Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz deadwing #8455 üzenetére

    Nem, nem jól látod. A Serious Engine 4 DirectX 11-re lett tervezve és felépítve, ez az alapértelmezett API alatta, de van egy DX9 Render, ami egyfajta safe mode, vagyis ha valami nagy gond akad, a DX11 móddal, akkor ott a backup API. Amúgy a Serious Engine 4 szerintem iszonyat jól sikerült: nem csak brutális mennyiségű testreszabhatósági opcióval szolgál, de nagyon gyors is.
    Jó mondjuk igaz, hogy egyelőre a "Talos Principle"-ben láthattuk eddig, ahol ugye nem kell sok mozgó ellenfelet rajzolni, de a motort állandóan fejlesztik, hogy majd a Serious Sam 4 alatt is kifogástalan legyen.

    A Croteam amúgy a Serious Sam 3-nél kezdett el a DirectX 11-el kísérletezgetni, ott a Serious Engine 3.5 kapott egy kísérleti DX11 Rendert-t, de az még nagyon pre-alfa fázisban volt, na meg ugye a 3.5-ös motort még DX9-re építették, ezért nem is nyertek ott sokat a frissebb API-val. A Serious Engine 4 már teljesen más, ezt az alapoktól DX11-re tervezték, így nagyságrendekkel gyorsabb, mint az elődje. Ja és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a horvátok is a fotogrammetriát alkalmazzák, amivel brutális részletességet lehet nyerni.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák