Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Nand708 #40290 üzenetére

    Én is láttam, csak légy van a levesben. Mondom, NÉMET RAKTÁR. Az meg out of stock...
    Nem fogok megint másfél hónapot szarakodni a zöld ruhásokkal, és az ár is egész más lesz, ha megtréfálod...

    Vissza a dilemmámhoz:
    A V966/V977 illetve a K100/K100 tesók illetve mostoha tesók. A farok kialakításon és a burkolat festésén túl kábé mindenben megegyeznek. Márkán belül az FCB ugyan az, mindkettő tudja a brushed/brushless motorokat is. A nagyobb kapott egy 15A esc-t meg egy 1106-ost és passz. A WL / XK között meg annyi a diffi, hogy az első WL-protocolt használ, a második meg FTR-es.

    Kistesó/nagytesó: 0820 vs 1106
    A kicsi könnyebb (kisebb az akku is), megbocsátóbb, a súlyából fakadóan kevésbé törik, de a motorok nem örök életűek. Ha valaki kevesli az erejét, jó motorokkal azonnal tuningolhatja egy szinttel feljebb.
    A nagyobb meg erősebb, precízebb és tovább repül, de jobban oda is lehet csapni.

    WLToys/XK táv : Toyota/Lexus
    Az egyik a pórnépnek, a másik annak, aki ugyan azt a megbízhatóságot szeretné csak kissé cizelláltabb formában, vagy akinek már ciki egy népautóba beülni.
    Mindkettő táv 6 csatornás, teljes méretű, erősített kimenetű, csak más a célközönség: Toy grade vs Hobby grade
    NRF24L01 vs CC2500 (A Wl itt nem a szokásos V202-es protocolt használja, hanem a KN-t. Ez jó, mert nagyobb a range, stabilabb az átvitel, de rossz, mert nem megy vele kismillió kopter).
    A Wl-ben a curve-okat nem tudod állítani és nincs modell memória.
    A két táv ára kábé ugyan az, de az X6-os valóban szofisztikáltabb

    Az én esetemben ez másodrendű szempont, mert a modolt DEVO-k (7E, 10) mindkét protocolt ismerik és mindkét távot lenyomják, mint a bélyeget, szóval úgysem ezeket használnám...

    Technikailag egyértelműen a K110/V977 a király, és hosszú távon a fenntartás is kevésbé tűnik macerásnak, de én fakezű vagyok, meg ultra-óvatos és itt is a kezdő-gépnek-elég-a-coreless felé hajlok.
    Szóval:
    K100:
    - Full-feature táv, modell memóriával
    - Kisebb súly
    - Kezdőnek is kontrollálható erő (tovább szoftolható a távról)
    - In-door kompatibilis, nem nagyon veri szét sem magát, sem mást, ha koppan

    V977:
    - Masszívabb farok
    - Brushless powah!, tartósabb főmotor
    - Jobban bírja a szelet
    - Lényegesen hosszabb repidő

Új hozzászólás Aktív témák