-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #213050 üzenetére
Átállítottam privátra, mert újabban valami idióta random zászlózza, jelenti mindenki tekeréseit a stravanak . Egyik haveromnak a profilját is törölték és nem volt backupja. Így csak a követőim látnak, akikben megbízok .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #213049 üzenetére
Persze lehet, hogy ha most apránként minden lefaragott kilót visszapakolnának már megérezném, de a kezdeti tapasztalható súlycsökkenés után (placebo, vagy sem) hamar elolvad ez az előny érzése és csak szokásosnak tűnik majd az akár 8 kilós vas is...kivétel persze ha versenyzel, vagy egyéb módon, de folyamatosan és pontosan monitorizálod a teljesítményed, mert akkor nyilvánvaló, hogy a kis gyorsulások is tettenérhetőek. Jó ez a méricskélős dolog, de van egy szint ahol nekem már az élvezet kárára megy, inkább a kíváncsiság hajt mintsem egyéb, ezért használom a pulzusövet is olyan ritkán...🤔
#213051jjeahh... zászlózza, jelenti mindenki tekeréseit...az mit jelent, megkérdőjelezi valódiságát? ...és hogyan kell menteni, hogy ne vesszen el ha meghekkelnek?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #213020 üzenetére
Akikkel ilyen balesetek történnek azok nagyon durva és elrontott eséseken vannak túl, amik minden következménye bőven túlmutat a gari témakörén.
Vajon mit kapott az a váz és az egész bringa, amikor sérült a becsapódásnál. Milyen magasról, milyen felületre és hány kg-os rider alatt történt? Ha nincs rajta a védő és a hajtás kapja akkor meg a középcsapágy háza repedt volna el a sendernek?Ha a valószínűséget nézzük akkor az egy elrettentő extrém eset elég szórványos kockázat az általad is megélt és ténylegesen elszenvedett kimondottan gyakori kárral szemben. Meg persze az se gond, ha a feltett védő gyengébb a váznál
Összességében mindenkinek maga dönti el, hogy számára és a bringázási tudása, stílusa szempontjából mi a nagyobb kockázat.A bashguard-tól eltérő téma: amikor vannak a váztörések és megy a mutogatás, hogy szar az xy gyártó ezen vagy azon váza, mert törik mint a ropi. Aztán az ügyintézés folyamán gyakran megvonják a garanciát, mert a bevizsgálás során kiderül milyen terhelést kapott. Eltörő karbon hátsó háromszög, vagy épp a tag befogatási pontok, azok csavarjainál. Ilyenkor gyakran kiderül, hogy a delikvens rendszeresen nagyon durván koppantotta fel a felfüggesztést, mert nagyon magasról landolt és ehhez képest puhára fújt hátsó taggal ment, vagy a művelethez túl puha (hétkönapra pont jó) spirárugóval és a beállított high speed compression se tudta már megfogni.
-
sebgutkopf
őstag
Ja kieg: az izzo-ra, sőt trail gépre én se tennék bashguard-ot, azok felhasználása nem arra való. Inkább a kemény enduro, dh ahol van létjogosultsága ennek a védelemnek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #213052 üzenetére
Én azóta is érzem, hogy könnyebb a bringa, de persze álmodozok egy 10kg alatti vasról . A legdurvább, amikor kíváncsiságból megemelem a haverok 14-15kg gépeit és rögtön elképzelem, mennyivel szarabb azokkal mászni. Vagy amikor dagonyázás után elkezdek mászni +2kg sárral a gumikon, az is sz*r érzés . A pulzusmérőm meg számomra egyik legfontosabb kütyüvé vált, ugyanakkor ha most tönkremenne, kipróbálnám, meg tudom-e szokni nélküle.
Elvileg a beállításokban a My Account részen a Download or Delete Your Account-al kell menteni, de nem mertem még kipróbálni, mert nem akarom véletlenül törölni a stravamat . Ha valamiért jelentenek vagy törölnék, visszamenőleg az idei tekeréseket visszapakolnám rá garmin connectről.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #213052 üzenetére
Akkor kell flagelni mikor azt látod hogy valaki 80-al lett első egy szegmensben, mert a barom úgy hagyta a gps-t miután beült a kocsiba. vagy szarul mér a telefonja és 20km-t nyíl egyenesen tesz meg 768km/h-val. De olyan is van hogy már a címben/leírásban elárulja hogy stéherezett kocsi mögött.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parkr #213056 üzenetére
Felénk vannak motorosok, e-bikeosok, akiket mindenki flagel és bosszúból ők is random mindenkit bezászlóznak. Na az ilyeneket szeretném elkerülni, gondolom ehhez elég, ha idegenek nem látják a profilomat, ahhoz nincs elég eszük, hogy szegmenseken megtaláljanak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #213057 üzenetére
Strava Wars, nem is hallottam még ilyenről
Az én tuti trükköm hogy konstans szarul megyek, nem kerülök be semmilyen listára, és így senki sem akar beflaggelniAmikor az ebike-ot próbáltam a Strava a végén rákérdezett hogy ez nem egy ebike ride volt-e. Szóval véletlenül nehéz ezeket elrontani szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz -=RelakS=- #213042 üzenetére
Vagy a biciklikacaj hiányzott neki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #213055 üzenetére
Próbáljam meg, hátha, és szóljak mi lett?
#213058zsocy...Az én tuti trükköm hogy konstans szarul megyek...😆 Ezek szerint eddig csak trükköztem volna?! 🤔🤭
#213056 parkr...csinál a Strava magától is hülyeségeket, van nekem is vagy 2 olyan KOM-om melyet az életben nem tudnék sem én, de sem más megcsinálni annyi idő alatt azon a szakaszon...de még e-bike-al is nehezen. (Nem csak a nálam 2x erősebb Zoliwrc-re verek ott köröket, de Dina Marcira is ) Gondoltam törlöm, vagy valami, de látom szorosan a nyomomban is van néhány jómadár, csupán másodpercekkel lemaradva.🤪
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz parkr #213056 üzenetére
valamelyik országútis strava csoportban láttam nemrég (Monor vagy pest megye már nem tudom) hogy a hölgyike görgőn 250km-ert tekert valami eléggé magas átlagon, (gondolom lelazitotta a csavarral a lendkereket a kerékről) gondolkodtam hogy flaggeljem de hagytam, had örüljön magának, meglesz a strava chellenge amik kb semmire se jók de ha neki dicsőség hát hajrá
de tuti van sok mód a csalásra, mivan ha kint spd szenzorom van,és átállítom az óra szoftverben kerékméretet sokkal nagyobbra?akkor ugya nagyobb sebességet fog mérni de vajon a segmenst-edzést akkor is az idő alapján fogja a strava értékelni,kiirni?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #213059 üzenetére
A sok kigyorsítás, gyakori megindulás ahol tényleg nagyon érzik minden pár 100 gramm, ha meg az a kerekeken van akkor leginkább.
#213062 flash-...hölgyeket nem bántunk. Amúgy pedig megzsarolhatnád kicsit, lássuk mennyit ér neki az a menet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz flash- #213062 üzenetére
Ha nagyobb kerékméretet adsz meg a sebesség szenzornak, akkor máris gyorsabban fogsz görgőzni. Pár éve volt egy srác, aki ezzel villogott valami csoportban, hogy 32-35-ös átlagokat görgőzött. A kinti tekerései meg mindig 22-25 körül voltak (outival).
Gondolom a direct drive-ot is félre lehet kalibrálni. Haveromnak az Elite az elején például kb 10-zel kevesebbet mutatott, aztán valami kalibrációt kellett csinálni és jó lett. Nyilván ezt is el lehet "rontani".Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gaben92
őstag
Na megvannak a gépek. Párom ment még pár kört és végül úgy döntött, hogy S-es lesz, viszont az csak a '22-es modellből volt ami viszont nem SLX hanem Deore cuccokkal van (kivéve a hátsó váltót ami XT mindkettőn), illetve az már tubeless Maxxis Ardent Race-ekkel jön Bontrager XR3 helyett.
Még a boltban pihizik mindkettő, szombaton megyünk értük csak mert egyrészt be kell szerezni mindent IS, másrészt nálunk még nagyon bőven tél van még vagy másfél-két hónapig szóval ráérünk.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #213053 üzenetére
Sajnos sokszor a gyártó jóindulatán múlik a gari, kollégámnak a nyeregcsőnél elrepedt a váz, visszadobták azzal, hogy túlhúzta, pedig soha nem volt túlhúzva. Van amikor meg jóindulatúak és olyan is átmegy ami nem egyértelmű. Szerencse is kell hozzá.
-
Gaben92
őstag
válasz zsocy #213067 üzenetére
Igen, neki X-Caliber 8 2022, nekem X-Caliber 9 2021. A Boost QR miatt kellett rajta gondolkodni egy kicsit, de ahogy jobban utána olvastam nem igazán parázom miatta, hogy nem fogok találni normális agyat
haamikor a gyári szétmegy.Nem fog neki feltűnni szerintem sem. Aztán amíg bírják addig bírják, ha meg bármit cserélni kell majd akkor már XT-re. Az mondjuk sanszos, hogy az MT200 nyergek hamarabb fognak lekerülni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
RexpecT
addikt
November végén ahogy megjött a görgő nyomattam egy short FTP test-et, 190W lett az eredménye.
Azóta majdnem 2000km-t sikerült az Elite Zumo + Triban RC500-ba pakolnom, illetve elkezdetem egy Stravas edzéstervet. Tegnap már 206W lett a short FTP test eredménye, úgyhogy sikerült fejlődni.Gaben92: Egészséggel
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz parandroid #213069 üzenetére
Képek majd jönnek természetesen, de nem tudom még mikor jutunk el egy rendes tekerésre. Hegyek nincsenek, inkább csak domb(ocskák) de szép helyek azért akadnak. A probléma ott van, hogy kb olyan 30-50cm hó áll az erdőkben jelenleg és tegnap este még hóvihar volt. Szóval nem biztos, hogy (újra)kezdőként jó ötlet lenne kimenni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz bardi #213072 üzenetére
Elől Formula DC-711, hátul Bontrager DCL-141Q van. Előbbiről annyit sikerült kideríteni, hogy a gyártó honlapja szerint csak 32 lyukas létezik, de a felni meg 28 küllős, utóbbiról meg annyit, hogy se egy képet, se egy adatlapot nem találok róla.
Szóval nem valószínű, hogy fogok csapágy cserével szórakozni ha oda keveredek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #213063 üzenetére
Akkore mar el is kezdtem nezegetni a karbon felniket.
Don't Tread On Me
-
gabro0
őstag
Korábban többen is kérdeztétek mi lett az Openmaps-el. Hát az ugyan megszűnt, de van folytatás [link].
-
bardi
aktív tag
válasz Gaben92 #213073 üzenetére
Ha nem érzed, hogy szükséged van másik kerékszettre, akkor pedig a csapágycsere a legegyszerűbb, kiütöd a régit, veszel bele egy jó minőségűt a helyi csapágyboltban, belerakod, és kész, nem kell kereket fűzni meg semmi hasonló. Arról úgyse lesz info sehol, hogy pontosan milyen csapágy van benne.
'92 Honda VFR 750
-
addikt
Hali!
Ki milyen telefontartót használ? Az ILYEN típusúak jól működnek? A lényeg, hogy jól tartsa a telefont földutakon is, és könnyen oldható legyen, de csak persze akkor, ha én akarom. Mindezt gumitokkal, illetve vízálló tokban is. Alapból nem akarom mindig vízálló tokba dugni, mert macerás a ki/be helyezés, meg használni sem a legjobb.
ILYET használtam eddig, de fel / leszálláskor már többször vertem le belőle a telefonjaim (az egyik egyszer egy sáros pocsolyában landolt) , nem tartja eléggé. Ha meg csutkára húzom, az a telefonnak nem használ.
Ha meg létezne olyan, ami telefonhoz is jó, meg afféle mini pénztárca 1-2 plasztikkártyának, maga lenne a csúcs, bár az megoldható olyan telefontokkal is.
Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
-
addikt
-
ZolkoW
őstag
válasz Gaben92 #213073 üzenetére
én már úgyis magamra vállaltam a vészmadarat, eddig épp egy Trek (Bonti) hátsó kerekemnél tapasztaltam egyedül, hogy milyen idegesítő tud lenni, ha az agy ritkán reteszel, azt sem tudtam előtte, mi az. Remélhetőleg a tietek nem ilyen lesz :) /nem emlékszem, fordulatonként mennyit kattant, pedig biztos megszámoltam akkor/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
quadlock.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #213080 üzenetére
A navigálás nem volt a kritériumok között. Nekem egy vízálló tokban van, amit most nem találok a deca oldalán, de ebben nem lesz vizes, lehet kezelni, és elfér mellé pénz vagy személyi is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bszg@
tag
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
Nekem van ilyen jellegű, és szerintem jól tart, látható és kezelhető a telefon.
Ettől függetlenül a kerékpár esztétikája miatt én is zsebben hordom, így aztán össze is tört az üveg hátlap, amikor elém jött egy gyerek Szentendre felé és hemperegtem. -
Gaben92
őstag
válasz ZolkoW #213081 üzenetére
Ahogy belefúrtam magam a Boost QR rejtelmeibe sok külföldi fórumon jött szembe, hogy emiatt keresnek új agyat. Emiatt is írtam korábban, hogy nem fogok csapágyat cserélni ha oda keveredek, hanem kap egy normális(abb) agyat aztán csókolom. Esetleg komplett kerékszett DT Swiss 240/350 Boost 148 valamelyikével + egy szett QR kupak a mostanit meg csapágy csere után eladom. Akárhogy is lesz, maximum addig maradnak amíg hozzájuk nem kell nyúlni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz Dark Archon #213080 üzenetére
Most itt én leszek a technosznob, de aki outdoor sportot csinál, annak legyen már követelmény egy telefonnál a vízállóság. Nem egy nagy dolog az manapság. Amúgy vagy 3 éve cseréltem le a hivatalosan nem vízálló telefonomat, de nekem az is többször szarrá ázott, vagy csöpögött az izzadtságtól futás közben, egyszer kádba is esett szegényem, sose lett semmi baja, a mai napig megy, szóval nem kell ezt túlparázni.
Másrészt személyes véleményem szerint telefon kormányra nem való, egy esés/leesés sokkal egészségtelenebb neki, mint egy megázás, tűző nap kinyírja az akkut (is), a navi meg pillanatok alatt szívja le az nullára, pláne nagy fényerőn.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #213083 üzenetére
Nekem mindig is csak úgy a zsebemben volt és bizony gyakran megizzadtam, a teló meg nem volt vízálló (legalábbis ez az utolsó P30lite nem az)...ugyanakkor semmi baja nem lett soha, pedig ezen már egy síző is átment a hóban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Dark Archon #213080 üzenetére
2013-tól a mezzsebbe hordom a telefonomat, kb. 4-5 évente cserélem, (évi 500óra felett tekerek )semmilyen kedvezőtlen elektronikai hatásról nem tudok beszámolni (Igaz csak rendes nevű telefonokat veszek)
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
én ezt már vagy 5 éve, sose volt gond, elején rá kell bikázni a kormányra aztán örökélet
túl vagyok pár túrán stabilan tartotta mindig a telefont terepen is.
[link]"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #213078 üzenetére
Én ilyet:
Ez egy Armor-X tartó, némi kínai GoPro cuccra felhekkelve.
Nem mondom, hogy jó, de nem találtam eddig jobbat.
Az ötlet maga jó ( és komplett rendszer ), az ára horror, ehhez képest pedig nézd meg a hidegen hengerelt korrózióálló acélból pótolt fület ( mondjuk ez már örök, mint róma ).
Van gyári bicajos tartójuk is, full műanyag, horror ár. Én úgy gondoltam, hogy az alu, az alu.
A tartó fejlesztése során korábban voltak ( alis ) műanyag elemek is benne, de egy idő után törtek, mint a ropi, még megvasalva is. Ezek után úgy gondoltam, nem bízom meg az Armor-X-es műanyagban sem.A papucs a telefontokon van ( van ilyen tokjuk, de a papucs külön is kapható ), azzal eddig nem volt gondom.
Az eldobásgátló funkciót a spirális kábel látja el, de eddig szerencsére sosem volt rá szükség.A tokból nem esik ki a telefon, és bizonyos fokú esővédelmet is ad. Ha nagyon zuhog, akkor pedig egyszerűen ráhúzok egy zippzáras polietilén tasakot ( erre a célra hordok mindig magammal ).
-
nagyúr
válasz andrisbandi #212958 üzenetére
Köszönöm a tippeket és a részletes leírást! A napokban "fogásváltással" teszteltem a különböző kormánymagasságokat, úgy tűnik, h egy 30-40 milliméterrel magasabb kormánnyal rendben leszek. A kinézett kormány 800 mm hosszú, szóval annak a hosszával lesz lehetőségem kísérletezgetni.
-
123xyz
tag
Sziasztok. Telefontartó mellé én még a zár témát dobnám be
Összefoglalót persze átolvastam, és láttam is, hogy az Abus Bordo elvileg ajánlott, ha mérsékelt tömegű, de azért relatíve biztonságos megoldást szeretnék. Ki is néztem egy 5700-ast, egész pontosan ezt: ABUS BORDO UGRIP 5700/80 SH, bolttól függően 20-25 k körüli az ára. Ugyanakkor keresgélés közben szembejött a zártörő videó: [382] Abus Bordo 5700 Bike Lock Picked and Bypassed - YouTube
Na most az, hogy egy kis lapos vacakkal fél perc alatt felfeszítik oldalról, az epic fail
Tudnátok ajánlani valami olyan zárat, ami viszonylag könnyű (nem akarok nehéz láncot), maximum 20-25k körüli az ára, és aminél nincs ilyen jellegű amatőr tervezési hiba? -
nagyúr
válasz parandroid #213086 üzenetére
+1. Vízállóság már "alap", illetve egy okostelefont szerintem sem szerencsés a bringa kormányára rögzíteni. 8-10 éve én is próbálkoztam egy kormányra szerelhető okostelefon tartóval, de pár óra használat után kukázva lett.
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz bulikavagyok #213091 üzenetére
Ezeknél a dupla vagy triple butted eljárással készült kormányoknál nem túl sok játéktér van a méretre szabhatósággal, pár centiről van szó. A 800-asból szerintem nem tudsz pl. 700-ast csinálni. Mielőtt megrendeled, ellenőrizd le, hogy mennyit lehet belőle vágni, nehogy túl széles legyen a végeredmény.
-
zsocy
őstag
válasz 123xyz #213092 üzenetére
Óvatosan ezekkel a videókkal, LockPickingLawyer a világ összes zárát felnyitotta már. Azért a borsodi csibészek nem ezen a szinten mozognak. Tegyél rá két zárat és máris elriasztottad a lopók 90%-át, amúgy is ajánlott mondjuk egy Kryptonite sodrony a kerekek köré.
Nincs olyan amit nem lehet elvinni, a nagyflex mindent nyit, a kérdés hogy a tiédet választják a zsákmányok közül vagy sem. Ha megnehezíted a dolgukat lehet mást keresnek, ennyit tehetsz, meg hogy az értékes cuccot nem az utcán tartod. -
nagyúr
-
-
flash-
veterán
válasz 123xyz #213092 üzenetére
pár lakat teszt itthonról:
[link]
[link]
[link]számomra az következtetés hogy hosszabb időre sehol sem szabad hagyni a kerékpárt mert kifigyelik,levágják,elviszik.(ahogy a lopott kerékpár facebook csoportokat nézem 99% ban 'zárt' lépcsőházakból, pincékből,társasházak tárolóiból viszik el a bringákat.
rövidebb időre,egy rövidebb boltba tartozkodás idejére a jobb féle u lakat véd-védhet,mert videó szerint 5 perc azért kell hogy elvágják((totalcarosoknak kellett hozzá idő de tomcatnek nem sok szóval szerszámfüggő is,azt nem tudom hogy tomcat féle szerszám olyan hány embernek van,valószinü ritkább)), de helyzettől függ, egy tesconál kisebb az esély hogy valaki akkus flexxel vagy egy jobb minőségű betonacélvágóval csapszegvágóval nappal,olyan időszakban ahol a bringatárolónál nagyobb a forgalom, nekimegy a lakatnak nyilván láttunk ilyet is már de nem tartom valószinűnek meg mondjuk környékfüggő lehet bp 1-2 "szennyezett" helyén ez is előfordul.
Én pl kisvárosi tescoba szoktam menni kerékpárral ha 1-2 dolog kell, nem a bringatárolóhoz lakatolom hanem a bevásárlókocsik melletti csőkorláthoz.
Ha pedig csak a klasszikus keréktartós biciklitároló van, ott se kell megijedni, hajtókarnál rá kell tenni a vázat és az alsócsövet szépen oda lehet rögzíteni, még két bringát is a kis abus u40 u lakattal szoktam rögzíteni ilyenkor a két bringa láncvilláját hozzá[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz 123xyz #213092 üzenetére
U lakat+ hurok kábel
ebikeJópár éve a gránit plus 540 + 2 méteres kobra volt akcióban.
Évi párszor szoktam drága bringát otthagyni vele. Csak jó környéken, végső esetben.
(Hátiban hurcolom, van súlya.)A jobb zárakat kézi erővel nem lehet leszedni. Akkus flexxel meg bármelyiket lekapják.
Gyenge pont még, h mihez tudod lezárni. Pl lámpa oszlopot nem valószínű, h kivágnak. De egy fa korlátot, vagy vékony csövecsékét simán.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
őstag
válasz 123xyz #213092 üzenetére
SoldSecure Gold sokat segít a döntésben, de ha az ultimate megoldás kell, akkor Kryptonite [link]
bármi nyitható egyébként, vagy zárfésüléssel vagy erővel, de mióta 10 ezer egy akkus flex a Lidl-ben, igazából nincs semmi sem biztonságban
ha U lakatot keresel, akkor olyat válassz, ami mindkét oldalon 6szög alakú, így mindkét szárat el kell vágni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell