Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Nem az a gond, ha valaki pozitívan nyilatkozik bármelyik gyártóról, hanem az értelmetlen szidalmazás, fikázás, trollkodás. Nekem semmi bajom egyik gyártóval sem, mindtől van otthon cuccom, azok nem ártanak senkinek. A toxikus rajongók, az a probléma.
Egyébként a 4060 vs 7600 véleményemet már megosztottam, láttad is. Egyértelmű, hogy minden drágább, mint lennie kéne, de ahogy alkalmazkodtunk a mining craze idején, majd most is fogunk (vagy nem vásárolunk, hátha...) Az, hogy a sajtó mit ír a 4060-ról, az ő dolguk, én nem nagyon szoktam az értékeléseket elolvasni, csak a teszt eredményeket nézem meg és levonom a konzekvenciákat. Így nem tudnak megvezetni, és ha rosszul döntök, akkor nem próbálom ráfogni a PH-ra vagy akármelyik oldalra.
-
HSM
félisten
"Az SDK szabadon hozzáférhető ,a legújabb is Githubon."
Én is láttam Githubon az SDK-t, DLL-t. Ahogy a licenszfeltételeit is.
"szerinted tehát sokkal jobb ha nincs abszolút,mint hogy beletegyék a modderek"
Szerintem az lenne a jó, ha lenne erre egy gyártófüggetlen megoldás, ami mögé a gyártók igény szerint tehetnék a saját megoldásukat. Így a szoftverfejlesztőknek is egyszer kellene dolgozni, és minden gyártó belerakhatná a saját tudása szerint legjobb megoldást."Arról van szó, hogy a felskálázást aki használja annak mi a jobb."
Szóval ragaszkodunk a rossz képminőségből a legjobbhoz. Logikus. Én itt kiszálltam a vitából, mert kész kabaré.
-
HSM
félisten
"A szoftverfejlesztés hatalmas terület ne húzz már rá mindent egy kaptafára."
Úgy látom, még mindig nem esett le, hogy úgy tűnik, jobban ismerem a területet, mint te...
"Azaz ha van FSR 2.0 semeddig nem tart beépíteni a DLSS-t"
Úgy látom, az sem ment át, hogy nem elég csak beépíteni."belehekkelt DLSS támogatása lelkes rajongók által"
A lelkes rajongók utána supportálják is, ha gond lenne vele? Költői kérdés volt...
A black box nem azért rossz, mert nehéz beépíteni, hanem mert nehéz karbantartani, mivel nem látsz bele a működésébe, és nem tudsz módosítani rajta, ha szükséges lenne."...hogy nektek, radeon kártya tulajdonsoknak jobb legyen."
Nekem, mint aktív Radeon Rx 6800XT, és nem olyan rég még RTX 3060 12GB tulaj is az volt a jó, amikor egyik felskálázást sem kapcsoltam be, mert látványosan romlott a képminőség egy minőségi natívhoz képest. Nekem fontos a jó képminőség, így inkább játszom kicsit alacsonyabb, de felskálázás nélküli felbontáson. A 1440P-s monitoromon ugyanúgy fut skálázás nélkül is pl. natív centered 1188P is, kicsit kisebb, de legalább éles. Majd veszek erősebb kártyát, ha ennél több kompromisszumra lenne szükség.
Ezért sem értem ezt az ölre menő viszonyulást, a jó képminőség a natív, innentől nem gondolom akkora jelentőségűnek, hogy egy fél hajszálnyival kevésbé rossz a DLSS képe a natívhoz képest, mint az FSR2-nek. Nevetséges az egész. -
HSM
félisten
"Ne a fejlesztők szempontjából érveljünk már mert azt nem látjuk, te sem"
Ezt ugyan miből gondolod?
Azt látom, hogy itt sokaknak fogalmuk sincs, hogyan néz ki egy szoftverfejlesztési projekt, de én nem tartozom ezek közé."de a felhasználóknak ez jobb szerinted?"
A felhasználónak szerintem az a jó, ha jó játékok készülnek és verseny van a GPU-piacon. Ahhoz pedig az vezet, ha gyártófüggetlen megoldások vannak, és egy problémára elég egy megoldás, és nem kell 3-félét is pátyolgatni. -
Yutani
nagyúr
Szerintem túlgondoljátok. Az AMD a szükséges minimumot támogatja a szponzorált játékokban, ami minden kártyán működik. Láttunk már rá példát, hogy lehet jól is implementálni, így a legnagyobb probléma, a shimmering megszüntethető.
Az NV meg persze, hogy implementáltatja a DLSS-en kívül legalább az FSR-t, hogy a saját, régebbi kártyáit használók ne legyenek kizárva. Azt nem tudom, hogy mi alapján döntik el, hogy FSR vagy XeSS. Olyan nem tudom, hogy van-e, amikor az FSR kimarad és csak a másik kettő kerül be.
-
huskydog17
addikt
Nincs ebben semmi meglepő, teljesen logikus lépés az AMD-től, ugyanis az FSR a három IHV specifikus felskálázási eljárás közül a leggyengébb minőséget adja, ezért az AMD-nek nem jó, nem éri meg, ha mindhárom van a játékban, mert akkor az FSR-t a kutya se fogja használni, így még gyorsabban kikopna a köztudatból és kizárólag a konzolokban lenne életképes.
Na most a köztudatban már meglehetősen széles körben elterjedt az a tény, hogy az AMD RT-ben nem versenyképes, ezért valószínűleg megpróbálják nyomni az FSR szekerét, ha már pénzt öltek bele. Ezt viszont csak úgy lehet, hogy DLSS nincs a játékban, így az általuk fizetett PC portokban tiltják a DLSS beépítését, hogy az FSR ne rontsa még jobban a renoméjukat. 1-2 címben engedik a beépítést, hogy a PR csapat mondhassa és hivatkozhasson arra, hogy ők aztán nem blokkolják, ők nyitottak mindenre.
Ez nekem úgy tűnik, mintha ezzel próbálnák az FSR-t a PC portokban lélegeztetőgépen tartani. A gond csak az, hogy ezzel pont a játékosok járnak rosszul, ráadásul sok esetben a moddolt (nem hivatalos) DLSS injektálás is agyonveri minőségben az FSR-t. (Ezt írtad te is.)
Ez számomra józan paraszti logika: ha a mienk nem elég jó, akkor tiltjuk a jobb technika beépítését.Van még egy teóriám, ami üzleti szempontból számomra logikusnak tűnik:
Az AMD a legtöbb szponzorált játékukhoz adnak egy saját embert, egy programozót, aki beleintegrálja a játékba az FSR-t, de cserébe semmilyen más upscale tech nem lehet a játékban.
Néhány játékhoz viszont nem adnak programozót, ott valszeg a fejlesztő saját maga meg tudja oldani az integrálást, ez esetben az AMD itt jóval kevesebbet is fizet, cserébe nem tilthatják más tech beépítését.Persze az AMD mondhatja (és mondja is), hogy a miénk nyílt forráskódú, így a fejlesztőn múlik a minősége, viszont ez egy terelés, mert a gyakorlatban rendkívül kevesen vagy szinte senki nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját úgy, hogy a DLSS out of the box jobb minőséget ad és ráadásul felhasználóbarátabb, a DLSS esetében nem kell foglalkozniuk a frissítéssel, míg FSR esetében minden felelősség a játékfejlesztőké, akkor meg miért vesződjenek vele.
Az AMD azért force-olja az exkluzivitást, mert másba nem tudnak kapaszkodni, egyszerűen nem versenyképes a technológiájuk, így nincs más lehetőségük. Jó nyilván lenne olyan opció, hogy hagyják kihalni a francba, de valószínűleg ezt nem akarják, egyrészt a beleölt pénz miatt, másrészt marketing szempontból egy öngyilkosság lenne: ha a konkurenciának van ilyenje, akkor nekünk is fel kell mutatni valamit (lásd FSR 3 csak ott még rosszabb a helyzet: 7 hónap után még mindig sehol, miközben a konkurencia letarolja a piacot).
