-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ch0b
tag
Néztem is a múltkor, hogy Tawilo ott van közvetlen Archon területe közelében. Mondtam is havernak, hogy az elég húzós, mivel Archon csapata a legösszeszedettebb az összes PP banda közül, nem csoda, hogy feljött hiába vannak kevesen. Én is ott voltam jó sokáig, folyamatos IRC helyzetjelentések mennek stb...
-
Sylc
senior tag
válasz
Cooper911
#18997
üzenetére
Koszi az eszrevetelt, a forditasaim elegge "nyersek", mivel x eve angol nyelvteruleten elek, ezert nem forditom mar le magamnak az erthetoseg keveert magyarra a dolgokat.
A kozeli tenyleg helyesebb.
@Titusz - utallak

@Vito - visszaeso, fuggo blebleble
udv ujra a noliferek kozottHa keves a player SSL mellett, csinaljatok egy ilyet:https://youtu.be/7-p7OMTAFVs
-
Cooper911
senior tag
Frankó lett! Meghozta a kedvem

Csak egy megjegyzés, a CQC-ben a close szó nem zártat jelent hanem közelit, ami itt a közelharcra utal.
Jól gondolom hogy egy preztizs rang megszerzése növeli a CQC rangod a játékban? Tehát 8x kell eljutni az 50-es szintre hogy CQC Elite legyél?
-
VitoSagi
tag
Bő 2 hónap kihagyás után ma újra felszállási engedélyt adtam magamnak, mivel végre összeállt az új gépem is, ezért ez egy remek alkalom volt egy kis repülésre. Meg is jött az étvágyam újra, most már jövök újra rendszeresen. Viszont mi a jó isten történt Tawilo rendszerben a közbiztonsággal? Békésen csordogálok haza Saavedra irányába egy kis gyakorlás után, erre 13.2 Mm távolságra az állomástól kiszed valami szerencsétlen kalóz!!! Hát ilyen azért nem volt régen amennyire még emlékszem. Mindenesetre lefújtam a port a tűzgombról és kiráztam a rozsdát a fegyverek csövéből gyorsan...

Egyáltalán itt lakunk még mint SSL?
-
Sylc
senior tag
CQC oktato video:
https://www.youtube.com/watch?v=36HWpUSxPmw
Az eleje szerintem le lesz vagva, sokaig nem volt stream az elejen.
Koszi rtitusz a segitseget

-
Sylc
senior tag
CQC oktato stream kezdodik,
TS: 81.2.225.52
szoba: dfs/ed-exiled/cqc
sziba jelszo: 123Sylc = Flynth
rtitusz = Lord TitusStream megtekintheto eloben itt.
Mellesleg meg 2 ember johet harcolni

-
brd
nagyúr
válasz
pakriksz
#18986
üzenetére
Most komolyan ezen vagy fennakadva? Az miért nem zavar, hogy van kék sáv, FAOFF-ban is? Hogy a francba függhet az űrben a sebességtől (és nem a tolóerőtől) a saját tengely körüli forgatás sebessége? FAON-ban még rá lehetne húzni, hogy a thrusterekbe jutó energia egy bizonyos része tudja csak a forgatáshoz szükséges thrustereket üzemeltetni (de akkor meg dinamikusan változnia kellene az egyéb thrusterek működésének függvényében). Vagy hogy mitől lassul a hajó kikapcsolt thruster-ekkel (nem erősebb gravitációs mezőben)?
-
baphomet
senior tag
válasz
pakriksz
#18983
üzenetére
Azért javaslom a kontrollert. A két ravasz a gáz és fék (tolatás) drive assist off-fal olyan, mint egy normális gépjármű. Egyik analóg kar a kormányzás, másik a turret, tökéletes.
Ettől függetlenül persze még sok helyen hülyén fog viselkedni, de az már alacsony gravitáció miatt van. -
orientcx
őstag
válasz
pakriksz
#18983
üzenetére
Furcsa, hogy pont azt az egyet kritizálod rajta, ami használhatóan működik. A gázkar úgy jó, ahogy van. Nekem inkább az a bajom, hogy mivel az űrben megszoktam, hogyan menjek jobbra meg balra, ezért sokszor reflexből az SRV-ben is csavargatom meg tekergetem az a szerencsétlen joy-t(mert ugye ezért nem pakolom át a kormányt). De ha átrakom az irányítást erre, akkor nem lesz analóg a kormányzás. A másik, hogy néha(nem is olyan ritkán) rükvercben marad, és lehet dolgozni rajta, hogy valahogy észhez térjen. A torony irányítása sem analóg, és nagyon durva mozgásokat produkál. Ha el akarok kapni egy sziklát a löveggel, néha inkább az SRV-t mozdítom, nem a tornyot, mert azzal finomabb mozgásokat lehet tenni.
-
pakriksz
őstag
válasz
baphomet
#18982
üzenetére
nem irányítható normálisan, mert az alap is hülyeség. Kerekes földi járművet gáz/fékkel szokás irányítani, nem célsebességeket beállítani... Itt meg ugyanúgy gázkaros irányítást raktak bele, mint az űrhajókra. Földi jármű != repülő/űrhajó, így az az irányítás sem jó.
-
orientcx
őstag
válasz
pakriksz
#18977
üzenetére
Hacsak nem no fire zónában lövöldöztél, akkor nem kapsz fine-t, a kődarabolás nincs tiltva

de itt egy jó kis videóarról, hogyan is megy ez -
orientcx
őstag
válasz
pakriksz
#18972
üzenetére
Úgy találsz vissza, hogy dockolási engedélyt kérsz a bázistól, és akkor feltűnik a radaron a hajód.
A szikla kérdést már meg is válaszolták
Az SRV irányítás valóban kicsit hogy úgy mondjam "érdekesre" sikeredett, sokszor valóban rapszodikusan reagál az irányításra, néha kiszámíthatatlan dolgokat művel, a torony mozgatása pedig egy rémálom. Az meg már csak a hab a tortán, hogy ha kiválasztom a célpontot, akkor sokszor konzekvensen fölélő, és csak akkor található el a az a nyomorult szikla, ha kiveszem a célpont kijelölésből(bár lehet, hogy az a ravaszdi chaff-et használ
)
Mindenesetre te részben megint a régi hibádba estél, azért is az ED-t szidod, ami a te járatlanságodból adódik(pl én sem találtam magamtól vissza a hajómhoz, de utánakérdeztem)
Vannak hibák, de az a pre-alpha minősítés erősen túlzó, tudjuk be a meglehetősen "impulzív" habitusodnak. -
pakriksz
őstag
válasz
rtitusz
#18971
üzenetére
Nem kapcsoltam be semmit. Csak 4K screenshotokat csináltam, bár nincs értelme mert ocsmány.
IC-ben pl a műszer fal szép textúrás, a fülke falai is. Viszont a másodpilóta ülés úgy néz ki, mintha a külső modell ülése lenne.
Így néz ki az SRV...

Itt is látszik, hogy az egyik textúra jó, a másiknál meg valami távoli textúrát tölt be.Mellesleg ilyen hulladék nyomorék irányítást mint ami az SRV-nek van, még nem láttam játéknál. Ráadásul nagyon durván bugos is. Bétához képest is. Ez pre-alpha szint.
Egyébként hogy az istenbe lehet megtalálni az űrhajómat, ha településre leszállva jöttem ki belőle SRV-vel?
Találtam egy érc sziklát a felszínen, azt sem tudom felszedni cargo scooppal srv-vel.
-
rtitusz
őstag
válasz
pakriksz
#18969
üzenetére
Nem kapcsoltál be DSR-t, vagy super samplinget? Esetleg kezdtél 4K-ban játszani? Nekem is csinálja nagy felbontás mellett, de sima natív 2560x1440-ben nem. Textúra streamelési beállítás lesz rossz az Elite-en belül, mert az biztos, hogy a 980Ti-nek bírnia kéne. Ilyet csinál neked is? Figyeld a bejáratot kifelé menet.
-
Sylc
senior tag
Este lesz egy stream a CQC-rol, Titusszal, mivel negyen tudunk egy partyban lenni, a hatekonysag erdekeben kellene meg ketto onkent jelentkezo, aki TS-re is feljonne, nem fel a sajat hangjatol.
Skill fuggetlenul, olyan 8 ora korul (nekem 7) erdekel valakit?
--
Ez meg mindig a trade stream, meg mindig nincs benne a Powerplay Torval merit farm
De a profit / ora / tonna le van vezetve Adder / Cobra / T6 / T7 / Python / Conda / T9 / Corvette / Cutter vonalon.Meg egy pici Voice attack bohockodas, a KICS-el.
Videjo itt lesz elerheto, jelenleg feltoltes alatt.
-
pakriksz
őstag
hozzájutottam igen olcsón egy horizons bétához, de elég fura az egész. Az imperial clipperem, úgy fordul minden irányba, mint kb egy sidewinder (persze ettől még ugyan olyan lassan kezd el ténylegesen az orr irányába haladni, de meglepően gyorsan forgolódik.
Az űrállomások bejáratánál mosott, undorító textúra van, miközben a leszállóhelyen a normál nagy felbontású van. Belépek a leszállós égitest körzetébe, az űrhajóm modellje mintha pár szinttel kevésbé részletesre váltana, és a textúrák itt is elmosódnak. Magasabban viszont olyan mint szokott.
-
Cooper911
senior tag
válasz
gigafun
#18967
üzenetére
Feltöltöttem a videókat a bázis menü-ről és a felderítés-ről.
Asszem most a Horizon-ig nem lesz több Elite videóm. -
gigafun
senior tag
válasz
orientcx
#18964
üzenetére
Kikérem magamnak ezt a sértegetést! Ha nem egy Fed szájhős mondta volna, azt mondanám, hogy találkozzunk a Janes Horizons állomás mellett az Arexe rendszerben, és hozd magaddal a segédeidet is.(akik összeszedegetik a hajód darabjait)

Egyébként én eddig is itt voltam, csak te tüntél el hetekre.
-
ricinus13
senior tag
A chaff launcher mennyire szükséges egy Hauler-en? Több mint 1 ly-rel csökkenti/db az ugrótávomat, és a Sidewinderemen sem volt, megvoltam nélküle.
-
orientcx
őstag
és gigafun szaki vajon merre jár? Csak nem beutalták egy birodalmi átnevelőtáborba? Aztán karácsonykor visszajön, és ilyeneket fog belemormolni a fórumba, hogy ".....Couriert minden fa alá......a Clipper szép......a Cutter fordulékony.....", stb

-
baphomet
senior tag
válasz
rtitusz
#18959
üzenetére
Lehet még ettől szebben, akár FA-OFF-al is, majd kitapasztaljátok.
Úgy látom a fickó azt csinálta, hogy seggel a talajnak ereszkedett és a főhajtóművel szabályozta a süllyedés mértékét. Az látszik is, hogy az a baj ezzel, hogy a végén vízszintesbe kell billenteni a hajót, ami kicsit macerás és kockázatos.
A segédhajtómű tolóereje is elég, ezért lehet úgy is csinálni, hogy vízszintbe állunk, sebesség zéró, és az FA ki/bekapcsolgatásával hagyjuk ereszkedni a hajót. Csak arra kell figyelni, hogy ne zuhanjunk a túl gyorsan. 100 méteres magasság környékén már csak egy-egy tizedmásodpercre szabad kikapcsolni az FA-t és azonnal vissza.
Az igazán elegáns persze ez utóbbi módszer végig FAOFF-fal , de az szerintem csak úgy megy ha a függőleges segédhajtómű vezérlését is egy analóg tengelyre tudjuk rakni.(#18960) Cooper911
Az egy nagyon régi felvétel, még a játék gamma verziójából. Mikor utoljára csináltam ilyet, akkor már megsülés nélkül, sokkal távolabbról lehetett szkennelni a neutroncsillagokat is. De majd rtitusz megmondja a tutit, ő szkennelt vagy ezret belőlük.
-
rtitusz
őstag
-
duvi
nagyúr
válasz
ricinus13
#18955
üzenetére
Nézd a hajó hőmérsékletét és, hogy mennyi látszik a csillagból
Elite Dangerous: Hello from a Neutron Star -
rtitusz
őstag
Ha nem 0 gázzal jössz ki az ugrásból, akkor rögtön kidob, megbúbol és megsüt vacsorára. Ebben a sorrendben.

-
duvi
nagyúr
Elite Dangerous Newsletter #103.
Exclusive pre-order Cobra MkIII Paint Job!Titusz által említett karácsonyfa az online storeban:
Christmas Tree Bobblehead - Pre-Order: 3£
Szerk:
Bocs a dupláért! Most látom, hogy Titusz már betette a hírlevelet
-
ricinus13
senior tag
Egy észrevétel: Az összefoglalóba a hasznos tanácsok kezdőknek részhez elférne egy figyelmeztetés a fehér törpékről. Jól meg tudják viccelni a kezdőket.
-
_Andras_
tag
Bocs a kései válaszért, de írok egy hozzászólást és amíg nem ír rá valaki vagy nem telik el X óra nem tudok írni... :S
Olvastam valahol, hogy lesz valamiféle keresős eleme a játéknak. Az Elite történelmének egy korábbi szakaszában a Föderáció(?) ezernyi hajót indított útjára a galaxisban, amik jó része elveszett és sose tért vissza és ezeket kell megkeresni, valamilyen nyomok, felbukkanó információk alapján(gondolom a hajókra, vagy esetleg civilizációra nem tudom)... Mivel angolul nem tudok, ezért a google fordító alapján jött ez le.
Most vagy fél órája keresem hogy hol is olvashattam 1-2 napja ,de esélytelen, hogy ismét megtaláljam. Elite forum volt és talán valamelyik fejes írta valahol...de mindegy is.Nos a cargo arra kellene, hogy ha találok valami érdekeset valahol távol(főleg most, hogy lehet dúrni a légkör nélküli bolygókat/holdakat), akkor feltudjam venni , ha meg a lakott részeken repdesek, akkor tudjak felvenni csempész és árúszállítós küldetéseket...de sajna be kell áldoznom..
Miért a DSC helyére kell beraknod, mi van a többiben?
-
pakriksz
őstag
Van valahol python leárazás? Nagyon unom már a kamionozást, de clippert nem akarom eladni.
-
#95488640
törölt tag
-
_Andras_
tag
válasz
#95488640
#18940
üzenetére
Több féle lesz 2-4-6 a leírás szerint, de tökmindegy hányas akkor sincs hova raknom ...
http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Planetary_Vehicle_Hangarvideókban megnéztem ott 4-es internal modul helyre rakja be és 2 srv-t tud bepakolni
https://youtu.be/NCyn4LGLNeg?t=198 -
#95488640
törölt tag
Hányas bővítő helyet foglal a hangár?
2-es? 3-as? -
-
warcat
veterán
Amúgy lehet csak én maradtam le róla ,de mintha nem linkelte volna senki mennyit javult a bolygófelszín generálása az egyre újabb bétaverziókban,redditen ez rendszeresen van elemezve, pl Terrain Update Quality Comparison BETA 3 vs BETA 5 lenyűgöző
(magát a topikot linkeltem,fennt az oldal tetején,a címen lehet a képet megnézni,lustáknak itt) -
rtitusz
őstag
-
duvi
nagyúr
válasz
Diopapa
#18932
üzenetére
Horizons 2.0 beta change log #5
"Change log...
Fix a crash caused by a POI activating during a transition
Fixed multi-threading crash in physics
Fixed crash in mission manager
Fixed crash in terrain patch generation
Fix for missing texture errors in schematics
Fix missing component error if a player goes offline
OSX crash fix for activity incorrectly trying to load incorrect resources
Fix for starting with the keyboard and mouse control preset causing your throttle controls to go weird
Prevent server error if player tries to buy something they cannot afford
Fix a confirmed cause of players loading into the game up to a kilometer up or down from where they saved
Fix for turrets at illegal PoIs not being legal targets
Turn on main engines by defaultso that dying while landed doesn't respawn you with a disabled ship
Networked the direction of the buggy turret
Add anti ship weapons to match anti buggy weapons in certain POI scenes and appropriate trespass zones
Improved surface details by adding more bump from the normals close up and reducing tiling at distance due to the alpha not being faded out at the same time as the normal
Fixed deep space POIs spawning incorrect POIs
Improve flattening on some deep space POIs
Fix disappearing blue circle for POIs
Fixed skimmers at illegal POIs not having bounties
Attacking settlement generators now counts as Assault, and triggers settlement aggro
Scanning private data links now counts as Major Trespass (up from minor, so now a bounty instead of a fine), and triggers settlement aggro
Updated additional POIs to be visible from the ship and adjusting their radar radius size
Made some of the smaller POIs only visible in the buggy
Don’t render no fly zones on the scanner if you’re in the SRV
When evaluating the terrain for flatness when spawning POIs handle the case when one of the ray casts hits an edge of a triangle and goes through the mesh without hitting it
Adjusted the radar circle offset so that POIs are less likely to be spawned towards the centre
Fixed bounties claimed stat incrementing twice as often as it should be
Fixed redeeming all vouchers for a faction instead of just combat bonds
Fixed some Commodity names in the market trend local news articles
Fixed longitude and latitude using the wrong time to establish location
Rebalance LOD stream priorities to help with some streaming issues
Add support for vacant ship death, and for parking a buggy without a parent ship. Landed ship is now killable except during the vehicle swap process, when it can be damaged but not killed
Fade POIs from the radar down based on altitude so that they're at full opacity at 2.25km altitude and transparent at 2.00km
Fixed issue with launching audio
Reduce the scale size to trigger the cockpit/vehicle Role popup to reduce the frequency of unintentionally opening it
Fixed Refinery Panel to show correct strings at the correct time
Updated SRV cargo panels dividers to be more consistent
Fixed focus issue when going to external / internal / role panel while an inbox message is opened
Brought back the cross hair for scooping
Check to see if we have disconnected from edserver before checking to see if we have permission to be close to a planet
Surface material fix for patchiness
Prevent tiny planets from having a combination of basins, large scale deformation, europa linae, rifts and craters which add up to a depth greater than the radius of the planet itself
Building LOD fixes
Building collision fixes
Fixed hitman chatter table
Fixed cargo items in the cargo merge panel not using loc strings
Mission text fixes
Updated tutorial video names and descriptions
Prevent the attempted parsing of $; on data links when scanned info is empty string " -
-
Diopapa
addikt
-
duvi
nagyúr
Bekerült az összefoglalóba Cooper911 kolléga kezdő játékosoknak készült oktatóvideója:
Elite Dangerous Pilótaképző #03 Közlekedés és navigáció
Az egész csapat nevében köszönjük a munkádat!
-
baphomet
senior tag
Most nézem csak, ahogy a játék egy újabb búcsúcsókot dob a fizikának.

Megmérték már a hajók repülési értékeit. Eszerint egyetlen hajó sem tud még 60 m/s^2-el sem gyorsulni, mégis vidáman tud bármelyik lebegni, vagy akár elszabadulni az Achenar 3 6,73g-jének szorításából.
Persze mondhatjuk azt, hogy az új Planatery Approach Suite modul megnöveli a thrusterek tolóerejét, de akkor én kérném tisztelettel, hogy az legyen aktív az űrben is, hogy jobban manőverezhessek.
-
pcnet
addikt
Aki régóta használ HOTAS X-et, írna egy privit ha megkérném? Lenne pár kérdésem, de nem offolnám szét a topicot.
Köszönöm!

-
duvi
nagyúr
válasz
Diopapa
#18918
üzenetére
Megnéztem neked a 2.0 bétában az SRV irányítást. A tegnapi patchel valóban megváltozott vagy nem működött egy pár billentyűkiosztás és vezérlés a holdjárónál. Ezeket a újrakonfiguráltam a hotason és most jó lett. Arra figyelj, hogy assist off esetében sokkal lassabban lassul le/áll meg az SRV. Assist on állásban nem tapasztaltam gázadás problémát. Viszont mindez lehet, hogy hamarosan változik, mivel 15 perc múlva lelövik a béta szervert és új béta patch jön a 2.0-hoz.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#18913
üzenetére
Arexe - Orrere.
Arexe-be menj, önti magából a kalózvadász küldetéseket, és mindegyik az Orrere rendszerbe szól. Az Orerre 2-nél van HiRES. Felvehetsz civilvadász küldiket is, mert az Orrere anarchia, nem leszel wanted semmiért, viszont emiatt mindenkit le kell szkennelni, ha bounty-t is akarsz, mert alapból egyik hajó sem wanted ott.Birodalmi megfelelője a HIP 20277.
-
Diopapa
addikt
Kérdés ahhoz aki bétázik. A tegnapi patchel másnak is elsz@ródott a holdjáró irányítása? Bármit csinálok nem tudom a gázt finoman adagolni. Eddig jó volt...

-
BP71
tag
Sziasztok!
Olvastam a Hazres-ről és Hires-ről, elmagyaráznátok, hogy ezek micsodák? Kiestem néhány hónapot a játékból és most pótolnom kell az elmaradást. Nem játszottam mióta megjelent a Powerplay.
Amúgy sem voltam nagy játékos, de most jó lenne tovább fejlődni. Van egy FDL-em és egy alap Pythonom. Olvastam, hogy az FDL-nél is volt valami változás, és talán új hajók is vannak.
Pár nappal ezelőtt beültem az FDL-be, felszálltam és elindultam, kivettek sc-ből és megtámadtak, előkaptam a fegyvert és minden rendszerem leállt túlterhelés miatt, pedig előtte nem volt probléma vele. Még jó hogy volt pénzem a biztosításra! Ráadásul az inaktivitás miatt még a billentyű kiosztást is újra kell tanulnom.
Jöttek új fegyverek is?Köszönöm.
-
grHawk
aktív tag
Hali!
Kérdésem lenne, ismertek-e olyan rendszert, ami körül több RES(mindegy milyen, csak ne low) vagy CNB-el rendelkező system van, mert meggyorsítanám a fed.rank farm aratását. Eddig SOL-ban szedegettem fel 40-50 pirate hunt melókat a környező rendszerekbe szólóan, de kalózfarm hiányában ezek teljesítése (folytonos USS és SSS ugrándozással) közel 6-7 órát vett igénybe egy rang. Kéne egy fed minor frakciókkal teli rendszer, amit körbevesz pár kalózfarmos rendszer. Köszi előre! (gugli nem volt a barátom
)
U.I.: megnézném egy Rear Admiral mikor vezet corvettet IRL. -
rtitusz
őstag
Kár hogy bug, pedig elég jó lenne featurenek is.


https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=209533
Bele is lehet menni.

-
duvi
nagyúr
válasz
_Andras_
#18908
üzenetére
Sorry! Most olvastam csak, hogy olcsóbban. Az előbbi ajánlások, csak normál árakra vonatkoztak! A kínainak sok rendszere van, ahol olcsóbban tudunk vásárolni. ITT a lista. Elég ha rákeresel az oldalon a Diamondback Explorer névre és máris odaugrik a böngésző. Pl. Diaguandri / Ray Gateway
-
duvi
nagyúr
válasz
ricinus13
#18905
üzenetére
- Nem érdemes a Sidewinderre túl sokat költeni. Elsőnek az FSD-t javaslom fejleszteni, hogy nagyobb hatótávolságod legyen. Ezután esetleg jöhet még egy jobb pajzsgenerátor, hogy ne lőjenek ki minden küldetés alatt. Innentől már Hauler legyen a következő cél.
- A D-s modulok nem csak az áruk miatt jók, hanem ezekkel jelentősen megnő az ugrótávolságunk is. Pl. felfedező hajókon kötelező a D-s modul, kivéve az FSD-t (valamint kezdő játékosoknak a pajzs), amiből a legjobb kell. A hosszútávú kereskedőhajóknak is jól jön ez a config. -
duvi
nagyúr
válasz
_Andras_
#18904
üzenetére
Wiki: Diamondback Explorer oldalán az alsó részen található hozzászólások és az INARA oldalán lévő lista:
EZ Aquarii / Magnus Gateway
Mildeptu / Buchli City
TZ Arietis / Snyder Enterprise
Bhritzameno / Feynman Terminal
Lalande 18115 / Guin Dock
Gommat / Cayley Dock
Ross 104 / Shiner Port
Carener / Butz Port
LHS 263 / Laval Hub
Baxbakaeris / Stillman Station
Chi Orionis / Carey Terminal
Kushen / Blalock Terminal
LHS 215 / Spring Gateway
Atagat / Glashow City
Atagat / Stewart Gateway -
ricinus13
senior tag
Egyébként a Sidewindert mennyire érdemes fejlesztgetni? Gondolom a könnyűfém mindnből mehet mert olcsó, de drágább dolgokra érdemes költeni?
-
_Andras_
tag
Valaki nem tudja véletlen , hogy hol lehet DBE-t venni olcsóbban? Kínainál nemrég voltam de csak a DBS volt..
-
orientcx
őstag
válasz
baphomet
#18895
üzenetére
Tényleg, az FDL ki is ment a fejemből, olyan rég próbáltam. Most tényleg nagyon jó lett. A régi vesszőparipátokra ugyan nem találtak gyógyírt(tetőoszlop), de ez sztem csak a 123.141-edik szempont. Viszont a PP nagyon karaj lett, végre megszabadultam azoktól az ocsmány pulse retkektől, és mivel már valamennyire boldogulok a fix cuccokkal, az az eddig használhatatlan huge HP is remekül muzsikál a B4-es cannonnal. dUi szaktársnak fog tetszeni a gép. Ez most tényleg egy jó kis dilemma, hogy FDL, vagy Assault ship(én mondjuk asszem maradok az Assault ship-nél, de inkább csak szubjektíve.
Amúgy sztem fel fogják javítani azt a Cutter-t is, mert így csak szatócskodásra alkalmas.(bár végül is a Dropshipet is meghagyták annak, ami, úgyhogy ki tudja
)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Xbox Series S 512 GB, Minden tartozékával kiváló állapotban
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4200U/8GB DDR3/Win 10Home/12,5" FHD/ !ÉRINTŐKÉP!/!!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - Intel 3955U I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IWL: i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4078, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 3600 16GB DDR4 256GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB RAMPAGE Shiva 450W
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

udv ujra a noliferek kozott








![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

)
Csak így tovább!
