Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Tomi881 #19694 üzenetére
Ha a hazai árát nézem a G30-nak, akkor ~400ezerért az F65 nem sokkal több már, de legalább erősebb a motorja, 48V-os,
szélesebb a trepnije, és beépített irányjelzők is vannak rajta.
Ez utóbbi egy nagyon jó dolog, ezt hiányoltam a Pro 4-ről is, h igazából a nagyobb méreten kívül semmit se tettek hozzá a pálcikaroller státuszhoz, pedig a helyzetjelzők szerintem nagyban hozzájrulnának a rollerek elleni közutálat csökkenéséhez.Van ahol nincs bicikliút, úton kell haladni, és ott nagyon jól jönne, ha lehetne indexelni, látná a forgalom többi résztvevője, h mégis mit tervez a rolleres.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #19699 üzenetére
Dh gate-et neztem, amikor ajanlottad, igen 80 euro lenne a kulonbseg.( Gorogorszagba kicsit dragabb a szallitas) Amin gondolkodok, hogy ha itt vennem es valami garis baja lenne, akkor peldaul az egyik elado cegig csak el kell tolnom es intezodik magatol, ahogy a xiaomi lite-vel is, nincs panaszom. Ha kulfoldrol rendelnem, ez gondolom bonyolultabbul mukodne, foleg idoben. A masik, meg a turelmetlensegem, ahogy megkapom a penzt a masikbol , elrohanok az uzletbe, kiperkalom es mar pattanhatok is ra, nem kell azon filozni, hogy hanyat kell meg aludni mire megjon
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Thunderzolee #19700 üzenetére
kedvencem mikor a rolleros csoportban +300k-val drágábban árulnak egy (2000km-el) magyarországi webshopról is rendelhető rollert,..aztán 1 év után is megy a rinya hogy a kutya se veszi..
a namis külföldi csoportban is beoltottak egy magyart ( asszem pécsi) mert 2m huf-ért akarta adni a 32ah-s namiját mikor 1,3m ért kapni 40ah-sat aliról..csak akkor fogta fel a dolgokat mikor már 50. ember küldte el a csába..másnap bepróbálkozott magyar csoportokban is..usába bezzeg megy 100 mérföldet a rollerral nem tetszik -40% al olcsóbban hirdetik és még ugy is hetekbe telik mire elviszik..
van az a mondás autóknál is, amint kigurul a szalonból -30%[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz Peaceliker #19673 üzenetére
Biztos jó cucc de kinézetre nem az én világom, lehet kicsit öreg vagyok már ehhez az oldalsó ledes cucchoz (ami biztosan kikapcsolható de a többi része sem fogott meg). Még alszom párat a cserére, de ezek a NIU gépek eléggé bejönnek...
Ezzel együtt persze köszönöm a válaszod!https://geekpulse.hu
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
2022. március 20. óta használok munkába járásra (2x3,5 km) egy Ninebot F30e-t.
Eddig 1.100 km-t futott, nagyon megkímélt állapotú. Kátyukat kerültem, padkákról nem ugrattam fel/le, egyedül a hidegnek/melegnek/esőnek volt kitéve 2x10 percet.Ezek ellenére 2 napja észrevettem, hogy alkalmanként alacsonyabb sebességnél ha gyorsítani akarok, akkor hallhatóan és érezhetően berreg/berezeg a motor. Mi lehet a gond? Javítható, használatból adódóan elkopó motoralkatrész fogja megadni magát?
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #19698 üzenetére
Nem, egyáltalán nem biztos hogy bírni fogja! Nem kellene ilyet terjeszteni.
A 100 kg terhelhetőség a mechanikára vonatkozik, nem pedig a motorra!A motorerő a limit feletti személy szállítását legfeljebb lassabb tempóban, gyengébb gyorsulással képes teljesíteni. Emelkedőnél pedig kisebb emelkedési szöget tud produkálni.
A 100 kiló terhelhetőségű pálcikarollereket mechanikai behatásokra méretezik. Persze ráhagyással, hogy padkáról leugratva is bírja. Ami 120 kg-os terhet ideig, óráig (évekig) elvisel, de az ugratások, kátyúk már kikezdhetik a rollert. Nem véletlenül szerepel a 100-as érték rajta, és nem a 120-as, 150-es.
