Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #50200 üzenetére

    Ez specifikusan az OBS problémája. És látszik a képen, hogy nem is az encode hardvert terheli a feladat, hanem a 3D engine-t. Amiről viszont szó van azok a gyári szoftverek, amelyeket a gyártók fejlesztenek és csomagolnak a driverbe. Technikai megvalósításban messze ezek a leghatékonyabbak. Az, hogy az OBS ezekkel nem tartja a lépést azért van, mert az OBS egész éves büdzséje annyi, amennyit az AMD és az NV egy óra alatt elkölt driverre. Nyilván nem fognak tudni gyári színvonalat kínálni a technológiai megvalósítás terén. Nem is feltétlenül kapják meg ugyanazokat a lehetőségeket a gyártóktól. Ezért is jött a Vulkan video. Csak ez sosem lesz versenyképes a direkt hardvereléréssel, ami megvan az AMD-nek és az NV-nek. És igen, ennek lehet nagy ára a működésben, akár a VRAM kapacitását is jól lefoglalhatja. De ettől technikailag nem kell így lennie, csak nullához közelítő pénzből ennyire futja programszinten.

Új hozzászólás Aktív témák