-
-
gV
őstag
na, nem vagyunk egyformák. bennem pl. fel se merült anno a GTX 680 lecserélése amíg nem jött a 1080 Ti, ami már bírta a 4k-t. az 1440p az nekem olyan mint a 1680x1050, nem létezik. van ismerősöm aki beiktatta még a Full HD-ra váltás előtt, én 1280x1024-ről egyből 1920x1080-ra váltottam. TV-ben nem is tudom van-e, de most megnéztem az árukeresőn, nincs ilyen felbontás opció. Sony is csak nem rég tette a PS5-nél (tavaly szeptember) elérhetővé.
-
huskydog17
addikt
Arról nem tesznek említést, így nem venném biztosra, hogy használni fogják.
Akár használni fogja a játék, akár nem, erre a PC portra piszkosul kíváncsi leszek, illetve nagyon remélem, hogy jól lesz összerakva, mert ez a játék az eddigi hulladék portokkal ellentétben már érdekel is.
-
PuMbA
titán
Nem fog kelleni DirectStorage, ugyanis tudjuk már jó ideje, hogy egy játék sem igényli (még)
Anno leragasztotta a Digital Foundry a külső Gen4-es PS5 SSD érintkezőinek egy részét, amivel így 1700MB/s-re csökkentették a sebességét a PS5 saját diagnosztikai mérése alapján és nem lettek akadozások egy játékban sem, tehát a Ratchet and Clank-ben sem. Majd talán a konzol életciklusa végén egy igazi next-gen cím kihasználja a konzolokban lévő hipergyors adatmozgatást. -
Petykemano
veterán
Ez a részvényárfolyam változás annyit jelent, hogy a részvényvásárlóknak mondjuk 5-10%-a azt gondolja, hogy az AI nagyon jó üzlet lesz, sokat lehet rajta majd keresni, tőzsdézők fennmaradó 90-95%-a pedig azt, hogy az AI által keltett tőzsdei hullám lesz nagyon jó üzlet, amin sokat lehet majd keresni.
-
Yutani
nagyúr
Látod, ezért nem vennék 6500XT-t 4k-ra!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Csak azt akarom kihangsúlyozni, hogy a "megérős" és a legrosszabb perf/$ arány a skála két ellentétes végén foglal helyet. Nyilván ha a csúcs kell, akkor go for the 4090, de ha mérlegel az ember, és nem feltétlenül akar egy vagyont adni a legerősebb kártyáért, akkor olcsóbban kap arányiban kevésbé lassabb terméket, pl. 4070 Ti-t vagy 7900 XT/X-et. Erről szól a perf/$ chart, de ezt te is tudod.
-
Yutani
nagyúr
Látod, megteheti az NV, hogy a leggyorsabb kártyája legyen a legrosszabb perf/$ terméke. És a vásárló meg is indokolja saját magának. Jensen egy zseni, ismerd el!
Egyébként semmi közöm senkihez, meg az ő véleményéhez.
Nyilván akinek az abszolút csúcs kell, az megveszi, no matter what the price is.
-
-
Egon
nagyúr
Ez is olyan lesz, mint a bányászláz: előbb-utóbb lecseng, aztán majd jól rájuk rohad az aktuális készlet...
De meg is érdemlik: ott a gémer közösség, ami folyamatosan, évtizedek óta stabil, kiszámítható keresletet biztosít - na ez a közösség van pofán köpve, immáron több éve folyamatosan...
-
PuMbA
titán
Én már szinte lemondtam az RTX4000-res kártyákról. A legrosszabb esetre a tervem, hogy az előző genből veszek jó áron (150k) használtan egy RX6800 16GB-ot, amivel 4-5 évig kihúzom a jelenlegi 1080p-ben vagy akár későbbi esetleges 1440p-ben
Ennyi időtávban világosan eldől, hogy a VGA piac helyzete merre fog menni. Egyre drágább, egyre kevesebbért vagy mi. Addig is jöhet a 16GB-ot kérő és VRAM zabáló UE5, minden oké lesz ezen a kártyán és nem kell eladnom a fél vesém egy VGA-ért. -
Ribi
nagyúr
Ha kicsi a kereslet azért, ha nagy, akkor azért emelnek árat. Mi ezen a fura.
Amúgy valamilyen szinten érthető, hogy eddig egymást taposva csiphiány csiphiány, befoglalnak mindent is, aztán meg "egyik napról a másikra" aszondják, ja mégse kell. Remélhetőleg azoknak emelnek akik ezt nyomják. Csicskáztassanak mást. -
FLATRONW
őstag
Ahogy elnézem 4k Quality módban (néha Performance) tud versenyképes lenni.
Ha lett volna 1080p mérés, jó eséllyel mindenhol +++-os lemaradásban lenne.
És pont ezért nincs semmilyen értke az FSR gyártófüggetlenségének, mert pl. ahol az NV-n szükség lenne, ott szart sem ér.
Pl. egy 1070 esetén sokszor jól jönne az 1080p quality mód, de tapasztalataim szerint nagyon rossz minőséget ad. A 166x kártyák 1070 szintjén vannak, tehát ott sem ér semmit. Talán az 1080Ti esetén van valami gyakorlati haszna 1440p Quality módban.
Pl. a RE 4 Remake-ben egész jól néz ki a natív 1080p-hez képest a DLSS 1080p Quality, sőt még a 1080p Performance sem rossz.
Az FSR ott is teljesen használhatatlan.Természetesen nem hibáztatom az AMD-t ezért, nem az ő dolguk, hogy nekem is jó legyen, ez az NV dolga lenne. Őket sem hibáztatom, nem lehet minden terméket öröké támogatni.
-
gV
őstag
4k-n már megint mit művel a 4090?! [link] 46%-al jobb mint a 4080, 1%-osa meg majd' 50%-al. a 4070 Ti-ra meg közel dupláz. jöhetne már a 4080 Ti, akkor talán értelmesebb árat kapnak a kisebb lapkákra épülő Adák.
Pascal veri a Vegát pedig 2023-at írunk ez meg DX12-es játék. utóbbi megjelenésekor mintha nem erről lett volna szó. -
Petykemano
veterán
A Samsung is régóta ígérgeti a GAAFET alapon készülő 3nm osztályú eljárását.
Elvileg a 3LPE elvileg kész, a 3LPP viszont csak jövőre készül el. Végülis nem tudom, használja-e valaki. Az a gyanúm, hogy sajnos nem.
Az, hogy az Intel 20A-n történt már tapeout nem biztos, hogy többet jelent ugyanennél, vagy annál, mint az eső 10nm-es lapkák, amelyek után még 2-3 évig dolgozni kellett az eljáráson, mire versenyképes kihozatalt és frekvenciát elért.A TSMC látszólag "bealudt" a GAAFET-tel. persze elvileg az ő részükről a finfet alapú N3 tudatos döntés volt, de már az elején lehetett tudni, hogy jelentkeznek problémák és hogy szélesebb körben majd csak az N3_ variánsok lesznek használva. Egyébként ha tudatos döntés volt, nem tudom, mit nyertek azzal, hogy finfeten csináltak N3-at. Úgy értem, hogy kijöhet a végén az, hogy végül mindenki elkínlódik a GAAFET-tel 2025-2026-ig, mire használható lesz, és közben kinek-kinek GAAFET vagy finfet alapon volt többé-kevésbé használhatatlan 3nmo osztályú eljárása.
mostanában volt szó az Arrow Lake-ről. Asszem az 2024-ben lesz esedékes, de ebben lehet, hogy tévedek. Mindenesetre a jelenlegi pletykák szerint az IGP és a CPU rész is TSMC N3-on készülne. Persze lehet, hogy a végső döntés a gyárástechnológiák állapota alapján mostanában születik meg, de önmagában az, hogy az amúgy még nem túl jó kihozatallal rendelkező TSMC N3 versenyben van, nem arra utal, hogy az Intel 20A piacra kész lenne (jövőre)
Persze nem akarnám leírni az Intelt, lehet, hogy az Intel 20A mondjuk egy esetleg két évvel is megelőzi végül az TSMC N2-t. Az biztos, hogy nagy lesz a gyártástechnológiai turbulencia a következő 2-3 évben. Kérdés, hogy mennyivel lehet jobban kijönni belőle úgy, hogy ha chipletekre bontod az architektúrádat? Mármint hogy már ez is egy rugalmassági tényező lehet, hogy nem egy egész chipet, hanem csak annak részeit kell erre vagy arra a gyártástechnológiára duplán tervezni backup céllal.
-
Raymond
titán
-
Pakmara
őstag
Kijön az AMD által igért perf/watt, de a teszt körülményeket inkabb hagyjuk...
Benne is van a leírasban egyébként. 7900 XTX vs 6900 XT. A csavar ott van, hogy 300 TDP mellett nézték össze ( XTX ugye 355 dobozból kivéve) a két kártyát és tádám ki is jötta plusz 54% perf/watt. Arról hogy ez nem out of the box működés, és hogy lényegében ezzel az XTX-et ellökték egy jóval kedvezőbb teljesítmény/fogyasztás allapotba meg nem nagyon beszéltek. A teszt körülmények leírásban természetesen benne van, de azt ugyeki nézni... -
huskydog17
addikt
-
proci985
MODERÁTOR
az. egyebkent utobbi hetekben nekem tobbszor is volt "the future is now, old man" erzesem.
sajnos nem birt hirertekkel, mondjuk ahogy nezem communityn belul se egyertelmu, hogy eppen mekkora ugras megy vegbe.
es akkor gondolj bele, hogy gpt3.5 is MS par honapja. kovetkezo visualstudio hiperurugras lesz workflow szempontbol.
Petykemano: enterprise cucc
-
Busterftw
nagyúr
-
-
huskydog17
addikt
A tesztben további érdekesség is van:
"Auf einer Radeon RX 7900 XT sowie einer Radeon RX 7900 XTX gibt es in Hogwarts Legacy bei maximalen Grafikdetails Grafikfehler. Immerhin tauchen diese nicht durchweg auf, sondern „nur“ unter freiem Himmel. Dort sind dann einige Gräser ganz gerne einmal weiß, erst wenn man davor steht, werden sie grün Ob Raytracing an- oder abgeschaltet ist, hat keinerlei Einfluss auf diesen Effekt.
Es ist unklar, in wie weit die Fehler Einfluss auf die Performance haben, jedoch macht es nicht den Anschein. Die Grafikoption „Materialqualität“ ist der Schuldige. Auf „Niedrig“ tritt der Fehler nicht mehr auf."Azaz röviden tömören az AMD jelenlegi aktuális csúcstermékein az aktuálisan legnépszerűbb single player játékban grafikai hibák léphetnek (és lépnek) fel ha a játékban a Material Quality nem Low-ra van állítva.
Ezt a jelenséget egyébként már jelezték az AMD-nek a hivatalos weboldalon is. Ez azért is érdekes, mert Abu állítása szerint a profil már rég ott van a driverben, hónapok óta. Nos, úgy tűnik, hogy az AMD a saját profilját nem tesztelte elég alaposan.A gond megint ott van, hogy a legnépszerűbb játékban az AMD csúcstermékein grafikai hibák jönnek elő, miközben a konkurens termékeken nincs gond. A problémát tetézi, hogy egyrészt az érintett csúcstermékekhez már több exkluzív driver is megjelent, mégse lett javítva, másrészt az AMD a mai napig semmit nem reagált erre, így akit érint a hiba, azok a sötétben tapogatóznak, hogy vajon lesz-e javítás és ha igen mikor, merthogy az AMD annyit se mondott eddig, hogy fapapucs.
Korábban felmerült többször a téma, hogy miért olyan a piaci részesedés amilyen. Nos, az ilyen esetek is hozzátesznek ahhoz, az AMD-nek az ilyeneket el kéne kerülnie. A legtöbb felhasználót nem érdekli a technikai megvalósítás, ha egy felhasználó találkozik például a fent említett grafikai hibával a frissen vásárolt csúcsterméken, jogosan hiheti/gondolhatja azt, hogy a hardverrel van gond, főleg ha tudja hogy a többieknél akiknek mondjuk NV kártyája van, nincs gondjuk. A legtöbb érintett felhasználót nem fogja érdekelni a miért, egyszerűen valamilyen módon megszabadul az RX 7900-tól (akár visszaviszi ha két héten belül van vagy eladja) és vesz NV-t. Az ember nem azért vesz ráadásul csúcsterméket kb. 1000 euróért, hogy Low-ra kelljen állítani az egyik grafikai opciót.
Az ilyen problémás game launch-okat kéne elkerülnie az AMD-nek. Ha ez egy noname indie game lenne, akkor who cares, viszont jelenleg ez egy iszonyat népszerű játék, jelenleg a legnépszerűbb single player játék Steam-en. -
Petykemano
veterán
Nézd, én nem mélyedtem el ennyire a DXR rejtelmeiben, és hogy varázsol-e az Nvidia vagy sem.
Abu sokat szokta szidni a DXR-t. HSM most azt állítja, hogy a jelenlegi szabványon kívüli megoldásban a memóriára nézve jóval kevésbé pazarlóan lehet megoldani. Én elhiszem.
Én azt az egy részét értem az AMD hozzáállásának, hogy egy (szerintük) rossz RayTracing implementációhoz nem akarnak hardveres gyorsítót készíteni.
De....
Az eddig sosem működött, hogy az AMD hoz egy "jobb" megoldást és csak mert jobb az terjed. Pontosabban lehet, hogy a GPUk hőskorában, amikor még volt 30-40%-os piaci részesedése volt ilyen. De már a tesszeláció esetén is az történt, hogy az AMD formabontó módon betette a hardverbe, különösebben senkit nem érdekelt (úgy értve, hogy nem készült olyan szoftver, ami ezt használta volna, és hátrányba került volna emiatt az Nvidia), aztán amikor az Nvidia meghozta a saját megoldását a hardverbe, akkor meg még itt-ott kicsit meg is nyomták a használatát.
Az AMD bizonyára sokmindent el tudott intézni, ki tudott könyökölni fű alatt (Mantle), de ahhoz, hogy te hozol valamilyen újdonságot a hardveredben és az arra írt szoftverekkel előnyhöz jutsz (hátrányba kerül a versenytársad) mielőtt még a versenytársad behozná a lemaradását, piaci penetráció kell.
Ennek megfelelően nekem semmilyen illúzióm nincs afelől, hogy ha és amennyiben a későbbiekben beigazolódik, hogy az AMD megközelítése a programozhatóságról volt a helyes megközelítés, azon is, akkor is, abban is az Nvidia lesz majd a zászlóvivő. Abu majd hiába mondja, hogy 5 éve pofázom nektek, hogy a fixfunkciós hardver zsákutca, majd az lesz mondva az Nvidia fanok részéről, hogy azért kellett a fixfunkciós hardver a hőskorban, mert a kártyákban nem volt még akkor elég számítáci kapacitás. És végül ebben is az Nvidia lesz a nyerő.
-
"El kellene tudni fogadni pár dolgot azt gondolom az AMD rajongók részéről..."

Az AMD okosan akar nyerni nem erőből (ahogy Nvidia mindig is azt tette) és valóban jobb megoldásokat fejleszt és szállít az AMD. A bökkenő az, hogy sajnos nem veszik figyelembe azt a tény, hogy nagyon kevés a piaci részesedése ahhoz, hogy Radeonra fejlesszenek. Előbb be kéne állni Nvidia mögé és ha már nagyobb részesedük van újíthatnak. Addig azonban az Nvidia az aki újíthat bármennyire is hátrányosabb a megoldásuk, mert arra fognak fejleszteni.
-
HSM
félisten
"Jok az uj radeonok,az arazasuk szar."
Nekem pont az árazással van a kisebb bajom, nagyobb, hogy ismét sikerült félkész driverrel megjelenni. Így pl. azonnal kukák a multimonitor és videólejátszós magas fogyasztásos mérések, mert még folyamatban van a rendberakásuk...
#46140 Petykemano : "az Nvidia behozta a lemaradását az L2$ méretének megnövelésével"
Abu85 a találgatósban elég szépen levezette, az L2 miért nem egészen ugyanaz: [link] . Illetve jóval kisebb mérettel is rendelkeznek. A 7900-asokban L2-nek van 6MB, IC-nek 80 vagy 96MB, ehhez képest a 4090-ben 72MB L2 van, a 4080-ban már csak 64MB, a 4070Ti-ben pedig 48MB."Ez alapján nagyjából olyan erősorrendnek kéne kialakulnia kb, mint RT mód nélkül, nem?"
Szerintem nem szükségszerűen. Hiszen a Radeon felépítése optimalizálva van erre a működésre, hogy compute shaderen fut a bejárás, és fixfunkciós a metszéspont vizsgálat (ha jól emlékszem a részletekre), míg az RTX-eken vélhetőleg az optimális működés módja, ha a fixfunkciós rész van mindkét lépésre felhasználva.
A másik probléma, hogyan hajtod meg így az RTX-et? A sima DXR nem tud ilyet, azt nem tudom, van-e hasonló tudású saját API-juk."Miért gondolod, ... fognak még foglalkozni azzal is, ... DXR irányt is implementálják"
Az eladások miatt. A jelenlegi piaci arányok szerint lényegesen több RTX kártya van, mint RT-képes Radeon, így kelleni fog valami megoldás, ami azokon is működőképes. Persze, lehet opció az is, hogy RT csak Radeonon, de azt kevéssé tartom reálisnak, mint egy alternatív, pazarlóbb, de szabványos megvalósítást az egyéb termékekre. -
HSM
félisten
Az RX 5700-ról már évekkel ezelőtt is leírtam, hogy én RTX2060 Super-t vennék helyette, és nem egészen értem, hogy gondolták azon az áron RT nélkül [link] .
"A portal az a jaték ami arra világít rá ha ki lenne használva a hardver akkor mit tudna az Ada mennyire lehetne megterhelni."
Mi támasztja alá, hogy ez így van (a hardver képességeit mutatja be) és nem arról van szó, hogy mesterségesen limitekbe futtatják a konkurens hardvereket?
Talán még emlékszel erre: "This model may well be the most complex representation of a concrete traffic barrier ever used in any video game, movie, or any other computer graphics-related enterprise." [link]
Nem állítom, hogy ez ismétlődött meg, csupán azt szeretném felvetni, hogy a látottakból messzemenő következtetések levonása igen mély analízist kívánna meg, ami szerintem mindkettőnk témába vágó kompetenciáját messze meghaladja.#46129 gainwardgs : Érdekes lesz a Snowdrop2 is az AMD RT megoldásával.
[link] -
gainwardgs
veterán
Neked meg egy kicsit Nv felé húz a szíved, de hát nincs ezzel semmi baj.
Jók a radeonok is azért, sokkal jobb a helyzet mint anno amikor mérföldekkel le voltak maradva és nem volt semmi konkurencia.
Amúgy én meg hiszek ebben a szándékosságban mindkét gyártó részéről, egy-egy címben direkt rámegyek az architektúrám erősségeire hogy még jobban kijöjjön a különbség, de hát ez egy ilyen business
-
HSM
félisten
Én inkább venném a 7900XT-t, mint pl. használt 3090-et nem sokkal alacsonyabb összegért. Kicsit lehetne olcsóbb, de a mostani kínálatban én egész jó ajánlatnak találom. Ellenben a 12GB-al elrondított 4070Ti-al vagy a tudásához képest egekbe árazott 4080-al...
Nyilván nem lesz olyan erős ár/teljesítményben, mint a készletkisöprős áron adott elődje, de legalább egy komplett csomagot kapsz a mostanság divatos árazáshoz képest egész vállalható összegért. -
gV
őstag
most nézem, kicsit kibővítette és javította (A770) a méréseket illetve megnézte a patch után is:
Update Feb 10: The game is now released for everyone and there's a new patch. I've tested the patch on RTX 4090 and RX 7900 XTX, with RT on and off, there's no change in performance. The DLSS 3 menu bug is also not fixed. [link]
Don't believe any benchmarks that are run inside the castle. Here there isn't much to see and your view distance is low. We've done our benchmark runs in the open world areas and FPS are much lower here. I picked a test scene that's demanding, but not worst case.
[link] -
HSM
félisten
"írta aztán HU, mielőtt elkezdődne a zöld gyíkemberek üldözése"
Olvastam. Illetve be is linkeltem időbélyeggel a videót az említett részen, ahol el is mondja részletesen...
Nem a gyíkemberek, hanem az esetleges irreállisan magas FPS-es beszámolók kiszűrése végett említettem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Sorozatok
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Linux kezdőknek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HP nyomtatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3852, 94% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