Használt rollert venni, nagydarab (kövér) embertől sem szerencsés. Induláskor azért az akku és az elektronika is extra terhelést kap. Igaz hogy a belső védelem az áramerősségnek próbál határt szabni, de gyorsabb öregedést eredményez.
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #19701 üzenetére
"pedig a helyzetjelzők szerintem nagyban hozzájrulnának a rollerek elleni közutálat csökkenéséhez."
Nem ezen múlik. Nem amiatt borítják fel az álló rollereket, mert nincs rajtuk irányjelző. Vagy nem azért dobták a Dunába. És a közlekedésben aktívan részt vevő rollerekkel sem ez a probléma."és ott nagyon jól jönne, ha lehetne indexelni, látná a forgalom többi résztvevője, h mégis mit tervez a rolleres."
Rolleren az index annyira láthatatlan, annyira nincs neki helye, hogy jelentősége gyakorlatilag nulla. Egy autós azt se tudja hogy normál napfényben szinte teljesen láthatatlan pislákolást. A kormányvégen, a kormányrúdon, a roller hasán. Le se lát odáig a SUV-ból, de amúgy is legtöbb esetben takarásban van.
A roller mozgásából sokkal előbb rá lehet jönni merre fog haladni, mintha a prizma becsillanásához hasonló apró sárga pont villogását keresné. -
OhYeah
kezdő
válasz Thunderzolee #19700 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
PociAti
senior tag
válasz pistutm #19692 üzenetére
Talán nem tetszett a szervizesnek az elképzelés, azt hihette száguldozni szeretnél.
A rolleres balesetek nem tesznek jót az üzletüknek. Alap Xiaomival (úttípustól függően) a 25 km/h is azért már néha necces. Viszont ha 10-es kerékkel, és/vagy lengéscsillapítóval stabilizálva van a mozgás, akkor már más a helyzet.Persze van aki fordítva indul el ezen az építési folyamaton, először a sebességhatárt szedi ki (mert az egyszerűbb és olcsóbb), ezt követően a menetstabilitás javításával követi le az igényeket.
-
OhYeah
kezdő
válasz gergo5991 #19703 üzenetére
Roller új ára 1.190.000 HUF volt erre jött rá 273.000 HUF extra + 50.000 HUF üzembehelyezési és extra felszerelési díj. Összesen :1.513.000 HUF volt. 350km van benne. Ezt árulom 1.190.000-ért irányárban, alkuképesen. 22% mínusz - Lehet hogy nem sok, de alkuképes. Hálistennek nem kenyérre kell és nem dőlök a kardomba ha nem viszik el 1 héten belül.
-
Peaceliker
őstag
válasz bexinho23 #19706 üzenetére
Csapágy, vagy ha esőt is kapott, akkor akár be is ázhatott, amit sem a mágnes, sem az állórész nem szeret, nameg a szenzor sem.
Én ilyenkor bele szoktam nézni, ha garis, akkor vissza vinném. Vagy b terv, hogy megvárja az ember, amíg nagyon gáz lesz vagy megáll, akkor már könnyebb a hibát megtalálni"Oh my Goa'uld!"
-
bexinho23
őstag
válasz Peaceliker #19713 üzenetére
Esőt kizártnak tartom, mert kb. február elején mehettem vele pár percet szemerkélő esőben. A csapágy nem lehet rossz ötlet, külföldi fórumon is voltak erre irányuló tippelések. Garanciaügyben írtam már emailt a szervíznek. Március elején járt le az 1 év a 2-ből. Megvárni nem várnám meg a teljes leállást, mert mindig percre kiszámoltan megyek a vonathoz
-
Revolit
senior tag
válasz OhYeah #19712 üzenetére
Átérzem. Legutóbb egy nagy rolit adtam el, itthon 1 misi körül lehet megvenni, én berendeltem 650-ért külföldről, nem jött be, kb 5 km-rel meghírdettem 600-ért másnap. Persze jöttek a nagyokosok, hogy ennyiért autót veszünk, meg 200-ért egy óra múlva már ott vagyok érte. Nem szeretek meghírdetni itthon dolgokat, kivételt képez a hardverapró, itt nagyon jók a tapasztalataim, csak hát ugye a célközönség itt inkább geekek, szóval tech cuccokat lehet jól eladni
u.i.: Elment a roli meghirdetett áron 2 napra rá kb. Remélem a kollégának is sikerült 600-ért autót vennie és másik tag sem várja azóta is kezében a 200 ropival, hogy akkor indulhat-e.
Ja, facebookos csoport hírdetés volt, nem HA.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Thunderzolee #19701 üzenetére
Ezek az irányjelzők amúgy tényleg nem sokat érnek. Elsősorban a méret, elhelyezés, erősség hármas miatt. Arra persze jó, ha bringa úton hasonló járművek között használod.
Plusz alapvetően nem csak azzal van baj, hogy rolleren van. Hanem azzal, hogy olyan rolleren van, ami nem képes haladni a forgalommal. Abban az esetben az autósok másképp választják meg a követési távolságot. Mivel nem vele együtt akarnak haladni, hanem előzni szeretnék. Így nagyjából az alsó részéből semmit sem fognak látni. Amihez nem is kell durván közel menni.
Ehhez nem kell magas autó sem. Elég, ha hosszú az eleje. Pl. nem Yaris -szal, hanem egy Passat -tal mennek.
Az, hogy ezt milyen helyzetben és mennyire szabályosan teszik az autósok már más kérdés. Viszont emiatt nem túl biztonságos forgalomban használni.
Nem kötekedésnek szánom. Inkább felhívnám rá a figyelmet, hogy valamennyire csökkentsük a balesetek kockázatát. Mert egyre jobban terjed a roller és sokan megörülnek az indexnek.
Én meg autósként egyre több kamikaze pilótával találkozom.
Szerk.:
Utolsó bekezdést persze indextől függetlenül írom.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Casseius
tag
Pont tegnap dobtunk fel motoros indexet a gépre, elől szélesre lett véve h az alap menetfény jelezze a kormányszélességem is, hátul nyilván erre nem volt lehetőség meg a feljebb helyezésre se, de teljesen látható hacsaknem valaki teljesen nem figyel.
VideoDon't Worry, Be Happy
-
őstag
válasz Casseius #19718 üzenetére
Az a baj amúgy, hogy már sok olyan autó van, amiben már enyhén fekszel. Hiába emeled az ülést, nem látsz ki úgy magad elé, mint például egy Caddy -ben. Normál forgalomban ez nem probléma, és sokkal kényelmesebb is így utazni.
Meg aztán Pesten a követési távolságot sem mindig tartják be az emberek...
Anno ez inkább sportosabb autókra volt jellemző, manapság már nem feltétlen, és az "átlagosabb" típusoknál is hasonló módon alakítják ki. Nekem mindkét autó ilyen.
A másik gond meg az, hogy amúgy nem is oda fog fókuszálni. Mivel nem jellemző rolleren, pont a testre néz leginkább az ember.
Egyébként nyilván a tiéd egy ezerszer jobb megoldás, ezt nem vitatom. Meg aztán tényleg más eset az is, ha az eszköz tud haladni a forgalommal. Tehát némileg normál résztvevőként gondolnak rá az autósok és nem egy olyan gondnak veszik, amit előzni szükséges, mert fele annyival (sem) megy.
Lehetne arról is beszélni, hogy körültekintő és szabályos vezetés mellett az ilyen felszerelések nagyobb jelentőséggel bírnának, de ugye ez megint nem jellemző.
Szerk.:
Néha amúgy nem az a baj, hogy egy-egy megoldás módja életképtelen. Hanem az, hogy abban a közlekedési környezetben nem igazán fogja ellátni a funkcióját.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
OhYeah
kezdő
válasz Revolit #19715 üzenetére
gratulálok hogy sikerült eladnond ! Thunderzolee FB megosztása után 1 napon belül 179-re ugrott a megtekintéseim száma HA-n és lett egy jelentkezőm is aki vinné kerek 1 millióért. Kértem tőle 2-3 hetet hogy lássam mennyien érdeklődnek és ha nagyon nincs jelentkező, elképzelhető hogy megkeresem. vagy ha lebeszélem magam a Thunder 3 / Nami Burn-e Max-ról akkor megtartom
-
OhYeah
kezdő
Ezen az irányjelző dolgon én is sokat gondolkoztam, és én is arra jutottam hogy nagyon lenn van, és nem eléggé "fényes" hogy látható legyen - max éjszaka lehet segítség
Ellenben találtam egy ilyet [link] nem tudom mennyire látható, de legalább viselhető az autósnak szemmagasságban is. Valakinek esetleg volt hozzá szerencséje ?
-
PociAti
senior tag
Amikor egy kereszteződésben legalább 3 irányba kell vizsgálni ki mit csinál, akkor mindenkire csak egy pillanatnyi idő jut. Autónál, busznál, stb. tudjuk hol kell keresni az indexet, de ahogy te is megemlítetted, rolleresen nem is fogják keresni az irányjelzőt. Hiába villog 500 rollerből egyen valami, el kellene hinni azt is, hogy az egy irányjelző, nem pedig a "kukás-mellényhez" hasonló funkciót ellátó figyelemfelhívó, állandóan villogó jelzés.
Az alsó kialakítás halott ügy.
Láttam már sisak hátuljára illetve hátizsákba beépített jelzőket, de egyik se lesz tömegtermék.És hogy mennyire tartós utólag egy plusz kilógó (rázkódó) elemet rábiggyeszteni a rollerre, és annak vezetékezését megoldani a kormányig, azt majd az idő eldönti. Nem lehet egyszerre könnyű és masszív, és nem lehet olyan helyre tenni, ahol igazán hasznos lenne, de nem lenne valami miatt zavaró is.
-
őstag
válasz PociAti #19723 üzenetére
Ez meg a másik, és a mai napig nem értem miért használnak egyes emberek bringákon olyan első lámpát, ami villog.
A fenti szituációban ezeknek csak a töredéke alkalmas arra, hogy normálisan észre lehessen venni. Vagy azért, mert nem állítják gyorsabbra, vagy mert nem is lehet.
Tök jó a villogás elől, és talán a legtöbb helyzetben hasznos is, de legyen mellette folyamatosan világító lámpa is. Mert bringás vagy rolleres kevésbé észrevehető, mint egy autó korlátozott fényviszonyok mellett.
Mondjuk én az esti órákban amúgy is fel szoktam kapni egy fényvisszaverő mellényt rolleren. Viszont az is csak akkor jó, ha rád világít a fényszóró.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz Reggie0 #19728 üzenetére
Akkor, ha tényleg nagyon gyorsan villog. Olyat viszont baromi ritkán látok. Az igazság pedig az, hogy osztott figyelmet igénylő helyzetekben könnyen lehet, hogy pont akkor néz oda az autós, amikor éppen nem villan. Egy rollert/bringát meg mondjuk este sokkal nehezebb észrevenni.
Pl. ha keresztezi az utadat a bringa út. Vagy jobb oldalon melletted halad úgy, hogy van lehetőség a jobbra kanyarodásra. Ilyenkor ugye visszapillantóból nézed "kicsiben".
Meg most már van jópár olyan út is, ahol balra tudsz kanyarodni autóval, de vannak szemből egyenesen haladó autók, mellettük pedig a bringa sáv.
Szóval rendkívül fontos lenne az, hogy jól észrevehető legyen a rolleres/bringás este is. Legyen normális lámpa, és ha lehet dobjon fel egy láthatósági mellényt, ha közúton is megy.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
bexinho23
őstag
Igaz láthatósági mellényt nem húzok fel, de sisakom, felelősségbiztosításom van. Már több, mint egy éve rollerezem napi szinten megyeszékhelyen és egy kisebb (20e fős) településen. A környező gyárakból rengeteg kerékpárost, rollerest látok közlekedni. Ha 10%-ot írok, akkor valószínűleg túlbecsülöm... kb. ilyen arányban látok embereken sisakot és közlekednek körültekinteően. Belém már jött egy 120 kg körüli ember 90fokos kanyarban rollerrel. Szerencsére jól fogott a fékje, hatalmasat bukott, a féktárcsa meg is szorult nála. Az én sávomba jött át, nagy sebességgel jött a kanyarba (gondolván senki nem jön ott)... hát nem volt őszinte a mosolyom.
Továbbá napi szinten látom egy nagy lámpás kereszteződésben, hogy hajnalban (nem csak rolleres) nagy sebességgel levágnak a járdáról az úttestre, miközben a gyalogátkelőnél piros van. Itt műszakváltáskor hatalmas a forgalom és elég gyakoriak az autós ütközések is. Érthetetlen számomra ez a közlekedési morál.
-
gergo5991
őstag
válasz OhYeah #19712 üzenetére
bocs ha félreérthető voltam nem rád gondoltam, egy másik tagra. Te áradat elnézve jónak tűnik.
Ha már thunder 3 vagy nami akkor én inkább a namira + olnék, a dualtronban azok a gumik szarságok nem nevezhetőek szerintem lengéscsillapitóknak.. lehet egyenes úton kint németben a csókosnegyedben nagyon fasza, de magyar és keleteurópai viszonylatban mint halottnak a csók
egy nami klimát nagyon adnék, főleg alis áron olyan árarányban mint amennyiba a e2 max is megy. Mantis gt 2 is van már 2000 körül de elég sok a probléma vele állitólag..[ Szerkesztve ]
-
OhYeah
kezdő
válasz gergo5991 #19734 üzenetére
no problem - nem vettem magamra, csak reflektáltam az általad írottakra a saját nézőpontomból.
Dualtronban az elasztomer kazetta mint lengéscsillapító meglepően jól működik, bár az original nekem kicsit valóban kemény volt a magyar utakhoz, ezért is volt cserélve "könnyítettre" - asszem originalban kék volt benne és az lett cserélve zöldre.
Nami és Dualtron között anno a Dualtron mellett az döntött hogy ez a cég már 1999 óta foglalkozik rollerekkel, leginkább ők "hozták" létre a nagyteljesítményű dual motoros roller kategóriát és ezáltal jobb minőségűnek tűnt mint az összes többi.
Nami mint roller kb 2-3 éves cég, eddig megbízhatónak tűnik a a külföldi fórumbeszámolók alapján. Mantisról nem tudok nyilatkozni - csak amit a Futureboardban hallottam, az nem volt annyira biztató, de ez annyira nem releváns tekintve hogy ők nem árulják viszont minden szentnek maga fele hajlik a keze
-
Peaceliker
őstag
válasz OhYeah #19735 üzenetére
Mantis King majd jó lesz most már van v2 kormány, tippre telokbol lesz másik. És ha rossz lesz a hírneve, mire kész, akkor talán olcsóbb is lesz és akkor igazán jó vétel lesz ha nem esne szét ennyi belőle már most is jó ajánlat lenne szerintem ár érték arányban.
Mondjuk dualtron elvileg tényleg nem ennyire nyűgös szerkezetileg, csak nekem nagyon szúrja a szemem, hogy nem olcsó gépekre instant ott "kell" hagyni még több 100k-t hogy olyan dolgokat tudjon, amit némelyik gép polcról levéve tud.
Persze ez is egy üzletpolitika. Rc autóknál traxxas és hpi ami elég jó áron volt értelmes gép... De aztán gyorsan rászaladt tuningra a gép ára még egyszerNamiról jókat hallani. De nekem nagyon fáj, hogy 1,5 millás gépre szitálás gátló kell, hogy ne dögöljön meg a user és így is látszik videókon, hogy gáz elengedésnél elkezdi néha a hisztit miért nem állnak már át az összes komoly gépnél dupla villás megoldásra? vsett 11+ már legalább az.
Amúgy érdekelne, úgy miért cserélnéd le nami-ra? Kell a 72v,kevés ez? Vagy mert fancy? No offence, tényleg érdekel
"Oh my Goa'uld!"
-
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #19736 üzenetére
Ilyen árakon már nem ott a "tökéletes" segway GT2 roller?
-
Peaceliker
őstag
válasz Revolit #19737 üzenetére
Most valami azt írta, hogy beteges. Nameg 52v 30ah 1560wh,míg a nami 72v 40ah? Az 2880. Szóval azért na. Mondjuk ezen kívül, nem tudva, hogy segwayben mi a szar (mert az nem derült ki ) segway nagyon bejönne na jó, mocskos nehéz is és végtelen hosszú
De 52v os létére gyorsulásban elég közel van a 72v os namihoz... Nem akartam elhinni azt a videót. És nem csak ott jöttek ki neki nagyon jó adatok gyorsulásban. Én azért pörgök ezen, mert nem igazán érdekel, hogy 65-70 fölött mennyivel megy a gép, inkább az, hogy mennyi idő alatt van 50-60on"Oh my Goa'uld!"
