Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
Callisto
#46828
üzenetére
"Tehát nem fogok még egy egységnyi erőforrásra költeni csak"
Pont ezt mondta el a Nixxes grafikai fejlesztője, hogy nagyon hasonló mindegyik bekötése és adatigénye és nagyon könnyű implementálni egyszerre őket
Ha az egyik megvan, akkor a másik már kisujjból kirázós meló, szóval ez nem így megy, ahogy leírod, hogy ha egyet beleraktad az FSR-t, akkor a második (DLSS vagy XeSS) ugyanolyan sok időbe fog telni. Ráadásul egyszer kell csak megírni egy wrappert a fejlesztő cégnek, ami támogatja mindhárom gyártó megoldását egyszerre, amit utána mindegyik játékhoz felhasználhat a fejlesztő a jövőben, tehát itt is csak a legelső kis fejlesztés lesz többlet idő, aztán 0 óra munkaidővel mehet mindhárom megoldás a stúdiónak mindegyik játékába.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kritikát kapott a Nintendo konzolgyilkos felhasználói szerződése
- Milyen routert?
- Battlefield 6
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Tesla topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- SSD kibeszélő
- iPad topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Apple iPhone 12 Mini 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Ha az egyik megvan, akkor a másik már kisujjból kirázós meló, szóval ez nem így megy, ahogy leírod, hogy ha egyet beleraktad az FSR-t, akkor a második (DLSS vagy XeSS) ugyanolyan sok időbe fog telni. Ráadásul egyszer kell csak megírni egy wrappert a fejlesztő cégnek, ami támogatja mindhárom gyártó megoldását egyszerre, amit utána mindegyik játékhoz felhasználhat a fejlesztő a jövőben, tehát itt is csak a legelső kis fejlesztés lesz többlet idő, aztán 0 óra munkaidővel mehet mindhárom megoldás a stúdiónak mindegyik játékába.
