 60 ezerbe került volna, majd pár hónap múlva már a szolgáltató mondta hogy ők hagyják ki, és mégsem lehet úgy bekötni.
Bár a házak között valahol van a földkábelhez cső, de azt meg nem keresgélik. -
Sztrapacsek
csendes tag
Üdv!
Talán itt ért valaki az internet kábelezéshez.(?)
A problémám: gyenge sebességű a Telekomos internetem, és lényegesen jobb sebességűt (ráadásul nem is magasabb áron) kizárólag a UPC szolgáltat a lakhelyünkön.
Kiszállt a műszaki fejlesztést végző alvállalkozójuk, és megállapította, hogy az oszlopon lévő kapcsolódobozuktól 40-50 m-re lévő házunkba megfelelő adatátviteli kapacitású földkábellel lehet bevinni az internetet. (Légkábel még egy darab oszlop beépítésével sem vezethető be.) Azt javasolták, vállaljam a földmunká, a védőcső lefektetését, akkor van esélyem, hogy vállalja a cég a fejlesztést.
Nem vállalták, a magas költségek miatt elutasítottak, részletesebb indokolás nélkül, még azt sem tudom, hogy szóbeli, a földmunka átvállalására vonatkozó, vállalásomat figyelembe vették-e.
Úgy tudom, ha az erre szánt keretük és a kiépítés költségeinek különbözetét átvállalom, eséllyel tárgyalhatnánk. Gondolom, a kiépítés akkor lenne a legolcsóbb, ha én magam fektetném le védőcsőbe a megfelelő kábelt.
Tudja valaki, hogy milyen műszaki paramétereket kell teljesítenem? Milyen kábelt kell használnom? Szeretnék egy kalkulációt készíteni, hogy tudom-e vállalni a kiépítést.
Köszönettel
-
#07746304
törölt tag
A Wi-Free-t miután bekapcsolták a telefont, ismételten engedélyeznem kellett. Azoknak írom, akik így járnának. Szerencsére még itthon vettem észre.
-
canniball
nagyúr
válasz
tibitabbi
#70689
üzenetére
Mint írtam én is kaptam pont ilyen levelet tőlük. Felhívtam a lemondás menüpontot és megkérdeztem hogy ez ugye vicc és tudnak-e jobb ajánlatot vagy menjek más szolgáltatóhoz? Tudtak jobbat, azóta a korábbinál kicsivel több szolgáltatásért kevesebbet fizetek. Szóval egy próbát megér, hogy megeressz egy hívást.
-
tibitabbi
kezdő
válasz
Intruder2k5
#70681
üzenetére
Igen, értem én amit mondasz, de így emelhetik a jelenlegi díjat egy éven belül. Ezért akarok egy évre határozott idejű szerződést kötni a jelenlegi áron. Akkor egy évig (viszonylag) nyugodtabb lehetek. Ezt azért úgy automatikusan felajánlhatná a szolgáltató, ha ügyfélbarátabb lenne. Amúgy meg köszi a segítségedet.
-
-
tomaszka88
aktív tag
válasz
kabelmania27
#70660
üzenetére
Rendben, egyébként az Utorrent 10-15 megával tölt, a qbitorrent pedig hozza a max 40-50 megát is. Bár a feltöltés hol van ,hol nincs, de leginkább nincs. Pedig olyan fájlok is jönnek amik frissek , és vannak rá.
-
Toth_Jani
őstag
Ha ez igy is lesz akkor teljesen jó:
"Tisztelt Előfizetőnk! Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül,határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad."
FP 500 + Digital Bronze (33+HD) + telefon továbbra is 5280.
-
-
Gabró
tag
Egy gyors update az ügyemről, ami azóta sem zárult le.
A UPC-vel való beszélgetésem viszonylag gyorsan egy konkrét kérdésben kristályosodott ki. Lemondhatom-e a telefon előfizetést úgy, hogy megtartom a 120-as internetet a jelenlegi áron (bőven hűségidő lejárta után vagyunk). Kértem, hogy írjanak erre egy indoklással ellátott választ. Ezzel kapcsolatban már volt néhány levélváltásunk, a válasz természetesen mindig az volt, hogy nem, de jól megindokolni egyszer sem sikerült a 2 hónap alatt. Korábban mindenféle dokumentumra hivatkoztak, amikben elvileg meg kellett volna találnom, hogy a díjakat csupán a szolgáltatások együttes igénybevétele esetén tudja garantálni a UPC, de egyikben sem szerepelt. A legutóbbi, július 27-i levelükben pedig sikerült egy olyan ÁSZF pontra hivatkozniuk (12.1.2.1 b) 7., ami csak a kábeltv szolgáltatás ÁSZF-jében szerepel, az internet és a telefon ÁSZF-jében nem, kabaré.
Néha magamat sem értem, hogy minek szórakozok havi 580 forinton (mondjuk az bosszantó, hogy 16 százalékkal emelték a telefon díját - meghallgatnám erről is az indokukat), de a UPC-t sem értem, hogy miért így kezelik a helyzetet. Ne handabandázzanak nekem értékesítők, hanem nézze meg egy jogászuk a kérdésemet, és ha jól meg tudják válaszolni, elfogadom, ha pedig nem, akkor teljesítsék a kérésemet és kész. Látom előre, hogy az lesz, hogy el kell menjek békéltető testülethez, és ott is meg kell kérdezzem őket, hogy mire is alapozzák a nemleges válaszukat.
-
tibitabbi
kezdő
válasz
Intruder2k5
#70672
üzenetére
Hát igen, akkor itt van a kutya elásva. Csak elsőre mellbevágó a háromszoros árajánlat, de így már értem a lényeget. Ez az első évem itt az UPC-nél és sok furcsaság van, de majd belejövök. Habár van konkurrencia nálunk hasonló vagy még jobb áron, de nem szeretek váltogatni. Ha a jelenlegihez hasonló árat sikerül kialkudni, akkor maradok.
-
-
Samott
addikt
Napok ota csak angol hang van az Eurosport 2 HD-n (az SD jo), masnak is?
-
canniball
nagyúr
válasz
Intruder2k5
#70672
üzenetére
& woodworm!
Ja hogy tény, hogy törvényi előírás ez a szöveg! Azt hittem csak lehet hogy az. Akkor nem szóltam! -
woodworm
veterán
válasz
canniball
#70671
üzenetére
Még egyszer, nem ők találták ki, ez nem marketing, jogszabály kötelezi őket erre.
A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép, kivéve, ha az előfizető egyoldalúan - vagy az előfizető és a szolgáltató közös akarattal - a határozott idő lejártát megelőzően írásban nyilatkozik arról, hogy a határozott idő leteltével a szerződést megszünteti. A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a szolgáltató három alkalommal köteles az előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton tájékoztatni a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásának időpontjáról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés átalakulásával beálló változásokra, továbbá be kell mutatnia az előfizető részére a szolgáltatónál elérhető, az előfizető jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatokat.
-
válasz
canniball
#70671
üzenetére
Ahogy előttem is írták, törvényi kötelezettség. Az áremelkedés újabb hűség vállalása esetén csak a jelenlegi "csomagját" érintené, mert gondolom azok a szolgáltatások ma már nem érhetők el így egyben csomag formában, így csak darabonként összeválogatva tudnák adni, az viszont listaáras. Ez az egyik variáció. A másik, hogy marad minden a jelenlegi formában, csak hűség nélkül megy tovább a szerződés, határozatlan időre. És végül a harmadik, hogy választ egyet a jelenlegi aktuális csomagajánlatokból.
A bónusz pedig, de ez nyilván bizonytalan, hogy megpróbál kiharcolni valami egyedi ajánlatot, de erről nem fogják formalevélben tájékoztatni.
-
canniball
nagyúr
válasz
Intruder2k5
#70670
üzenetére
Így van. Csak azt nem tudom "mire gondolt a költő", amikor ezt így megfogalmazta. Vajon mi a marketing értéke annak, hogy felajánlják: jóval drágábban vállalhatsz hűséget?
-
De mi ezzel a gond...? Ha nem akar újraszerződni, akkor marad minden a jelenlegi formában továbbra is, úgy a szolgáltatás tartalma, mint az ára is.
"ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad."
És persze a jelenleg aktuális csomagajánlatok is választhatók.
"természetesen Önnek lehetősége nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani"
-
woodworm
veterán
válasz
ztsoft
#70666
üzenetére
Alapvetően rossz szándékot feltételeztek róluk, a valóság pedig az, hogy valószínűleg a levél minden sorát a vonatkozó jogszabály valamelyik paragrafusa írja elő. Puff neki, jelenleg olcsóbban fizetsz elő, mint az aktuális listaáruk. Egy automatikus levélnél nem biztos, hogy ezt is figyelik, főleg, ha a közlésére kötelezve vannak.
-
ztsoft
őstag
válasz
tibitabbi
#70663
üzenetére
Szia!
Én a helyedben ezt a levelet meg a mostani szerződésem másolatát elküldeném az MNHH-nak, egy levél kíséretében, hogy ugyan mit is akarhat ezzel a UPC.
Mert ugye a jogszabály rögzíti az emelések mértékét, gyakoriságát.Az lenne a kérdésem hogy ennyire alkalmatlan emberek dolgoznak az UPC-nél, vagy ezt csak viccnek szánták?
Nem, nem viccnek szánták. Ennyire hülyének nézik az ügyfeleket. Ez szerintem egy beugratós levél, azaz, azt akarják, hogy köss újabb hűséget. Az összeg meg valószínűleg az Ő lista áruk (amit soha nem tudnának alkalmazni, mert senki nem lenne náluk), így akarják elérni, hogy ne fájjon a mostaninál (jóval) nagyobb havidíj.
-
tibitabbi
kezdő
Legutóbb ezt a szöveget küldte nekem az UPC:
Tisztelt Előfizetőnk! Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül,
határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek
a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad.
Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
digital gold: 2018.10.24;
Fiber Power 120: 2018.10.24;
Nonstop S díjcsomag: 2018.10.24.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi
elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi*: digital gold: 7673 Ft/hó; Fiber Power 120: 6665 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1490 Ft/hó.
Tájékoztatjuk, hogy a fenti ajánlat meghatározására az Ön által jelenleg igénybe vett szolgáltatások jellemzői alapján került sor, és természetesen Önnek lehetősége
nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani. Ha aktuális akcióink érdeklik, kérjük, hogy további tájékoztatásért keresse fel ügyfélszolgálati
elérhetőségeink bármelyikét.
* A havidíj bruttó összege ÁFA változás miatt a feltüntetett összegtől eltérhet. A tájékoztatás nem teljes körű.Ez körülbelül a háromszorosa annak, amit jelenleg fizetek.
Az lenne a kérdésem hogy ennyire alkalmatlan emberek dolgoznak az UPC-nél, vagy ezt csak viccnek szánták? Április elsején aktuálisabb lenne!
-
Toth_Jani
őstag
Ha már előfizetés, nekem a Facebookon hirdetésként ajánlgat egy 6970-es csomagot 500 MB + 98 TV (33HD) +Telefon.
Gondolom ez országos akció lehet mert elvileg a mobil más hálózatban nem tudhatja hogy UPC előfizető vagyok, igaz a Horizon GO telepítve van rá. -
Tombi
őstag
Sziasztok ez szerepel a szerződésemben, és én úgy értelmezem, hogy emelhet a szolgáltató hűség után is...:
"Tudomásul veszem, hogy szolgáltatás a Szolgáltató ÁSZF-ében meghatározott előfizetési díjért (listaár)
vehető igénybe határozott vagy határozatlan idejű Előfizetői Szerződéssel. Amennyiben határozatlan
idejű szerződés keretében a Szolgáltató általa meghatározott időtartamon keresztül az ÁSZF-ben
foglalt díjakhoz (listaárhoz) képest alacsonyabb díjazást jelentő kedvezményt biztosít, úgy az Előfizetői
Szerződés létrejöttével és a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadom, és kifejezetten
tudomásul veszem, hogy a kedvezmény időtartamának elteltével a Szolgáltató erre vonatkozó értesítését
követően a Szolgáltatás az ÁSZF-ben foglalt díjazáson vehető igénybe. Tudomásul veszem, hogy
ezen, a kedvezmények megvonásáról szóló szolgáltatói értesítés nem minősül az Előfizetői Szerződés
módosításának, a Szolgáltató a kedvezmények megvonásáról szóló értesítésében a Szolgáltató –
választása szerint - az Előfizető részére új kedvezményeket kínálhat." -
kabelmania27
félisten
válasz
tomaszka88
#70654
üzenetére
Nem segítene rajta, csillapítóra nincs szükség. Nincsmit.
-
Nxn908xxx
őstag
válasz
Intruder2k5
#70657
üzenetére
Ah, az kár. Akkor majd szerzek egyet. Köszi a segítséget!
-
-
Nxn908xxx
őstag
válasz
Intruder2k5
#70655
üzenetére
Köszi a választ! Nincs külön routerem, ezt a fehér boxot használom amit az upc adott. Ezzel is kivitelezhető?
-
-
tomaszka88
aktív tag
válasz
kabelmania27
#70634
üzenetére
Köszi a választ, egyébként nekem bent a lakásban közvetlen koax jön be, nincs semmi elosztó. Egy ilyen Fam/Attenuator csillapító segítene rajta ?
-
Nxn908xxx
őstag
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hogyan tudnám megváltoztatni az ip-met? Router ki-be nem működik. Elvileg nem statikus az ip-m.
Előre is köszönöm. -
#07746304
törölt tag
válasz
woodworm
#70647
üzenetére
Ja.... azt hittem az újabb HW verziónál esetleg kispórolták, de akkor nem. Nem is láttam volna értelmét. Nekem 4.01-es Hardver verzió van. Akkor átírtam a Youtube szöveget így:
"A videóban látható Connect Box 4.01-es hardver verziójú. Nem mindig világít a led. Ennél is a kapcsolat felépítése utáni pár perc leteltével kialszik."
-
#07746304
törölt tag
-
pjen
félisten
válasz
Gubek-Einste
#70641
üzenetére
Nekem most lett ,10 perce.
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27
#70632
üzenetére
Csak modem újraindítás kellett, remélem ez nem az első jele a táp haldoklásának.
-
pjen
félisten
Tegnap dél óta nincs szolgáltatás, már mondja az autómat, hogy a 17-ker ben gondok vannak. Mikortól jár a köt bér.
-
Sonja
nagyúr
Tegnap megállt az óra a UPC boxon (Peace HD-s). Próbálom bekapcsolni, semmi. Mondom, akkor hátul tápgomb kikapcs, majd kis idő után vissza. Semmi piros standby led nem világít! Mondom ez WTF. Próbálgattam párszor, de ez elhalálozott. Ma bevittem UPC-hez, ahol adtak egy másik boxot (Kaon HD-s, kicsi), amit majd be kell állítanom. Ezt hogy kell beállítani?
Nehéz lesz vagy végigkövet?
Soha nem állítottam be box-ot, mindig a szerelő csinálta, aki itt volt. 
-
anonymus89
addikt
válasz
kabelmania27
#70632
üzenetére
Nem javult sajnos de olvastam még este mobilról, hogy a tűzfal elég sok modemet megfog.
Ezért kikapcsoltam ma reggel és voilá rögtön pörgős lett minden. Erre kb rájöhettem volna ha a ping azért normális mert általában 33-39 ms között mozog. Viszont az előző UBee modemmel jobb volt a ping is ugyanabban a környezetben.Visszakapcsoltam a tűzfalat és kikapcsoltam csak az ICMP flood figyelést ettől is már gyorsabb lett minden oldal működése meg a modemé is.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
anonymus89
#70631
üzenetére
Kérj másikat, mert normál állapotban elég jól működik, a böngésző kattintásra tölti be az oldalakat várakozás nélkül.
Ha magába az eszközbe is lassan tudsz belépni akkor ott valami gond van, ha más gépről is lassú akkor a modem a rossz, vagy a csatlakozó kábel nem ment rendesen a helyére. -
kabelmania27
félisten
válasz
tomaszka88
#70629
üzenetére
Ezek az értékek is rendben vannak.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító -
hypno skate
senior tag
Frissítettek valamit a Horizon Boxon?
...csak mert egyik napról a másikra megtanulta, hogy a "Back" gomb megnyomására váltania kell az utolsó két nézett csatorna között.
Ilyet eddig nem tudott.
-
kabelmania27
félisten
válasz
anonymus89
#70631
üzenetére
Üdv!
My upc oldalon kikapcsolni az ipv6-ot és átállítani modem üzemmódba.
Momdeújraindítás után sem javul a helyzet?
legelek: Nem gondolnám, hogy lassítanak. Modem értékek rendben vannak, lehet központi probléma van. Indítsd újra a modemet, hogy más csatornákra kerüljön vissza. -
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Tegnap kaptunk itthonra Compal készüléket és azóta valami katasztrófa az internet laggolása.
A wifit beállítottam a régi adatokra majd kikapcsoltam az 5Ghz-et plusz a kiosztható ip-ket levettem 20-ra.
Ennyi beállítás történt de valami iszonyatos lassúsággal megy pc-n is a net. Mobil eszközökön meg szinte rá sem tud csatlakozni, most is a telom hotspotjárol netezek laptopon.Mit lehetne csinálni ezzel a csodaszerkentyűvel, hogy normálisan működjön a net?
Szinte bele sem tudok lépni a config page-be mert iszonyat lassú a rendszere is. -
ArthurShelby
addikt
Miért ilyen magas a pingem? Lehet hogy belassítottak és nem szóltak, hogy fél éve 1TB fölött van a havi adatforgalom?
--- google.com ping statistics ---
30 packets transmitted, 30 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 79.783/176.299/666.869 ms--- bix.hu ping statistics ---
30 packets transmitted, 30 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 10.331/127.522/387.224 msDownstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.0 dBmV 38.6 dB
Channel 2: 2.0 dBmV 37.8 dB
Channel 3: 3.9 dBmV 39.1 dB
Channel 4: 2.9 dBmV 39.0 dB
Channel 5: 2.1 dBmV 38.4 dB
Channel 6: 4.8 dBmV 39.9 dB
Channel 7: 4.1 dBmV 39.8 dB
Channel 8: 2.1 dBmV 38.3 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 39.3 dBmV
Channel 2: 39.2 dBmV
Channel 3: 39.7 dBmV
Channel 4: 39.5 dBmV -
tomaszka88
aktív tag
válasz
kabelmania27
#70598
üzenetére
-
berbatov2
senior tag
válasz
kabelmania27
#70626
üzenetére
Sajnos vagy a krimpelésel vagy a kábellel van gond, mert "gyári" kábellel működik minden, ahogy kell.
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Előfizettem HBO-ra, hogy a TV-tárban tudjam nézni az HBO tartalmakat. Naponta töbször előfordul, hogy rámegyek egy műsorra és a box kiírja hogy
HIBA VOD021
Sajnáljuk hiba történt a videótár használatában ......
Van erre valami megoldás, vagy csak az újraindítás?
Ilyenkor hogy ne keljen felkelni indítok egy frissítést, ami újraindítja a boxot. Utánna várni kell egy kicsit, mert ha túl hamar nyomok az on demandra, akkor nem tölti be, és lehet megint újraindítani.
Legtöbbször egy újraindítás után jó a TV-tár, de van mikor kétszer is újra kell indítani.
Másik kérdés
A TV-tárban megtalálható a Downton Abby sorozat az AXN jóvoltából. Ezt milyen előfizetéssel lehetne nézni?
-
berbatov2
senior tag
válasz
kabelmania27
#70618
üzenetére
Koszonom eddig ok.
Na most az a baj, hogy a connectbox es a routerbe meno utp kabel ket veget en krimpeltem, de nem erzekeli a router sajnos. Szerintem jol lrimpeltem, csak az a kerdesem, hogy egyenes vagy cross sorrendel kellett volna? -
woodworm
veterán
válasz
ThodEE
#70621
üzenetére
Nem teljesen ezt mondta.
Csak akkor igaz, ha ugyanabban a szegmensben van az erősítő. Nálunk köze nincs egymáshoz az elektromos és az informatikai hálózatnak, mert pl. a villanytrafó az utca közepén van és a felső vége másik trafón van, a kábel pedig az utca alsó végéről jön a keresztutcából, ismét másik szegmens. -
ThodEE
őstag
válasz
kabelmania27
#70620
üzenetére
Igen a pillanatnyi az rendben is van, eddig is így üzemelt, tehát nem lesz, kár vele próbálkozni, köszönöm szépen

-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
Az oszlopokon lévő készülékeik kapnak betápot az oszlopról?
Tehát az utcánkba elektromos felújítások folynak, ha szünetmentesről megy a modem akkor van rá esélyem hogy lesz net?Köszi előre is

-
berbatov2
senior tag
válasz
kabelmania27
#70616
üzenetére
Egyelore ezzel sem enged be sajnos.
-
berbatov2
senior tag
válasz
kabelmania27
#70614
üzenetére
Koszi sikerult elmeletileg atrakatni.
Most az a bajom, hogy a 192.168.0.1-el nem tudok belepni. Eddig ment igy. -
berbatov2
senior tag
Probalnam berakni a connectbox moge a sajat routert, de a menuben nincs modem mod beallitas. En szurok el valamit?
-
kokii
tag
válasz
kabelmania27
#70610
üzenetére
Az elmúlt 2 évben ez változott? Hmm, mondjuk akkor az is jó legrosszabb esetben

-
kokii
tag
válasz
kabelmania27
#70608
üzenetére
Elírtam bocsi, a TV csak bronze.

Elérhető a címen ennél gyorsabb net is elvileg.
Egyébként bejelentkezve egyedi ajánlatokkal "bombáz" a UPC az oldalán.
(Pl. HAPPY HOME FIBER 120 + DIGITAL BRONZE ONLINE EXTRA 5890-ért 1 évre, míg ugyanez nem bejelentkezve 5899 1 évre, de 2 hónap után több, mint 11 ezer
)
Ezek "megtartós" körüli ajánlatok lehetnek, és az ügyfélszolgálatos is ilyesmit ajánlhat be, vagy ez meglévő ügyfeleknek szokványos ár lehet?
Egyébként még mindig úgy vagyok vele, hogy drágább még plusz szolgáltatás esetén se legyen, vagy maradjon minden és legyen olcsóbb (pl telefon off) vagy pedig adjanak mondjuk HD-kat.
A hűség nélküliséggel az a gond, hogy egyébként anno megpróbáltam ezt, viszont a 3. hónapra már emeltek rajta. (elvileg ezt megtehetik, semmi nem kötelezi rá őket, hogy hűség nélkül tartsák az árat) -
kabelmania27
félisten
Üdv!
Ha lejár a hűség nem fog egyből emelkedni a havidíj, ez jó csomagár, ennél olcsóbb havidíjat szerintem nem fognak (ha csak ADSL érhető el), ettől független próbálkozni kell 1221-es számon, ha rosszabb ajánlatot adnak akkor ne fogadd el és hagyd a régi csomagot hűség nélkül, nálunk is régi csomag van 120-as net, bronze tv, telefon hűség nélkül 8020Ft. -
kokii
tag
Sziasztok!
4 éve vagyok előfizető, 3 éve 120mb/digitgold/telefon-ból áll a csomagom, az első 2 év után kaptam egy ügyfélmegtartót, minden szolgáltatás helyben maradt ~7000 helyett 4700Ft-ot fizetek epackkal azóta.
(egyébként az ügyfélmegtartó kb "véletlen" jött össze, mert úgy mentem be a upc-be, hogy le akarom mondani az előfizetésemet, mert egy másikat a nevemre veszek, de túlságosan aggódtak értem úgyfest
)
Most fog lejárni 22-én a második 2 év. Szerintetek milyen esélyeim vannak ügyfélmegtartóra, és milyen mértékű?
Inkább kevesebbet fizetnék, vagy pár plussz dologgal (pár HD csatorna) jó lenne ha maradna ez az ár, vagy már ha a telefont elengednék - amiért 4 éve havi 500Ft-ot fizetünk, úgy, hogy a telefon kábel be sincs húzva a lakásba - az is jó lenne. Ezt az utóbbit egyébként múltkor is be akartam játszani, de akkor is passzolták, gondolom a csomag konstrukció miatt.
(7. kerület, egyetlen versenytárs a magenta, és am elég kaka konstrukcióval
) -
Soma01
veterán
válasz
Watercolour
#70605
üzenetére

Köszönöm! -
Watercolour
aktív tag
válasz
Soma01
#70604
üzenetére
De, vonatkozik.
"Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között megkötött előfizetői szerződés esetén az előfizető az előfizetői szerződés megkötésétől számított 14 napon belül hátrányos jogkövetkezmények és indokolás nélkül elállhat az előfizetői szerződéstől."
Hatályos UPC kábel TV ÁSZF 2.1.2-es pontja.
(Az idézet a kábeltévé ÁSZF-ből származik, viszont mindegyik szolgáltatás ÁSZF-ében benne van.) -
pjen
félisten
A múlt heti áramszünet óta, minden nap van legalább 1 óra hálózat kiesés, madárdomb.most is
-
vg
addikt
válasz
unicumnext
#70600
üzenetére
"Jó" ár... nekem pár hónapja csak 120net van, most olyan ajánlatok vannak a weboldalon, hogy Happy home fiber 500 + digital gold online extra 6 970 Ft/hó, meg Happy home fiber 120 + digital bronze online extra 5 890 Ft/hó. Nem az első két hónap ennyi, hanem 12 hó...
-
4Grider
félisten
válasz
Motion_Blur
#70599
üzenetére
Horvátországban a T-Mobile hálózatára meg kellene próbálni kézzel ráregisztrálni a telefont. Lehet, hogy az a gond, hogy a Vipnet-el próbálkozik, azzal meg nincs roaming megállapodása a UPC-nek.
Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED monitor topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- LEGO klub
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z170X-Ultra Gaming Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3294
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256GB SSD I 14" WQHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Katonai Rugged laptopok Panasonic Toughbook és Getac S410 6-11.gen gar.
- Lenovo Thinkpad 13 G2 Intel i3-7100 laptop (hiányos, de működik)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Nehéz lesz vagy végigkövet?
Soha nem állítottam be box-ot, mindig a szerelő csinálta, aki itt volt. 

)

