Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
válasz
Szeszkazán
#15794
üzenetére
Szeretett 290x-emet eladnám, 980ti Sli-t beszámítok.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
schawo
#15796
üzenetére
Majd a hozzaertok megmondjak mi lehet a gebasz.
Nekem innen ugy tunik, hogy ahol nincs nagy kapalozas NV reszerol, ott athuzzak a konzolportot a bennelevo GCN optimalizacioval aztan annyi.
A MS most az XBOX portokkal csinalja azt amit Abu vizionalt mar jo regen, hogy nem nagyon foglalkoznak a kulonbozo kartyakravalo optimalizalassal, csak athozzak a jatekot a "port2pc.exe"-vel.Ez aztan szepen meglatszik a minosegen is persze (ebben az esetben foleg az NV kartya tulajoknak)
(#15797) tailor74
Maganvelemenyem, hogy egy ilyen szintu jatekhoz (nincsenek nagy terek, meg sok ilyen-olyan effekt) eleg kell legyen egy 280x. Valoszinu a 960 is eleg lenne egyebkent, csak az MS-t ugy tunik jobban erdekli az hogy gyorsan athozza a jatekait pc-re mint hogy az NV orrat torolgesse. -
letepem
aktív tag
válasz
Malibutomi
#15795
üzenetére
Azt írják a fórumban, hogy GCN-re van főleg optimalizálva. Sajnos Fury-ról nem tudni, miért nincs benne a tesztben, ha valaki tud oroszúl megnézhetné!

-
schawo
titán
válasz
Malibutomi
#15795
üzenetére
A 280X úgy megy, mint a Ti SLI
Nem b..ztak ám el semmit a fejlesztők... Azt hiszem, valósággá vált, a félelem, hogy hiba a kezükbe adni a hardver közvetlen kezelését, balf..z mind. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Szeszkazán
#15794
üzenetére
Wtf?
Gondolom ez meg fog valtozni driverrel elegge, de ez durva...mi lehet az oka? -
Szeszkazán
senior tag
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17
#15790
üzenetére
Akkor 2-3 év múlva büszkén játszhatok majd a játékkal, addig is törlés, szerencse hogy "csak" 6K volt, remélem a MS-nál eljön a csőd minél előbb.
(#15792) huskydog17
A csapat jó, csak a MS dirigál, mint az Alan Wake-nél, ez a baj. -
huskydog17
addikt
Ja tényleg, elfelejtettem, hogy UWP alatt még rendes FullScreen sincs, csak borderless window mode, my bad. Hány, normálisan elkészített PC verzióból hiányzik az Exit/Quit? Szerintem ez az első.
Igen, nem találták. És szerinted miért nem? Mert a PC nem konzol.
Érdekes, hogy a többi UWP-s játékba tudtak ilyet rakni, de a Remedy véletlenül kifelejtette, mert nem gondolták, hogy a PC-s táborból bárki is igényelné majd egy 70 eurós címnél azt a gombot. Ez inkább végtelenül szánalmas.#15789 cyberkind: "kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni."
Semmit, a Remedy már nyilatkozta, hogy sok mindent nem fognak tudni csinálni, ennyit tud a motor, elégedjenek meg a vásárlók ezzel.
-
cyberkind
félisten
És a random kilépegetésre mit lehet mondani, ficsör?
Amiben a MS keze benne van az egy hulladék, a Forza ezek után szintén hulladék lesz, így semmi értelme kiadniuk az exkluzívokat, a Remedy pont ezért fogja beszopni mert az ördöggel paktáltak le, kár mert az Alan Wake zseniális.
Akkor NV ficsör, most már értem, ha ez nem is lenne még mindig egy halom szar lenne ez a port, kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#15787
üzenetére
Minél több az ilyen temporális trükk a motorban, annál nehezebb a multi-GPU. Nem arról van szó, hogy nem lehet megcsinálni, hanem arról, amit az Epic mondott még az UE4-nél. Megoldható, de akkora befektetést igényel, hogy azért a 0,01%-os piaci rétegért nem éri meg ezzel a kérdéssel foglalkozni. Az más kérdés, hogy az Epic foglalkozik az IGP+dGPU-val, míg a Remedy nem.
Van benne exit gomb. Fent lejön a sáv, ahol be lehet zárni az alkalmazást egy kattintással. Mint egy Windows ablakot. De mivel sokan nem találták meg, így raknak bele egy jobban láthatót is.
(#15789) cyberkind: [link]
-
huskydog17
addikt
válasz
#85552128
#15773
üzenetére
Az még hagyján, van jobb is:
"Quantum Break on Windows 10 unfortunately doesn’t support DirectX12 multi-GPU rendering. Due to the engine architecture, the work needed to support multiple GPUs would have been significant and out of scope for Remedy for Quantum Break."
Hogy is volt ez agyonreklámozva és agyon sztárolva korábban? DX12/Vulkan/Mantle/Metal alatt a fejlesztő dolga implementálni a multiGPU supportot, teljes kontrollt kap. A Remedy készített egy új motort, amibe nem raktak multi-GPU supportot, mert as 720p/30fps mellé felesleges.

Ez is egy olyan port lett, ahol a Remedy megnyomta a "console 2 PC converter"-ben a Start gombot és a kapott trágyadombot kiadták a WinStore-ra. Le sem lehetne tagadni, ordít a programról, hogy ezt a kezdetektől fogva konzol exkluzívnak szánták, aztán később az MS szólt, hogy gyors dobjatok össze valamit PC-re, mindegy mekkora trágyadomb lesz, néhány hülye majd úgyis megveszi és majd kimagyarázzuk az alapból fos motort valami technikai szakzsargonokkal."No Option to Quit from Main Menu
We hear you! By popular demand, we are adding an exit option to the main menu in an upcoming title update."
BY POPULAR DEMAND!!!! WTF?! You don't say! Ki a franc gondolta volna, hogy 70 eurós AAA címben az emberek egy része igényel Exit/Quit gombot? Nahát, ez aztán a megdöbbentő felfedezés 2016-ban! Besz*rok, komolyan!
Ennél még a Batman AK is jobb volt PC-n. Ezzel az értékelhetetlen, 1 centet sem érő trágyadombbal a Remedy nálam jó alaposan elásta magát, meghúzták az eddigi legalacsonyabb színvonalat PC-n. Jó értem én, hogy nem mondhatnak egy rossz szót sem az MS-sel kötött szerződés miatt, de legalább ne köpnék pofán a PC-seket olyan orbitális nagy hazugságokkal, minthogy a PC a kedvenc platformjuk. A Remedy a Warner-rel került egy szintre PC support téren. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Számos motornak van valamilyen temporális élsimítási metódusa. Frostbite, ez a Snowdrop, és még sorolhatnám, de ez nem ad olyan jó eredményt, mint a Remedy konstrukciója. Persze nem is igényel annyi erőforrást, tehát megvan a pro-kontra érv mellette és ellene. A TAA leginkább a shader aliasingon segít, lásd a Need For Speed TAA-ját egy rakás specular map mellett.
-
Loha
veterán
Ajánlom figyelmedbe a Tom Clancy's The Division -ben alkalmazott temporal AA-t, ami minimális erőforrásigény mellett, eltüntet minden temporális zavart.
Szerk.: Még1szer leírom, hogy egy rece sincs a játékban, tehát ennél jobb eredményt nem igazán lehet elérni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#15782
üzenetére
A GameWorks csak egy nehezítő tényező. Kapsz egy middleware-t integrálásra, és ha nem fut jól, akkor semmit sem tudsz vele csinálni. A DX12 ezen még annyit nehezít, hogy a GameWorks ilyen API-ba csak speciális emulációs réteg mellett építhető be. Ezért nincs még VXAO az új Tomb Raiderben DX12 alatt, mert még nincs kész rá az emulátor.
Összességében a zártság mindig nehezebb monitorozhatóságot tesz lehetővé. Tulajdonképpen ez a DX12 egyik alapja az, hogy eltűnjön egy nagy zárt réteg a fejlesztők elől, amit kernel drivernek hívtak, így a program teljesítménye teljesen monitorozható legyen. Aztán a toolok állapota egy másik kérdés. Ma nem igazán van stabil DX12 profilozó a PerfStudiót leszámítva. Ez nyilván nem könnyíti meg a fejlesztéseket. A Microsoft ezért hozza amúgy a PIX-et PC-re. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#15779
üzenetére
A temporális zavarokat a visszaskálázással nem lehet annyira javítani, amennyire ez cél volt a fejlesztőknél. A radikális előrelépésre az eddigi kutatások szerint négy képkocka számítása jelenti. Azon van a vita, hogy megéri-e ugyanarról a jelenetről készíteni négy eltolt képkockát, vagy jó lesz a korábbi három a negyedik friss mellé. Az aktuális eredmények szerint egyértelműen nincs akkora javulás a natív konstrukcióval, hogy azért megérje megnegyedelni a teljesítményt. Egyébként nyilván megtehetnék azt is, és akkor a mostani eredményeket osszátok el néggyel. Amúgy egy picit az biztos szebb lenne.
Akármilyen képarány támogatható csak be kell építeni a támogatását.
-
Habugi
addikt
válasz
#85552128
#15779
üzenetére
Summázd az elmúlt hasamra ütök másfél-két év alapján milyen állapotban kerülnek/tek a userek kezébe a játékok és átlagosan mennyi idő volt mire elfogadható állapotra patchelték őket..
Ennyi, kis csúsztatással ugyan azon túráztatod magad (szíved joga félreértés ne essék..
) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.Rá lehet húzni a DX12-re vagy az implementálásának milyenségére a vizes lepedőt csak az ég világon semmi értelme nincsen mert a botrányos állapotú kiadások kavalkádjában csak +1 változó egyelőre, semmi több. Abban teljesen igazad van hogy arról szólt a fáma hogy pont ezt a folyamatot fogja megkönnyíteni illetve ezt a botrány tendenciát "megszüntetni" de azért féltucat játék mellett még ne várjunk csodát szerintem.

Arról nem beszélve, ha már DX12.., egy hete váltottam Win10-re, erős fenntartásokkal, Win7 is maradt a gépen.., meg kell mondjam 4-5év alatt nem produkált annyi anomáliát a Win7/játékok mint a 10esen egy hét alatt. Azonos softverek/driverek/Crimson mellett átbootolok 7re és minden amivel adott esetben napok óta birkózok a 10-esen egy csapásra eltűnik/megszűnik. Abszolút oFF igen de ha már a DX12 gyakorlati működése van górcső alá véve akkor a Win10-ről is illik említést tenni úgy vélem, mint kizárólagos oprendszer amin elérhető.

Rengeteg kiadó megszokta hogy a félkész állapotban lévő játékokat kiadhatják büntetlenül, mert a kedves célközönség egyetlen nyomorult trailer alapján úgy repül rá az előrendelés gombra is mint gyöngytyúk a takonyra. Pár hónap alatt elfogadhatóra pofozzák, mit érdekli őket, a VGA gyártók eközben a tucatnyi újabb és újabb átdolgozott játékhoz/patchez dobálhatják ki az újabb és újabb drivereket, miközben egyik vagy másik oldal "hívei" patchenként/driverenként lelkesen linkelgetik egymásnak az ehhez hasonló topicokban az adott játékhoz/patchez tartozó aktuális teljesítmény grafikonokat és jól megbeszélik a semmit.

Olyan régóta tart már ez hogy csoda lenne ha még idén megváltozna, viszont a világon semmi köze nincsen a DX12-höz (vagy ha már valakit/valamit muszáj elővenni, akkor inkább Win10..), valamilyen szinten a PC "gamer" bázis saját magának köszönheti a kialakult helyzetet.. de ebbe most nem mennék bele.
-
#85552128
törölt tag
Írták a fórumon is, hogy bár valamivel jobb, de instabilabb az 1.03 óta azelőtt nem játszottam vele, de nem is érdekel ha játszani akarok visszakapcsolom DX11-re és megy ezért jó, hogy legalább választási lehetőség van amíg ennyire korai fázisban van az API. Persze nyilván az MS címeinél nem a játékélmény, hanem az volt a szempont, hogy a W10 meg a store nyomva legyen...
Azokat az is csökkentené, ha nagyobb felbontáson renderelnék és visszaskáláznák 1080p-re.

Biztos van előnye is, de eléggé rontja a látványt nem véletlenül panaszkodnak miatta.
Lehet, hogy pl. emiatt sem működnek normálisan az ultra-wide felbontások PC-n. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#15777
üzenetére
Azért találták ki ezt, mert radikálisan csökkenti a temporális zavarok jelenlétét. A cél egy grafikai probléma kezelése volt. Nem újdonság ez, más is kísérletezik hasonló modelleken, csak még nem jutottak el addig, hogy kész játékban bevessék. Elsődlegesen azért, mert komoly módosítást igényel a motorban.
Nyilván itt arról van szó, hogy volt egy kitűzött cél a képminőségre, amit el akartak érni, és mondjuk, ha minden jelentről születne négy eltolt 1080p-s 4xMSAA-s képkocka, akkor az sokkal jobban fájna, minthogy most születik egy 720p-s 4xMSAA-s, az előző három jelenet eredményeivel együtt.Akkor arról érdemes lenne szólni a fejlesztőknek, hogy nézzék meg, mert nálunk nincs ismert hiba feljegyezve AMD-re. Én is beleraktam már 15 órát fagyás nélkül.
-
#85552128
törölt tag
Biztos nem a PC miatt találtak ki egy olyan eljárást ami alacsonyabb felbontáson rendereli a játékot mint a választott... Nem sikerült a natív 1080p hát inkább trükköznek vele ha meg eleve így tervezték meg a motort akkor utólag PC-re már nem is nagyon tudtak vele mit csinálni még ha akartak is volna...
"ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta"
Vakokkal teszteltek vagy ki szerint lett jobb ? Mert bárki aki ránéz látja, hogy ennek nem így kéne kinéznie, sőt kifejezetten csúnyítja a játékot...
Btw. amikor megkérdezték nem e lenne jobb a natív 1080p a Remedy egyik dolgozója ezt írta: Pretty bad hit on performance if that was done.A Hitman nálam AMD-vel fagy, a benchmark lefut, de játszani nem lehet vele, egyszerűen instabil.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#15773
üzenetére
Ennek semmi köze a konzolhoz. Van egy alapvető leképezőjük, amelyhez egy olyan temporális rekonstrukciós eljárást választottak, ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta. Ennek megírt motorhoz van köze. Ha nem lenne konzolra ez a játék, akkor is így működne a PC-s port, mert ilyen motort írtak.
Van egy ismert, de egyelőre nem kezelt hibája a GeForce drivernek, ami a Tile Resource contract funkcióval befagyaszthatja az OS-ben a DXKG-t. Ez a Quantum Break és a Hitman alatt is előjön szinte mindig ugyanazokon a helyeken. Hozzávetőleg fél éve keresi az NV a megoldást a hibára. Előbb-utóbb kiadnak valami fixet. Legrosszabb esetben a Microsoft csinál egy OS update-et, ha a GeForce-ok mégse tudják lekezelni a GPUMMU specifikációt. Hasonló "fix" van Intel Gen7.5-re is.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45997568
#15774
üzenetére
A GW opcionális feature, se bekapcsolni sem implementálni nem kötelező, de az, hogy valamit DX12-vel adnak ki úgy hogy nincs kész, de azért rád erőltetik azzal mi csak rosszul járunk.
Főleg ha meg még áthozzák a konzol miatti butításokat is...A Hitman még egy hónappal a megjelenés után is fagy, DX11-ben legalább játszható - és ez lenne a lényeg, nem az, hogy milyen API alatt fut...

-
#85552128
törölt tag
"If your resolution is set to 1080p, the game temporally reconstructs the image (except UI) from four 720p buffers rendered with 4xMSAA, just like on Xbox One"
Örüljünk a konzolos kódnak...
De legalább a Film grain kikapcsolható lesz.Amúgy a Hitman is annyira jó még mindig DX12-ben, hogy tegnap rögtön lefagyott már az elején a jachtos részen

DX11-ben meg ugyanúgy droppol 45-50 FPS-re mint a béta (bár lehet DX12-vel is csak addig ugye el is kéne jutni crash nélkül
).
Nagyon gyerekcipőben jár az egész "API reform" és a játékok/játékosok sínylik meg... -
cyberkind
félisten
Tényleg nem fut rosszul, nálam még 30fps-ről is droppol akár 20-at is és diavetítés jön teljesen mindegy milyen beállításokkal, ha minimumra veszem többet van 50-en a játék de még onnan is droppol elég durvákat, és az már csak hab a tortán hogy gondol egyet és 20 perc után kilép a játék, se kép se hang, kész, nem játszod ki gyorsan a játékot, 1080p-n inkább 720-nak tűnik de legyünk jóindulatúak és legyen 900, nem is tudom melyik rosszat mondjam a játékról, vagy milyen jót ami nincs, ja megvan, Alan Wake neve már benne volt a játékban.
Én a konfigommal sehogy se tudom beállítani hogy meglegyen a fix 50 ha már a 60 kimaradt, minimumon ocsmány a játék de legalább jobban fut, tudom hogy a 970 meg a Maxwell nem DX12-re van kihegyezve, csak az a baj hogy ide minden kártya minden oldalról szar, semelyik kártya nem tudja tartani a fix 50-et, és a játék nem szép annyira, nem nyitott annyira, nem jó annyira, nem szar de valami ami nem jó.
Ehhez képest a Batman egy tökéletes játék volt nyitáskor nemhogy most, a Store-t meg se említem, itt kb mint egy Xbox emulátor, ha a M$ ilyen módon publikálja a játékait PC-re akkor a Forza után törlöm is a Win10-et és rakom vissza a 7-et, még a 2 megvásárolt játék se érdekel hogy nem tudom használni.
Ahogy Szaby59 írta, Quantum Broke.
Tényleg mazochista aki ezt PC-n játssza. -
#85552128
törölt tag
TotalBiscuit trollkodott egy jót az nVidia új "featurejével".

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi
#15768
üzenetére
Ez nem a DX12 miatt van, hanem amiatt, hogy az új tervezésű motorok sávszéllimitessek ezekkel a PBR árnyalásokkal. Amikor a Maxwell kijött, akkor a PBR nem volt elterjedt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024
#15761
üzenetére
A Quantum Break igazából nem fut rosszul GeForce-on, csak ahol sok a volumetrikus fényhatás és köd ott van egy kisebb ütés. [link] és [link] - Ennek talán lehet köze ahhoz, hogy ezeket a számításokat async compute mellett végzi a motor gyártóspecifikus kód nélkül, vagyis a GeForce-on is aszinkron fut a számítás. Ettől fekszik meg a Maxwell ezeken a területeken. A többi helyen közelebb van a Radeonhoz a GeForce.
-
imi123
őstag
válasz
#45185024
#15761
üzenetére
Ebből a Nextgen szériából a konzolosok és a Pc-sek is sz@rul jöttek ki.
Nincs ezen mit szépíteni.
Nv-nek nem kell pénzelni a fejlesztőket.
Ha DX12-re nehezebb megírni a portokat akkor marad a DX11+GameWorks.Persze én is örülnék ha végre kihasználnák a Radeonokat,de ez álom marad.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#15761
üzenetére
Ezt melyik konzolos címből szűrted le ? A Gears of Warból ami pont AMD-ken ment szarabbul vagy a Quantum Breakből ami jelenleg semmin sem tudja tartani még az 1080p@60 FPS-t sem ?

Ha azt vesszük az Arkham Knight megjelenéskor legalább a 6-12 GB-s Ti/TX-eken jól ment a Quantum Broke meg még ezeken sem (az AMD megfelelőjén sem). Azóta meg olyan szinten sikerült helyrerakni hogy jobban fut mint pl. a Hitman és nem mellesleg jobban is néz ki, de ez ugye mellékes...
Ha az az érvelésed, hogy kaptunk egy szart ami kevésbé szar AMD kártyákon akkor igazad van, csak ez megvolt eddig DX11-ben is...
-
#45185024
törölt tag
válasz
mlinus
#15760
üzenetére
Kimondtad a varázsszót KONZOLON jól fut.
Minden ami Direct X 12-n át lesz portolva PC-re és nem lesz külön optimalizálva az jobban fog futni AMD-n.
Így Nvidiának minden egyes programba amit szeretne hogy jól fusson nála is PÉNZT kell beletennie.
A sok pénz is elfogy egyszer tudjátok... -
#45185024
törölt tag
A batmant meg megválasztották Anglia legjobb játékjának.
Oh my god, valaki mentse meg a királynőőőőt... -
#85552128
törölt tag
Remedy admits it can't completely fix Quantum Break
"Ghosting is just a result of the temporal reconstruction. Just the way we render things."
"Just"
Marad a temporal downgrade. -
FLATRONW
őstag
válasz
MiklosSaS
#15752
üzenetére
Felbontás: 2720x1536 - egy 1360x768 felbontású tévére van kötve a régi PC-m, ezért itt a DSR segítségével értem el a magasabb felbontást.
A CPU egy Core2 Quad 9550 volt tuning nélkül.
Minden grafikai beállítást mediumra tettem.70-85 fps között mozgott a sebesség 100 százalékos GPU kihasználtság mellett.
Az átvezető részeknél (a fáról csüngő halott és a hajó roncsánál) 55-60 fps volt.
Nagyobb harcok között lesett 45-50 közé, de ilyenkor a GPU kihasználtság is leesett 70-75 százalékra.
A harc közbeni fps volt a legalacsonyabb, nem voltak hirtelen fps zuhanások. -
Gyula84
veterán
válasz
m0h0senator
#15745
üzenetére
szebben hangzik

-
MiklosSaS
nagyúr
Media PC-en a jatek

A 260X es a 8 eves Crysis 1 talalkozasa ....
ClockBlocker fent van, AB-ben beallitva a without PP, driverben nincs PP opcio mint a Fury X-en..azi3-4130 eleg egy 260X meghajtasara, megis a jatek szaggat mint a dereje vago...docog/rocog...75 FPS-rol 20-25 kore zuhan, aztan visszaugrik 75-re meg hasonlok. Egyszeruen jatszhatatlan...pedig franko volna tolni ezt a jatekot az agybol az 50+" -es TV-en, 1440p-ben....
A 260X es a 8 eves Crysis 1 talalkozasa ....
-
Gyula84
veterán
válasz
m0h0senator
#15743
üzenetére
780GHz a tuti

-
cyberkind
félisten
válasz
TTomax
#15738
üzenetére
Mi, ez is DX12-es lett?

Már alig várom hogy jövő héten játszhassak a Quantum Break-kel, annyira kíváncsi vagyok hogy mennyire szar port lett.
(#15740) mcwolf79
És ez mi?
Engem azért ez érdekel mert a sztori orientált játékokat szeretem de hát manapság a szar multit erőltetik. -
Habugi
addikt
Roppant érdekes mennyi mindent beleláttok ebbe a "tesztbe", félve kérdezem, ez nem tűnt fel senkinek?
Tehát konkrétan ez így micsoda, SLI szinten.., érdekelne hogy keverednek ennyire a Single mérések alá..

Ebben úgy nagyjából minden benne is van, mennyi mindent érdemes levonni a "második körből", nem mintha a finoman szólva érdekes SLI anomáliát leszámítva bármi meglepőt mutatna. Az elmúlt időszakban tucatszám hozták DX11-es játékok ezeket az arányokat/számokat.
AMD kártyák lassultak.., NV kártyák pedig gyorsultak (hűha, ki látott már ilyet..
), nem tudom egyéb értelmezések hogyan születtek, ugyan azokat a grafikonokat nézzük? 
Btw.. ha már ötletelés.., esetleg a single/SLI eredmények figyelmetlenségből fel lettek cserélve?
-
válasz
Firestormhun
#15732
üzenetére
Nyilván van rá racionális magyarázat, de ez akkor is nagyon szarul mutat.
-
Firestormhun
senior tag
A két verzió nem összehasonlítható, mert alfában felbontáson és AA-n kívül más grafikai paramétert nem lehetett állítani. Alfa default presetje valószínűleg alacsonyabb volt a a zárt béta maximum presetjéhez képest.
Grafikonokból maximum annyit lehet interpretálni, hogy minél kevesebbet foglalkoznak a pc porttal annál rosszabbul fut a játék NV kártyákon AMD-hez képest. -
TTomax
félisten
Doom Alpha

Doom Beta

Elég markáns a difi...
-
#85552128
törölt tag
Eddig tartott a SuperStore védelme. Még csak crack sem kell hozzá alapból glitches a "védelem"

70€-ból steam+denuvo is kijött volna elég szép haszonnal, de az biztos, hogy többet adtak volna el és tovább is bírta volna... -
TTomax
félisten
-
oAcido
aktív tag
-
imi123
őstag
válasz
daveoff
#15714
üzenetére
Nem részben.
Egyértelműen a költséghatékonyság miatt erőltetik a DX12-t.
Minél gyorsabban megvan a port annál többet kaszál a kiadó.
Ja hogy a játékok vállalhatatlanul szarok(tisztelet a kivételnek).Hát ez van.MS kb úgy állhat hozzá hogy nem teszik vegyél XOne-t.
Nem ezt érdemlik a Pc-sek.Ennyit a forradalomról.... -
#85552128
törölt tag
válasz
mlinus
#15713
üzenetére
A renderelt átvezetőknél is 30 FPS limit van. Az 50 FPS-re nem tudták, hogy tényleges limit van e vagy valami alapján korlátozza, pl. ha lenézek a kamerával akkor 58-ra is felmegy, normál esetben meg 50 körül.
Ja és a 30 FPS-re korlátozó Cinematic™ Experience kapcsoló sem működik rendesen, érdemes volt belerakni a PC-s verzióba
A trágya minőségű anizotróp szűrő pedig megfigyelhető a PCGH tesztben, bár ez legalább driverből kényszeríthető.Amúgy ezek inkább az MS baklövései mintsem a DX12-é, de nyilván nem lehet elmenni mellette, hogy ha maga az MS is ilyen szarokat ad ki akkor mit várunk mástól ?

Nagyon érdekelne már, hogy a DICE mit alkot, Battlefront már szerintem nem kapja meg, de a Mirrors Edge vagy legkésőbb a BF-nek meg kéne... -
mlinus
őstag
válasz
Venyera7
#15702
üzenetére
Aha, szóval nem nézted meg a videót.

Rossz a frame pacing, még 30 fps limit mellett is összevissza ugrál, ami rángatást okoz. Ráadásul a DF-nél 50 fps-re korlátozta magát a max framerate valamilyen okból, így még egy TX se tudott 60 fps-t hozni 60 hz mellett.
Mindemallett hogy a látvány nem követeli meg (főleg a pixelkompenzált okádék render mellett) a hatalmas gépigényt, mindennek tetejébe még az UWP gyerekbetegségeit is magával hordozza (nincs triple buffered vsync, külső programok nem működnek, tehát meg se próbálhatod gatyába rázni a frame pacinget MERT NEM LEHET!)
Tehát: jobban fut AMD-n, ami jó, csakhogy még AMD-n is trágya a játék "minősége" - mindezt úgy hogy drágább mint az xbox verzió! Bravo Microsoft, így kell terjeszteni a DX12-őt!

-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128
#15709
üzenetére
Ja hogy ugy..mert a 390 ha jol lattam nem megy 40 ala maximumon sem...akkor itt az NV-nek kell hazifeladatot csinalni. Kiadhatnak a csoda async drivert.
Egyebkent bar a minoseguk vitathato, eddig a dx12 jatekokban szinte mindenhol azt latom hogy a Ti jol tartja magat, a 980 mar kapja a pufolest, 390/390x beeri/lehagyja, a 970 meg total osszeesik dx12 alatt.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi
#15708
üzenetére
A végén tesztelik 720p mediumon-lowon és még úgy is alig 50 FPS egy Titan X-en, AMD kártyával meg nem nézték meg...
" If you want to run Quantum Break above 50fps, you'll need a monitor with a refresh rate higher than 60Hz - but you'll still get a jerky presentation as frames are never delivered consistently.
"
Szerintem az UWP-nek is köze van hozzá, mert ha az FPS különbség csak a DX12/optimalizálás miatt lenne akkor AMD-vel nem kéne akadoznia sem.
És nekem is a 60 Hz-es monitor mellett csak akkor megy 60 FPS közelébe ha a földet nézem pedig amúgy nincs olyan hű de milyen dolog megjelenítve majdnem olyan FPS-eket kapok mint a 390. -
mlinus
őstag
spoiler: nagyot nyer az amd, de még így is élvezhetetlen. szánalmas..

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3905, 100% Akksi
- AKCIÓ! Intel Core i7 6700K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10500 16GB DDR4 500GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG N-Base 500W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.






