Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz generatoros #19599 üzenetére
e-TWOW történetéről nem sokat tudok. "Kitalálásának" román eredetről eddig nem hallottam.
Az e-twow.com/about-us volt a kiinduló központ a tájékozódásban, nem az e-twow.ro/despre-noi."The E-TWOW – Electric Two Wheels (pronounced E 2 W) brand is part of a large international concept, with headquarters in China, ... "
A headquarters a központot jelenti, beleértve a cégvezetést és minden fontos szervezetet.És bár nem tudok románul, de a fordítók szerint a jelenleg a román helyszín csak az európai kereskedelmi központ helye.
"În prezent, Centrul European de Distribuție este reprezentat de Fabrica din Romania ..."1-2%-ot arra alapozom, hogy itt Győrben még egyetlen e-twow rollerrel sem találkoztam. A twow kifejezésre rákeresve a 2720. hozzászólásban írja elsőként valaki azt, hogy rendelkezik vele. És most végigfutottam azt a 177 írást, ahol szóba kerül ez a cég, és közel 20.000 hozzászólás alatt kb. 8 ember számolt be arról, hogy e-twow rollerrel rendelkezik (vagy legalábbis akkor volt neki). Nem ismerem a pontos számot, élőben nem is láttam még, de nagyon alacsony lehet az elterjedtsége.
Negatívumot nem nagyon olvasni róla, a terméket én se szidtam, mások se szokták szidni, inkább egyfajta hivatkozási alap arra, ha megteheted és jó minőségű könnyű rollerre vágysz, vegyél e-twow-t.
-
polo493
tag
ti mennyit fizettek egy rollerért max 511e 811e?
-
PociAti
senior tag
válasz PociAti #19601 üzenetére
Itt írnak a e-twow történetéről. dr. Sorin Sirburól, aki Shanghajban élt amikor megalkotta a rollert.
https://e-twow.com/hu/rolunk/Idézet: "Jelenleg két üzleti központ létezik: a kínai gyár és az Európai Közigazgatási és Logisztikai központ Romániában."
-
Peaceliker
őstag
válasz polo493 #19602 üzenetére
Én 60 ért vettem az elsőt szeptemberben. Most pár hónapja 600 ért azt ami jelenleg van (ez a hatodik talán) használt gépek.
Szóval engem beszippantott a dolognak elég rendesen
Más: etwow akkor most jó vagy nem jó? Hallottam már róla mindent is. De volt annyi dicséret, hogy már elkezdett rendesen érdekelni egy.. De komolyan csak ilyen semmi taposós fék van egy olyan gépen ami 35 öt megy?? az már a lábas rollerem sem fogja meg...[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #19606 üzenetére
GT-t kell venni, azon elfért egy dobfék. Jónak jó, erős, könnyű, és gyors is.
Relatíve. Jó lenne második rollernek, csak ahhoz meg mocskosul drága. -
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #19607 üzenetére
Na pont emiatt agyaltam rajta. Most második rollerem pont marha nagy és 25 kiló azért annyira nem is könnyű .. Na meg árulom is és remélem azért elviszik majd
Na nem mintha must have lenne kettő, de néha kacérkodom a gondolattal. Itt helyben 1km ekre, boltba mittudom én, pont faja lenne egy ilyen pici gép, ami főleg ha megy 35 öt az tök elég is.
Valaki látott már olyan oldalt, ahol etwow ok tulajdonságai egymás mellé van rakva? Azért van nem 1 verzió ha jól látom használt piacot."Oh my Goa'uld!"
-
generatoros
tag
válasz Peaceliker #19606 üzenetére
Nekem semmi tapasztalatom nincs, félek is rendesen , a "csak" taposó féktől , aztán kipróbáltam az e-twow -ot kb 300métert mentem vele. az e fék 20 km -es temponál majdnem ledobott. nem tudom milyennek kéne lenni, hogy annyira lelegyen értékelve, mint ahogy mondjátok. A 300m-en fékeztem párat és azt gondolom nem olyan rossz ez az elektromos fék. visszagondolok bringán töltött sok ezer km -re akkor azt gondolom, hogy ott is volt gond vészhelyzetben, igaz sok évtized eltelt azóta.
-
-
addikt
-
Revolit
senior tag
válasz Thunderzolee #19611 üzenetére
Lehet kolleganak sincs nulla a billentyuzeten ha magyarra allitja
-
Peaceliker
őstag
válasz generatoros #19609 üzenetére
És jól is adagolható?
Mert xiaomin jól adagolható volt, de nem volt túl bika, bár ott segített hátsó tárcsa, szóval nehéz is eldönteni mit tudott. Többi gépemen meg erős volt, de semennyire nem adagolható warrioron is kikapcsoltam, így boldogabb vagyok vele, persze ez más cucc
Persze elhiszem, hogy azon akár jól meg tudták oldani, de annyira nyugtalanítónak tűnik ez a fizika fék mentesség."Oh my Goa'uld!"
-
generatoros
tag
válasz Peaceliker #19613 üzenetére
ahhoz képest, hog első rollerezésem volt , elfogadható. azt gondolom ezt a hüvelykujjas adagolást a fék ill gáz oldalon is szokni kell és akkor elfogadható lehet, de ahogy mondtam ez a 300m és cca 5-6 fékezés az összes tapasztalat, de röhögni azért ne.
-
Peaceliker
őstag
válasz generatoros #19614 üzenetére
Jajj nem, dehogy is, valahol le kell kezdeni
Illetve ahhoz képest, hogy sokadik gépem van, km az pár 100 összesen amit mentem, igazából kezdő vagyok én is
Most utána olvastam picit nekik . Gt az faja lenne. De az az ár brutális"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz generatoros #19614 üzenetére
Igazából hiába van rajta egy ADC, és tudja, hogy mit akar a pilóta, egyáltalán
nem biztos, hogy a fékerő alkalmazkodni is fog ehhez... Tehát az, hogy elsőre
odaver (majdnem esést okozva), nem jelenti, hogy egyébként elegendő is, ha
nagyon meg kell állni. (Továbbá, azt se jelenti, hogy kisebbet fékez, ha éppen
csak mozdul a kar...) Mondok egy példát. Kugoo S1. A e-fék rajta botrány.Ellenben, mikor nem készültem fékezésre, akkor simán egy rossz mozdulatra,
ahogy beleértem a karba (nyakamban volt egy szatyor), előre lendült a súly...
Majdnem pofára estem. Pedig ugyanarról a fékről beszélünk, ami 25 km/h-ról
írd és mondd, 20 méteren képes megállást biztosítani. Síkon. Amint lejtő van,
ennek a sokszorosa a fékút, és van olyan lejtő, amin már csak az ima segít...
Na, én ezért mondom azt, hogy mechanikus fék nélküli rollert inkább ne.Ui: egyáltalán nem triviális, hogy adagolható-e a fék. A legtöbb fékkar csak
egy kapcsolót tartalmaz, amivel a vezérlő vagy fékez, vagy nem, semmi köze
a kar állásához a fékerőnek... Van valami programozhatóság, amivel előre be
lehet állítani a maximális fékerőt, esetleg a felfutás meredekségét, és ennyi...
Baromi idegesítő tud lenni, ha összevissza fékez, ezért is kapcsolják ki sokan.
Pedig amúgy a redundancia nagyon fontos: ha bármi van a mechanikus fékkel
még mindig sokkal jobb egy hülyén/gyengén fékező elektromos, mint a semmi.Én egyetlen hall szenzoros fékkart találtam AliExpressen... Gyorsan rendeltem
belőle kettőt, mert a VESC tudja adagolni a féket. A másik vezérlőm pont nem.
De hátsó keréknél nem gond, abból nem lesz esés, blokkolni nem tud.
Csak az első fék a probléma, hogy azt ne rángassa, ha lehet. Ezért is jobb, ha
hátul hajt a roller, mert akkor elöl valami mechanikus fék van rajta (adagolható).Szerk: a hüvelykujj fékkarok persze mind hall szenzorral működnek, és így le is
tudják követni, hogy a kar hol áll (igen, az S1 is), viszont pont leszarják sokszor
az értéket, csak kapcsolóként "nyomják" a féket, ha nem nullát érzékelnek...
(Mármint a vezérlő tesz arra, hogy mekkora fékerő kellene, tolja neki amit tud.)Szerk2: abba inkább ne menjünk bele, hogy úgy általában maga ez a hüvelykujj
vezérlés mennyire tud pontos lenni... Gáz még csak, csak, mert nem erőgépek,
amikre rakják, de mondjuk egy Wolf King GT-n már elég para gázkarnak is...
Fékezésnél viszont ember legyen a talpán, aki el tud szórakozni vele, hogy most
csak a feléig nyomja érzéssel, vagy tökig... pláne, ha nagyon meg szeretne állni.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #19616 üzenetére
"Ezért is jobb, ha hátul hajt a roller, mert akkor elöl valami mechanikus fék van rajta (adagolható)."
Ennél talán erősebb (logikusabb) érvet lehetne felhozni első hajtás
fékezhetősége mellet. Ha elől hajt a roller, és nem nyomod a gázt,
akkor bekapcsol a visszatáplálásos fékezés. Ami lassít, de akkorát
nem fékez, hogy azonnal megálljon, és átrepülj a kormány felett. Az
igazán jelentős fékhatás a hátsó tengelyen jelenik meg. Hiába kisebb
hátul a fékezés hatékonysága, egyensúlyvesztés szempontjából jobb
a biztonságérzet, amikor teljes erővel fékezni kell.[ Szerkesztve ]
-
generatoros
tag
válasz DigitXT #19616 üzenetére
elolvasva a hsz-odat, megértettem, hogy ne vegyek kugoo s1-et, de ezek után az e-twow-ról is lebeszélsz, csak is azért mert nincs rajta dob vagy tárcsafék? egy próba után nem releváns a véleményem ezt tudom, de a gázkar pl szerintem adagolható, az biztos, hogy nem olyan mint egy motorkerékpár vagy egy autó, hiszen nem le-ről hanem csak wattokról beszélünk. a gyorsulás szerintem nem arányos a gázkar lenyomásával , vagyis aránylag sok idő amig eléri a kívánt sebességet, de azt tapasztaltam, ha nem nyomom le tökig akkor megy mondjuk 10km/h -val és amikor tovább nyomom aránylag jól gyorsul és még mindig van lehetőség tovább gyorsulni a beállított érték közelébe. A fékkart nem volt időm alaposan studérozni, mivel első utam volt, az adrenalin jelentősen befolyásolta a reflexeim működését. szerintem nem kellett 20m a megálláshoz nullára. hónapok óta nézegetem a kínálatot de nem találtam az e-twow-nál jobbat. mondjuk nekem a súly a legfontosabb, persze a fék után, de mivel én már csak öregurasan gurulnék vele talán elég lesz az e fék. ami tetszene azok mind 20kg vagy több súllyal bírnak, amit én nem tudnék könnyen buszra metróra villamosra feltenni.
-
DigitXT
félisten
válasz generatoros #19618 üzenetére
Nem beszéllek le az E-twowról, én a Kugoo S1-et írtam elrettentő példának. Kolléga tapasztalata szerint a E-twow elektronikus féke sokkal jobb, tehát használható. Ettől függetlenül én azért jobban érezném magam egy mechanikus fék támogatása mellett. Lásd pl. E-twow GT. De ez én vagyok.
Alapvetően két iskola van, szerintem. Aki gyalogosként áll rá egy rollerre, és minimális elvárásai vannak a biztonsággal kapcsolatban (jó esetben ennek megfelelő a sebesség választása is), illetve aki motoros tapasztalattal már tudja, mi fán terem a közlekedés két keréken (nagyobb sebességgel is), és hogyan kellene használni a két független féket ilyenkor. Nyilván a kettő között helyezkedik el, aki biciklizik, tehát elvileg tudja, hogy alapvetően két fék létezik, és melyik mire, mikor, hogyan... Sajnos sokan vannak, akik nem merik (!) használni az első féket egyáltalán, mert attól félnek, hogy pofára esés lesz belőle. Ez amúgy részben jogos félelem, hiszen ha belemarkol (ész nélkül), abból így, vagy úgy tényleg esés lesz. Viszont ha csak azt tanulja meg, hogy a hátsó fék a minden, akkor az első éles helyzetben csúszó hátsó kerékkel fog belerongyolni az akadályba. Én mindig azt mondtam, hogy ha lehetne választani a fék hibák közül, akkor a két fékkör közül a hátsó menjen inkább tönkre, mert az elsővel magában is jól megáll a motorkerékpár, a hátsóval magában viszont nagyon nem.
A gázkarral kapcsolatban teljesen jól érezted, hogy nem olyan a viselkedése, mint egy belső égésű motornál, hiába nem digitális kapcsoló egyik rolleren sem. Ennek alapvetően az az oka, hogy a legtöbb roller vezérlő nem közvetlenül nyomatékot szabályoz: az analóg gáz jel csak a motor kívánt fordulatszámát* állítja és slussz. Hogy mi kell ahhoz, hogy oda jusson, azt majd a vezérlő eldönti. Ezzel szemben mondjuk egy VESC alapvetően a motorra engedett áramot állítja be a gázkar jelével, tehát ezzel megvalósítja a közvetlen nyomtaték szabályozást, ezzel pedig konkrétan a gyorsulást szabályozza. Azt persze még nem tudom, hogy a gyakorlatban mennyire lesz majd jó így vezetni a rollert, de az elmélet teljesen tisztán ez. Üresen 1-2A elég, hogy a motor akár végsebességre felpörögjön, és ehhez nem kell padlógáz, vagy nyélgáz egyáltalán, sőt... Ahogy egy belső égésű motor is túráztatható kicsi gázzal, ha csak a súrlódást kell legyőznie. (Esetemben beszélhetünk LE-ről is, bár üresen tök mindegy: amikor az 50 kilós vasat kell mozgatni, már nem.)
*: ill. ebben sem vagyok teljesen biztos, lehet, hogy csak a Duty Cycle-t, ami közvetetten állítja a fordulatszámot a terhelés függvényében, de ezt megint meghagynám korrigálásra a nálam hozzáértőbb fórumtársaknak.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Üdv!
Dualtron mini
Miért nem ajánlott roller ez?
Egy hirdetésben volt kint.
És a kommentek között volt, h ez pont olyan Dualtron, ami nem ajánlott.
Miért?
Adatlap alapján inkább txk frankónak tűnik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
torogyuri
aktív tag
Állomáson vagy lépcsőkön ha csak simán megragadom a kormányoszlopot és nem hajtom mindig össze lehet valami baja a kormány összeillesztéseknél vagy simán el kell bírnia ígyis a saját súlyát? (hosszútávon is?)
-
addikt
válasz torogyuri #19621 üzenetére
Én is így szoktam vinni.
Mindegyiket.
Egyik kezemmel kormányoszlopnál, másikkal a trepni peremét fogom hátul.
Némelyik rollerünkek annyira szoros a kormánynál az összecsukó mechanika, h kézzel jóformán le se tudom a biztosítófület hajtani.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #19620 üzenetére
Asszem váz nem túl faja. Illetve árához képest sztem specs sem erős. Picit drágábban szokottnál lenni dual mantis, akkor már. Szintén csak szerintem
"Oh my Goa'uld!"
-
polo493
tag
Nekem van új kugoo g2 max 1200w 20ah 350e ha valakit érdekel
-
addikt
válasz Peaceliker #19623 üzenetére
400-ért van kint, két fékes, a legnagyobb akkupackkal.
Azt hittem ár/érték arányon kívül valami más baja van.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #19625 üzenetére
Azt hittem ár/érték arányon kívül valami más baja van.
Az "a váz nem túl faja" szerintem pont egy ilyen problémára utal.
Rendszeresen le vannak szólva a kínai csodák (részben joggal!),
erre megeresztenek rá egy tökugyanolyan csukó mechanizmust.
De ez csak tipp kép alapján: ESG-n nem írnak róla rosszakat.Szerk: bocs az nem is az ESG volt, csak simán scooter.guide...
ESG-n nem találtam tesztet, csak a nyers teljesítményadatokat.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #19625 üzenetére
Mindig nagyon sokáig árulják őket 🙂 ha esetleg nem jön be, pont ugyan ilyen könnyű megálni tőle. Amúgy ha nem pálcika a cél, akkor nem 1 motoros gép lesz a végállomás, nem ugranék bele ilyenbe. Hamar kinövei az ember ezeket
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #19627 üzenetére
Ja, nem akartam megvenni, csak kiváncsi voltam, h miért nem ajánlott roller.
Azt hittem valami konkrét gond van ezzel a típussal.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #19628 üzenetére
Engem nem győzött meg review videó alapján. A világító kormányon kívül
Ennyibe van mantis 10 plus, tuti azt venném inkább"Oh my Goa'uld!"
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
fiamnak xiaomi scooter essential roolere van. 1.5 éves és 15-ös hibakódot írja ki egyre gyakrabban. Ami google keresés után az első fékkar érzékelő hibát jelent elméletileg.
Meg van a számla, de nem derül ki nekem világosan, hogy ez még garaciális-e, wayteq europe kft állította ki. Majd felhívom őket holnap.
Viszont ha nem annyira költséges tétel akkor győrben szervizeltetném. Tud valaki győrben e roller szervizt ? -
kzse83
csendes tag
Sziasztok!
Roller vásárlás előtt állok. Az elsődleges opció a Ninebot KickScooter F40E lenne, de úgy vettem észre, hogy a D38E nem sokban más, viszont árban jóval olcsóbb lenne. Van valami érdemi különbség a kettő között? Az egyik tárcsafékes a másik dobfékes. Melyik a jobb szerintetek?
Vagy esetleg max 250.000 Ft-ig van valami jobb opció? (85-90 kg vagyok 190 cm, szinte csak sík terepen használnám)
Előre is köszi a segítséget! -
pescara
aktív tag
Arra dudtok valami szabalyzast, hogy egy garis szerviz meddig tarthatja maganal a rollert, vagy barmit, gondolom a szabalyok ugyanazok, ha egyaltalan vannak.. arra hivatkozva, hogy ,,akadozik" az alkatreszellatas. Most egy honapja van naluk es 2 hetente amikor rajuk telefonalok ugyanezt a valaszt kapom. Azt is mondta az egyik szerelo amikor rakerdeztem, hogy a garancias szerviznek nincs idohatarja. Mondjuk a szerelo nem jogasz, de ez eleg furcsank tunik.Nem akarom meg 2 honapig ezt hallgatni, lehet hogy van ilyenkor valami jogalap, hogy kotelesek cserelni? Eleve hogy reklamozhatnak es arulhatnak valamit garanciaval, amikor tudjak jol, hogy nincs hozza alkatresz? ( Xiaomi mi 3 lite)
[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz pescara #19634 üzenetére
Gondolom kinából rendelik meg az alkatrészt olcsón ,ez eltarthat egy darabig 1 hónap max mire megjöhet onnan,itthon nincsenek raktáron elektromos roller fő alkatrészek ,egy két márka lehet europában aminek van szerviz háttere is,örülni kell ha megjavítják egyáltalán mai világban.garit adhat bárki,cég ,csak azt nem mondják hogy az alkatrész hol van raktáron ha javítani kell,főlleg ha nem gyártói garis a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
Dreimus
senior tag
válasz pescara #19634 üzenetére
[A régi szabályozás vonatkozik az elektromos rollerekre], tehát törekedni kell a 30 napra, a javítás tart ameddig tart
-
pescara
aktív tag
válasz polo493 #19635 üzenetére
Koszi, ezt talaltam most, valami 2021-es modositas.,,Ha a termék javítható, de 15 nap alatt nem – tájékoztatási kötelezettség
A vállalkozásnak továbbra is „törekednie kell” a termék 15 napon belüli javítására. Újdonság, hogy ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról (ezt a tájékoztatást a fogyasztóvédelem ellenőrizheti). A tájékoztatás történhet elektronikus úton is, ha ehhez a fogyasztó előzetesen hozzájárult.
Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni." -
Dreimus
senior tag
válasz pescara #19638 üzenetére
Igen és ha figyelmesen elolvasod, láthatod, hogy van termék kategóriák mint az elektromos roller kivétel és nem vonatkoznak ezek rájuk. Ezt el kell fogadni.
Bemásolom a kivételeket:
"Fontos kiemelni, hogy ez az új szabály nem vonatkozik az alábbi termékekre:elektromos kerékpár;
elektromos roller;
quad;
motorkerékpár;
segédmotoros kerékpár;
személygépkocsi;
lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi;
utánfutó;
motoros vízi jármű"[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Dreimus #19639 üzenetére
Ups, ez kimaradt
Viszont talaltam egy ilyet is az eu oldalan, ami orszagokra lebontva reszletezi. Engem Gorog erdekelt, ott ezt irja es nincs szo kivetelekrol
,,If it takes longer than 15 working days to repair a product under a commercial warranty, you are entitled to ask for a temporary replacement while your product is being repaired." -
addikt
válasz kzse83 #19632 üzenetére
Az egyiken zselés gumik vannak, a másikon belső gumis kerekek.
A dobfékes is jól fog, emiatt sztem nyugodtan választhatod azt. Ezek miatt kerül kevesebbe a D sorozat, plusz az akksik is érdekes méretűek.
F40-ben pl ugyanakkora mint az F30-ban, ill a D38-ban.Ennyiért viszont már vehetsz G30-at is, vagy Inmotion S1-et. 190centihez nem árt egy nagy roller.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
polo493
tag
-
Tegnap voltam az MM-ben és láttam, kint van egy kis tábla, hogy ha jól emlékszem az E25E típusú Segwayeket visszahívták, mert nem valamiben nem felelnek meg a jogszabályoknak és visszaadják az árát aki visszaviszi.
Valami dobfék vs energiavisszanyelés téma volt megadva indokként talán.Erről hallott valaki?
-
pescara
aktív tag
válasz polo493 #19644 üzenetére
Nem is kell! Ma hivtak, ok maguk, nagyon korrektek voltak. Azt mondtak, a hiba garancialis es uj alkatreszre annyit kene varnom, hogy felajanljak cseret, vagy az ar visszateriteset! Penzt fogom kerni, ha mar igy alakult es nezek egy kicsit komolyabbat. Van idom, keresgelni, mert bereltem egy honapra , vagy amennyire akarom egy
Segway-Ninebot Max G30LE.[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #19501 üzenetére
Miert jo? 700 euro korul vannak a neten ujak , G30 max.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...