Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #14762 üzenetére

    A DX12 csak az ultimate megoldás. A DX11-ben is vannak megoldások, mint a multidraw indirect, amit ma már egyre több játék használ. Az újak közül szinten mind. De azzal a terheléssel, ahol ez probléma ott már átmennek a fejlesztők DX12-re, mert a DX11 nem alkalmas a feladatra. Az API-t 2000 batch-re tervezték, és nagyon nem alkalmas arra, hogy 10000-15000 batch átmenjen képkockánként. Természetesen lehet rá tervezni meghajtóprofilt, mert vannak specifikus megoldások, de ha van a programnak egy DX12-es módja, akkor mi a fenének? Úgysem a DX11-es módot fogja használni a felhasználó. Vulkan opció is lesz, ha valaki nem akar Windows 10-re váltani. Az AMD-nek még Mantle mód is van, innentől kezdve mi értelme van nekik a DX11-es módba erőforrást ölni? Ki fogja azt használni a tesztelőkön kívül?

Új hozzászólás Aktív témák