Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
őstag
válasz Jahno #139298 üzenetére
Reggel fürdés közben jött egy email a Póstától, hogy hozzák a csomagom anyámhoz - oda rendeltem. Anyám hívott ~10:30 felé, hogy namegérkezett, de nem is számított rá. Én nem szóltam neki, mert elfelejtettem. Valami apróság, de karácsony előtt mindennek ide kellett volna érnie, de nem sikerült, ez még épp. De 4-5 cucc még úton van, olyan is, ami tuti egyidőben került feladásra, csak a logisztika miatt 2 fele szedte a kínai, és ebből 1 megérkezett, 2 másik meg nem.
Haverok cuccai is úton...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
Na, Póósta és Emag teljesen összeomlott. Tegnap éjfél előtt 5 perccel rendeltem Alzánál, hogy lesz ami van, majd érkezik ha jön, erre reggel 10 előtt itt várt a dobozban. Félelmetes ez a cég.
-
Bujdy81
aktív tag
válasz blueboi69 #139195 üzenetére
Terasznál nekem idén az jött ki, hogy kb. 20-23 ezer per nm, plusz a járólap. Tehát a 20-23-ban benne van a felület kialakítása, az S1-es ragasztó, a munkadíj, stb. Vagy csinálsz olyan szigetelést, ami tuti nem jön fel 20-30 évig, de az még 8-9 ezer per nm anyagárban... Tehát ott vagy, hogy egy 6-7 ezres járólappal, jó szigeteléssel kb. 35-40 ezer Ft per nm anyaggal, munkával...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139288 üzenetére
akkor nem ertem mas nagyvarosokban miert nem villamost fejlesztenek ekkora lendulettel, ha annyira tuti az is...
erre nincs vmi szakertoi akarmid....?
a csoringer bolgarok is kepesek voltak inkabb 52km metrot csinalni 25 ev alatt, ahelyett hogy csak siman televillamosoztak volna annyibol Szofia-t, meg melle a peremkeruleti zsakutcakba is bicajutakat festettek volna meg a falakra is...nem?
egyebkent a radikalista bicajosok nem ezekrol a ferencvarosi rehabilitalt reszekrol beszelnek, mert nekik meg ez is sok
ok konkretan azt szeretnek elerni izombol, hogy az egesz egy naaagy setalo utca legyen kizarolagosan, de ugy, hogy a 1-s vilitol(!!) befele eso reszen behajtasi dij meg stb, onnan meg az osszes mellekutca meg ilyen diszburkolatos, viragladas utopia...
na, ilyet meg Barcelonaban se csinaltak, meg sehol mashol se
van ott egy-ket 9 hazas tomb ott, de annyi van itt is pl 13.kerben, a Corvin negyed is kb ez
(a londoni CCZ zona is 21km2 csak a ~1600km2-s varosban....azaz nincs a 1,5% -a se)
de mimagyarok majd mindenben is 5x jobban csinaljuk...aha, deeee
[link]
...ott kicsit nagyobb terek is vannak ket epulet kozott is, itt meg egy hintát nem lehetne felallitani egy jo par 5-6-7-8-9.ker-i felszabadulo keresztezodeseiben
ilyeneket lehetne itt is csinalni azzal kezdve, hogy ledurjak a regi gangos romokat, csinalnak a helyukon ilyet, es legalabb lenne az utcaszinten is feny, meg lehetnenek fak is
a 3-bol 2 epulet lesz csak, ami 1,5-2x magasabbak, de mivel nem 3,7m a belmagassag, igazabol 2-3x annyi lakoter lenne benne azonos footprint mellett
azert egy 8-10 emeletes epulet nem lenne a vilagvege, mert most is igazabol 6 emelet magassaguaknak megfelelo 4 emeletesek vannak ott es a belmagassaguk meg rajta a nyeregteto miatt majdnem ugyanaz az urszelvenye igazabol most is
a felszabadulo helyen meg lehetne ilyen jatszos izesag
a homlokzat meg ugy nez ki, ahogy akarod, lehet retro is
na?
---------
bicajtema:
OK, kapjanak savot, de ha latvanyosan nem hasznaljak, akkor vegyek vissza toluk
ezzel is arra motivalva oket, hogy hasznaljak
ha nincs kihasznalva, akkor feleslegesen van ott
pont azert is, hogy ok is erezzek a sulyat a temanak
azert, mert kettot futtyent vmi hangosabb tuzkozelibb hujegyerek, pont nem kell kijeloni neki savot, amiben utana meg orankent megy csak el vkitöbb drón kell ;P
-
Jahno
veterán
válasz -igu- #139272 üzenetére
Jó, az is jogos na. Eleve ha nem is 100%, de egy jelentősebb összeg már jól szokott mutatni és több, imnt az 500 forint vagy valamennyi és a nyereségen lehet pár gombóc fagyit venni. Szóval igen, attól függ mihez hasonlítjuk, ha ebből a pénzből SSDbe fektet, akkor nem jön ki jól, mert nem nagyon változik az ára vagy inkább csökken, ha fotós cuccba vagy autóba akkor szakítani lehet vele de mivel ingatlan volt kéznél és jó lett a hozam így pont jól csinálta :-P
-
Jahno
veterán
válasz Samott #139288 üzenetére
"A kutya ugat a karavan halad" Dudu faszkalap mondása szokott lenni, mikor már végképp nem bírt semmivel, hogy kössük rá a földelést a radiátorra meg menjek el helpdeskesnek....
Lánchíd nélkül kiíbrtunk, metró nélkül, meg HÉV mélkül is, meg azt is, hogy 3 hónapig gipszben volt a lábam ja. Oszt biztos jó vót. Felesleges is lett volna visszaterelni a forgalmat a metróra meg a HÉVre? Két szűk sáv meg pont kettővel több, és azok most a városban kerülnek (mutattam rá annó mintát), holott az a cél, hogy a városban kevesebb ideig legyenek autók vagy mi.
-
zetor2000
őstag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #139254 üzenetére
Tenyleg csak zaraskent, offban: tok feleslegesek ezek a litaniak, se neked se nekem nincs beleszolasunk ezekbe a dontesekbe. A kutya ugat a karavan halad. Van a varosnak gyalogosan jarva elheto resze, irtam is mar errol: a ferencvaros rehabilitált resze, ott szerintem egesz jol megoldottak ezt. Valahogy igy kellene kineznie egy belvarosi utcanak (nyugodtan nezz korul a kornyeken, bar szerintem biztos jarta arra). Es nem igy (random belvarosi utca).
A biciklisek annyiban erdekelnek, hogy helyesebbnek tartom ha kapnak dedikalt utfeluletet es nem az autok kozt csamborognak, szerintem az ugy jobb mindenkinek. Ha ennek az az ara, hogy savok, parkolohelyek tunnek el, hat legyen. En magam nem biciklizek a varosban.
Mindig a metrot reklamalod, mikozben budapestnek egesz komoly villamoshalozata van. Az is kotottpalya, varosi tomegkozlekedes, csak eppen nem a fold alatt megy (ahogy a parizsi metro egy komoly resze se). Lanchid nelkul meg kibirtunk 2 evet, tok felesleges lett volna visszaengedni a forgalmat oda. Amugy sincs olyan hatalmas kapacitasa. Ket szuk sav az egesz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Sipi- #139261 üzenetére
En mondjuk mar nem varok ilyen emelkedest, de paraztam hogy elinflaljak a forint alapu megtakaritasomat, szoval diverzifikaltam a portfoliomat. Mondjuk azzal hogy nem adom ki nem lesz rajta olyan hozam se.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-igu-
addikt
válasz Grillo #139280 üzenetére
Igen, az lesz az.
Itt sajnos nem lehet kapni készen, utoljára Máltán találtam.
Próbálom überelni természetesen, bár a tésztát készen vettem. Későbben majd talán arra is rápróbálok - igaz, sokkal könnyebb kivenni a fagyasztópultból egy 6-os pakkot, és otthagyni érte azt a 2.5 eurótA Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-igu-
addikt
válasz zetor2000 #139278 üzenetére
Igen, wellingTON az eredetileg bélszín.
Spenótos dolgot meg tudom érteni, magam is traumatizáltan éltem le 40 évet. A közétkeztetés szégyene, hogy egy ennyire egészséges növényt sikerült megutáltatni komplett nemzedékekkel.Én a tormával és a sült tökkel nem tudok megmaradni egy helyiségben, pedig egyéb tök szép számban szerepel a kedvelt receptjeim között.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
A. Crowley
tag
Ma lenyomtam egy Győr-Nyíregyháza oda-visszát. Csak visszafelé esett az eső
-
Grillo
őstag
válasz Bujdy81 #139234 üzenetére
Á, gyerekek eléggé visszafogottak voltak ajándék ügyben, a lányom persze összeállított egy kb. 20-as listát, szigorúan fontossági sorrendben, de pontosan tudja, hogy 1-2 dolgo fér bele. Fiam egyszerűen leírta, hogy milyen PC játékhoz szeretne kis mennyiségű játékpénzt, vagy könyv, vagy hangya.
Macska közben eunuchizálódott, a tegnap éjszaka nem volt olyan optimális, meg még hényt egy jót az előbb is, de legalább a kőre, úgyhogy boldogság végülis.
-
zetor2000
őstag
válasz -igu- #139275 üzenetére
A wellingTON az nem lazac Amúgy az nem az a gombás-cuccos (igazából) bélszín, tésztába tekerve átsütve? (Láttam már sertés fon karajánból is)
Ezt a spenótos-sajtkrémest én nehezen képzelem el, hogy én megenném (a spenót végett - azt, és még pár másik növényt nem nekem találtak ki), de más zöldből is biztos el lehet készíteni.
Amúgy nem hangzik rosszul.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
-igu-
addikt
válasz Jahno #139263 üzenetére
ez akkora lehúzós ótvar f.szság, már ne is haragudj
2 év alatt 100% - sok embernek még egy 500 forintos kaparós sorsjegyen se jön össze egész életében
persze hogy jó üzlet volt, sikerült az infláció ellen dolgoznia a befektetett összegnek
miért nem annak mondod ezt, akinek nulla körüli volt a haszna, így reálértéken vastagon szopolaz én befektetéseim
tavalyidén csak számértéken hoztak valamennyit (egy számjegy százalékban), de egyrészt nem realizálok, másrészt nulla darab tapasztalatom van az ilyesmiben
annál mindenképpen jobb, mintha csak az infláció rágná nap, mint nap[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
őstag
#vicceskép:
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
-
npera
addikt
Nemsokára kezdődik...
-
Jahno
veterán
válasz npera #139262 üzenetére
Ma becsavartam gyárba cuccokért, meg ide-oda. Fel kellett vennem jópár csomagot, posta, packeta, Duna Pláza, minden is. Agyhalál nem volt, járható minden. Érdekes, hogy Váci is két tömött sor, de semmi araszolás. Ellenben bal hátsó lámpámnak útban volt egy fa és megrecssentettem és egyszer majdnem szambe jövő sávba fordultam vissza....
Most bejöttünk faluba színházba, aztán hatnak a Samott-féle korlátozások, eddigi ingyenes parkolás helyett 1200 a tarifa, hogy sanyargassák a parasztot, mert az jó. Mármint valakinek biztos jó.
-
npera
addikt
Ma volt egy agyhalott menet a "belvárosba" (igazából csak egy tömegközlekedési és bevásárlóközpontos központ, nem fullos belváros). Asszony megkért, hogy vegyek fel 3 csomagot, aztán hozzak lazacot, hallevest és rákos salátát a halastól. Odafelé araszolós dugó, ami egy hibriddel vagy elektromossal gyakorlagilag spórolás, mivel álló helyzetben semmit nem csinál az autó. De időben sok.
A halasnál végre volt lazac, amit a hagyományos boltokban (LIDL, COOP, ICA) egy hete nem tudtam venni. És a saját készítésű hallevesük is, ami valami parádés.
Akkor vettem egyből 3-féle heringes salátát. Egy fokhagymásat, egy sima hagymásat és egy tengeri rákosat. Ezek valami elképesztően jók. Főtt pityókával nyomtuk asszonnyal.
A ráksaláta tengeri rákos, kaviáros és szintén parádés.
Most akkor elkezdődött a karácsonyi menü nálunk is
-
zetor2000
őstag
válasz Samott #139259 üzenetére
Önálló garázs (ha igen, mekkora alapterületű?), vagy teremgarázs hely, ha szabad érdeklődni?
Cserébe annyit tudok, hogy felénk (itt a házban) pár éve - ~2 - is ennyi volt. A dupla beálló legutolsó ára ismereteim szerint ~8M volt, ugyanakkor.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
válasz Sipi- #139257 üzenetére
Erre már azt írtam, hogy a cuccaik jók, meg van benne ráció viszont +1 szög a koporsónkba, hogy még nagyobb kínai gyarmat legyünk EUban. Bár most Kína kb. nyeli be a világot, ezzel már nehéz mit tenni.
Járulékosakat meg tudjuk, majd verik a nyálukat, hogy munkát adtak X alkalmazottnak, aztán Filippínókat importálunk, amiért újabb gyárat kell építeni, aztán víz, villanyosság, környezetterhelés, autós infrastruktúra meg majd valahogy alakul. 1-2 ilyen nagyon gyár matematikai esély szerint úgyis növel valamilyen katasztrófa lehetőségi esélyt, kisebbet-nagyobbat....
-
Sipi-
őstag
Lesz új autógyár: BYD Szegeden
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #139254 üzenetére
Tavaszig várni akartam vele, mondom akkor majd összesítem de ha már rágjuk a gittet, akkor nézzük meg és tippeljünk, hogy az elmúlt 3 évben (amióta ezen vergődünk) mikor készülhetett ez a kép, év melyik reggeli/délutáni órája lehet, mikor éjféltől számolva belement a 46. bicajos, és év melyik napja lehet amikor elértük a 35ezres feletti forgalmat? Márciusra vajon reális lehet?
Ez ugye egy jelentős közlekedési útvonal, ezekre mondom, hogy hetente legalább 1-2szer megnézek nem egyet, vagy csak ücsörgök ott 1 órát, hogy na mi a merre, villamosról is végigszámoltam a bicajosokat. De én vagyok a hülye, mert "jelentős" a forgalom, ami mennyi is? És itt nem mondhatjuk, hogy most nyitották meg, "majd" rászoknak.
Utána írom az apróbetűset is, mert szerintem senki nem emlékszik rá :-)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139250 üzenetére
definalald mar ezt az "élhetőbb" jelentestet...
ez egy kötőszó már kb a bicajokosnal is, minden egyes mondatukban benne van
szerintem tok elheto a varos
max egy-ket bekoltozott gettolako akar falu foteret csinalni a belvarosbol
nem tetszik a forgalom?
ecceru, ki kell menni az agglomeracioba
ott most is csicsereg a madarka reggel, meg fel orankent megy el egy auto az utcaban
na?
van ra HÉV, MÁV, Volán...szent bicaj, bejona napi dolgara azzal, aztan hazamegy
tipikus "ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez" szitu
ez a verzio miert nem akar mukodni...?
max ott nem lesz a haz aljaban dohanybolt, meg a sarkon a kizsbóótt, meg 2 sarokra a pub es nem lesz eleg felajulnia 10-kor, hogy berjen az fel ora mulva kezdodo orajara...de vmit vmiert
azt nem akarod sorozatosan eszrevenni, hogy azokban a peldvarosokban amikkel jossz, elotte mindig csinaltak olyan gyors nagy kapacitasu tomegkozelkedest is, ami nem csak a city core-ban jar kb, mint itt, meg a 100k fore szamolva az 5-6x-a van kiepitve most is mar keszen...nem csak tervekben letezik, hanem keszen van
Pragaban 2025-26-ra 76km metro lesz mar 1,27millios lakosra...az max 2 ev mulva van
itt 1.5x annyi lakosra van 39km, es itt ki sem megy a peremkeruletkbe, ott meg mar most is
3x annyi jut majd 100k fore mint itt
nem ertem miert nem csinalnak az aran inkabb egesz varosban bicajutakat?
szerinted mi benne koncepcio?
tiszta hulyek, nem?
annyibol tuti felfesthettek volna ok is az egesz varos osszes utcajat bicajos savnak, tuti elélvezne ra helyi "i bike praha" FB csoport is
addig pont tok felesleges a vilag osszes tajarol kiszemezgetett cherry-pick peldakat eroltetni, mert abbol csak egy olyan mega-combo jonne ossze, amivel csak a lo tuloldalra esne at az egesz, es a sehol a vilagon nincs
ott se, ahol 3 millio lakosra 300km metro van 14 vonalon, meg korbeero M0-l, meg sokkal tobb P+R-l is meg mindennel amire itt tervek sincsenek a kovetkezo 2-3 evtizedre se
amire elkezdik is ~70 eves leszel
de a korlatozasokat azt tegnap bevezettetned te is az osszeset...
addig meg csak jonne a szokasos vallranditos óóódddmeg
nem erdekel, hogy ez nem a te velemenyed, ide te irod le
ha leirod, akkor meg onnantol ez a te velemenyed is
foleg ha meg ennyire kardoskodsz is mellette
sosem olvasok toled arrol, hogy bp-n milyen kapacitas es infrastrukturalis akarmi kene ehhez elobb, ahogy mashol is csinaltak
errol pont en tepem a szamat
te csak ezt a radikalis tiííccsuki iranyvonalat kepviseled itt mindig
a bicajnácik szorol-szora ugyanezeket irogatjak csak, mint te is
olvasom oket is, felismerem a forrast
amikor a Lanchid lezarasaert kalimpaltak 30-bol 30 a pragai Karoly hidat irta peldakent
ki volt meg ki ide is azzal jott peldakent?
te
pedig van mashol is ilyen hid, meg Parizsban is, de egyik sem irta azt, meg te se
csak Pragaban is 12 hidbol lett egy lezarva erre, es nem a 1.5x lakossag mellett a 7-bol 1
Parizsban meg azert nem annyira feltuno, mert a kozel ~30 hidbol, ami a Szajnan van esett ki egy erretöbb drón kell ;P
-
Sipi-
őstag
válasz Samott #139250 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyiért adták a mélygarázst a lakáshoz? (Gondolom vettél.) Nálunk már 6-7 milliókért adják el (ez vam kifüggesztve a hirdetőtáblára), de nem tudom ez-e a vételár vagy a lakással együtt adják és azért ilyen magas áron, hogy senki se éljen az elővásárlási jogával.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
válasz Samott #139250 üzenetére
Bicajhoz? Az egész körítés. Dugódíj, elkwerülő út, P+R, parkolás, útajövőbe, meg szuperzöld meg ilyesmik. Vagy akkor minek legyen köze hozzá?
"rendszeresen hozom a hireket hogy"
Igen, ez kivételesen meg van. Itt tapsikolsz rá folyton. De mi lesz még a távlati lényege? Kipróbáltam a vonatot is, aztán mikor megírom, hogy mekkora foshalomba nyúltam bele akkor is én voltam a hülye :-D És mi az "élhetőbb"? Biztos élhetőbb lesz, mit hívunk szubjektíven "élhetőnek"? Drága és kihalt, füves sétálóutcák, romantikus drága és döglődő kávézók?
-
Samott
addikt
válasz Jahno #139249 üzenetére
Mi kozom nekem a bicajhoz? Megint osszekeversz valakivel es olyasmit tulajdonítasz nekem, amit en nem is mondtam. Bakker, hat meg biciklim sincs.
Keress mar vissza a topickban, rendszeresen hozom a hireket hogy parkolohelyeket szamolnak fel, hogy a lakok szamara is dragitjak a szarjuk utcan tarolasat. Hogy probalnak elhetobb kornyezetet teremteni a varosban.
Nem is emlekszel milyen temakat viszek, mit tamogatok. Mondom hogy felesleges veled vitazni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
Különben is vigyázat, ez vót-e má? [link]
-
Jahno
veterán
válasz NauTiLUS_HUN #139222 üzenetére
Ezt is Karácsony Gergely baszta el a bicajsávjaival :-D Az nem lesz akkor megint sosem jut eszünkbe. Bár én nyár környékén jöttem volna paraméterrel, mert
De most látod, van aki odahaza dolgozik és nem látja a világ másik felét. Az, hogy én ezeket a mindenféle kis bulikat fruttiért csapatom, az legyen a hobbim meg a problémám éve X alkalommal. Most ezt a kb. jelentős réteget is basztatják úgy, hogy megoldás nincs, csak legyen drága a parkolás és ne autózzon, minden napra behúznak valami szigorítást. Aztán úgy lesz az egész, mint a sorban megnyílt közösségi házakkal, meg termekkel és koncepciós kávézókkal, hogy legalább drága lesz és hirtelen nincs rá igény. Az is biztos jó :-) De tudjuk, költözzön el, oldja meg. Most is ott tartunk, hogy tiltsuk be és korlátozzuk, vagy nem tudom, mert a tervet nem láttuk :-D
-
Jahno
veterán
válasz Samott #139224 üzenetére
Mi a jó példa? Barcelonában a Carpe Diemben a DJ fizet-e a parkolásért, ha igen akkor mennyit, vagy közösségi autóval, TAXIval jár be?
Amúgy város meg jobban járható, mint 20 éve, de ha ez a cél, akkor lehet nem irodákat meg ipart meg mindenféle mást kellene tenni minden négyzetméterre.
-
zetor2000
őstag
Dikk ---->> [link]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz Bujdy81 #139235 üzenetére
#szaramerikai vagy #szaramcsi?
Megformázni nem lehet a fedézeti elektronikával, hogy demenjen? Hátha úgy.
Cégnél van egy Tascam hangrögzítő, az folyton sír, hogy a fájlrendszer épp nem üres, nem biztos, hogy jó lesz a felvétel. Akkor menü...akármelyik menüpont, és format media. Azt akkor bekussol, cserébe üres lett a pedrájv. De jó lesz a felvétel.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
aktív tag
Megvan az első műszaki hiba a Teslával. Nem akarja írni a gyárilag kapott pendrive-ot a menetrögzítő. Vettem bele egy másikat. Az most megy. Közben filmet másolok a Tesla pendrive-ra és 40-50 MB/s-kel megy. Fene sem érti, miért nem akart menni a kocsiban (ex-FAT filerendszer, ahogy a Tesla kéri), pár hónapig ment...
-
Bujdy81
aktív tag
válasz Grillo #139056 üzenetére
Fontos tanács: Nem kell mindig igent mondani a gyereknek!
Szerdán, kihasználva, hogy téli szünet van, reggel 8-kor nekiálltunk és szétszedtük a panel lakásnak a fürdő blokkját. Ez egy olyan "doboz", amit egyben emeltek be, tehát alul van alja, azon két vasbeton gerenda, hogy merevítse a dobozt, 4-5 centis vasbeton falak, valamint ugyanolyan vastag vasbeton födém. 8-ra jött a konténer, négyen nekiugrottunk, délután négyre lent volt a kb. 4 m3 sitt a konténerben. Első emeleti lakás, szóval csak vödrözni kellett az ablakig, onnan csövön ment le a motyó. Ötre haza is értem és akkor kérdezi a lányom, hogy "ugye megyünk karate edzésre?" "persze!"
Szerencsére a hétfői másfél órás edzéssel ellentétben a szerdai két órás. Viszont jött egy olyan mester, aki régen nem volt, ezért az edzést vezénylő mester mondta, hogy "Mutassuk meg Ádámnak, milyen egy jó pörgős edzés!" Öntökönszúrás level végtelen! Hazaértem és nem voltam szarul. Mert annyira széthajtottam magam, hogy csak másnap jött elő az izomláz! Ma reggel is szinte bármit megadtam volna egy bidéért...
Szerk.: bocs, ez nem neked válasz, csak itt jutott eszembe, hogy megírjam.
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
őstag
válasz zetor2000 #139208 üzenetére
Kóstolás:
A mákos szerintem perfekt, nem túl édes, nem geil, de kellemesen lágy a töltelék.
A dióst elbsztam, száraz lett a töltelék, kicsit pereg. Tejel oké, ha nagyon nem megy, majd lesz diós gubaEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
-
Samott
addikt
válasz -igu- #139223 üzenetére
Én befejeztem, semmi értelme, csak a sirankozas megy, miközben a világ változik. Tok jó példák vannak a világban, és jönnek azok errefelé is. Ahogy eddig, ezután is be fogok számolni róla. Attól hogy páran hisztiznek miatta, meg nem fog megállni a fejlődés. Élni jobb lesz a városokban, autózni meg nehezebb. Ez a XXI. század, nem a 70-es evek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-igu-
addikt
válasz NauTiLUS_HUN #139222 üzenetére
Hát látod szemeddel magad is.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #139220 üzenetére
Ezzel nem is foglalkoztam, de majd eccer... Meg hát mi a kérdés?
Bulinegyed mellett föld alatt megy a forgalom és akad ott némi mambójambó alagút fronton ugye. Teteje meg szép zöld füves lesz. Úgy majdnem könnyű. Érdekes, németek is így kezdték, előbb voltak dolgok és feltételek. De ott sem tudom miképpen műxik viszont pár hete emlegettem, nahát biztos ezek várnak ránk így bezzegnyugat felől
És azt sem tudom, hogy ott is köpködik-e az autósokat aki egyedül ül a kocsiban, de Gtérkép szerint a kikötőbe be lehet menni, az már főnyeremény a hazai viszonylatokhoz képest. Árfekvését, zónát, támogatását nem tudjuk. Asszem ott kb. az a Kazinczy utca, ahova nem kevesen járnak trógerolni sem az éjszakába. Azt sem tudjuk.
Ráböktem egy véletlenszerű parkolóra a gótikus negyedben sétáló utca mellé, ott zárt parkolóházban 8 órás parkolás 10 Euró. Nem is olyan rossz. De most olvassak el ennyi apróbetűst? Erre írtam, ott kellene élni és látni, megfejteni az egészet. Viszont egész jó tájékoztó oldalak vannak, ez gyorsabban ment, mint idehaza és látszik, hogy a belvárost szórták meg vele. Bár ezek spanyolok, amilyen barom módon működött a kinti irodánk én azt is elképzelem ezekről meg az angolokról is, hogy csinálnak autóknak egy parkolóházat, aztán kitiltják belőle az autókat A 30 km-re lévő szomszéd falun azért meglepődtem, hogy az is 300ezres lakosságú. De még mindig csak böködünk a világba és mi derül ki belőle? Ezen az 1-2, valóban értelmezhető számon kívül.
Holnap gyárba megyek csak gyors fordulóra, dec 28 körül Jókai utca, jan 27-én rakpart, március 16 Jászai. Már fejből tudom a szopószorzós napokat. Dec 30at majd kilogisztikázom.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139218 üzenetére
The network length is 170 kilometres (106 mi), with 183 stations, as of November 2021.
Barcelona 1,6milliós város
ehhez kepest 12 metrovonala van es elerheto a varosbol metron a nemzetkozi repter is regota
par ev mulva mar nem csak 9-sen, hanem a 2-sen is, mert hat ott nem ulnek a seggukon nagyokat haluzgatva, hanem meg ezt is fejlesztik tovabb es tovabb...
az idei CM-n 15k resztvevo volt az "i bike budapest" szerint (+minden szentnek maga fele huz a keze....), az a varos lakossaganak 1%-t SEM teszi ki
irtam egy joval hosszabbat is, de visszatoroltem....több drón kell ;P
-
Samott
addikt
-
Jahno
veterán
válasz Samott #139209 üzenetére
Nem hoztál semmi hasonló példát, én olvastam német tanulmányt bezzegnyugatról, meg ismét 2 tök más kivitelű és mentalitású várost hasonlítottunk össze, miközben Londonban pont szoptam olyanokkal, hogy este 10kor minden is bezár, aztán alig jutsz haza. Tudom, itt is azt kellene :-D
-
zetor2000
őstag
válasz Samott #139211 üzenetére
Köszi...
Igazából a töltelék nem volt se túl nedves, se túl száraz, de ezek szerint mégis. Meg is szurkáltam, hogy gyöjjön ki a gőz, azt mégse.
A márványosságról annyit, hogy 2x lett tojássárgájával és 1x csak fehérjével átkenve. Lehet, melegebb volt a sütő, vagy sokáig nem néztem rá, azt elmúlt a márványossága, mert megsült a tojgli rendesen, nem tudom. Majd egyszercsak sikerülni fog. Ez az első saját bejgli, eddig mindig más csinálta, most ezt csak én.Amúgy meg ami nincs megrepedve, az bolti gagyi.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #139206 üzenetére
Franko, repedes ellen: tul nedves lehetett a toltelek, probald kevesebb folyadekkal legkozelebb. Es ha marvanyosabb kulsot szeretnel:
"A kialakított tészta felületét először simára kevert tojássárgájával kenjük meg, és langyos helyen érleljük. Ha a kenőanyag megszáradt, és a tészta felületén hajszálrepedések jelzik az élesztő lazító hatását, a sütemények felületét másodszorra tojásfehérjével kenjük meg. Ezután a süteményeket hűvös helyen, például hűtőszekrényben pihentetjük, míg a fehérjeréteg megszárad." Dr. Dunszt: Cukraszati ismeretek
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #139164 üzenetére
Ezert felesleges barmifele vitaba kezdeni veled. Valamire emlekszel, de a lenyeg elvesz, hiaba hoztam peldat barcelonabol vagy eppen londonbol, te nyilvan mar nem emlekszel ra. Csak a te igazsagod letezik. Mindegy, felesleges is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
őstag
válasz Sipi- #139207 üzenetére
Nincsen, én a klasszikus dolgokat szeretem. Még nem volt kóstolás, hogy kényelmesebben tudjam felvágni.
Szerintem én is viszek ide-oda, mert karácsony van, és senkinél nincs elég bejgliEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
Na, elkészültek:
2 diós, 2 mákos. A diósok kirepedtek nekem is, a mákosoknak mákjuk volt
Kóstolás lkicsit később, ha kihűlt rendesen.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
zetor2000
őstag
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #139184 üzenetére
füvet nyírni 2 hetente?
2 naponta!Utoljára tegnapelőtt vágtam, mondjuk remélem idén utoljára, így télen szerencsére elég ritkábban
szerk.: ahh látom blueboi is írta
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest