Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz gergo5991 #19024 üzenetére

    A lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a
    sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
    neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.

    Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves,
    "biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
    de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
    szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
    nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...

    Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést
    összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
    nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.

    Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát
    kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
    van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel.:W

    Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy
    mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
    az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
    olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
    mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
    azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
    is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.

    Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából
    annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
    Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk.:R
    És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni.:D

    Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és
    abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
    elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
    sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
    a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
    Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert.:K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák