Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Tomi13 #19248 üzenetére
Ez nem az akksi állapotáról készült; másik képernyőképet kérj (Battery fül), ahol látszanak a cellák külön is, és az is, h hányszor volt töltve.
Ez a 65% azt mutatja éppen mennyire van töltve.
Az a 101km összesen aüit mentek vele? Ez uj roller?500 töltési ciklus után kezd merülni a kapacitás.
És 10-15ezer km a tervezett élettartam pl motorrra.Példa:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #19250 üzenetére
A gyári ajánlott érték 50-60 psi között van azért fújtam maxra, hátha kevésbé durran ki. Lehet akkor visszaveszem olyan 52-55-re. (Azért psi-be számolok mert így adta meg a gyár és az 1s-t még lusta voltam átállítani bárra. )
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #19243 üzenetére
Mindent lehet, csak kérdés érdemes-e? Az egyik legstabilabb roller a Wolf,
aztán arra is ajánlanak kormánylengéscsillapítót, ha 60 fölött használod.
Nekem az FLJ 45-nél teljesen stabil volt, remélem meg is marad... 60 alatt:
fölötte én nem fogok menni soha... Ha berugózásnál változik a villaszög,
úgy tudom visszahat a kormányra (így hajlamosabb lehet az instabilitásra).Értem én, hogy miért mondod, hiszen az M4 törik. Meg a dupla rugós is...
Mindazonáltal a Sharkset esetében kettő darab csavaron áll vagy bukik az
egész első felfüggesztés: nem lennék benne biztos, hogy biztonságosabb,
főleg nagy sebességnél. Ha nem is törik, elég beszitálnia, és lehet firkálni...
Legutóbb is volt fent eladó G30 FB-n Sharksettel, és már képről full görbe
volt a rugó benne. Nem tudom mit csinálhattak vele, de nem győzött meg!Ha wolfosítani lehetne az elejét kovácsoltvas villasaruval, akkor csinálnám.
És itt jön be a képbe, hogy eleve jó rollert kell venni utána finomítani rajta:
minden elektronikus alkatrész viszonylag könnyen cserélhető, maga a váz,
ami probléma, és amit nem lehet magában beszerezni. Nekem is azért lett
ez az FLJ, mert akku nélkül olcsón hozzájutottam... Az S1-hez képest meg
fényévekkel jobb volt, az nem kérdés. Annak ellenére, hogy igénytelen sz.r
a hátsó felfüggesztése, meg csillapítás nélküli az gyári első rugózása.Szerk: ha úgy tetszik, már kezdtem vele valamit, hidraulikus villát kapott...
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Tomi13 #19248 üzenetére
Ha hinni lehet a 101 km megtett távnak, akkor rendkívül keveset mentek vele! Sikerüljön elképzelni mennyire keveset, gyakorlatilag 3 teljes töltéssel megtehető távolságot. Jó hír, hogy akkor valószínűleg szerkezetileg is makulátlan állapotban van még, és nem egy 150 kg-os ember ugratott vele hónapokon keresztül.
A Battery fülön vannak az akkumulátorra vonatkozó értékek.
Ott láthatod a teljes töltési ciklusok számát, illetve ami még érdekes adat lehet, hogy a leginkább gyenge cellacsoport mennyire lóg ki lefelé a többiek közül. (Hiába küldene róla képet, ha nem volt folyamatosan használva, akkor teljesen megtévesztő értéket kaphatnál. A régóta álló, lassan merülő akkuk más képet mutathatnak, mint terhelés hatására lemerülő állapotban.)A problémát inkább a helytelen tartásból (feltöltetlen állapotban lévő tárolástól) öregedhetett volna meg az akku. Ezek az akkumulátorok évente 1-3%-ot öregednek, ennyivel lesz kisebb a hatótáv. És erre jön rá az elhasználódás.
Az imént olvastam itt egy jó nagy hülyeséget: "500 töltési ciklus után kezd merülni a kapacitás."
Helyette az az igazság, hogy ezeknél a korai rollereknél a gyártó a dokumentációjában azt ígérte, hogy 500 teljes töltési ciklus után is még legalább 70%-os hatótávra lesz képes. (Nem azt, hogy csak utána kezd lemerülni. Ez azért egész mást jelentene.) A kapacitás csökkenés azonnal elkezdődik, ha használod, ha nem.Az újabbaknál már 80%-so értéket ígérnek 500 teljes töltésre. Vagy ennyit javultak az akkuk, ennyit finomodott a töltés vezérlés, ennyire jól teljesítettek az akkuk, ennyivel bátrabbak a marketingesek, nem tudni. Talán mindegyik együtt.
Egy korábbi hozzászólásban írtam, hogy a tiédhez hasonló első generációs modelleknél volt probléma a kormányszárral. Magyarországra 34 db került belőle, lehet ez is közötte van. "Az érintett sorozatszámok (S/N) a következők: 21074/00000316 - 21074/00015107 és 16133/00541209 - 16133/00544518."
-
addikt
válasz INGJOKE #19252 üzenetére
A gyári érték a kézikönyvben 3-3.5bar.
Persze testsúlytól függően ez változhat.A 4-5baron, (vagy akár 6-on) használt roller az jó, mert nagyobb a hatótáv, nehezebben lesz defektes, de minden rezdülést átad az útról (nemcsak az utasnak, hanem az elektronikai áramköri elemek forrasztásainak is) kanyarokban a tapadás (bedöntve) nem valami megbízható.
A belsőt 2-2.2bar környékén kezdi kidörzsölni a külső gumi, szóval attól azért nem kell tartani, h ha nem 4 bar fölé fújjuk a kereket, akkor mindenképpen ártunk neki.
De próbáld csak ki 3baron mennyivel másabb ugyanazon az állandó útvonalon az úthibákon átmenni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #19254 üzenetére
Köszi, ennyire részletesen már nem emlékeztem rá.
Most már megjegyeztem.Mondjuk továbbra is az a véleményem erről, h pont ezért kell nagyobb akksival venni a rollert. (pl Mi 3 helyett Pro 2)
Ha pár év múlva már érezhetően kisebb a kapacitása az akksinak, még mindig bőven elérni vele mindenhova, miközben egy kisebb hatótávú roller már lehet pont kevés lesz ha elkezd érdemben csökkenni az akku kapacitása.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #19255 üzenetére
Köszi a héten megnézem majd. 67,5-68 kg vagyok plusz cuccok úgy már becsúszok 70 fölé. Megnézem a 45 elől 55 hátult. Ezt se tudtam, hogy elől hátul más az érték.
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #19256 üzenetére
"pl Mi 3 helyett Pro 2)"
A példa nem igazán jó.
M365 helyet M365 pro, vagy 1S helyett Pro 2.
A Pro2 és Mi 3 más generáció, a Mi 3 már egy Navee által továbbfejlesztett változat, ami új előnyöket hozott.Az érvelést pedig nem tartom életszerűnek. Megközelítőleg 20%-os hatótáv vesztéshez kb. 10-12.000 km-t kellene megtenni a rollerral. Személytől függően 5-10 év kell ehhez, de 10-12.000 km megtétele után már valószínűleg nem az lesz a roller legnagyobb problémája, hogy 20%-ot csökkent a hatótáv.
M365 és 1S modell elvi hatótávja 30 km, számoljunk inkább gyakorlati 20 km hatótávval, amiből sok-sok év után lesz 16 km. Ha napi szinten valakinek ekkora távot kell megtennie egy töltéssel és nem a Pro-t választotta, akkor már vásárláskor el lett cseszve az egész. Munkahelyváltással, költözéssel, stb. könnyebb kiszaladni a hatótáv sugarából, mint az akku öregedéssel.
De 10.000 km után egy roller bőven kiszolgálta az árát, teljesen megérett már ahhoz, hogy a tulajdonos új gépet vegyen magának. Egy sok generációval újabb példányt. -
addikt
-
hakos1987
őstag
Sziasztok!
Segítsetek szeretném kérni, az alábbi paraméterek szerint keresek rollert:
- min 30km/h
- 30 fokos lejtőn fel tudjon menni
- lehetőleg széles legyen és rossz minőségű burkolaton is tudjon közlekedni, azaz inkább terep roller
- ha belefér, dual motoros legyen
- max 400e Ft-os keretLétezik ilyen?!
Ami a keresésem során a leginkább közel állt, az a Kugoo G-booster. Véleményetek erről?
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
generatoros
tag
válasz PociAti #19254 üzenetére
szerintem a kapacitás az nem merül le. a kapacitás magyarúl a tárolóképesség az adott ez egy viszonyszám csak az elméletben és addig létezik amig az akku új. ez azt jelenti, hogy a használat és az idő múlásával kissebb lesz a kapacitás, tehát egyre kevesebb energiát képes tárolni, de ez nem lemerülés. A lemerűlés az a töltöttséghez kapcsolódó fogalom. amikor a feltöltött akku, állásában vagy a használat során egyre kevesebb energiával rendelkezik , ezt nevezzük lemerülésnek.remélem jól értelmezem ezeket a szavakat, fogalmakat.
-
hakos1987
őstag
válasz Peaceliker #19261 üzenetére
köszi, most nagyon gondolkodóba ejtettél Gondolom a dual-ra gondolsz, mert van fent egy sima mantis 10 is 450-ért.
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
generatoros
tag
válasz hakos1987 #19260 üzenetére
Lehet belesülök a mondókámba. Hol van 30°-fokos lejtő mo.-on .Ez 33%-ot jelent, tehát 100 méteren 33 méter szintkülönbséget. Ha kinézek az ablakomon a szemközti ház ami kb 150 m-re van 5 emeletes a4,2 méter +10m tetőgerinc , ez csak 31 méter, ha meghúzom a képzeletbeli átlót az igen brutálisnak látszik, alig hiszem hogy e rollerrel 7-800 w alatt ez leküzdhető. lehet rosszul emlékszem , de kirándulásaim idején már a12% is jelőlve van a kresz táblákon és én még 20 %-osat sem láttam. ezt most nem okoskodásból írtam inkább csak egy kérdés, hogy jók azok a számok amiket a gyártok a roller adatlapokon feltüntetnek? olvastan már extrém 45 fokról is .
-
Reggie0
félisten
válasz generatoros #19264 üzenetére
Budakeszi erdoben lattam ilyen atjarokat a turistauton.
-
őstag
válasz generatoros #19264 üzenetére
Budán vannak annál nagyobb százalékos táblák is. Elég, ha olyan helyen lakik. Mondjuk rollerből oda már komoly gép kell...
Sőt, ez már autónál sem mindegy. Főleg télen.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
dzsidzsas
aktív tag
-
hakos1987
őstag
válasz generatoros #19264 üzenetére
Valahol jogos, amit mondasz... Van egy kiskertünk, ahova egy hosszú, meredek domboldalon lehet feljutni. Lehet nincs 30 fokos, vagy százalékos, de biztosra mennék (bár lehet hiába van 1-2 rolleren amúgy is feltüntetve)
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
Tomi13
aktív tag
Thuderzolee, PociAti: Köszönöm a segítséget az aksival kapcsolatban. Sajnos mire kértem volna tőle képet a battery részről megvették a rollert.
Na mindegy, nézelődőm tovább.. -
Tomi13
aktív tag
Most néztem, DHgate-en a Ninebot G30P és a Inmotion SCV S1 is ugyanannyiba (237k) kerül.
-
addikt
-
Tomi13
aktív tag
válasz Thunderzolee #19276 üzenetére
Melyik a jobb vétel?
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #18715 üzenetére
Így is mondhatjuk... 4 mp félig behúzott fék, 250 °C fölötti csúcs.
Gyorsan visszahűl, de amikor felszáll a füst, biztosan nem hideg.
Terhelés az akkun 30A körül 1900W. Ha a motor hatásfokát le is
számítjuk belőle, akkor is ~1500W-ot fékez. (4 mp alatt az 6 kJ.)Nagyjából 32 km/h-ról való állóra fékezés, 150 kilót feltételezve.
(És csak az egyik fék használatával, e-féket kizárva: érdekes...)Szerk: előtte is meg volt már járatva, nem nulláról melegedett.
Amúgy ez nem egy hatalmas fékezés, nyilván bírnia kell, de elég
szépen melegszik közben. És bizony felszállt a füst, bár a videón
épp nem látszik, mert inkább a hőkamera képe dominál.
(Amikor fék teszteltem, kb. 0.4g-vel lassultam két fékkel + e-fék,
ehhez képest 0.2g az harmatos. De hosszú távon megpörkölné.)[ Szerkesztve ]
-
DGery
aktív tag
válasz Thunderzolee #19229 üzenetére
Én ilyen megfontolásból vettem egy időzítőt.
Hazaérek az általában megszokott időben, roller automatikusan bedug, de a töltés kezdete egy jóval későbbiidőpontra van beállítva, így van ideje átmelegedni
Tudom, a Te esetedben egyik hét így, másikon pedig úgy ami kicsit plusz macera, de még mindég jobb, mint egy nem feltöltött rollerby DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi13 #19277 üzenetére
Jó kérdés.
Az Inmotion S1 csak 30-al tud menni, és nem lehet mókolni.A G30P is 30-al megy, de lehet módosítani rajta.
A lengéscsillapító az egyiknél van, másikhoz max venni lehet sok pénzért pluszban.
Mindegyik nehéz, nagy, bér roller méretű.
Az Inmotionból létezik S1F verzió, ami 40-el is tud menni, de azokat meg nem lehet ennyiért megvenni. :/
Nekem Inmotion is van, szeretem, jó roller, de sajna csak 30-al megy. Arra várok, h valahogy meg lehessen oldani a sebesség feloldását.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Tomi13
aktív tag
válasz Thunderzolee #19281 üzenetére
A 30km / órával meg tudnék barátkozni, inkább ami nálam az Immotion ellen szól az a hiányzó szerviz háttér illetve az amazon-os értékelések, ahol sok hibás darabról számolnak be a vásárlók. Sokan arra panaszkodnak, hogy több hét alatt sem válaszolnak a kérdéseikre / bejelentett problémáikra, így a garanciális ügyintézés nagyon neccesnek tűnik.
Szívem szerint az Inmotiont vásárolnám meg, mert szimpatikusabb a nagyobb hatótáv illetve a normálisabb felfüggesztés.
Eszem szerint pedig a G30P-t, mert mindenhol elégedettek vele illetve a szervizzel is a felhasználók és ha úgy alakul, hogy mégsem jön be a rollerezés könnyebb eladni.
Pedig ellene szól a kisebb hatótáv, gyengébb teljesítmény meg hogy egy újabb vagyont kellene rákölteni ha normális lengéscsillapítást szeretne az ember. -
PociAti
senior tag
Én is pont hasonlót akartam javasolni.
Mechanikus időzítő a legolcsóbb (4000 Ft alatt megkapható).
Okos konnektort vettem magamnak időzítőnek (BlitzWolf BW-SHP6, kb. 3200 Ft-ba került 2 éve, most hazai kereskedőnél a duplája). Fogyasztást is mér, illetve a wifi miatt telefonommal bárhonnan el tudom érni, és szabályokat lehet megadni neki. (Munkatárs így állított be a gyerekeknek a nappaliban TV nézési szabályt.)
Sokak számára közel tökéletes megoldás lehet az előre definiált szabály szerinti működés. Töltési időtől függően pl. hajnal 4 és reggel 7 óra között lenne bekapcsolt állapotban az adott konnektor. Így ha rá van dugva a roller, akkor feltölti (valamint előmelegíti az akkut).
Ilyen ismétlődő szabály a hagyományos, wi-fi nélküli "időzítős konnektoroknak" is meg lehet adni, 5200 Ft körül indul az áruk. Van aki kávéfőzőt köt ilyen konnektorra, mi korábbi munkahelyen egy gépet kötöttünk rá, amely minden hétköznap műszak kezdés előtt másfél órával elindult és előmelegítette magát.És akár igazán intelligens szabályokat is ki lehet találni mondjuk IFTT segítségével. Pl. ha 50% alatt van, csak akkor kapcsoljon be a konnektor, és logolja a töltéseket.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #19284 üzenetére
Egyrészt túl nagy a tempó, másrészt egyáltalán nem tart balra, miközben jobbról
bármikor kiléphet valaki így (számítania kellett volna rá), harmadrészt se fékezés,
se kitérési kísérlet nem látszik a gázolás előtt. Szomorú eset. A 20 mph ha igaz,
az baromi sok járdán... 32 km/h: járdára a 25 is sok (amit az összes pálcika tud).A fentiek mindegyike kellett a balesethez. Ha lassabban megy, fékkészenlétben,
és balra tartva, majd reagálva ~1 mp-en belül a jobbról érkező gyalogosra semmi
gubanc nem történik: van az a helyzet, amikor takarásból lép az ember elég már
féktávolságon belül egy gyalogos, és nincs mit tenni, de a járda elvileg a gyalogé.
(És ha 5 mph-val ütköznek, akkor valószínűleg nem ekkora a becsapódás ereje.)Szerk: hasonló súlyosságú balesetet elszenvedhetett volna az úttesten a parkoló
autókhoz közel hajtva, ha rányitanak egy ajtót: akkor ő lenne az áldozat. Viszont
mindkét esetben közös lenne, hogy ésszel kell közlekedni, potenciális veszélyek
elkerülésével, és nem mondjuk zenét hallgatva, telefont nyomkodva,tempomattal.Autósok rendszerint szoktak ilyet: a sávtartás sincs meg olyankor, ill. annak lesz
a vége egy fékezés nélküli beledurranás a megálló sorba... Sőt, párszor motorost
is láttam, hogy egyik kezében a telefon, a másikkal meg "vezet". Nem is értem...
(A fő gond a figyelem hiánya ill. ha avatkozni kéne, nem éri el a kezelőszerveket.)[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #19284 üzenetére
Ja, csak ott nem mehetnek az uton, csak a jardan. Nem vedeni akarom, de az sem normalis, hogy csak a jardan mehetnek.
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #19286 üzenetére
Ha ez így van, akkor ott 5 mph limites rollereket szabadna csak árulni:
valószínűleg nem egységes ott sem a történet... Gyors rákereséssel pl.
NSW államban a magántulajdonú e-roller használata teljesen illegális:
se úton, se járdán, se bringagyalogon, se bicikliúton, sehol. Ez van...
Bérrollerrel kísérleteznek 2022 júliusa óta: kötelező sisak, inni tilos stb.
És hát a büntetési tételek is megérnek egy misét. 20 km/h fölött $120.
Utast viszel: $120. Járdázol: $120. Nem használsz bukósisakot: $362
Kíváncsi lennék, ha egy átlagos éjszakai Lime-ost megfognának, ezen
szabályok mentén már le is ültetnék, vagy megvágnák 200KHUF-ra.ESG-n van jó összefoglaló a témában (ha bárki ott szeretne rollerezni).
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz DigitXT #19287 üzenetére
kihalt utakról híres kengurubaszókhoz pont ilyen szigor kell
https://www.youtube.com/watch?v=9lzvISNf7i4 [link]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
gergo5991
őstag
[link] vezess.hu cikk, unió szerint 30,5cm átmérőjü kerék kellene, az 12 inch.. érdekes hogy egyedül a dualtron cityben van 15 inches kerék asszem, más rollerek meg 11 inchesek
nem lenne rossz főleg biztonságilag ha átálnának a gyártók is 12 inchre mit szóltok? -
Reggie0
félisten
válasz gergo5991 #19289 üzenetére
Akkora lesz, hogy mar kerekparozni is lehet azzal a lendulettel. Az ertelmet veszti az egesz. Arra meg a bukosisak sem kotelezo.
Inkabb arra hoznanak torvenyt, hogy katyuba hajtasos baleset eseten automatikusan az ut fenntartoja a felelos. Rogtok megjavulnanak az utak...
[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz gergo5991 #19289 üzenetére
érdekes hogy a föld úton jobb menni mint a kátyús városi betonon kinek a hibája, hogy nem biztonságos a 10inch-es kerék jól megy nekik a felelősség tologatás
a bukó sisak meg nem fog megvédeni a súlyos agyrázkódástól és a nyaktöréstől egy hamis biztonság érzet
NÉZZÉTEK MEG WILL SMITH SérülésDr. Bennet Omalu
Dióhéjban aki lusta lenne megnézni: Az NFL bekamuzta hosszú ideje hogy a védőfelszerelések védenek az agyrázkódástól de te nem leszel ettől egy viharmadár aki 100KM/h órával képes belecsapódni a vízbe amitől semmi baja nincsen és ezt nap mint nap képes megtenni úgy hogy agyát nyelvével körbe öleli így védve azt az erős rázkódástól.
"A téma azonban, amelyet a versenyekből százmilliókat kaszáló NFL (amerikai fociliga) megpróbál elhallgatni, szószólóit pedig elhallgattatni, aktuálisabb, mint valaha. Az észak-karolinai egyetem sportsérülésekkel foglalkozó kutatóközpontjának jelentése szerint 2015-ben 19 diák halálát okozta a gyilkos játék. "12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz BerserkGuts #19292 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=1Cp1n_vPvYY [link]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19292 üzenetére
Nyaktöréstől valóban nem véd, és valóban lehet agyrázkódást is
szenvedni a fej beverésétől, de belegondoltál már milyen kisebb
ütések érhetik a fejet, amitől koponyasérülést szenvedhetsz? Tök
vicces lehet a fél fogsorodat újjá építeni... vagy amikor az álladat
több darabból kell összerakni. Nem egy hír volt, hogy szimplán a
földre eső ember fejét beverve meghalt. Inkább az agyrázkódás!Hamis biztonságérzetet, max. annak jelenthet, aki akkora kretén,
hogy azt hiszi, sisakban lefejelhet bármit, túléli... Hát nem: ésszel
kell közlekedni, az az aktív biztonság. Amikor meg baj van, akkor
számít, hogy egy esés milyen súlyos következményekkel jár majd.De amúgy lehetne érvelni a sisak ellen, csak rohadtul nem azzal,
hogy az amerikaifocisták agyrázkódást szenvedtek a meccseken.
Próbálj meg motorkerékpárra (!) ülni sisak nélkül. Ki fog szedni a
rendőr a forgalomból se perc alatt. Nálunk ez a szabály... Mások,
máshol meg megtehették, hogy sisak nélkül haljanak szörnyet...
(És igen, attól, hogy szerencsétlen esetben a sisak ellenére is az
ember zsákba kerül, nem jelenti, hogy minden esetben így lesz.)Szerk: ennyi erővel lehetne mondani, hogy "minek az ABS", mert
csak hamis biztonságérzetet ad a sofőrnek, hogy mindig megáll.
Pedig nem. Ha valaki fullban nyomja a kretént, azzal nehéz.[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
Biciklis sisak hogy véd fog és áll törés esetén
Normafa kápolna esetleg mond valamit?
Gyakran jártam oda is meg downhill dirtjump elég sokszor estem keltem volt már minden válficam, törés is és pont a sisak nem hiányzik főleg amiről te beszélsz de ha nem hiszed járj utánna hogy fogsz tigris bukfencet dobni benne próbáld ki.Élső villa ketté tört betonon egy nagyobb letörésnél amiről le ugrattam ha rajtam lett volna biztos hogy nyaktörést kapok.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
polo493
tag
válasz BerserkGuts #19295 üzenetére
Semmi értelme a sisak vitának mindenki saját felelősségére hordja vagy sem ,ha meghal az csak az ő felelőssége,döntése legyen ,ennyi.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19295 üzenetére
Úgy, hogy létezik úgy nevezett full face biciklis sisak is, jó reggelt...
Rettentően érdekfeszítő ez az érvelés, hogy downhill közben zavar
a sisak. Hiszen pont ezeken a biciklistákon látható mindig full face!
Kötelezővé senki nem tette nekik, józan paraszti ésszel hordják...Ui: mindenkinek szíve joga kiválasztódni, a fejét szétverve egy fán,
de csak azért, mert a válltörés mellett nem basztad be a fejedet is,
még nem biztos, hogy az a hülye, aki ezt az élményt kihagyná.Azt az anekdotikus érvelést meg hagyjuk, hogy pofára esés közben
a sisak miatt tört volna ki a nyakad. Hogyne. Autóból is van, hogy a
kirepülő utas éli túl egyedül a kasztni palacsintává zúzódását... csak
hát ez talán az esetek egy ezrelékében történik így, a maradék meg
azzal végződik, hogy az öv megvédte volna: sajnos nem használta... -
PociAti
senior tag
válasz polo493 #19296 üzenetére
A sisak hordása, illetve annak kötelezővé tétele messze nem arról szól, hogy fejsérülést okozó balesetnél melyik esetben járna jobban az illető.
Ahol kötelezővé teszik a sisak viselését, ott látványosan visszaesik az eszközt használók száma. A nekik szánt utakat nyugodtabb szívvel el lehet hanyagolni, mivel alig lesz aki használja, de ami fontosabb, aki teheti, az visszaül az autóba. Ahol szűk látókörűen erőltették a sisak hordását, ott megnőtt a megtett km-ekre kivetített balesetek száma.
-
BerserkGuts
őstag
Aha és melyik sisakról is van szó
[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
Hát pont hogy sose használt semmit mert nem fejjel akarok neki menni semminek meg nem arra tervezték a tested jó reggelt kár ezzel nyugtatnod magad hogy majd akkora erőnél amikor számít védeni fog pont ugyan úgy meghalsz.
Kisebb esetben fog hasznos lenne nyilván kalapáccsal oda csapnak vagy felcsapódsz a kocsi háztetőjére kelleni fog.
Szóval kocsik között az úton mész vegyed fel nem erről beszéltem.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás