Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz kóóó #88034 üzenetére

    Megpróbálhatod garanciális hibaként bejelenteni, de a szerviz válasza lehet, hogy ez lesz: - Nem rendeltetésszerű használat okozza a szagot.
    Ha ezt már a hibabejelentésedkor közli veled, akkor eldöntened, hogy kéred-e, hogy kijöjjön "fizetős javítás"-ba, de ha a helyszinen állapítja meg, akkor meglepetésként érhet a számla, amit kiállít.
    - - - -
    A kondenzáló egység kitisztítása tényleg elég nagy macera. Én is nagyon utálom! A hűtőben/fagyasztóban lévő cuccok ideiglenes elhelyezésében segíthet, ha van a közelben lakó barát/ismerős/szomszéd/rokon hűtőjében némi szabad hely, vagy ha tudsz szerezni egy kölcsön hűtőt az ismeretségi körödből.
    - - -
    Az én helyzetem szerencsés, mivel van egy kombihűtőm, plusz egy fagyasztószekrényem is, és a tesóm nagyon közel lakik. Amikor szükséges, akkor szabad hűtő/fagyasztókapacitással kölcsönösen kisegítjük egymást. Legutóbb -idén augusztusban- én segítettem ki.

Új hozzászólás Aktív témák