Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #30558 üzenetére

    [link] - egyébként megtaláltam a PDF-ben ezt a linket. Itt az NV ecseteli a fejlesztők számára beépítendő trükköt, ami gyorsítja a feldolgozást a GeForce-on némi extra másolás mellett. DX11-ben az egészet driverből kezelik. DX12-ben a fejlesztők egy része használja a javaslatot, míg egy másik része nem. Nyilván pro-kontra érv van mellette. Az előnye az, hogy a GeForce úgy ~10%-ot is gyorsulhat tőle a teljes képszáímtásra levetítve, de hátrány az extra másolás, ami GPU stallt okoz, tehát az Intel és az AMD hardverei buknak pár százalékot, ahogy a GeForce is, csak itt összességében előny a gyorsabb hozzáférés.
    Emiatt egyébként nincs is egyetértés a javaslatokban. Az NV a másolós megoldást javasolja, míg az Intel és az AMD ellenzi, mert számukra ugyanolyan gyors a strukturált pufferek elérése is.
    Driverből DX12-ben ezt nem lehetetlen alkalmazni, de időigényes megvalósítani. Lásd a Hitman című játékot, ahol meg kellett várni, hogy a fejlesztők már ne nyúljanak a leképezőhöz, de amint belőtték hozott is ~10%-ot.

Új hozzászólás Aktív témák