-
l.skywalker
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
Úgy néz ki hivatalos formában itthon egy darabig nem lesz kapható Series X.
A hazai forgalmazás hiányában a következő módon lehet a hivatalos MS store külföldi oldaláról konzolt rendelni:Ha nem megy, akkor próbáld ki ezt:
* KIEGÉSZÍTÉS *Köszönjük a megosztást ndomokos
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siffredi
senior tag
válasz
csuvicsuva #110095 üzenetére
Nos, akkor nagyon úgy tűnik, hogy kénytelen leszek kipróbálni a dolgot, és első kézből megtapasztalni. Július 2-a után kiderül, addig van előfizum.
Köszi a válaszokat! -
Wesder
titán
SW Jedi Survivor háttèrkèp került be a dinamikus kèpek közè.
-
Neurotoxin
őstag
válasz
NoMagix #110097 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést, már azt hittem, hogy nálam van valami hardver probléma....a HDMI kábelre is gyanakodtam, de abból a gyári, konzolost használom. Az 55C1-et pedig az októberi vásárlásakor sem frissítettem. Az Xboxhoz egyébként sem nyúlok bekapcsolás után egy percig, hogy legyen ideje megtalálni a WiFi hálózatomat. Mindenesetre nagyobb baja ne legyen, ezekkel a hibákkal együtt tudok élni.
Most, hogy a végére jutottam újra
a hozzászólásoknak, hozzá szeretnék szólni a Control-hoz is: Az Ultimate, XS verziót is tartalmazó digitális változatot vettem meg a storeból ~3.500.- Forintért. Nem nagyon foglalkoztam vele, mert a High on Life végére szerettem volna érni. Végül kb 12 óra játék után, áprilisban befejeztem a Controlt. Megmondom őszintén, már vártam, hogy legyen vége, annak ellenére, hogy alapvetően tetszett. Viszont a story? Folyamatosan az volt az érzésem, hogy majd "most" történik valami, a játék még el akar mondani valamit. Hát nem így lett...A végjáték nekem speciel elég volt, örültem, hogy nem valami fő bossnak kell a vasbeton elemeket halomra dobálni. Csak mégis maradt egy rossz szájízem, hogy "csak ennyi volt?", ennyit sikerült elmondani?
-
NoMagix
addikt
válasz
Neurotoxin #110094 üzenetére
Na, nálam pont fordítva működik az 55CX és egy XSX.
Kettő verzió működik aránylag jól, elsőnél a tv adás megy és utána kapcsolom be az Xbox-ot majd átkapcsoom a felugró bemenet választóval vagy a másodiknál már HDMI1-en van a készülék mivel ott kapcsoltam ki, bekapcsolom, kiírja hogy nincs jel, de közben rányomtam a kontrollerre és megjelenik az xbox logó.
Ezeknél kb. 20 indításból egyszer nem jó a hang vagy a képarány.
HDMI CEC-nél amikor automatán váltana át ott 10 bekapcsolásból 2-3 rossz volt. Sőt olyan is volt hogy egymás után 2-3 alkalommal is újra kellett indítanom az Xbox-ot, mert nem akart beállni a jó képarány vagy hang. -
Wesder
titán
válasz
csuvicsuva #110095 üzenetére
Hivatalos FAQ-ban az van hogy csak a főfiók tud úgy home-olni hogy a játèkok, ès szolgáltatás is osztódjon. Az alfiókok csak a játèkaikat tudják osztani, előfizetèst nem.
-
Siffredi
senior tag
válasz
csuvicsuva #110039 üzenetére
Igen, én is ezt olvastam több helyen. Egyébként ez tapasztalat? Az egyik ismerősöm váltig állítja, hogy a tulaj játékait is elérik a többiek, feltéve ha a tulaj éppen nem játszik.
-
negyven2
veterán
válasz
Bad Pritt #110023 üzenetére
Attól, hogy a ZeniMax/Mojang (és a többi XGS csapatok azt) azt úgy csinálnak, amit akarnak, attól még a végső felelőség Phill-nél van. Ezért is érthető, hogy magára vállalja a felelősséget. De ahogy mondta, változás nem lesz, mert továbbra s azt csinálhatnak a csapataik, amit akarnak. Erre írtam már többször, hogy ez nem egy jó út, ahogyan az se teljesen, amit a Sony csinál (bár az sokkal működőképes, hiszen mindig is piacvezetők voltak a "hardcore" konzolok piacán.
hombre[EU]: Azért ezt a "készült a PS5 változat, de a MS gonosz módon nem engedte nekik azt megcsinálni" kijelentést kezeljük már a helyén, fenntartásokkal. Mármint nem úgy, hogy nem történt meg, hanemhogy igazából hogyan állt az akkor. Biztos vagyok benne, hogy a felvásárláskor fejlesztés alatt lévő játékok esetében volt konkurens konzol terv, állt az fejlesztés alatt. De ugye elmondták, hogy bár egyedi döntés alapján fogják mérlegelni a fejlesztéseket. Ugye kevesebb platformra könnyebb a fejlesztés (még akkor is, ha ez a kevesebb, igazából eggyel kevesebbet jelent ez esetben).
Bep: nem kell régre visszamenni, de láthatunk rengeteg olyan esetett, ahol, ha csak egy átlag tesztelő (vagy akár a stúdió elött elmenő random járókelő) is megmondta volna, hogy ezt meg mi a sz*r? De végül kijöttek ezek a játékok, és jobb esetben utólag kalapálták össze. És ilyenkor jogos a kérdés, hogy mégis ez hogyan jöhetett így ki? Az Aliens: Colonial Marines esetében talán tudni lehet, hogy a Gearbox Software nem csak a játékosokat, de az kiadó SEGA-t is átverte (pluszban állítólag az arra szánt pénzből csináltták meg a Borderlands 2-t). Vagyis, ha már spekulálunk, nem tudathatjuk, hogy a végső döntésthozók mennyire látták, hogy az adott játék egy kalap sz*r lesz. De ott olt pár hónapja egy preview teszt, ahol a tesztelőknek, a kiadott változat tesztet, és voltak olyanok is (olyan is, aki most lehúzta), akik az év egyik legizgalmasabb várható címnek tartották. Lehet összeraktak nekik (és akár a döntést hozó vezetőségnek is) egy olyan demót, amiben az volt, ami működik a játékban (vagy csak fizetett promóció volt). Valószínűleg ilyen eseteben az igazságra sose derül fény, és maradnak ezek a feltételezések.
-
icemad
nagyúr
válasz
Bad Pritt #110088 üzenetére
Lehetne még hosszan sorolni a listát, de szerintem felesleges. Meta Quest 2-re is sorban jöttek a jobbnál jobb címek. Ezért írtam, hogy a Covid nem igazán lehet(ne) kifogás. Főleg úgy, hogy kb a szoftverfejlesztés az egyetlen olyan terület, amit otthonról is lehet csinálni.
-
icemad
nagyúr
válasz
Wesder #110087 üzenetére
Ha tudnám, hogy mi jött ki az elmúlt 3 évben, akkor könnyebb lenne.
Forza Horizon 5 nálam nem volt túl jó megjelenéskor, de az inkább szerver oldali dolog volt. Meg az egész játék nekem inkább egy standalone dlc-nek tűnik. Halo-t ugye nem mondhatom, mert azt kizártad. Volt a Hifi Rush, de az is inkább indie cím. Grounded talán jó volt, de az meg sokáig csak early access szinten volt. (ezt az adut egyébként kijátszhatnák minden játéknál.) Psychonauts 2-t meg nem próbáltam.
-
icemad
nagyúr
válasz
consono #110082 üzenetére
Azért nagynehezen csak kiszenvedtek egy Gow ragnarok-t, vagy Horizon Forbidden West dlc-t. Meg talán még idén jön egy Pókember 2 is. Nintendonál szarabb a helyzet, mert "csak" egy új Zelda rész jön a napokban. (ami gyanúsan sok év játéka címet fog bezsebelni.) Ezekben a címekben látszik az, hogy foglalkoztak velük. Redfallnál sajnos nem nagyon. És, ha őszinte akarok lenni, akkor a legutóbbi xbox exkluzív címek egyikén sem látszott az, hogy valakit is érdekelt volna, hogy milyen állapotban jön ki.
(Covidra meg mindent rálehet fogni, de mégsem állt meg az élet.) -
consono
nagyúr
Az a helyzet, hogy mindenki elfelejti azt, hogy volt egy COVID, meg bezárt a fél világ, rányomja a bélyegét mindenre, a játékokra is. A kék oldalon is igazán azok a játékok lettek csak jók, amik már készen voltak nagyjából és csak csiszolgatni kellett őket az elmúlt 3 évben...
Persze ez nem magyarázat minden anomáliára, csak rávilágít arra, hogy hajlamosak vagyunk elfelejteni mindent -
Dinomano
őstag
válasz
Wesder #110055 üzenetére
Halo-t még Xbox 360 érában szerettem. Guardians-al még nem játszottam, de kinézet alapján kb. Halo 4 újrázása. Infinite-et sem láttam még. A két játék között hány év telt el?
Quantum Break: Az is vissza van még nekem. Játék kinézete, sztori és képességek tetszik, gondolom az átvezetőktől fogok hülyét kapni. Fél óra kontrollerszorongatás, várva hogy véget érjen az átvezető! :-) -
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
A BioWare karrierjének sikeresebbik szakasza squad-based AAA RPG-k fejlesztésével telt. Dragon Age, Mass Effect mai napig referenciák, Larian is letett egy Divinity Original Sin 2-t az asztalra, Owlcat Games tavaly a Wrath of the Righteous-szal lepett meg mindenkit, aztán most kanyarban a Baldur's Gate 3 megjelenése. Lett volna hova lőni ezzel a két stúdióval az elmúlt fél évtizedben, nem tették meg.
-
Bep
őstag
-
Zó
aktív tag
válasz
Bad Pritt #110069 üzenetére
Látom a szerkesztést. Amit viszont sosem láttam, hogy az Obsidian vagy az inXile alkalmas AAA RPG-t letenni az asztalra. Személy szerint iszonyú kevés RPG-ként is jó játékot látok, melynek gigaprojektként sikerült ezt elérnie. Ebben az értelemben a piaci rés létezik, de betömni nem evidencia, hanem bravúr. A Witcher 3-on és egy-egy jRPG-n kívül mi volt ilyen valaha? (Nyilván a Baldur's Gate 1-2 a maga idejében sem volt a legnagyobb költségvetésű, de más világ termékei, nem tehetők egy mai AAA mellé abban az értelemben, hogy belőlük következhetnének a maiak.)
Megjegyzem, részemről a Bethesdát sem tartottam soha sokra, és a méretek, a költségvetés és az eladások ellenére a gamebryós játékaik számomra mindig B-kategóriásnak hatottak.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Redfall Xbox Series X/S - DF Tech Review - Big Issues And Unfulfilled Potential
(Digital Foundry)Holnap lesz időm végignézni, így csak belepörgettem. Ha jól láttam 21 FPS volt a legkisebb szám.
-
Zó
aktív tag
válasz
Bad Pritt #110069 üzenetére
Gondoltam, éppen a lentebbiek miatt, csak hát éppen az eddigi indie-ségük miatt lógnak ki kevésbé az utóbbi időben született projektjeik, a gigatikusozás ezt retorikailag kissé félreviszi.
Önmagában pedig a kisebb játékokkal nincs baj, örülnék én egy Lost Vikings 3-nak is a Blizzardtól... A Double Fine-nak is voltak jóféle kisebb projektjei a múltban is, és most is ilyenekre oszlottak szét a Psychonauts 2 után. (Ami - bár messze nem ütött akkorát, mint a maga idejében is kevésbé áramvonalas az első rész - kifejezetten jól sikerült, és kellett hozzá az MS is, legalábbis a pénzük.)
-
csuvicsuva
addikt
Tök jó, hogy mindig azok adják az ívet, akik az összes trailertől, meg bemutatótól orgazmust kapnak, aztán amikor kijön egy játék, akkor meg jön az én megmondtam, hogy szar lesz.
Lehet osztani, nem fogok reagálni senkinek, maximum kínomban röhögök.
-
-
Bad Pritt
félisten
Nem is költségvetésre gondoltam.
És amúgy tök igaza van hombrénak, itt volt egy piaci rés, amire rápróbálhattak volna a Microsoftnál: nagyköltségvetésű CRPG, csilli-villi grafika, tele mindennel, amire egy ilyen kvalitású csapat képes. Lett helyette, Grounded meg Pentiment, a Larian meg milliókat ad el early access-ben a Baldur's Gate 3-ból.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #110064 üzenetére
És az InXile? A felvásárlás előtt két évente jött tőlük valami és azok sem kis lópiszok digitális novellák, hanem Wasteland 2, Torment, Bard's Tale 4 meg Wasteland 3. Aztán megvették őket, azóta nyaralás van.
-
Wesder
titán
válasz
hombre[EU] #110064 üzenetére
Avowed meg meg sem törtènt, az ott nekik a nagy project, meg az Outer Worlds 2.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Bad Pritt #110056 üzenetére
korábban gigantikus RPG-ket készítő Obsidiannak sikerült egy Groundedet meg Pentimentet letenni az asztalra
ezt én sem értem. évek óta ba**akodnak a groundeddel miközben baldursgate-nek kellene konkurenciát csinálniuk. és nem hiszem el ezt a kreatív szabadság bullshitet...azok,akik eddig "saját oénzbōl" crpg-t készítettek egy maréknyi közönségnek, azoknak miért az álmuk katicabogaras gaas játékot csinálni gyerekeknek?? nem logikus
-
Wesder
titán
válasz
hombre[EU] #110058 üzenetére
FM8 meg talán a Starfield. Nyár-Ősz.
-
Zó
aktív tag
válasz
Dinomano #110008 üzenetére
Ez is jogos, bár szerintem az Alan Wake-nél túlnyújtottabb játék nem sok van ahhoz képest, milyen változatosságú játékmenet van benne. A QB jobb lehetne, de nekem az is sok volt (nem utolsósorban az átvezetők miatt).
A Controlnál különösen számít, hogy meddig és mennyire köt le a harc, mennyire használod ki a különböző képességeket (ugye már az elején megkapjuk az OP dobálózást, ezért kevés a motiváció a többi jó képességet kiélvezni), illetve a metroidvaniaszerűsége miatt az OCD is el tudja ragadni az embert. Én 60 órát töltöttem vele, míg a Max Payne 2-vel annak idején vagy 6-ot
-
Wesder
titán
válasz
Bad Pritt #110056 üzenetére
Mèg jó hogy nem ezt mondtam.
Most arról èn nem tehetek hogy a NT Sony-like játèkot csinál.Akkor mondj egy játèkot, ami hamarosan jön, ès 5 ève tagja a stúdió az XGS-nak. Ja ès nem Forza, vagy Gears.
Akkor csak a Hellblade 2 maradt nem?
Szerk.
A Groundedet 14 ember rakta össze, ès a Pentiment is ilyen kiscsoportos munka volt az Obsidian-nál. Komolyan nem èrtelek. -
hombre[EU]
veterán
megnéztem a kinda funny interviewt. phil mondta,hogy úgy látja ,hogy a következō negyedévekbenb minimum egy nagy, magas minōségū(!) játék ott van a pipeline-ban. de most már tényleg
én most ezt elhiszem neki
-
Zó
aktív tag
válasz
gianni85 #109997 üzenetére
Igen, a Control a korábbi játékaiknál is agyfaszabb tud lenni, nem nehéz elképzelni, ha ez zavaró, és az irodaház sem a legváltozatosabb környezet a világon (vs NOLF). Viszont játékként sokkal összerakottabb. A QB esetében a filmjelleg is sok tud lenni, de biztos van, aki éppen ennek örül.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Wesder #110052 üzenetére
Szóval mikor Phil azt mondja, hogy nem tudnak konkurálni a Sony játékaival akkor az Xbox utolsó reménysége egy Sony-szerű cinematic kalandjáték? Oh boi...
Szerintem az remekül mutatja az inkompetenciát, hogy a korábban gigantikus RPG-ket készítő Obsidiannak sikerült egy Groundedet meg Pentimentet letenni az asztalra Xbox vezetés alatt. Good job. -
icemad
nagyúr
Nagyon nagyon sokáig ez sem fog menni. Értem, amit írsz, de ha így folytatják, akkor a nextgen gépüket már nem sokan fogják venni. Feltéve, ha lesz még nextgen xbox. És még az is lehet, hogy nem is nagyon érdekli őket. Majd csinálnak valami streamingre elég hardvert, adják 100 dollárért és elvan intézve. Úgyis a szolgáltatásoké a jövő.
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #110049 üzenetére
Erről beszélek
Mindig lesz egy távoli cím, amibe majd lehet kapaszkodni. Ez történik most is. Ehhez képest a látható jövőben az fog történni, hogy...
- Jön egy komplett konf egy játéknak, külön a nagykonftól, mert ebben a másik útban nem fontosak a saját játékok, meg nem tudunk mi olyat csinálni, de azért kap egy külön konfot, jön a csinnadratta meg a melldöngetés, mert az valami rejtélyes okból ennek a másik útnak is része
- Megjelenik a játék, jön a földbeállás, pofánver a rögvalóság
- Bocsánatkérés, kéztördelés+ígéretcunami by PhilSpencer
- Minden megy pontosan ugyanúgy tovább, ahogy addig
Ismerős? -
Dinomano
őstag
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #110045 üzenetére
Amihez pont úgy nem volt közük, ahogy ehhez sem. Valójában ahhoz sem sok közük van, ami teljesen az ő alattuk készül, mert nincs aki törődjön ezekkel. Ha jól sikerül akkor mázli, majd a kövekező megint földbeállás lesz, mert a mázli nem gyakori jelenség. Mivel ezeket a stúdiókat sem versenyhelyzet, sem külső erő nem szorongatja, gyakorlatilag bele van hardkódolva a rendszerbe a folyamatos földbeállás. Ettől jó játékokat várni nyilvánvalóan irracionális. Néha majd lepottyan egy-egy olyan is.
-
hadam98
senior tag
válasz
Wesder #110042 üzenetére
Szerintem rengetegen megtehetnek maguknak egy 100 ezer forintos konzolt. Úgy veszik a játékokat és a konzolokat mint a cukrot. Elég megnézni, hogy milliós gépeken konkrétan úgy fut a játék mint egy konzolon. Semmit nem számít, hogy egy játék jön számítógépre. Meg biztos mindenkinek csúcskategóriás gépe van.
-
Moby
veterán
válasz
Wesder #110038 üzenetére
>Nem tudnak, ès nem is akarnak. Ezt kb gen indulása óta mondogatom.
Nem. Te ugyanazzal az ökörséggel mosdatot ki őket a saját inkomptenciájukból, amit mostanra ők is teljesen magukévá tettek, közben összeszoírtod ánusszal imádkozol, ha majd a következő megjelenés odacsapjon. És nem az a baj, hogy TE nem veszed észre, hogy ez éppen az előbbi miatt nem tud megtörténni, hanem az, hogy ők sem. Nincs valódi tétje egy Halo Infinite fiaskónak, nincs tétje egy Redfall fiaskónak, és ha őszinték akarunk lenni, akkor már egy majdnai Starfield fiaskónak sincs semmi tétje, hiszem megvan a magyarázat, és ennyi elég. Ők nem ezt az utat járják. Csak arra nincs magyarázat, hogy milyen út van, amihez roncsokat kell felköhögni csinnadrattával, aztán beleállni a megszégyenülésbe, magyarázkodni újra és újra, és egyre erősebben hinni abban, hogy van ez a másik út, és mindig azon akartunk járni.
-
Wesder
titán
válasz
hadam98 #110040 üzenetére
Hiába lesz jó a Starfield, nem fognak az emberek rohanni Xboxot venni. Kèt okból:
-Már van PS-e, ès rengeteg játèkos csak egy konzolt engedhet meg magának.
-Day1 jön PC-re is.
Bethesda címek PC-n erősek a modolhatóság miatt.Egy átlagos játèkfejlesztèsi idő 6 èv, ha új IP.
3 èv, ha folytatás, ès nem kell rebootolni a szèriát. -
D1L1ZS
őstag
-
hadam98
senior tag
válasz
Wesder #110038 üzenetére
Rengeteg tehetséges fejlesző van náluk. Tudnak és fognak is. Kijön a Starfield amiben ahogy már sokszor mondtam nagyon bízok és valószínűleg ott lesz az a pillanat amikor azonnal bemennék a boltba egy xbox konzolt venni. Egy szolgáltatást csak játékkal lehet eladni. Az például egy következő "Skyrim". Viszont ezen a vagy jó játék lesz vagy nagyon rossz stíluson mielőbb változatniuk kell... Meg ne kelljen 10 évet várni mire kijön egy saját cím.
-
Moby
veterán
-
Moby
veterán
válasz
Bad Pritt #110023 üzenetére
Phil Spencer felelőssége elvitathatalan. Évek óta azzal áltatja követőit, hogy neki személy szerint fontos, hogy az xbox kiszolgálja a közönséget. ha ebből egyetlen szó igaz lenne, legalább megnézné, amit kiadnak. De tök nyilvánvalóan fogalmas sem volt róla. Ha ez igaz lenne, minden fiaskónak lennének következményei, de nem lesznek. Mármint belső következményei nem lesznek, külsők annál inkább.
-
Mephike
őstag
-
Wesder
titán
válasz
hombre[EU] #110027 üzenetére
Vagy látták hogy egy kalap trágya, ès azèrt nem lesz PS verzió, mert akkor mèg ennyi sem lett volna kèsz.
-
pzstm
titán
“Phil says there’s no scenario where Xbox can ever catchup and overtake PlayStation or Nintendo so they had to go off an do their own thing which is GamePass and Cloud Services. Console War is officially over. He also states they can never make the games that Nintendo and Sony do.”
ez amit mar jo regota mondogatnak joparan….Xbox teljesen kulon uton jar PS es Nintendo vilagatol…. -
Bep
őstag
válasz
negyven2 #110022 üzenetére
A gond, hogy a Redfall az a szint amitől egy fejlesztőnek/kiadónak mély szégyenérzetnek kellene lennie. És a vezető menedzsmentnek meg feltenni a kérdést, hogy miért nem néztek rá az alkalmazottakra, hogy épp mit csinálnak. Nulla szintű önellenőrzés.
Annyira az ótvar alja, hogy egy jobb érzésű stúdió nem adja ki. Lényegében gyáriasítva: "Hol volt a meo???" Kb, mintha veszel egy kg lisztet a boltban és bele lenne kulázva, mert a gépbeállítónak épp nagyon kellett.
Az árazáson is látszik, hogy azt se vették észre, hogy egy másodosztályú offgrade terméket dobnak a vevő orra elé. Vagy ami még rosszabb szándékosan át akartak dobni a palánkon.
Anno biztos nevező lett volna egy Rosszpcjátékok videóra. -
Siffredi
senior tag
Sziasztok!
Régen jártam itt, de úgy látom, a régi tagok többsége nem tűnt még el...
Egy kérdésem lenne hozzátok. Használtam a keresőt, google-t, de nem találtam rá egyértelmű választ. A legújabb friends&family szolgáltatásban, ha a tulaj felvesz a családtagjai (barátai) közé, akkor én elérem az ő saját játékait, vagy csak a szolgáltatásait (game pass) tudom használni? Jó lenne, ha olyan írna, aki biztosan tudja rá a választ, esetleg ebben a variációban is használja.Köszönöm előre is!
-
negyven2
veterán
Xbox wasn't involved with Redfall, but it's still blamed for its quality
Igen tudom, hogy Jez Corden meg Windows Central cikk, tehát simán lehet elfogult, de az tény, hogy mind a ZeniMax mind a Mojang kvázi egy nagyrészt függetlenül működő entitásként létezik a Microsoft-on belül. Vagyis a mind a kudarcok, mind a sikerekért, csak kisebb részben felelős a Microsoft (de ettől függetlenül ők is felelősek). Itt csap vissza az a politika, hogy stúdióiknak túlzottan nagy szabadságot adnak.
Volt pár hete egy cikk, hogy a Sony a saját stúdióiknak a játékterveinek a 80-90%-át visszadobja, és csak azt engedi csinálni nekik, ami biztos sikert érnek el. Ami, mint játékosként úgy tűnhet, hogy egy játható út, hiszen kritikailag mindegyik sikeres. Viszont kérdés, hogy ez mennyire öli meg a stúdión belüli kreativitást. Vagyis pl. egy Sea of Thives/Grounded/Pentiment szerű játékötletre rábólintott volna valaha is egy Sony, hogy: csináljátok nyugodtan!
Amit a Redfall-ról olvastam az alapján ez a játék kb. az a szint, amit más stúdiók esetében hallottunk már többször, miszerint évekig fejlesztetek után kaszálták egy projectet, mert azt bárhogyan is próbáltak összerakni az évek folyamán, de végül nem volt működőképes az, amit megálmodtak. Elviekben a Prey megjelenése után álltak neki a fejlesztésének, és 2019 óta van aktív státuszban, mivel addig a Wolfenstein: Youngblood-ot csinálták a MachineGames-el közösen.
Kérdés az, hogy egy ilyen fiaskó után, vajon átértékeli-e a Microsoft a jelenlegi felfogást a stúdióival kapcsolatban, hogy: csináljatok, amit akartatok kvázi addig ameddig akarjátok hiszen, ha nem lesz jó, attól még Game Pass-ba elfér (pl. mint a Netflix esetében). Mert azért egy szigorúbb kontroll lehet, hogy jó lenne... bár az meg lehet azt eredményezné, hogy sokan kifakadnának emiatt hiszen 2023-ban eléggé fontos szerepet kap az, hogy a fejlesztőkhöz csak ultrapozitívan lehet hozzáállni.
-
Norb79
őstag
válasz
csuvicsuva #110012 üzenetére
De, amikor új gpu jön létre akkor egy az egyben.
Van 6 havi gold, 6 havi pc gamepass és ellövöd az 1 hónapos gpu kódod, akkor 13 havi gpu lesz.
A tábla a futó gpu mellett beírt kódokról szól.
Fiamnak is úgy lett 36 havi gpu, hogy 33 havi gold 2 havi pc gamepass meg 1 havi gpu. -
frankdelgado
őstag
válasz
Wesder #110011 üzenetére
Megosztanàm Phil-el az èletfelfogàsomat. Ha van pènzem, inkàbb kevesebb, de minősègi sört veszek belőle, minthogy a pennyben vennèk holmi ótvar nèmet import sört több rekesszel, amit nemhogy a nèmetek nem isznak meg, de mèg a patkànyok sem mennek bele.
Èrtem èn h bocsànatkèrès meg igèrgetès van dögivel, de ez màr annyiszor megtörtènt, h teljesen súlytalannà vàlt...
-
-
hadam98
senior tag
válasz
Wesder #110011 üzenetére
Itt elérhető a teljes interjú: https://www.youtube.com/watch?v=yKwfEQ1eEyM
Redfall-ról is szó van benne.
Egyébként egy kicsit jobban aláásva. Ez a játék elvileg már alsó hangon több mint 4 éve készül. Ez idő alatt például összedobta a Respawn a Star Wars játékot, ami fényévekre van ettől. Elég sok időt adott az Xbox, hogy valami értelmes legyen a játékból. Itt nem tudom mi ment félre, de az nem normális, hogy ennyi ideig egy ilyen szennyet kapunk. Vagy nem készült eddig, vagy konkrétan az idő alatt alig csináltak valamit. Én úgy gondolom, hogy amennyi haladékot kaptak valószínűleg nem csak az Xbox hibája, hogy így sikerült. Mindegy. A lényeg, hogy remélhetőleg most már tanultak belőle és átvizsgálnak mindent. Júniusban meg kell mutatniuk kötelezően, hogy ki, és milyen játékon dolgozik.
Csak, hogy mondjak valami jót is. A Redfall limitált kiadású kontrollerek brutál jól néznek ki.
-
csuvicsuva
addikt
válasz
IntelKiller7 #110010 üzenetére
Köszi, akkor ezek szerint 1:1-ben számolja azt is. Majdnem három hónap van, akkor lehet, hogy mégis most veszek mellé 2 év goldot, amíg el nem törlik a konvertálást.
Nem lesz 36 hónap, de az már mindegy. Nem fogok még sakkozni 3 hónapos kódokkal.
Wesder:
Aztán majd szeptemberben...
Phil Spencer on Starfield
"There's nothing that's more difficult for me than disappointing the Xbox community. To watch the community lose confidence and be disappointed, I'm disappointed. I'm upset with myself. We'll revisit our process."
-
Wesder
titán
Phil Spencer on Redfall
"There's nothing that's more difficult for me than disappointing the Xbox community. To watch the community lose confidence and be disappointed, I'm disappointed. I'm upset with myself. We'll revisit our process."
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz
csuvicsuva #110007 üzenetére
-
Dinomano
őstag
-
csuvicsuva
addikt
Egész uton - hazafelé -
Azon gondolkodám:
PC Game Pass beleszámít
GPU konvertálásba netán?🤔 -
Frod
addikt
Én teljesen kerülöm ezt a zsánert (2d platformer), így nincs összehasonlítási alapom, mi miatt csalódás?.
Az a 40 perc amit nyomtam vele, nekem tetszett, de az első boss-nál kijön nagyon, hogy tudom mit kellene csinálni, csak nem reszponzív, és rendre szétkap hiába dodge-olok ki, míg a youtube videón a gyereket meg sem karcolta. -
oriic
HÁZIGAZDA
Remek játék, fantasztikus alkotás, kategóriájának legjobbja.... A baj az, hogy nem szeretem a western játékokat.
___________
Elsőként PC-re jön early access-ben, utána konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
KONZOL beárazás
- Raspberry Pi
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Félórányi videón a Dying Light: The Beast
- BestBuy topik
- Windows 11
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1116A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Microsoft Xbox Wireless Headset
- Nintendo Switch OLED 20.1.1 + Android 15, 512GB MicroSD + okositott OLED Atmosphere 3 hó garanciával
- PS5 Slim+ 2x Dualsense Wireless Controller garanciálisan
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- BESZÁMÍTÁS! Asus M5A99FX PRO R2.0 990FX chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Új Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest