Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz mzso #57839 üzenetére

    Ha van még rá érvényes jótállás, akkor nem kell cipelned sehová.

    A termék meghibásodása esetén hívhatod a forgalmazót (kiskereskedelmi üzlet, ahol megvásároltad a készüléket, és amely egyetemlegesen felel a vele kötött fogyasztói szerződés keretében a garanciális jogaid biztosításáért) is, de a szervizt is. A lényeg, hogy a döntés a tiéd.

    Előbbi esetben az ügyintézési határidő kicsit hosszabb lehet. Ám az ügyintézéssel kapcsolatos minden teendőt a forgalmazó intézi.

    Hívhatod a számodra szimpatikus hivatalos szervizt is, de nagyon fontos információ, hogy bármelyiket is választod, a 10 kg-nál nehezebb tartós fogyasztási cikk szállításáról a hatályos jogszabály alapján nem Neked kell gondoskodnod:

    "6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
    (2) * Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik."

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák