Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz mrpet #31196 üzenetére

    Szia, szerintem a forgó rész esetében a kiemelt figyelmet dolog picit túl van tolva. Én ezt végig szenvedtem két MJX X600-nál is, amin ugye 6 motor van, kicseréltem a csúszó csapágyat golyósra, illetve én szilikon olajjal kentem be, ez nekem bevált, nem ragad bele a kosz, szebben járnak a motorok, jobb a hangja, valószínűleg az élettartam is megnő, de úgy is elnyíródnak a fogaskerekek, szóval inkább ott megy szét a cucc.

    Nem tudom, hogy a Syma X8C sorozat milyen csapágyakkal szerelt, az MJX X600-nak 6x3x2 mm méretű volt, filléres dolog kicserélni. A csapágyakat a motortengely két végén keresd, egyik közvetlen a propeller alatt, a motorburkolatnál lesz (nem emlékszem a Syma X8HC-n hol volt, mert már megváltam tőle), de általában a motortartó bak külön is bontható.

    Ha már szétszeded, érdemes kipucolnia az áttétel mechanikát (a nagy fogaskerék), ezt én benzinnel/alkohollal és fogkefével csináltam, egy dologra figyelj, hogy ne menjen a szemedbe, mert az kellemetlen, már pedig a fogkeféről fröcsögni tud a cucc.

    Sok sikert a szereléshez.

Új hozzászólás Aktív témák