Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #19549 üzenetére
Ez messze nem ilyen egyszerű.
A lehúzós üzleteknél gyakori mintázat, hogy megyeszékhely melletti településen, fent a hegyen van a helyszín, ahol meg lehet nézni, ki lehet próbálni a cuccot. Ha nincs autód, vagy aznap nem érsz rá, akkor buktad az üzletet, mert "mások is érdeklődtek nálam", "este jön valaki megnézni" szöveggel döntéskényszerbe kényszerítik a vevőt. Arra nincs mód, hogy 1 héten át tartogatja neked az árut, és majd akkor a belvárosban átveheted.
Nem fognak kézzel-lábal tiltakozni a személyes átvétel ellen, ha nagyon erőlteted, legfeljebb kamu címet adnak meg. Majd lesznek mások, akik lecsapnak a "bomba üzletre". Nekik jó lesz a postázás előre utalást követően.
Vevő részéről pár sikeres vásárlás után az óvatosság szintje csökken. Főleg akkor, ha valaki tétovázás miatt maradt már le jó üzletről.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Mi az a V3$ level?
DHGateen level V3$ tag lettem.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #19551 üzenetére
Én igyekszem konkrétumokat szerezni. Amúgy is szokásom Google Térkép műholdképen utánanézni annak, ahova megyek. Facebookon is utána lehet nézni az eladónak, itteni történetének is, stb. Ha valami nem kerek, akkor az a vétel ugyanúgy nem jó, mintha drágán adná a cuccot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz Somatom #19553 üzenetére
"Amúgy is szokásom Google Térkép műholdképen utánanézni annak, ahova megyek."
???
És ha igazi a vevő, és tényleg ott a roller? Lehet neked nem tetszik, hogy egy gazdag környéken valaki Scooterking néven árulja a rollerét, és nem szeret órákon át fecsegni a telefonba."Facebookon is utána lehet nézni az eladónak"...
Rengetegen nem vagyunk fent a facebookon. Egyre gázabb az a platform, lassan csak a nyugdíjasok és a laposföldhívők maradnak ott."Ha valami nem kerek, akkor az a vétel ugyanúgy nem jó, mintha drágán adná a cuccot."
Utólag derül ki mi kerek, és mi nem. -
Peaceliker
őstag
Igazából ha valami nagyon jó üzlet, magában hordozza a kockázatot, mondjuk úgy be van árazva a bukta
"Oh my Goa'uld!"
-
generatoros
tag
Kis segítséget kérek! mennyi pénzt érdemes adni akkupakk készítő műkedvelőnek ( számla nélkül dolgozik) 10s3p kötésű samsung cellákból épített cuccért ami ugye 18650 -es méret és 3500mah-ás.( 36v 10,5 ah). mennyi a tól- ig ami nem lehúzás de a készítőnek is megérheti? ja és egy bms is van hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
Khm.
Ha Kínát nem vesszük ahol ugye tiltva van a használata (és akkor még olyan piciny országokat nem is számoltam mint Oroszország, Irán, É-Korea pl) a föld lakosságának a fele használja, ami minden második ember.
Ha specifikusan hazánkat nézzük akkor 7 millió felhasználó a 9,6ból.Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz generatoros #19557 üzenetére
Attól függ, mibe kell. Én csináltam egy ilyen pakkot 30-ba, jófejségből,
de mivel a méretkorlát miatt ilyen ragasztgatós megoldás: többet nem.
BMS külön tétel volt, mert mint kiderült a felújítandó akku BMS-e nem
volt újrahasznosítható, bár jobb is, mert az még balance-olni se tudott.50K körül el szoktak kérni egy ilyenért. (Lehúzásnak nem lehet nevezni,
tekintve, hogy egy ilyen gyári akku is annyi, rosszabb paraméterekkel...
Viszont azt mondom beleértve a szívás faktort, annyiért már megéri.)Ha nem ilyen Kugoo S1 méret, hanem belefér, távtartókkal, akkor szvsz
40 körül kényelmesen, de senkinek nem akarom rontani az üzletét.
(Nyilván a távtartó se ingyen van, csak sokkal könnyebb vele dolgozni.) -
DigitXT
félisten
válasz generatoros #19560 üzenetére
S1-et inkább ne...
-
phoenix1989
őstag
Nemrég írtam hogy a sebessége furcsa a rollernek. 2 fokozatban nem éri el a régi 37 tempót de 3 fokozatban hozza az elvárt 44 et. Ez mitől lehet? Illetve továbbra is ha valaki megbízható van Szekszárd esetleg közelben aki ért is ezekhez a gépekhez helyezzen bátran. Sajnos a pécsi szerviz nem tudja vállalni a Kugoot az ultimate meg 50k ért viszi el és hozza vissza +13 a bemeres ez kb egy új aksi fele. ....
-
Reggie0
félisten
válasz phoenix1989 #19562 üzenetére
A testsulytol. A 2. fokozatban a nevleges korlatot a nevleges testsullyel eri el. 3. fokozatban pedig engedi ami a csovon kifer, igy toltott akkuval tobbel is menne a nevleges testsul eseten, a te esetedben pedig pont annyival lassabb mindkettonel, hogy a 2. eseten kevesebbet, a 3.-nal pedig az igertet latod.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz phoenix1989 #19564 üzenetére
Valami alapján méri azt a teljesítményt, amit enged 2-esben. Nem tempót fog engedni, hanem wattot. Namost ez elhangolódhat, fárad az alkatrész, akármi. Sok jelentősége talán nincs. Bár van nálam olyan gép, ami szerinte 3asba vált, de nem, kettesben marad furcsa dolgokra képesek ezek
"Oh my Goa'uld!"
-
phoenix1989
őstag
válasz Peaceliker #19565 üzenetére
Az aksim bemertek mennyi feszültséget vesz fel mikor onnan vissza kaptam azóta megy így kettesben. Olyankor eltud ez menni? Hogy ? Kiveszik az aksit? Mert ugye nálam azzal van gond valamilyen szinten mert úgy romlik mint a fene. Egyre kevesebb és kevesebb marad az aksiban töltés után aztán kb 25toltes van benne.
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #19566 üzenetére
Azzal a beméréssel konkrétan átbasztak, nagy valószínűséggel törött
az akkud, és ha tovább használod így, teljesen le fogod amortizálni.
Amit az elején még simán javít egy felülhegesztés, a végén már nem...
(Cellákat csereberélni meg nem csak macerásabb, nyilván drágább is.) -
őstag
Van olyan, aki a Tuan kiadó boltjánál lakik vagy járt már arra rollerrel, bringával? Andrássy úton. Van ott olyan rész egészen a közelben, ahol biztonságosan ki lehet kötni a rollert? Pl. pad vagy valami jó opció?
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Úgy látszik, hogy tavaly ősz óta nem jutott előrébb a szabályozás kérdése.
https://24.hu/belfold/2023/03/14/elektromos-roller-szabalyozas-kresz-kerekparok/
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Erősítsetek meg vagy cáfoljatok kérlek!
Akkor a G30 elvileg "eső álló" gyári állapotában, ahogy kivettem a dobozból, ugye?
Csak azért kérdezem, mert ma amikor délben elmentem dolgozni még ragyogó napsütés volt és az előrejelzés szerint kb. 22 -ig kellett volna délután esni az esőnek, de ehelyett éjfélkor, amikor végeztem még elég durván zuhogott. (Sz@rrá is áztam hazafelé ...) Pocsolyába igyekeztem nem menni, de azért volt pár kikerülhetetlen kb. 1 - 2 cm mélységgel. Ezt az utat akkor az IP besorolása alpján elvileg birnia kellett, ugye? (És nem kell azon izgulnom, hogy mikor fogja majd bedobni a törölközőt ...)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz CPT.Pirk #19570 üzenetére
Nagyon leegyszerűsítve nézve tényleg nincs előrelépés, mert nem jelent meg a rollereket szabályzó országos rendelet.
Viszont "az elektromos roller az nem lehet más mint segédmotorkerékpár" hozzáállástól azért elég jól elmozdult a közvélekedés (már csak pár begyöpösödött ember vélekedik így).
A cikknek ez a legértelmesebb része:
"... Nemzetközi szinten sincs egységes szabályozás egyébként” – mondja a szakértő, aki szerint az is nehezíti a törvényhozók dolgát, hogy folyamatosan változik a piac. „Ha ma létrehozunk egy szabályozást, akkor lehet, hogy egy év múlva lesznek olyan eszközök, amiket újra valamilyen formában bele kéne tenni ebbe a szabályozásba” – mondja, és hozzáteszi, olyan szabályrendszert lenne érdemes létrehozni, amibe a később érkezőket is bele lehet majd illeszteni.Ha olyan egyszerű lenne létrehozni jó szabályt, akkor az összes eu-s országban megszületett volna már az egységes rendelet. Azonosak lennének az előírások, hiszen azonos gépekről beszélünk. (Valójában már a gépek sem azonosak.)
A cikkben vannak újszerű, és nagyon szimpatikus gondolatok:
- például az elnyűhetetlenség miatt sokkal erősebbre megépített bérrollerekre némileg más szabályozás vonatkozna,
És vannak olyan részek, ami bőven hagy kérdőjeleket:
- 25 kg-os súlyhatár bevezetése,
- sisakviselést életkorhoz kötni,
- feltétele lenne még az elektromos roller státusznak, hogy az eszköz összecsukható legyen,
- ne legyen rajta ülés.Az utóbbi két pont szabályba foglalása kész őrület.
Az eddigi tapasztalatom alapján ha tehetném, olyan rollert vennék, amit nem lehet összecsukni. A mechanizmus tömegnövelő, és csökkenti a mechanikai stabilitást. Kerékpárnál se volt soha igényem arra, hogy összecsukható legyen. Buszra nem viszem magammal, vonatra sem, de ott talán lenne is hely. A szabályozás azon az oldalon már megtörtént, csak kézipoggyász méretben lehet rollert felvinni. Nem kellene a roller kategóriából törvényi erővel kitiltani a nem összecsukható variációkat.
Az ülés pedig csak extra kényelmi szolgáltatás. Biztonságot talán nem is csökkenti, de idősebbeknél, hosszú távon közlekedőknél lehet segítené a tömeges elterjedést. Tiltani nem tiltanám.
-
j_szilard
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy Xiaomi Mi Electric Scooter 3 (BHR4963DE), tehát németországi MM-ból vásárolt maximum 20km/h sebességgel.
ECO: 5km/h
Standard: 15km/h
Sport: 20km/hKérdésem milyen módon lehetne a gyári azaz amit itthon is kapni (BHR4853GL) verzióra frissíteni. Nem szeretnék se több se kevesebb végsebességet és bármi más beállítást csak azt ami nálunk is van:
ECO: 5km/h
Standard: 20km/h
Sport: 25km/hBármilyen megoldás érdekelne kivéve, hogy vigyem/küldjem vissza és vegyek itthon
Válaszokat előre is köszönöm!
-
addikt
válasz j_szilard #19578 üzenetére
Vidd be hozzájuk, vagy bármelyik másik rolleres szervizbe:
rollex.hu/Szoftveres-modositas-xiaomi-ninebot-rollerJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
j_szilard
csendes tag
válasz Thunderzolee #19579 üzenetére
köszönöm
-
polo493
tag
volánbuszon mik a szabályok a szállításnál méret súlyra van,tapasztalatok?
-
addikt
-
addikt
válasz PociAti #19577 üzenetére
Nem nyitottam meg a cikket eddig, de most végignéztem.
A "Jövő Mobilitása Szövetség" az miféle gittegylet?
Miért ilyen idiótáktól kérnek tanácsokat?Első pontjuk a javaslataik között:
"1
Azt szeretnék, hogy 25 kg alatt számítson egy elektromos rollernek kinéző eszköz elektromos rollernek, efölött segédmotoros kerékpárnak. Feltétele lenne még az elektromos roller státusznak, hogy az eszköz összecsukható legyen, ne legyen rajta ülés, és állóhelyzetből csak lökésre induljon el, tehát pusztán gázadásra ne. A közösségi rollerek kivételt jelentenek, ezek más típusú igénybevételre lettek tervezve, mint az elektromos roller kategóriába sorolhatók."Mi ez a súlyhatár bxromság?
Kerékpároknál is van súlykorlát?
Miért, a bicikliutakra nem lehet 25kilónál nehezebb rollerral/biciklivel rámenni?
Hogy jön ez ide, h milyen a roller súlya?
Nem txkmindegy a roller súlya, wazz?!Lökésre indul, vagy nem kell meglökni, nem mindegy?! Kifejezetten hátrányos egy 20kilós rollert lökdösni, főleg emelkedőn felfelé.
Ahol nincs bicikliút, és az út szélén kell haladni, de keresztezödésekben meg-megállni, ott mekkora szivás tud lenni, h feltartom az autósokat mire belökdösöm a szxromat, hát inkább gombnyomással indulok, azt pillanatok alatt felveszem a forgalom ritmusát, nem tartok fel senkit.Bérelhető elektronos kerékpároknál is pont ezt rühelltem, h nem bírja elindítani a bicajt az ember, mert pl a pedálokat nem lehet olyan irányba állítani, h egyből taposni lehessen, ha épp úgy sikerült megállni vele, h rossz szögben álltak a pedálok, egy örökkévalóság volt egy-egy kereszteződésből kikecmeregni, pláne, h dögnehezek az ilyen bér-biciklik, alig akartam megmozdulni induláskor, mire felgyorsultak értelmezhető sebességre, azt közben meg minden körülöttem levő autós azt nézi, h mit bénázik szerencsétlen bicajos...
Párszor használtam, aztán visszaadtam a kártyát inkább (a cégünk adott ingyen használható kártyákat ha igényelt valaki).
Txmindegy, hány kiló a roller, forgalomban az úton haladva kereszteződéseknél szívás belökdösni a Xiaomit is, teljesen mindegy, h 3 vagy 5km/h-ra kell lökni.
Minek ilyen szabályt beletenni a szabályozásba?
Nem teljesen mindegy, h ki hogy indul el a rollerrel?Az összecsukhatóságról elmondtad te is már.
Nem hiszem el, h ilyen ostobaságot képesek beleírni egy jogszabály-tervezetbe.Az ülés meg megint számomra nincs jelentősége, ha valaki akarja, had használja.
Ugyanez a Wattról is a véleményem.
Már most rengeteg a 300 helyett 350W-os, de 25km/h-s roller, és most is fognak érkezni még 25-re korlátozott, de nagyobb teljesitményű rollerek.
Tökéletes példa az enyém is:
Átépitve 48V-ra, megfelelő méretű akkupackkal az eredeti 350W-os motorral 50-55-ig tudok felgyorsulni.
Lehet, h többet is menne, de még nem voltam olyan hosszú útszakaszon vele, ahol tovább is tudtam volna hajtani - nem mintha akarnám.
Mindenesetre ezek alapján teljesen felesleges a Wattokat korlátozni, nem attól függ a roller végsebessége.
Ha akarok, tudok 25-el menni, vagy többel is akár a mindössze 350W-al is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #19583 üzenetére
Nem ismerem őket (és egyik egyesületet sem ismerem), de azért sok jót köszönhetünk a hozzá hasonló gittegyleteknek. Gyakorló felhasználóként sok olyan dologra gondolnak, amire a fehérgalléros, luxusjárműben pöffeszkedő törvényalkotók nem. (Például kerékpárra eredetileg fényvisszaverő mellényt írtak elő, de akkoriban, kb. 20 évvel ezelőtt a profik már fényvisszaverő ruházatot használtak, így az került a végleges változatba. Vagy pl. útépítéskor közút és kerékpárút találkozásánál már nem lehet padka, szintben kell lennie az úttal. Ez korábban nem volt logikus. Most már nem lehet úgy átadni. Ezek is az apróbb szervezeteknek köszönhető. És ha nem így adják át, ők jelezni szokták a hatóságoknak, és most már egész hamar lépnek emiatt.)
A súlykorláttal ne a kerékpárokat, inkább az autókat vedd alapul. A járműkategóriák egyszerűen definiálható és ellenőrizhető szétválasztását célozza az elképzelés. Nem az a probléma, hogy egy B-s jogsival még el lehet vezetni egy 2300 kg-os autót, de 2700 kg-ossal már árokba hajtana a sofőr, vagy azonnal nyomvályússá túrná az utat.
Érteni kell a logikát a súlykorlátos szabály mögött. A 25 kg feletti rollerek zöme nem felel meg a 25 km/h és 350 W névleges teljesítmény határnak. És a tömeget sokkal egyszerűbb ellenőrizni, mint helyszínen teljesítményt mérni. Nincs tökéletes ok okozati összefüggés a kettő között, de egybeesés nagyon jól megfigyelhető. A pontos értéken talán lehetne finomítani, miután az összes roller teljesítmény és tömeg paraméterélt összevetették, de nem teljesen halott az elképzelés.Lökésre induljon. Ezt is megértem. A kerékpár amiatt biztonságosabb, mert az autós sokkal jobban ki tudja számolni a kerékpáros mozgását. Nagy fizikai munka kell a lassú induláshoz. Ellenben egyes rollerek az álló helyzetből úgy kilőnek, mint a rakéta.
Viszont a megfogalmazás alapján van olyan érzésem, hogy a roller definiálásával kezdték. Megfogtak egy rollert, és az alapján próbáltak általánosító szabályokat létrehozni. A lökésre indulás is ennek következménye.
A teljesítményre vonatkozó szabály a pedelechez való igazodás. Könnyű kritizálni, de van amúgy építő jellegű GYAKORLATIAS javaslatod? Ami ugyanúgy működik egy síkvidéken lakó 50 kg-os lányra, mint egy 120 kg-os hegyvidéki férfira.
-
Revolit
senior tag
válasz Thunderzolee #19583 üzenetére
Egyet értek, annyi csak, hogy ha növelted feszültséget, akkor az már nem a gyári 350W nominális teljesítmény, hiszen nyílván nőtt az is, ugyanakkora áramfelvétel (amperre gondolok) mellett. Legalább is ha nem csalnak a fizikai tanulmányaim emlékei
-
polo493
tag
válasz Thunderzolee #19583 üzenetére
Azért mert nekik ez üzlet ,ha ezek a szabályok akkor nekik ez jól jön,saját profitjukhoz akarják igazítani a jogszabályt ,nincs min csodálkozni sajnos ,mindenhol csak a mutyi megy!
Szerintem ha segédmotor lesz a nagyobb wattos azzal járunk a legjobban le van a gond rendes biztosítás és közút.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Revolit #19585 üzenetére
Na igen, aki már évek óta használ elektromos rollert, ismeri a fizikát,
esetleg tuningolja a gépét, nem tudom, hogy írhat le olyat, hogy 50
km/h óra fölött közlekedik mindössze 350W-tal. Hol, a Holdon?
Ekkora tempónál a légellenállás igencsak jelentős, bőven több az.Fekvőbiciklivel lehetséges 600W körül jóval kisebb homlokfelülettel:
álló rolleres, síkon soha nem fog ekkora tempót menni 600W-tal se,
ha még túl is lépi jóval többet használ. Ennek köze nincs 350W-hoz.
(Persze, a címke mindent kibír. A rendelet függvényében beindulhat
a nagyipari 300W címke gyártás, és mindenki elégedett lehet, LOL.) -
z67
őstag
válasz Thunderzolee #19579 üzenetére
Szerintem meg hardvercsere és negyvenezer körüli tétel. De ne így legyen.
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #19577 üzenetére
A cikkben vannak újszerű, és nagyon szimpatikus gondolatok:
- például az elnyűhetetlenség miatt sokkal erősebbre megépített bérrollerekre némileg más szabályozás vonatkozna,Attol meg, hogy magantulajdonban van egy roller, miert ne lehetne ugyanolyan? A tulajdonos szerinti megkulonboztetest en elitelem, soroljak be a rollereket muszaki parameterek alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #19589 üzenetére
Mert mondjuk a bérrollereket nem szokás összecsukva, lift nélküli negyedik emeleti panellakásba felcipelni. Tartós, masszív felépítés teljesen indokolt elvárás, a szállíthatóság kevésbé fontos szempont. Inkább legyen normális, fél kilóval nagyobb letámasztó rajtuk, és kerüljön bele átlagosnál nagyobb akkucsomag, mint a oltban kapható tucatpéldányokba.
Ha ezeket összeadjuk, lényegesen nehezebb rollert kapunk. Ami már nem férne bele a tervezett súlyhatárba. (Súlyhatáros elképzelésben meg mi a fantázia, korábban leírtam.)
Teljesítményük központilag kontrollálható. Ez egy olyan országban nagyon fontos, amelyik tele van ügyeskedővel. Ha szabályokról van szó, akkor sokan egyből a kiskapukat keresik, az elektromos rollerek se számítanak kivételnek.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #19591 üzenetére
De, pont attól függ, hogy ki a tulajdonosa!
- A törvényi előírásoknak megfelelni akaró vállalkozás, mely központilag szabályozza a roller végsebességét,
- vagy az a magánszemély, aki amúgy egy erős motorral és komoly akkumulátorral rendelkező gépből szoftveres manipulálással ki akarja nyerni azt a teljesítményt, ami benne van a gépben. Még ha ez nyilvánvalóan a megengedettnél magasabb sebességet és teljesítményt okozna. -
dzsidzsas
aktív tag
válasz PociAti #19584 üzenetére
A leírtakkal tudok egyetérteni. A cikkben lévő társadalmi egyeztetéssel nem, az nem a gittegyletek feladata, hanem a rollert használó embereket kell valamilyen platformon meghalgatni. Az egészben az a hiba, hogy 2 kategória van. És ragaszkodnak hozzá mint a piócák. Pedig 3 kategóriával csomó dolog megoldódna. Ugyanis nem mindenki sík vidéken lakik, nem mindenki 65 kg és az utak se sima egyenletes, és nem mindenhol van kerékpár út., és nem mindenki 16-18 éves. Arról nem beszélve, hogy biztonságosan rollerrel (kisebbekről beszélek, rövid kormánnyal) jelezni egy irányváltást, nem egyszerű, a fizika az fizika. A bérrolereseket külön kell venni. Ott mehet a durvulás, mert amit csinálnak az hajmeresztő. Utána meg minket vesznek velük egy kalap alá.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
glaci
őstag
válasz Thunderzolee #19576 üzenetére
Reggie0 #19574:
Thunderzolee #19576:Köszönöm Srácok! Akkor megnyugodtam.
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
PociAti
senior tag
válasz dzsidzsas #19594 üzenetére
Érdekes ez a Jövő Mobilitása szövetség, nehéz hova tenni őket. Alapító tagok között 20 cég található, és egész nagy halak is vannak közöttük: e-on, Hyundai, KIA, Posta Biztosító, Nissan, OTP Mobil, Porshe Hungaria, Vodafone, hogy csak a legismertebbeket említsem.
Viszont a honlapjukon a "Tudtad-e?" egy perces videókat nehéz kontextusba helyezni. Ki a célközönség, miért készültek ezek a videók? (Látszat tevékenységre úgy kellett eltapsolni a pénzt, hogy valami felmutatható dolog mégis készüljön.)
Elektromos roller témakörben 4 rövid videó készült, az alábbi 4 személy szerepel benne. (Érdekes mintázat figyelhető meg a mögöttük álló cégekben).
Kárpáti András
Park&Roll Store | alapítva:2012 | 3434 Mályi
https://parkandrollstore.hu/index.php?route=information/contact
https://www.opten.hu/roligenergo-kft-c0509025177.html
2021 nettó árbevétel: 31 millióDanyi péter
Esegway World Kft. | alapítva:2013 | 8152 Kőszárhegy
https://esegway.hu/en/shop_contact.php
https://www.opten.hu/esegway-world-kft-c0709024192.html
2021 nettó árbevétel: 32 millióCsapó Balázs
Servo Movement Kft. | alapítva:2016 | 8230 Balatonfüred
www.servomovement.com (nem működik a honlap)
https://www.opten.hu/servo-movement-kft-c1909518322.html
2021 nettó árbevétel: 4,8 millióSugár István
E-TWOW Márkabolt | alapítva:2021 | 1115 Budapest
feltételezhetően: https://e-twow.hu/kapcsolat/
https://www.opten.hu/futurer-mobility-kft-c0109393670.html
2021-es adat nem áll rendelkezésre -
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #19597 üzenetére
A parkandrollstore.hu webáruházban is E-TWOW termékek kaphatók, 6 típusból csak 2 van készleten (vagy annyi sincs).
Érdekes egybeesés, hogy ennek a kínai gyártónak a magyar kereskedői mennyire felül vannak reprezentálva. A teljes magyar rollerállományából alig 1-2%-ot hasíthatnak ki. Csak nehogy rájuk szabott törvény szülessen, mint pl. csak a lehajtható kormányú rollerel lehet buszra szállni. A súlyhatárokkal is tudnának trükközni, minden modelljük nagyon karcsú, nagyon könnyű.
Reméljük nem így lesz, de megéri majd árgus szemmel nézni a specifikus kitételeket. Közbeszerzéseknél sok piactorzító kitételt lehetett találni. Itt is meglenne rá a lehetőség.
Vagy minden rosszindulat nélkül csak amiatt, mert számukra e-roller az, amit ő maguk árulnak.
-
generatoros
tag
válasz PociAti #19598 üzenetére
Az E-twow-ot egy román mérnök találta ki Németországban van a székhelyük . annyira kínai csak, hogy az ő felügyelete mellett gyártják Kínában. Nem tudom mire alapozod az 1-2 %-ot. A kínai másolat pedig a kugoo s1 , a kettő között ég és föld a különbség.Az , hogy piszok drága abban egyetértek, de érdemes tudni, hogy románia kivételével mindenhol drága az e- twow szlovákiában is csak a booster es olcsóbb. A töpörtyű meg 8000 a skála piacon budán.
-
andrisbandi
őstag
Agglomeráció, ~30 ezres kisváros.
Megjelent ez a TIER e-roller az utcákon. Rengeteget láttam a belvárosban parkolni. Régebbi cikkeket találtam, ahogy próbáltam utána olvasni, elvileg 300 db a flotta.Árakat is csak tippelni tudtam az olvasottak alapján, ~300 az indító összeg, ~60 Ft percenként. Jó drágának tűnik. Azért kíváncsi vagyok lesz e keletje.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Subaru topik
- PlayStation 5
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...