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #19736 üzenetére
Csere okai :
1. Az Achilleus 35ah a Thunder 3 és Nami Burn-e MAX 40ah - nagyobb a hatótávjuk. Télen, mínuszokban 3-4 naponta tölteni kellett az Achilleust kb 60Km-ert tudtam menni úgy hogy azért mindig maradt benne 20%, de azzal már nem mertem elindulni para nélkül a következő napra. Hétvégén meg ha úgy támadt kedvem akkor a 60km-t simán beleraktam egy karikára, mert annyira élvezetes hogy csak mentem és mentem vele. Ezt szerettem volna kicsit kitolni. Jó idő beköszöntével, a megtehető távolság sokat nőtt, mostmár kb 90km-t tudok elmenni vele - így a hatótáv para nem top prioritás csak nice to have.
2. Mind a Thunder 3 mind a Nami rendelkezik IP rating-el - ez nekem selling point. Az a para nem esett jól, mikor elindultam reggel mert az időjárás előrejelzés szerint nem lesz eső, de napközben változott én meg tudtam hogy a roller nem vízálló. Ok felcsapódó vizet simán elbírja, de ha esik, vagy tócsába mész és rossz helyre fröccsen akkor az már kérdéses lehet, és erre nincs garancia Thunder 3-on és Namin van IP rating, ott nagyobb nyugalom.
3. Gyorsan elértem a max beállításokat az Achilleuson, és fentebbiek legalább 2x olyan erősek - és kisördög ott ül a vállamon és mondogatja hogy "kell, kell az erősebb roller "
Röviden ennyi....
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Revolit #19737 üzenetére
valahogy azt vettem észre igen sokan szabadulnak a gt2-től, 100-200km és mindenki adja el. Elég nehéz és nagy is cserébe eléggé kicsi az aksi mérete, lehet ez a baj vele, de 52v hoz képest igen gyorsan megy videókban is 72v-osokkal szemben.. na meg nem lehet kicsire összecsukni
-
OhYeah
kezdő
válasz Peaceliker #19738 üzenetére
Igen-igen - a gyorsulás ezeken eléggé lenyűgöző elsőre. Átlagautók nem igazán tudják tartani a 0-50 km/h gyorsulást - pl: ha felraksz minden beállítást maxra (nyomatékot, gyorsulást és akksi savinget minimálisra), ha nem vagy tapasztalt rolleres simán elpörgeti alattad mindkét kereket
Viszont nagyon jól skálázhatóak és még a 14 éves lányom is tudott menni vele a legalacsonyabb beállításokon, majd szép lassan ahogy hozzászokott, a 50%os beállításnál mondta azt hogy ez már sok neki - úgy hogy ő hajtja a város szaladgálós rollereket és van némi tapasztalata rolleren .
-
pescara
aktív tag
Sziasztok! A Segway g30max es g30 max 2-es kozott mi a kulonbseg? Hatotavot ugyanannyit ir mindkettore.
-
Peaceliker
őstag
válasz OhYeah #19739 üzenetére
Értem én hatodik gépem a warrior szeptember óta, amikor kezdtem ezt a hobbit
De most azt érzem ez elég. Amikor megyek 70el akkor sokszor érzem, hogy kísértem a sorsom, pedig marha stabil. Én is azt hittem, hogy majd sosem lesz elég, de ez most az. Néha bennem van hogy még gyorsabban is lehetne x helyen menni, de akkor egyből az ugrik be, hogy akkor már motor kéne inkább
Ma is egyik kanyarban eltekerte az első kereket, csak azért nem feküdtem el, mert bazi jó a futómű és össze szedte magát. Szóval nem, nekem nem kell több power"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
polo493
tag
válasz Thunderzolee #19746 üzenetére
Molyember kirágta
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #19746 üzenetére
Gondolom nem fát vágtak vele... Szóval szerintem rollerezésre használták.
Kugooéknál használt "minőségi" alumínium ötvözetnél ez benne van a pakliban. -
rep3at
őstag
Sziasztok,
F30E-hez milyen csapágy kell?
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
Forward thinking. كرر
-
akerbis
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok olcsón ajánlani valami tűrhető gépet? Nézem ezt a Cavion City Go-t. A specifikáció amiket írnak a jellemzésben jól hangzanak, de a vélemények megoszlanak róla. 50 ezerért 20km/h és 8-12 km túl szép lenne?
IT Phone :) Gábor
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...