Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel az AMD és a Sony kötött egy megállapodást Project Amethyst néven, így most már muszáj úgy összedolgozniuk, hogy az egyes Sony technológiák portolhatók lehessenek PC-re. Tehát most már a hardver tervezése is összefonódott, mert a Project Amethyst garantálja a Sony-nak azt, hogy ha hoznak egy PS6 portot PC-re, akkor PC-n is lesz hardver hozzá, ami futtatja az egyes eljárásaikat. Ez régen a Sony számára nem volt fontos, mert csak mostanában kezdtek el PC-re portolni, de így fontos lett, és meg kell oldani azt a problémát, hogy a Sony saját dizájnokat is tervez, amiket nem biztos, hogy a Microsoft, az NVIDIA, az Intel, stb. lemásol. Tehát kell legalább egy gyártó, ahova a fullos kód portolható, az egyes eljárások kikapcsolása nélkül. Ez a Sony számára egyszerűsíti a portolást, mert elég a PS6-ra dolgozniuk, és bármit amit oda megírnak, azt legalább az AMD-re át tudják hozni. Ha másra nem, az se baj nekik, mert raknak egy "if not AMD, turn off" feltételes elágazást a kódba. Ezzel nagyon olcsón és nagyon gyorsan fognak portolni, miközben élvezik a PC-s eladásokat. Lényegében profitot maximalizálnak.
Az RNDA 4 és az FSR 4 saját technológia. A Sony egyiket sem használja. A Sony egy saját RDNA verziót tervezett, ami nem hasonlít az RDNA 4-re, viszont az FSR 4-et tudják rá úgy portolni, hogy az algoritmus megváltoztatása nélkül fusson. Ettől persze az implementációt nagyon meg kell változtatni, mert a Sony AI hardveres más, mint az AMD AI hardvere. De egyébként az FSR 4 eleve portolható lenne más AI hardverre is, akár úgy, hogy az algoritmust nem éri módosítás, mert mátrixszorzás az egész. Az implementációban kell változtatni.
-
Nem tartom kizártnak amúgy hogy előrébb tartanának.
Számomra az utolsó önálló architektúrájuk, a Vega 64 és 56 egy irdatlan jó lehetőségeket és fullos technikai bravúrokat , kockázatos hardveres fejlesztéseket vonultatott fel, (lásd HBM gyorsító tár, HBCC, fejlett parancsmotor stb ( ami igaz hogy nem volt gyorsabb mint a lecsupaszított szintén szenzációs Pascal ) de olyan architektúra volt, amire ha akkoriban elkezdtek volna optimalizálni akkor megváltoztahatott volna sokmindent. Kb azt kellett volna csinálniuk, mint amit az Nvidia az RTX megjelenésével tett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gumi és felni topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Társasjáték topic
- Futás, futópályák
- 600 Mbps-os tempót ígér 2,4 GHz-en az ASUS RT-N18U High Power routere
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 49" monitor garanciával hibátlan működéssel
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest