Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
válasz #16729600 #7954 üzenetére
Akkor válaszolok én A legolcsóbb kötelező az Air and More által kinált 54.39€ [link]
Regisztrációhoz nem csak osztrák lakcim kell, hanem a kérelmezö nevén futó osztrák IBAN bankszámlaszám, mert erről vonják le az összeget. A biztositási kötvényt az állandó osztrák lakcimre kiküldik.
A reg.pedig 31.20€, de ehhez kell a megkötött biztositás kötvényszáma. Csak a pontositás kedvéért és az urban legendek tisztázására:[ Szerkesztve ]
-
El Joe
tag
válasz #16729600 #7965 üzenetére
Mesélhetnék, hogy hány dolgot el lehet intézni, csak nem kell rögtön az első akadálynál megállni. Általában meg is lehet őket kerülni, legálisan (ezek meg nem hatályos törvények, hanem belső szabályozások, ne keverjük a szezont a f.....mal, ha már a hülyítésről beszélünk...)
PS: Ha nem tudom elintézni azt is jelezni fogom, hogy nyugodtan aludj.
Részemről befejeztem. -
P3Dr0
senior tag
válasz #16729600 #7942 üzenetére
Itt Svédben benne van a törvényben,hogy jól olvashatónak kell lennie a számnak de ez repülés közben aligha megvalósítható. Ha sunnyogok mert olyan helyen vagyok akkor a mini2-t használom söt nem ritka,hogy itthon az idióta szomszédom miatt sötétben repülök ha kedvem szottyan repülni. Leragasztott lámpákkal a mini2-vel persze a megengedett magasságot sose átlépve. Kivéve szilveszterkor......akkor épp sz@rtam bele a szabályokba és a megengedett 50m helyett 120m-re eltoltam a mini2-t de mentségemre szoljon ,hogy még jogositványom sem volt. Most mint felelös drónpilóta már szigorúan a tanultak alapján járok el ha repülök.
[link] -
VANESSZA1
őstag
válasz #16729600 #8047 üzenetére
Felejtsd már el ezt a hülyeséget, hogy nálunk Ausztriában Mini 2-re nem kell jogsi!
Próbáld meg értelmezni a törvényt!Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
konyi79
addikt
válasz #16729600 #8070 üzenetére
Annak valóban 0-40C működési tartományt adnak meg.
Ennyi tartalék biztos, hogy van benne és gyanítom nem kevesen használják még annál alacsonyabb hőmérséklet mellett is, de ez mindenképp saját felelősségre. Gyanítom a Care is ugrik, ha ilyenkor esik le, ha valamelyik szenzor rögzít hőmérséklet adatot.
Ha mégis repülés mellett döntesz, mindenképp csak frissen feltöltött akkuval, amit nem hagysz lehülni repülés előtt. Én a Decathlonban szoktam venni ilyen kémiai melegítőt, azt belerakva a táskába indulok otthonról, így 4-5 órát langyosan tartja az akkumulátort, ez túl forró se lesz.Van még ilyen USB-s objektív melegítőm is, ami jó lehet szerintem hasonló célra, de a powerbankkal együtt nemigen fér a táskába már.
A jegesedésre gondolom nem kell mondani, hogy ügyelj!
-
forceberg
veterán
válasz #16729600 #8072 üzenetére
Én az Air1-gyel is simán mentem -5 alatt is akár, a gép van értem, nem fordítva, még ha a "tiszteletet" meg is adom nekik és vigyázok rájuk.
Az Air2-m is látott már mínuszt. Épp tegnap is:Ezekre a melegítős baromságokra meg semmi szükség, kb. csak a fogyasztói társadalomra tukmált leendő delfingyilkos xarságok ezek. Ha esetleg felszállás előtt túrázol is, akkor a gép Mihelyt felszállsz, az aksi önmagát elkezdi fűteni, pont ideális hőrméséklete lesz repülés közben.
Ha nagyon félsz, akkor tedd el tavaszig, vagy add el, mint Banános Joe fórumtársunk tette a saját gépével!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Fuhur
kezdő
válasz #16729600 #8074 üzenetére
A lábtörlő épp tökéletes megoldás
Amúgy meg forcebergnek teljesen igaza van. Az aksik nagy áramot adnak le és ettől üzem közben melegszenek. Próbáld csak ki bátran.
A mínuszok sokkal inkább a telefonod vagy a tabod kijelzőjének erősen érezhető lassulását és e mellett, ha nem öltözöl fel rendesen a saját konfortérzeted romlását eredményezi.Egyébként az alsó határ amit a gyártó megad inkább a kamera mechanikai tulajdonságainak változása okán van. Nagy hidegben -mint ahogy nagy melegben is- a lencserendszer deformációja homályos képet eredményezhet. Az elektronika is fűti saját magát. Legfeljebb a légnyomás szenzornál látok eltérési lehetőséget, de az annyira nem kritikus ha elfogadod, hogy esetleg repülés után a leszállásod nem 0 méter hanem +- valamennyi.
Ha tartatsz a dologtól próbálj 1-2 aksit úgy kirepülni, hogy ott van a közeledben a cucc és bármi rendellenesség esetén gyorsan le tudd tenni. Ha meg nem történik semmi, akkor megnő a bizalom
-
veterán
válasz #16729600 #8121 üzenetére
" Két dolgot tudok nehezen elképzelni... Lenne olyan drónos, aki analfabéta az alapszámtechben..."
Na, erre ne vegyél mérget. Jóval több a funkcionális analfabéta ebben a világban, mint gondolod. És nem, nem csak a középkorú nőkről beszélek. 450 userrel dolgozom napi szinten, egyik hülyébb a géphez, mint a másik, köztük túlfizetett mérnökök, vezetők. Kivétel kevés, az is részleges tudással. Egy parancsikon / mappa / fájl közötti különbség megértése feldobja a leckét. Ezeknek Pisti, a szomszéd kölök felrakja az appot, és táádááá', repülnek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #16729600 #8126 üzenetére
Anno leírtam a sztorit....
"
Én támogatom, hogy legyen egy felmérés, hogy reptethess drónt.
Egy rövid sztori felvezetésképpen: Tegnap berepültem egy ingatlant aminek az értékesítéséhez kértek fotókat fentről. Nem igazán küldtem messzire a gépet, de kirepült a látómezőmből, tehát a közvetített képpel repültem. Éppen tripod üzemmődban álltam amikor egyszercsak berepült valami a képbe baromi gyorsan és már jött is a propulsion overdrive hibaüzenet, a kép elkezdett remegni. Túrtam is neki az RTH-t mert gyanítottam, hogy megtámadta egy szerencsétlen madár a gépet. Mikor jött felém már messziről láttam, hogy elég kajlán repül, de szép egyenes vonalban, borzasztó hanggal. Szépen leszállt és láttam, hogy odalett az egyik prop:
Elkezdtem hátra bepakolni a gépet a kocsiba és néztem a tabletet, hogy hol jártam, mikor történt az esemény, hogy megkeressem a szerencsétlen madarat, hátha lehet rajta segíteni.
Ekkor megjelent egy figura a kezében fogott egy rommá tört Mavic-et és mondta; "úgy gondolom vesztettem" és magasra tartotta a roncsot. Először nem is értettem, aztán mondta, hogy látta az Inspire-t és "meg akarta nézni" az ő gépével, de nem tudja mi történt mert egyszercsak nekiment az övé! Dühös voltam, de nagyon sajnáltam is mert baromira összetört a Mavic; lógott mindene, ami gondolom azért történt mert leesett magasról miközben összeakadhatott az Inspire-el. Egyébként a tag nagyon korrekt volt, megadta az elérhetőségét és mondta, hogy nézzem át a gépemet és mindent fizet ami kár keletkezett benne, de szerencsére csak a prop sérült és lett rajta pár párhuzamos karcolás amit a kis gép propja ejthetett rajta.
Sokan nincsenek tisztában a forgószárnyas gépek fizikájával; azzal, hogy hogyan generálódik a felhajtóerő, miképpen mozog a levegő körülötte és milyen hatással vannak rá a körülötte lévő tárgyak. Emberünk ha tudta volna mi a helyzet akkor eleve meg sem közelíti a sokkal nagyobb és nehezebb gépet vagy ha már mindenképpen ilyenre vetemedik, akkor messzíről és szemből, hogy én is észrevegyem és tudjak reagálni ha valami gubanc van.
Szóval kell az a vizsga, mert tényleg nem lehet emberek felett reptetni gépet, mert még egy kis drón is tud komoly sérülést okozni, ha magasról jön.
"Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
veterán
válasz #16729600 #8126 üzenetére
Azt nem tudom, hányan drónoznak, de van köztük sárkány pilóta is, az biztos... Csak annyit akartam szemléltetni a példával, hogy ebben a társadalomban életkortól függetlenül nagyjából mindenki hülye mindenhez, amiben processzor van, a kevés kivétel a PH! topikokban tobzódik. A drón felhasználó ennél jóval több, abban biztos vagyok, elég benézni FB topikokba, milyen kérdések mennek náha... Egy kis szakmai alázat az új téma iránt, vagy némi olvasgatás mielőtt felszáll a paraszt...ugyanmá'. Szabályokig el sem jut a legtöbb.
[ Szerkesztve ]
-
Statikus
senior tag
válasz #16729600 #8165 üzenetére
Köszönöm, írtam is, hogy régebben hogy volt, most ezek szerint így van.
Ez valóban jogszabályilag frankó, ki van védve a 14 nap plusz egy kis ügyintézési idő. De nálunk miért lehet venni azonnal? Csak nyilatkoztatni kell a vásárlót, hogy tudomásul veszi, hogy ettől nem állhat el klikkelés után. -
Geresics
addikt
válasz #16729600 #8704 üzenetére
Van valami jegesedés, vagy micsoda, amire érdemes figyelni, nem?
(#5963) Fuhur:
"A jegesedés bárkinél fagypont körüli -sok esetben +1 - +2 Ceslius környékén telített vagy ahhoz közeli relatív páratartalomnál jön elő. Ilyenkor a forgó rotor felső felületén a nyomáscsökkenés hőmérséklet csökkenést eredményez (ez mindig így van, de itt most kritikus). A rotor belépőélén kicsapódik a pára, és az imént említett szakaszon meg is fagy a "hátra" kúszó víz.
Tehát hideg, köd közeli időben várható. Nagy hidegben nem, mert akkor jóval szárazabb a levegő, de nem is kell a dologhoz fagypont alatti hőmérséklet."[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #16729600 #8709 üzenetére
Ez egy elég
szaregyedi összehasonlítás! Még ő is mondja, hogy fosik, hogy leejti az iPhone 13 Pro-t. Almát a körtével... Megnézném hogy rögzíti a telefonját egy bukósisakra, vagy egy autóra külső felvételekhez pl...Amúgy én a Pocket 2-t várom, ha az is olyan lesz, mint a koppintása, hogy leszedhető a fejrész, és azt tudom a sisakom elejére tenni, akkor én köszönöm, onnan már csak egy kávét kérek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #16729600 #8717 üzenetére
Nagyon sokan csinálják ezt sajnos, és minden téren
Persze vannak végletek, meg vannak átmenetek is. Pl. van olyan motoros youtuber aki kis pénzért, ingyen sz@rért istenít bármit, csak hogy utána még el is adhassa. Aztán vannak, akik még törődnek a szavahihetőségükkel.
Erre tökéletes példa a Jet bukósisak! Hárman kaptunk 3 különböző sisakot. HH istenítette a videójában, Vattás pedig megmondta a Shoxnak, hogy ez akkora sz@r, hogy a videót inkább nem adja le (én láttam), és úgy mindenki jobban jár. Én próbáltam arany középutat találni, és miközben elmondtam hogy miért is sz@r, közben próbáltam célközönséget találni. Volt is vita belőle, hogy miért szidom, de több hétnyi levelezés után megkértem őket, hogy ugyan már menjenek benne egy kört, utána másnap szóltak, hogy mehet ki a videó! Megjegyzem beszéltem később a pécsi Shoxos srácokkal, és azt mondták, hogy eléggé betaláltam, mert a robogósok elkapkodták. Persze a Shox azóta sem keres hivatalosan, de azért szívesen!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
forceberg
veterán
-
Grillo
senior tag
válasz #16729600 #8753 üzenetére
Igen, de épp Ausztriában volt sokfelé kiírva, hogy magyar, ne lopj. És nem tudom, mióta nem laksz itthon, de itt sok helyen ki lehetne rakni most is. Sajnos.
És ha nyitva lenne az ajtóm (kapum nyitva van kb mindig), akkor sem szreteném, ha felettem repkedne bárki. Mert nem akarom, hogy esetleg a gyerekeimre vagy rám essen bármi.
Kolléganő fiára esett úgy drón, hogy borfesztiválon okosba megoldották a drónos felvételeket, csak valamit elkottázott a srác. Nyár, rövid ruha, a vállába vágott a rotor, ha 30 fokkal máshogy érkezik, akkor az a szeme lett volna.
Ha lehet, ne repkedjünk tömeg, emberek felett.És még az jutott eszembe, hogy Ausztriában valóban repülhetsz plusz engedélyek nélkül. A Minivel. De a kérdező Mavic 2-jéhez ott is A2 kell.
-
majestic
őstag
válasz #16729600 #8760 üzenetére
Az, hogy valakire ráesik egy drón, kb. annyi esélye van mintha eltalálna egy meteorit, de látod, vannak akik ettől is félnek. Ha elolvasod az én példámat, mintha lemásoltad volna a te példádat…. Nem mindegy, hogy valaki hol szocializálódik (én pl. 27 évet külföldön), ezért nekem a magyar mentalítás és szemléletmód teljesen életidegen… Sajnos el kell fogadni, hogy ebben a topicban is a magyar általános mentalítás a mérvadó… szomorú, de ez az igazság. Azért köszi, ez is tanulságos volt…
Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
Grillo
senior tag
válasz #16729600 #8760 üzenetére
Ez így van, de ha lehet a kockázatot csökkenteni, akkor miért ne?
Kicsit elragadtattam magam persze, soha nem vertem le semmit, és jó eséllyel nem is fogok. Nekem is jó tapasztalataim vannak az érdeklődőkkel, pedig elég sok készenlétis volt eddig közöttük És nem kérdés, hogy ha megyünk kirándulni, én is elviszem a Sparkot, és lövök pár képet a csapatról. De ezt itt ugye nem erről szólt.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest