Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Tehát még nem, nagyon jó, 1 hónapja jött ki a játék, és gyakorlatilag azóta használhatatlan mert rá van erőltetve az emberre a DX12, csodás, de én voltam a hülye hogy azt hittem 6K-t megér a játék, de úgy látom hogy ami csak a Store-ban található egy zsák fekáliát se ér, a sokak által szidott Batman ehhez képest is tökéletes volt, és főleg úgy ha belenyúlt az ember kilehetett oldani a beállításokat, az új meg több mint tökéletes, innovál a M$ rendesen.

-
-
Habugi
addikt
Ők már csak a hordozók, engem a vírusgazda kiléte érdekel, aki lehetővé tette számukra a döntést/választást..
Abban az esetben sincs probléma ha egy kisebb csoport műve/torz agyszüleménye, ebben az esetben azt keresem aki aláírta/jóváhagyta a meeting végén. Kizárólag az eredet érdekel, nagyon.
-
Habugi
addikt
"ami nem enged lefutni egy post-processt.."
Nagyon sokat hajlandó lennék áldozni egyetlen névért cserébe, akire visszavezethetőek ezek a roppant hasznos és látványos (nem mellesleg erőforrás igényes) post-process effektek, melyek azon kívül hogy a képen látható módon egy maszatos/homályos szutykot varázsolnak az ember szeme elé, a világon semmi másra nem jók..
Nagyon komolyan gondolom, fontold meg kérlek, simán megér egy fapados retúr jegyet, ha többed magammal vágok neki még úgy is, 6-8 dolgos lendületes kéz tartósabb megoldást hozhat mint kettő..
Lásd aláírásom..

-
TTomax
félisten
-
Loha
veterán
2009 végén jelent meg a Win7 DX11-el, és az első játék ami SZVSZ érdemben ki is használta a DX11 lehetőségeit a BF3 volt 2011 végén.
Quantum Break nagyon esélyes a közelmúlt legrosszabb PC-s portja díjra.
Szerintem ez a kép szemlélteti a legjobban a DCC-t:
Első csík: gyakorlati memória sávszélesség nagyon jól tömöríthető textúrával.
Második csík: gyakorlati memória sávszélesség tömöríthetetlen textúra esetén.Ahol a két csík egyforma, ott nincs semmilyen textúra tömörítés, ahol nagy az eltérés a 2 csík között, ott pedig nagyon hatékony veszteségmentes tömörítés működik.
"Also, our understanding from past reviews was that the R9 290X was limited by ROP throughput in this test. Somehow, the Fury X speeds past the 290X despite having the same ROP count on paper. Hmm. Perhaps we were wrong about what limited the 290X. If so, then 290X may have been bandwidth limited, after all—and Hawaii apparently has no texture compression of note." techreport.com
-
do3om
addikt
Nagyon lelkesen írod mennyire jól jön majd az AMD-nek a technikai tudása amit az NV nem tud és nem is lehet vele kompatibilis. És a fejlesztőknek külön kel támogatni.
Csak aztán nehogy megint sírás legyen hogy ezt a sok szép dolgot leszarják és építenek a piacvetőre aki segítek: NEM az AMD.
Akkor meg újra elmehetnek a csoda dolgokkal ahova akarnak, kijön majd rá valami gány ultrafos játék (persze majd cikket lehet arról is írni mekkora király
)
De ha az NV is elhozza a leít újdonságokat nem lesz nagy baj, ha nem akkor szopás lest mert a piacot nem az AMD irányítja. Próbálja, meg úgy állítja be de aztán látjuk mire megy.
Az AMD-nek jónak kel lenni abban amiben az NV az, ezt kéne szem előtt tartani. Az NV-nek meg megvan az előnye hogy ugyan ezt fordítva ne keljen.
Ha az új AMD GPU-k nem hoznak valami lehengerlőt akkor ez a trend hogy különféle dolgokat támogatnak,csak bukást hoz az AMD-nek. Ha kel akkor a piac kivárja amíg az NV felnő az esetleges problémák legyűréséhez, de nem fognak vele szembe menni. -
huskydog17
addikt
Ja tényleg, elfelejtettem, hogy UWP alatt még rendes FullScreen sincs, csak borderless window mode, my bad. Hány, normálisan elkészített PC verzióból hiányzik az Exit/Quit? Szerintem ez az első.
Igen, nem találták. És szerinted miért nem? Mert a PC nem konzol.
Érdekes, hogy a többi UWP-s játékba tudtak ilyet rakni, de a Remedy véletlenül kifelejtette, mert nem gondolták, hogy a PC-s táborból bárki is igényelné majd egy 70 eurós címnél azt a gombot. Ez inkább végtelenül szánalmas.#15789 cyberkind: "kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni."
Semmit, a Remedy már nyilatkozta, hogy sok mindent nem fognak tudni csinálni, ennyit tud a motor, elégedjenek meg a vásárlók ezzel.
-
cyberkind
félisten
És a random kilépegetésre mit lehet mondani, ficsör?
Amiben a MS keze benne van az egy hulladék, a Forza ezek után szintén hulladék lesz, így semmi értelme kiadniuk az exkluzívokat, a Remedy pont ezért fogja beszopni mert az ördöggel paktáltak le, kár mert az Alan Wake zseniális.
Akkor NV ficsör, most már értem, ha ez nem is lenne még mindig egy halom szar lenne ez a port, kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni.
-
Loha
veterán
Ajánlom figyelmedbe a Tom Clancy's The Division -ben alkalmazott temporal AA-t, ami minimális erőforrásigény mellett, eltüntet minden temporális zavart.
Szerk.: Még1szer leírom, hogy egy rece sincs a játékban, tehát ennél jobb eredményt nem igazán lehet elérni.
-
#85552128
törölt tag
Írták a fórumon is, hogy bár valamivel jobb, de instabilabb az 1.03 óta azelőtt nem játszottam vele, de nem is érdekel ha játszani akarok visszakapcsolom DX11-re és megy ezért jó, hogy legalább választási lehetőség van amíg ennyire korai fázisban van az API. Persze nyilván az MS címeinél nem a játékélmény, hanem az volt a szempont, hogy a W10 meg a store nyomva legyen...
Azokat az is csökkentené, ha nagyobb felbontáson renderelnék és visszaskáláznák 1080p-re.

Biztos van előnye is, de eléggé rontja a látványt nem véletlenül panaszkodnak miatta.
Lehet, hogy pl. emiatt sem működnek normálisan az ultra-wide felbontások PC-n. -
#85552128
törölt tag
Biztos nem a PC miatt találtak ki egy olyan eljárást ami alacsonyabb felbontáson rendereli a játékot mint a választott... Nem sikerült a natív 1080p hát inkább trükköznek vele ha meg eleve így tervezték meg a motort akkor utólag PC-re már nem is nagyon tudtak vele mit csinálni még ha akartak is volna...
"ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta"
Vakokkal teszteltek vagy ki szerint lett jobb ? Mert bárki aki ránéz látja, hogy ennek nem így kéne kinéznie, sőt kifejezetten csúnyítja a játékot...
Btw. amikor megkérdezték nem e lenne jobb a natív 1080p a Remedy egyik dolgozója ezt írta: Pretty bad hit on performance if that was done.A Hitman nálam AMD-vel fagy, a benchmark lefut, de játszani nem lehet vele, egyszerűen instabil.
-
cyberkind
félisten
Tényleg nem fut rosszul, nálam még 30fps-ről is droppol akár 20-at is és diavetítés jön teljesen mindegy milyen beállításokkal, ha minimumra veszem többet van 50-en a játék de még onnan is droppol elég durvákat, és az már csak hab a tortán hogy gondol egyet és 20 perc után kilép a játék, se kép se hang, kész, nem játszod ki gyorsan a játékot, 1080p-n inkább 720-nak tűnik de legyünk jóindulatúak és legyen 900, nem is tudom melyik rosszat mondjam a játékról, vagy milyen jót ami nincs, ja megvan, Alan Wake neve már benne volt a játékban.
Én a konfigommal sehogy se tudom beállítani hogy meglegyen a fix 50 ha már a 60 kimaradt, minimumon ocsmány a játék de legalább jobban fut, tudom hogy a 970 meg a Maxwell nem DX12-re van kihegyezve, csak az a baj hogy ide minden kártya minden oldalról szar, semelyik kártya nem tudja tartani a fix 50-et, és a játék nem szép annyira, nem nyitott annyira, nem jó annyira, nem szar de valami ami nem jó.
Ehhez képest a Batman egy tökéletes játék volt nyitáskor nemhogy most, a Store-t meg se említem, itt kb mint egy Xbox emulátor, ha a M$ ilyen módon publikálja a játékait PC-re akkor a Forza után törlöm is a Win10-et és rakom vissza a 7-et, még a 2 megvásárolt játék se érdekel hogy nem tudom használni.
Ahogy Szaby59 írta, Quantum Broke.
Tényleg mazochista aki ezt PC-n játssza. -
#85552128
törölt tag
Actionnel viszont az aktuális FPS-t tényleg kilehet íratni
, noha 60 a max a DWM miatt - de ettől (sajnos) nem is kell tartani...Minden max, 1080p, körbementem az első pályán, FPS a jobb felső sarokban (1 perctől kezdődik, előtte a beállítások + addig tölt SSD-ről): [link]
Felvétel nélkül is 2-3 FPS a különbség csak, stutterek is ugyanúgy megvannak.Az a sok bloom/blur,grain tudom is én milyen okádék effekteket raktak bele elcsúfítja a játékot

-
daveoff
veterán
Szerintem ha leírod milyen boost2 órajelen ment a kártya terhelésen, onnantól kezdve lényegtelen amit mondasz, mert nagyjából kiszámolható más órajelen milyen eredmény születne. Igaz ez a refre is, csak ott a rossz hűtés miatt dobálja az órajelet. Egy custom kártyánál még 5-10°C szobahőmérséklet eltérés sem számít, nem fogja dobálni. De a felhasználók többségénél custom kártyák vannak. Na mindegy, Ti tudjátok az eljárást, nem kötekedni akarok.

-
Nyilván nem fognak ezen változtatni, hiszen a teszteken a maxos kártyákkal méred össze a konkurenciát, miközben azt a chipminőséget nem kell garantálniuk az összes GPU-ra. Ki van ez nagyon találva, és eléggé inkorrekt is (lenne, ld. később), de láthatóan remekül működik. A sok custom kártya ráadásul teljesen követhetetlenné teszi a dolgot - sőt, az MSRP környékén szinte csak olyan kártyát kapsz, ami gyorsabb lesz, mint a tesztekben mért referencia, tehát végső soron a vásárló nem jár rosszul. Ez egészen addig tud működni, amíg a referenciához képest van jó sok tartalék a chipek nagy részében - gyanítom, hogy a Pascallal ez változni fog, de meglátjuk.
-
daveoff
veterán
Ref 980Ti-nél biztos, hogy gyorsabb, egy customnál viszont nem hiszem, max 1-2fps-el. Szabynál egy unlockolt Fury van, azzal hasonlítottuk, és annál gyorsabb az én Ti-m ~10%-al
Ez egyébként rendkívül megtévesztő, mert egy custom kártya akár 20-25%-al gyorsabb, mint pl az enyém, és ezek vannak forgalomban, nem a refek. De tudom, refet-reffel....
-
arcsi84
aktív tag
-
namaste
tag
A CUDA, OpenCL, DX12 egy ideje elérhető, most már a Vulkan is, mind eléggé közvetlen memória hozzáférést biztosít. CUDA kóddal sikerült kimérni a 3.5+0.5GB-ot, a lehetőség adott.
"Jaj azt ne úgy képzeld el, hogy minden négyszer van benne."
Pont ez az ami nem tetszik: egyszer így működik, másszor úgy.Elég sok vörös bundás vérmókus rohangál fel s alá, hát hajrá!
gbors
Beszélünk valamiról, de nem tudjuk honnan indultunk és azt sem tudjuk igaz-e.Mi a keresztirány és mi az "egyenes" irány a különböző GPU-k esetén: GM107 (5 SMM), GM206 (8 SMM), GM204 (16 SMM), GM200 (24 SMM)?
-
namaste
tag
Crossbar: Ez így kevés. Csak te és gbors írjátok, hogy keresztbe felezett sebességű, máshol nem találkoztam vele. A memóriasebességet ki lehetne mérni, elég sokan foglalkoznak GPU programozással (grafika, számítások), valaki biztos belebotlott valami memóriasebesség anomáliába.
Többszörös memória használat: Ha igaz volna, valakinek már találkoznia kellett volna ezzel, óriási botrány lenne. Megint. Egy 4GB kártyára feltöltesz 1GB-nyi adatot és 4GB lett belőle. Ezt képzeld el 3.5GB-os kártyával.
AMD hub: AZ AMD egyszer hubot ír, másszor crossbart. Melyik igaz?
-
Ha nem csal a memóriám, akkor a preferrált backend blokkhoz az SMM clusternek 128-bites busza van, a többihez 64-bites, míg maga a memóriavezérlő szintén 64-bites. Gondolom, a 128-bitnek akkor van értelme, ha a cache-ből jön az adat, hosszan tartó folyamatos olvasás esetén nem kéne szűk keresztmetszetet jelentenie a 64-bites CB-linknek.
Nem tudom, pontosan hogy fest az interleaving-stratégia az egyes adattípusok esetén, de azt nagyobb adattömegek esetén nehezen tudom elképzelni, hogy az egyik backendben van az egész adat, nem pedig szétosztva. Innentől kezdve a duplikálás lehetősége / értelme is kérdőjeles. -
FLATRONW
őstag
Megnéztem én is, így elsőre nem tűnik olyan rossznak. Igaz jelenleg csak belső térben vagyok, de 40-60 fps között megy a játék és simának érzem (minden max, textura: medium, AA: off). Ha valamennyire hinni lehet az Afterburnernek, akkor 200-300 MB-al kevesebb lett a VRAM használat is.
Remélem, hogy külső pályákon is javít majd valamit, főleg úgy hogy még nincs multiadapter (remélem, hogy később ezt is beépítik). -
#85552128
törölt tag
A Strix 980 Ti 1380-as órajele átlagosnak számít, a legnagyobb gyári órajelű kártya meg 1490 fölött megy: MSI GeForce GTX 980 Ti Lightning
Egy kis OC-vel meg 1500 fölé is lehet vinni, na ez már jobban illene az "agyontuningolt" jelző, de megjegyezném, hogy ehhez sem kellett feszültséget emelni...Szerk.:
Az Asus garanciája meg 1291 MHz alapértelmezett módban ha ezt nézzük...
A boost működéséből adódóan meg ettől magasabb lesz (nem kevesebb mint egyeseknél
). -
TTomax
félisten
Te csak maradj a "garantált" dolgoknál" mi meg majd hajtjuk ami a csövön kifér,procit is vgat is...tehát van a tesztben Fury...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ui: Nincs azzal semmiféle gond világéletemben igy hajtottam mindent,most is direkt olyan procit vettem ami speed binnelt,megy is a szerencsétlen 4.8GHz-en 24/7 (4930K [link]),sosem voltak stabilitása gondjaim,és mindig jól jöt az a +20-50% teljesítmény amiért egy fillért sem fizettem... igaz nincs ráírva hogy OC dream,meg garanciát sem kapok amivel sokra úgy sem mész...
-
TTomax
félisten
Kit érdekel a gyári tuning????Az én TitanXem megy 1500 felett SLIben...Pont ott lehet megvenni,mint pl a 4,6GHz húzott 4790K-t és barátait,és nincs rájuk írva hogy "OC Dream",nem is reklámozzák, gondolom TE ezért nem találkoztál még ilyesmivel...
"Fury X nincs is a tesztben" ohh wait de Fury szerencsére van... +3%...
(#15060) rupsz
Valamire te igen rosszul emlékszel... 1400 alatt még a refek se nagyon mennek... -
Az MS első akart lenni. Ez valami beteges perverzió lehet náluk.
Tényleg az lehet, mert jelen esetben semmi értelme nem volt. Az elsőségnek akkor van értelme, ha van viszonyítási alapod, akihez képest első vagy. A Hitmannel érdemes elsőnek lenni. Az AotS-sel érdemes elsőnek lenni. Viszont az MS mégis ki a franccal versenyez?
-
TTomax
félisten
A baj az,hogy az egyszeri usereket nem igazán érdeklik a miértek.Nem is igazán kell,hogy érdekelje őket,mert az ö dolguk annyi,hogy kifizessék a vételárat.Az egyszeri usereknek csak annyi jön le az egészből,hogy az első dx12es játék,sz§rul megy az újabb radeonokkal,az egész nyertese a nevető harmadik,aki még több vgat fog eladni,mert bizony az első tesztek komoly marketing nyomokat ejtenek,amit nagyon nehéz feledtetni.
-
TTomax
félisten
Szerintem meg az első dx12es játéknál amit maga az MS adott ki nem vállalható ilyen szintű hiba,ez a mentalitás világosan rávilágit az MS üzletpolitikájára,ahol a hangsuly a PRon van és nem az elvégzett munkán,a dx9 óta egy helyben toporog az api kérdés,a dx10es fiaskót meg ugy gondolják mindenki feledte.Semeddig sem tartott volna betaként kiadni,ez lett volna a helyes és etikus megoldás.
-
#85552128
törölt tag
Attól, hogy megjelenés előtt bejelentették még nem változtat azon, hogy n+1 játék ami nem fut jól AMD-vel, az meg csak bónusz, hogy ez egy DX12-es cím.
De akkor ezentúl már legalább nem megjelenés után derül ki, hanem előre hivatalosan befogják jelenteni és ezzel el lesz intézve, tényleg haladunk... -
sosem fogom ezt a filózófiát (egy kiteszteld buildbe nyomjunk bele még néhány fixet, azokat teszteljük, és küzben pedig reménykedjünk, hogy nem kúrtunk el vele semmi fontosat) megérteni. baromi nagy kockázatok vannak benne, ennek ellenére az előző munkahelyem már a sokadik cég volt, ahol ezt csinálják.
-
#85552128
törölt tag
Kb. megmutatja az AMD szerepét mint piaci tényező, ha még az MS - az API fejlesztője is hajlandó beáldozni az AMD kártyákat csak azért, hogy első legyen egy remasterrel

De az AMD-nek is hol lehetett az esze amikor hagyta, hogy ez így kikerüljön, inkább futott volna náluk is Async nélkül addig amíg nem sikerül javítani még az is jobb lett volna mint ami most van. -
TTomax
félisten
És ezt hogy nem vették észre?Hisz hibásan fut minden amd vgan,nincs semmi QA osztály az MSnél?Ha ök ekkora hibával kitolják,akkor mit várjunk a többi studiotól?Fogalmazhatok máshogy is,az MS az elsö saját dx12es játékánál,csak pont azt nem csinálta meg és tesztelte le rendesen amtöl igazán dx12...Látod,pontosan ezekröl beszéltem amikor te felhoztad mennyire fog terjedni a dx12,és a fury az életciklusa nagy részét abban tölti le,ez igy volt minden dx váltásnál,egyszerüen időt kell adni,és nem hónapokat hanem éveket.Majd jövőre lesz dx12es játék ahol még érdemes is lesz igazi dx12es kártyát venni,addigra a kepler,maxwell,fiji,mind kuka lesz,ha másért nem a fajlagos teljesitménye miatt...
-
#85552128
törölt tag
A nincs akkora baj a driverrel és szimplán az alkalmazás a hibás kissé ellentétes egymással. Na de majd jövőhéten akkor egyszerre meglesz oldva 3 játék támogatása is
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Mondjuk nem is vártam mást, a többségre kitesztelték, a "kisebbség" meg szív, látszik az AO bugon is, hogy abszolút nem teszteltek GCN 1.2 kártyákkal, bár lehet nincs is nekik...
Mindenesetre ott vagyunk ahol eddig, csak driver helyett most driverre és patchre kell várni
Komolyan minek kellett ezt DX12-re kiadni, ha nem értenek hozzá. -
Ugyan a leírtaknak minimális köze van ahhoz, amire válaszként írtad, de ettől függetlenül érdekes

Annyi mindenképpen kiderül belőle, hogy nagyon is foglalkoznak még jópáran a DX11-gyel. Nyilván az AotS esetében senkit nem izgat, mert egyelőre sokkal inkább 3DMarkként tekint rá mindenki, mint játékként. Ill. ha a Vulcan / Mantle renderer használható lesz, akkor valóban nem fog érdekelni senkit a DX11 mód. Kiemelném, hogy "ha"

Az nVidia csőre meg egyrészt szintúgy közömbös, másrészt amit ebbe a dologba beletoltak, az bőven termelt nekik market share-t az elmúlt két évben. Hosszabbra tervezték a termelős periódusát? Tough shit, live with it.
-
Én nem API-kkal játszom, hanem játékokkal. Igen, van már pár játék, ami DX11-ben egészségesebben használja a CPU-t, de nem ez a többség. A DX12-es játékok pedig még mindig "we are nearly there".
(#14770) Habugi: az jó, hogy igyekszel megérteni, de láthatóan nagyon félrement valami. Senki nem beszél arról, hogy a mának kell élni, meg a "ma ereje", pusztán arról van szó, hogy felhasználóként az érdekel, hogy amivel jellemzően játszani akarok (VGA igényes cuccok legnagyobb százalékban 2013 és 2016Q1 között, tehát 1-2 hónap előretekintés belefér), az mit produkál. A 3+ hónap múlva érkező játékokban nyújtott teoretikus teljesítmény az elemző feliratú sapkámban nagyon érdekes, ellenben vásárlóként lesz**om. Szerintem sokkal inkább az a probléma, hogy sokan ezt a két szempontot nem tudjátok elkülöníteni.
(btw. nekem nem hármassal kezdődik az életkorom... már nem
). -
Ja, ja, ugyanaz, "csak". Kevés mag mellett "csak" 50%-kal "más" a teljesítmény, több mag mellett pedig "csak" 100%-kal. Említésre is alig méltó, right?

Teljesen mindegy, mit dob ki a magyarázatgyártó gép, ezen a téren trehány volt az AMD, és jópár játékban nVidiával jobb a játékélmény. Hogy erre az AMD megoldása nem a DX11 driver optimalizálása, hanem a DX12, az nekem teljesen OK - ennek viszont sajna van egy "kevés" átfutása. Tudod, egy csomóan itt még mindig ma játszunk, nem holnapután
(#14759) Laja333: azok nem FPS-ek, hanem a DX11-es path relatív teljesítménye a DX12-eshez adott CPU mellett. Gyorsabb CPU-val nagyobb a gap a DX12 javára.
-
imi123
őstag
Ha nem működik valami akkor miért kell kiadni?
Az a baj hogy az ilyen hülye húzásokkal negatív reklámot csinálnak a DX12-nek és a Win 10-nek is.Örökérvényű Bendegúz mondás hogy "az a baj hogy nem a tehénpásztorok irányítják a világot"

Azért a pénzért amit az MS fejesei kapnak ilyen teljesítményt nyújtani... -
Habugi
addikt
Erre értettem nyilván a nap állásának esetleges változását/különbségét de ha megnézed a korábbi, pl FC4-es tesztjeiket, kínosan ügyeltek rá mindig hogy ez ne fordulhasson elő, mindig "fixált" helyzetekben mértek vagy innen indultak, emlékezz pl az autós részre..
Kvázi ha egy adott mentést töltöttek be vagy teszem azt a sztory indulása után járták be adott útvonalat akkor marhára nem kéne máshol állnia a napnak.
Kétlem hogy felvették az egyikkel, visszasétáltak, elmentették VGA-t cseréltek majd onnan folytatták, korábban sosem vétettek ilyen hibát.
Szerintem itt vagy véletlen nem azonos beállításon teszteltek vagy egyikkel-másikkal nem vette be a játék az Applyt, tudom is én..
A tévedés jogát persze fenntartom. -
#85552128
törölt tag
"Az AotS-hez készült press driverbe belekerült csak az még nem publikus."
Én örülök ezeknek a belső infóknak, mindig érdekesek számomra. De megint csak azt tudom mondani, hogy ettől még nem lesz előrébb a "pórnép" aki csak a public drivereket éri el...
Amúgy már március, lassan ideje lenne egy WHQL-nek is, elvégre jobb támogatást és több driver releaset ígértek, csak úgy mondom...
Minden elsimerésem az MS-nek, ehhez a grafikához [link] ilyen gépigényt társítani nem lehetett egyszerű feladat.

-
#85552128
törölt tag
Mit akarsz ezzel mondani ? Mert attól, hogy próbálod kimagyarázni az eredményen nem változtat, ugyanúgy szívás van mint eddig szinte minden launchnál és nem, nincs benne Gameworks sem...
"A multi-engine kódhoz kell egy újabb meghajtó, ha a GPU GCN2 vagy GCN3"
Ja értem, gondolom az AOTS túl nagy falat volt nekik azért nem került bele a múltheti driverbe, de várjuk akkor megint a csodadrivert (ismerős helyzet
) -
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyit hozzátennék, hogy amikor az MS arról beszélt, hogy a DX12-es Xbox One kód PC-re hordozható, akkor az igaz, de itt kifejezetten a DX12-n van a hangsúly. Ugyanakkor az Xbox One rendelkezik egy mono eléréssel, ami tulajdonképpen kizárja az Xbox One operációs rendszerének memóriamenedzsmentjét, illetve a WDDM 2.0-t is. Ilyen formában gyakorlatilag az alkalmazás ~5,2-5,4 GB (ezt nem tudom egészen pontosan mennyi) memóriaterület felett direkten rendelkezhet. Tehát allokálhat területeteket, ezek menedzselését az OS nélkül kezelheti, akár defragmentálhat is, ha elég jó a rendszer, illetve az IGP memóriaelérése is teljesen közvetlen.
(#14511) imi123: Szerintem az MS ezt a motort használja majd arra is. Valószínűleg ezért készítik el ezt az újra kiadást, hogy teszteljék az alapot.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- PowerColor 9070 XT Hellhound Spectral White OC 16GB - Garancia 2028.05.28 - BESZÁMÍTÁS
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- MSI Radeon RX 6950 XT GAMING X 16GB DDR6 Videokártya! BeszámítOK
- GeForce RTX 4070 SUPER GAMING OC
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- Eladó Samsung Galaxy S22 8/128GB / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3588, 100% Akksi
- B650/X670 DDR5 alaplapok kedvező áron garanciával!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4th: i5-6GEN I 8GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





)


, noha 60 a max a DWM miatt - de ettől (sajnos) nem is kell tartani...







